Over ClickUp

ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is de toekomst van hoe mensen werken. ClickUp is meer dan alleen taakbeheer: het biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking.

De kernmissie van ClickUp is om de wereld productiever te maken door de problemen te elimineren die worden veroorzaakt door het gebruik van veel verschillende toepassingen. ClickUp's volledig aanpasbare en gepatenteerde functionaliteiten, ontworpen voor teams van alle soorten en maten, maken het een must-have voor alle teams die alles van ontwerp tot ontwikkeling op één plek willen houden. Het platform ondersteunt een grote modulariteit in de vorm van uitbreidingen genaamd 'ClickApps', waardoor voor elk afzonderlijk team uitgebreide aanpassingen mogelijk zijn.

Met ClickUp kun je aangepaste weergaven maken die je kunt opslaan en met iedereen kunt delen, en het zit boordevol bedrijfseigen functionaliteiten zoals toegewezen opmerkingen, LineUp™ en Box-weergave voor een ongekend beheer van mensen. De flexibiliteit, eenvoud en het gebruiksgemak van ClickUp maken het programma een leider in de volgende generatie van werktools.

Prijzen vanaf:

US$ 9,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor ClickUp

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Andorra, Verenigde Arabische Emiraten, Argentinië, Oostenrijk, Australië , België, Bahrein, Brunei, Belarus, Canada, Zwitserland, Chili, Cyprus, Tsjechië, Duitsland, Denemarken, Estland, Spanje, Finland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Griekenland, Hongkong SAR van China, Kroatië, Hongarije, Ierland, Israël, IJsland, Italië, Japan, Zuid-Korea, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Letland, Malta, Nederland, Noorwegen, Nieuw-Zeeland, Oman, Polen, Portugal, Qatar, Rusland, Saoedi-Arabië, Zweden, Singapore, Slovenië, Slowakije, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 9,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor ClickUp

Afbeeldingen

ClickUp Software - 1
ClickUp Software - 2
ClickUp Software - 3
ClickUp Software - 4
ClickUp Software - 5
ClickUp Software - 6
Nog 7 andere bekijken
ClickUp-video
ClickUp Software - 1
ClickUp Software - 2
ClickUp Software - 3
ClickUp Software - 4
ClickUp Software - 5
ClickUp Software - 6

Functies

Totaal aantal functies van ClickUp: 229

  • @mentions
  • API
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanvraagbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Agile-methodiek
  • Applicatiebeheer
  • Archiveren en retentie
  • Auditing van problemen
  • Audittrail
  • Automatische tijdregistratie
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Backlog-beheer
  • Beheer van deliverables
  • Beheer van display ads
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van problemen
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van verlofuren
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsoverdracht
  • Bijhouden van vervaldatums
  • Brainstormen
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Bugs/problemen opsporen
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Capaciteitsbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Compliancebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Customer journey mapping
  • Dagelijkse rapporten
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Databases maken
  • Definiëren kenmerken belanghebbenden
  • Discussies / forums
  • Documentbeheer
  • Documenten controleren
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails omzetten naar taken
  • E-mailwaarschuwingen
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische handtekening
  • Enquêtes en feedback
  • Externe ondersteuning
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureren
  • Financieel beheer
  • Formulierbeheer
  • Fouten bijhouden
  • Gamification
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geautomatiseerde planning
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Grafische workfloweditor
  • Herinneringen
  • Ideeënbeheer
  • Ideeënvorming
  • Integratie van code repository
  • Integratie van sociale media
  • Integratiebeheer
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Iteratiebeheer
  • KPI-controle
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Kanban-bord
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenportal
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kosten bijhouden
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leveranciersbeheer
  • Markeren
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Markup-tools
  • Mediaplanning
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere factureringstarieven
  • Meerdere projecten
  • Messaging
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mindmaps
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Multi-afdeling/project
  • Multi-board
  • No-code
  • Notitiebeheer
  • Offertes
  • Office Suite
  • Offline time bijhouden
  • Online implementatie
  • Online tijdklok
  • Online tijdregistratie
  • Ontwerpbeheer
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Overurenberekening
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personalisatie
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Plannen
  • Portefeuillebeheer
  • Predictieve analyse
  • Presentatietools
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Problemen bijhouden
  • Productiviteitsanalyse
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectsjablonen
  • Projecttijd bijhouden
  • Rangschikking van ideeën
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime bewerken
  • Realtime chatten
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Referenties bijhouden
  • Releasebeheer
  • Releaseplanning
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Retrospectievenbeheer
  • Rich Text Editor
  • Roadmapping
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Scrum-ondersteuning
  • Segmentering
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Spreadsheetweergave
  • Sprint planning
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Subtaken maken
  • Taak voor bovenliggend item
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Takenbordweergave
  • Takenlijst
  • Teammanagement
  • Termijnbewaking
  • Territoriumbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Terugkerende taken
  • Test- en kwaliteitscontrole
  • Ticketbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijdklok
  • Tijdlijnbeheer
  • Tijdzones bijhouden
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegang voor gasten
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Traceerbaarheid
  • Traditionele methodologieën
  • Uitgavenbeheer
  • Uitgifteplanning
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Veranderingsbeheer
  • Vereistenbeheer
  • Versiebheer
  • Videochat
  • Visualisatie
  • Visueel workflowbeheer
  • Voor IT-project management
  • Voor creatieve bureaus
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersdatabase
  • Werkprognoses
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Basecamp

4,3
#1 alternatief voor ClickUp
Basecamp is een toepassing voor projectmanagement en dagelijkse taakregistratie die geschikt is voor gebruik door teams...

LiquidPlanner

4,3
#2 alternatief voor ClickUp
Ontdek de beste tool voor projectbeheer voor technologieteams. LiquidPlanner geeft je planningen waarop je kunt...

Things

4,9
#3 alternatief voor ClickUp
Things by Cultured Code is a task management software designed to help iOS, Mac, and Apple Watch users handle structured...

TickTick

4,8
#4 alternatief voor ClickUp
TickTick is een tool voor taakbeheer en takenlijst die teams en bedrijven van alle soorten helpt bij het prioriteren en...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(3.340)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je ClickUp al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 3.340 reviews worden weergegeven
Sunjida
Totaalscore
  • Sector: Mediaproductie
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

ClickUp is one of the best and easy project management tools ever I use.

Beoordeeld op 27-10-2022

We feel very convenient to use these great tools. In terms of project management, ClickUp can be...

We feel very convenient to use these great tools. In terms of project management, ClickUp can be the best solution for any small, mid-level, or large company. ClickUp is superb in contrast to other project management tools. Even the free version can be okay for any small company. We love these tools. I will definitely recommend it to others to try it.

Pluspunten

We love ClickUp very much. It's really outstanding to manage a project and collaborate with your team. It's lots of features and the functionality is so easy to use, any non-techy person can use it without having a vast knowledge of project management tools. They are very keen to understand customer demand and they are updating regular basis to satisfy users.

Minpunten

It can be overwhelming for a non-techy person to see lots of features for the first time. I didn't find any major issues with ClickUp.

Overwogen alternatieven

Asana

Redenen om voor ClickUp te kiezen

We feel more convenient to use it. It offers lot's of features and functionality.

Overgestapt van

Trello

Redenen om over te stappen op ClickUp

It's a cost effective tools.

Antwoord van ClickUp

Hey, Sunjida!

We really appreciate you taking the time to leave such a thoughtful review!

We're so happy to hear that you're enjoying a productivity boost with ClickUp!

Don't hesitate to reach out if you need anything at all!

Have an amazing and productive day!

Amit
Totaalscore
  • Sector: Informatiediensten
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Think of a feature you would wish and ClickUp already have it. and it's improving all the...

Beoordeeld op 18-11-2022

This tool has helped both the project manager and developers to better time tracking and get sprint...

This tool has helped both the project manager and developers to better time tracking and get sprint timing lot more accurate.

Pluspunten

Time tracking, ability to work on tasks through calendar, code highlights in tasks, team assignments, modern UI and continuous improvement through regular updates and introduction of new features.

Minpunten

So far we have not come across any requirements that ClickUp falls short of. Some new users finds the learning curve bit time consuming but personally, that is rare as most users gets cracking straight away.

Overwogen alternatieven

Jira, Azure DevOps Server, monday.com en Asana

Redenen om voor ClickUp te kiezen

Switch was very easy in our case as we stopped using Todoist on previous stream and started working on ClickUp when the new work stream started. This means there was no moving tasks or bugs.

Overgestapt van

Todoist

Redenen om over te stappen op ClickUp

modern UI, Code highlighter, fast interface and lighter and easy to maintain. Plus 100 and 1 million features.

Antwoord van ClickUp - Anglophone

Hey there! Thanks so much for the amazing 5 star review! ����

We really appreciate the time you took to share your feedback and we're beyond thrilled that you are happy with the platform. That truly makes our day! ☀️

Keith
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10

not that great

Beoordeeld op 31-10-2022

not very good, it didn't integrate well with anything, was hard to use, the reporting and notificati...

not very good, it didn't integrate well with anything, was hard to use, the reporting and notifications were annoying and became not used at all

Pluspunten

it was a project tracker that has some options

Minpunten

didn't follow agile or other methodologies, though very flexible, but also annoying with the administrator features

Antwoord van ClickUp

Hey, Keith!

We truly appreciate the time that you are taking to share details about your experience!

We know it's frustrating when anything falls short of expectations.

We want ClickUp to be your go-to productivity platform, so when we miss the mark, we want to make it right. That's why we have a continued focus on hiring top-tier talent to expand our engineering teams so we can consistently deliver the delightful experiences you demand.

Innovation is also paramount, and we strive to deliver weekly releases that deliver game-changing features to boost your productivity.

We value your feedback and want you to know we're listening.

It's a long road ahead as we work to make the world more productive.

We would love another opportunity to work with you! Please feel free to reach out to us via chat or email at [email protected] to discuss the available resources. 

Thank you for choosing ClickUp so we can be a part of this journey together!

Anastacia
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

ClickUp Works!

Beoordeeld op 21-9-2022

Overall ClickUp is the one-stop shop for all things related to task, time, and project management....

Overall ClickUp is the one-stop shop for all things related to task, time, and project management. Our company doesn't have to go out and get a tool for time management in addition to project management. Nope, everything is all bundled into one large system and it makes it so much easier to become familiar with.

Pluspunten

I love that this tool offers so very many solutions for my company's needs. From employee time tracking to task management to project communication, the platform is terrific! It enables everyone from upper management to entry-level to be held accountable for the overall workflow and success of our clients. ClickUp has so many features that you can get a little lost in the shuffle but it gives the peace of mind that it'll do whatever you need it to so long as you spend a little time in the system setting it up the way you need it.

Minpunten

It can be a little too easy to get lost if you use a lot of features and boards as our company does. This is why we designated specific individuals to be in charge of the management of that department/ area of service within the ClickUp management system.

Antwoord van ClickUp

Hey, Anastacia!

We really appreciate you taking the time to leave such a thoughtful review!

We're so happy to hear that you're enjoying a productivity boost with ClickUp!

Don't hesitate to reach out if you need anything at all!

Have an amazing and productive day!

Jay
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Clickup Gets the Job Done

Beoordeeld op 3-10-2022

Pluspunten

It has a lot of features. It allows automation which is very helpful for saving time creating tasks. It allows you to track time of employees and manage if you are overloading the employees. It provides a lot of views to better understand the project.

Minpunten

I think that the documents could use a lot more work. It feels far behind Notion in that regard.

Overwogen alternatieven

Trello en Asana

Redenen om voor ClickUp te kiezen

It provides a view like trello with more features.

Overgestapt van

Trello

Redenen om over te stappen op ClickUp

It had a gantt chart view at that time.

Antwoord van ClickUp

Hey, Jay!

We really appreciate you taking the time to leave such a thoughtful review!

We're so happy to hear that you're enjoying a productivity boost with ClickUp!

Don't hesitate to reach out if you need anything at all!

Have an amazing and productive day!

5 van 3.340 worden weergegeven Lees alle reviews

ClickUp - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over ClickUp.

ClickUp kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 9,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

ClickUp heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

ClickUp ondersteunt de volgende talen:

Engels

ClickUp ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

ClickUp kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Alexa, Asana, Bitbucket, Box, Bugsnag, Calendly, Clockify, Dropbox Business, Duefocus, Everhour, Figma, Front, GitHub, GitLab, Gmail, Google Calendar, Google Chrome, Google Drive, Google Hangouts, Google Workspace, Harvest, Intercom, JIRA Service Management, Jira, LambdaTest, Loom, Microsoft Outlook, Microsoft Teams, Miro, OneDrive, PomoDone App, Sentry, Sentry Event Management Portal, Slack, TMetric, Tableau, Time Doctor, TimeCamp, Timely, Timeneye, Todoist, Toggl Track, Trello, Vimeo, Zapier, Zendesk Suite, Zoom Meetings

ClickUp biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor ClickUp.