Over Everhour

Met Everhour kunnen werknemers bijhouden hoeveel tijd ze hebben besteed aan het uitvoeren van specifieke taken of projecten.

Het kan zelfstandig worden gebruikt of in combinatie met andere systemen. Het kan bijvoorbeeld handig voor je zijn om urenregistratiesoftware te integreren in een projectmanagementtool zoals Asana, Basecamp, Trello of Jira. Op deze manier wordt de timer rechtstreeks in hun interface geïntegreerd en hoeven je werknemers zelfs niet tussen meerdere apps te schakelen; ze blijven in een vertrouwde omgeving waardoor de tijdinvoer zeer nauwkeurig wordt.

Everhour biedt een reeks tools om projecten gedurende hun hele levenscyclus naadloos te beheren. Zoals budgettering, voorwaartse resourceplanning, bijhouden van onkosten, visuele dashboards, flexibele rapporten en nog veel meer.

Vertrouwd door meer dan 2200 bedrijven in meer dan 70 landen. Vijfsterrenbeoordeling van klanten op basis van meer dan 200 beoordelingen.

Prijzen vanaf:

US$ 5,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Everhour

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Australië, Brazilië, Belarus, Canada, China en nog 6 andere, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, India, Japan, Mexico, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 5,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Everhour

Afbeeldingen

Everhour Software - 1
Everhour Software - 2
Everhour Software - 3
Everhour Software - 4
Everhour Software - 5
Everhour Software - 6
Everhour Software - 7
Everhour Software - 8
Everhour Software - 9
Everhour Software - 10
Everhour Software - 11
Everhour Software - 12
Everhour Software - 13
Nog 14 andere bekijken
Everhour-video Everhour Software - 1 Everhour Software - 2 Everhour Software - 3 Everhour Software - 4 Everhour Software - 5 Everhour Software - 6 Everhour Software - 7 Everhour Software - 8 Everhour Software - 9 Everhour Software - 10 Everhour Software - 11 Everhour Software - 12 Everhour Software - 13

Functies

Totaal aantal functies van Everhour: 105

  • API
  • Aanpasbare facturen
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocrapportage
  • Agile-methodiek
  • Applicatiebeheer
  • Beheer van factuurtarieven
  • Beheer van problemen
  • Budgetbeheer
  • Budgetcontrole
  • Budgettering/prognoses
  • Contactendatabase
  • E-mailuitnodigingen en -herinneringen
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureerbare items bijhouden
  • Factureren
  • Factureren per uur
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Factuurgeschiedenis
  • Factuurverwerking
  • Financiële analyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevensvisualisatie
  • Handmatige tijdinvoer
  • Herinneringen
  • Ideeënbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kanban-bord
  • Klantenbeheer
  • Klantenportal
  • Loonkosten rapporteren
  • Meerdere factureringstarieven
  • Meerdere projecten
  • Meerdere valuta's
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Onkosten bijhouden
  • Online facturering
  • Online ponskaart
  • Online tijdklok
  • Online time bijhouden
  • Overurenberekening
  • Overzichtsrapporten
  • Payrollbeheer
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Prognoses
  • Projectadministratie
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectfacturering
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectprognose
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • QuickBooks-integratie
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Schattingen
  • Slepen en neerzetten
  • Status bijhouden
  • Subtaken maken
  • Taak voor bovenliggend item
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken labelen
  • Takenbordweergave
  • Takenlijst
  • Termijnbewaking
  • Tijd bijhouden
  • Tijd bijhouden per klant
  • Tijd bijhouden per project
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijdklok
  • Timer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkgeschiedenis
  • Werknemers bijhouden
  • Werknemersdatabase
  • Winstgevendheidsanalyse
  • Workflowbeheer
  • Ziekteverlof bijhouden
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

HarmonyPSA

4,5
#1 alternatief voor Everhour
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is...

BigTime

4,6
#2 alternatief voor Everhour
BigTime is het overal toegankelijke besturingssysteem achter de beste adviesteams ter wereld. Ontdek hoe dit platform...

Ravetree

4,2
#3 alternatief voor Everhour
Ravetree is an all-in-one work management solution for project-driven organizations and teams with tools for managing...

Scoro

4,6
#4 alternatief voor Everhour
Scoro is cloudgebaseerde software voor bedrijfsbeheer met ondersteuning voor project- en werkbeheer, CRM, offertes,...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(254)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,8/5

Heb je Everhour al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 254 worden weergegeven
Paul G.
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Easy hour registration with budgetting + invoicing

Beoordeeld op 26-8-2019

The easy way of data entry of of my daily different tasks reduced my frustration of this tedious...

The easy way of data entry of of my daily different tasks reduced my frustration of this tedious task and saved me time in the end.

I do not use a timer, but everhour does provide one too.

The overall functionality from time entry, scheduling, budgetting, reporting and invoicing makes it more than just time entry with a well thought out interface,

Pluspunten

The software has a really nifty integration with Clickup and provides you the information in a single click.
The interface is very intuitive and helps us reduce time needed to report hours of different project tasks.
On top of the nice integration it goes even further and provides a way to get more grip on a project by defining a budget.
And when all hours written, you can customize your reports or use the API to run queries/exports of the data.

Minpunten

As we work with contracts too, we had to find a workaround to get these grouped/reported. We would love to see some kind of recurring projects which can be renewed on an interval, so support contracts on hourly or ficed price basis can be handled towards invoicing.

Antwoord van Weavora

Thanks for the insightful feedback, Paul!

David C.
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Everhour Review

Beoordeeld op 19-11-2019

Pluspunten

Everhour is very easy to use, as a daily user and admin, I use it every day to track time, and weekly to generate billing reports and invoices. Everhour has been invaluable to accurately tracking and billing my time.

Minpunten

Only thing missing is a phone app, but the website works well enough on mobile that you don't really need it.

Antwoord van Weavora

Hi David, thanks for a great review! do you refer to an Android app?

Nick W.
Totaalscore
  • Sector: Internet
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10

Great idea but let down by broken integration and open ended support

Beoordeeld op 4-4-2018

Pluspunten

Logging hours in Basecamp 2 works really well.
They've definitely taken the time to think it through and look at usability.
It's really handy to have the start/stop buttons next to each task.

And the idea of being able to automatically pass that through to account software is a good one.

Minpunten

Sadly the integration with Quickbooks doesn't work
Invoice numbers are emptied and delivery email address is also removed
So it's a real pain to have to find and manually assign the correct sequential invoice number and address.

It's easier to copy and past the times from Everhour into a new invoice in QB
- but then that really defeats the whole point of the software!

Having spoken to the support team, I couldn't get a timescale for a fix.
They agreed it was unreasonable to pay for software whilst waiting for it to be made usable - but didn't have any other suggestions.
Good software needs good support and that wasn't a great response.

I'd love to use this software, but just can't wait indefinitely without any indication of how long for bugs to be resolved and sadly, competitors, much like Everhour all want an annual commitment
So it'll be at least 12 months of using something else before I can even think about looking at Everhour - by which time whatever alternative solution I've chosen will be entrenched in my business and difficult to change.

Antwoord van Everhour

Hi Nick,

Our apology for not living up to your expectations. I completely understand that my answer to you was not great, however, I did not want to feed you with false promises.

We highly welcome such users as you who could point to the drawbacks of our product. I will do my best to convince the team look into these issues as soon as they can.

Daniel A.
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Excellent, just excellent

Beoordeeld op 9-10-2019

Tracking time and cost to me vs employee. Seeing meeting time costs and ensuring meetings are...

Tracking time and cost to me vs employee. Seeing meeting time costs and ensuring meetings are short. Improved visibility into costs of things I didn't realize takes so long.

Pluspunten

I like the Asana integration. I use the application regularly to keep track of project timelines and estimates. Manage employee times and timesheets and know who's in and who's out. Tried about 4 other apps and this was the exact one I was looking for. Once I found it I stopped looking.

Minpunten

I sometimes get confused where some of the admin features live. Having the tabs in tabs I can get a bit lost finding what tab contains timesheets or reports.

Antwoord van Weavora

Hi Daniel, thanks a lot for your feedback. We will think it over how to avoid menus in menus.

Roshni S.
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Loving Everhour so far

Beoordeeld op 19-11-2019

Pluspunten

I use Everhour integrated with JIRA. New updates come through every few days making the product more wholistic in its purpose, seems like they're working through a well-prioritised list of features.
I'm quite excited to see new stuff being rolled out almost each week even though not all of them always apply to me. They respond very quickly to support requests and their help sections are quite informative.

Minpunten

I didn't have the option to import hours from my old tool into Everhour and had to / still have to do that manually for 10 people for 3 months so we could get all hours from start of the financial year into the system.
There is an option to set Client Budgets however they dont get pulled into the reports (yet) - waiting for this feature to come through soon :)
Would be good t be able to define multiple budget periods.
Eg: "xx" amount for initial implementation for a client from Jan-Feb, and then an on-going "yy" amount from March on wards .
This is currently a manageable issue, but i do need to go in and remember to change budgets etc manually.

Antwoord van Weavora

Hi Roshni, thanks for your thoughts, we will think about them!

5 van 254 worden weergegeven Lees alle reviews

Everhour - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Everhour.

Everhour kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 5,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Everhour heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Everhour ondersteunt de volgende talen:

Engels

Everhour ondersteunt de volgende apparaten:

iPhone (mobiel)

Everhour kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Asana, Basecamp, Bitbucket, ClickUp, FreshBooks, GitHub, Insightly, Jira, Pivotal Tracker, Quickbooks Online, Slack, Teamwork, Trello, Xero, Zapier

Everhour biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Everhour.