UpKeep

4,6 (1.331)
Schrijf een review!
Mobiele geautomatiseerde onderhoudsbeheersoftware

Over UpKeep

UpKeep is een cloudgebaseerd CMMS (Computerized Maintenance Management System) ontworpen om te worden gebruikt op mobiele apparaten, en geschikt voor een groot aantal sectoren, waaronder productie, constructie, distributie, warehousing, nutsbedrijven, hotels, restaurants, voedselverwerking, kerken, onderwijs, en meer. Het systeem biedt gebruikers de mogelijkheid om onderhoudsplanning en werkorders onderweg te beheren, met hulpmiddelen voor het maken van werkorders, rangschikken op prioriteit, vastleggen van handtekeningen, annoteren van afbeeldingen, importeren van goederengegevens, scannen van streepjescodes, voorraadbeheer, chat en samenwerking, het maken van facturen en meer.

Met UpKeep kunnen gebruikers aangepaste werkorders creëren voor verschillende doeleinden, zoals het opstellen van checklists en meetwaarden, met behulp van sjablonen en formulieritems. Bestanden, afbeeldingen en onderdelen kunnen allemaal aan taken worden toegevoegd en gebruikers kunnen werkorders prioriteren op basis van urgentie. Werkorders en facturen kunnen in pdf-formaat worden aangemaakt en per e-mail worden verzonden of worden afgedrukt. Goederengegevens kunnen worden geïmporteerd in UpKeep vanuit bestaande dossiers en er kunnen streepjescodes worden toegewezen aan onderdelen of goederen die gescand kunnen worden om ze toe te voegen aan werkorders. Gebruikers kunnen periodieke schema's maken voor preventief onderhoud en afzonderlijke onderdelen reserveren of inplannen om te worden gebruikt voor specifieke werkorders. Voorraad kan worden beheerd op basis van locatie, en doordat de onderdelengeschiedenis wordt bijgehouden kunnen gebruikers zien waar elk onderdeel is gebruikt.

UpKeep stuurt gebruikers automatisch push-meldingen en waarschuwingen in realtime om hen te informeren over updates van taken of problemen met apparatuur. Er kunnen sensoren worden geïntegreerd om realtime monitoring van middelen mogelijk te maken, en gebruikers kunnen triggers instellen om automatisch onderhoudsverzoeken te genereren wanneer specifieke voorwaarden worden bereikt. Meer dan 50 verschillende sensortypes worden ondersteund en gebruikers kunnen gedetailleerde rapporten van sensorgegevens bekijken, zoals vochtigheid, kanteling, temperatuur en meer. Met UpKeep kunnen gebruikers ook samenwerken met realtime in-app-chat voor het bespreken van problemen of het delen van updates, en voor rapporten over voltooide taken, uitgaven en terugkerende problemen.


Afbeeldingen

UpKeep Software - 1
UpKeep Software - 2
UpKeep Software - 3
UpKeep Software - 4
UpKeep Software - 5
UpKeep Software - 6
UpKeep Software - 7
UpKeep Software - 8
Nog 9 andere bekijken
UpKeep-video
UpKeep Software - 1
UpKeep Software - 2
UpKeep Software - 3
UpKeep Software - 4
UpKeep Software - 5
UpKeep Software - 6
UpKeep Software - 7
UpKeep Software - 8

Twijfels over UpKeep? Vergelijk met een populair alternatief

UpKeep

4,6 (1.331)
VS.

Beginprijs

US$ 45,00
maand
US$ 36,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

184
154

Integraties

24
8

Gebruiksgemak

4,6 (1.331)
4,4 (87)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,6 (1.331)
4,3 (87)

Klantenservice

4,7 (1.331)
4,3 (87)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Synchroteam

4,4
#1 alternatief voor UpKeep
Software voor buitendienstbeheer (FSM) om mobiele medewerkers te volgen. Met functies voor planning, dispatch, agenda,...

Hippo Manager

4,0
#2 alternatief voor UpKeep
Hippo Manager is een cloudgebaseerd veterinair PiMS voor praktijken van elke omvang of specialistische veterinaire...

ManWinWin

4,6
#3 alternatief voor UpKeep
ManWinWin is onderhoudsbeheersoftware die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het organiseren, volgen, repareren en...

Asset Essentials

4,4
#4 alternatief voor UpKeep
Asset Essentials is een cloudgebaseerde onderhoudsoplossing die is ontwikkeld voor het dagelijkse geavanceerde beheer...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(1.331)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je UpKeep al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 1.331 reviews worden weergegeven
Daniel
Daniel
Totaalscore
  • Sector: Human Resources
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

UpKeep keeps track of in-service problems

Beoordeeld op 12-8-2023

Initially, we will use Maintenance for a short period of time, however, we can already observe...

Initially, we will use Maintenance for a short period of time, however, we can already observe certain consequences in terms of tracking difficulties. Thanks to UpKeep, we have a central position that monitors the number of times our machines are down. With certain set-up modifications, we are able to determine whether routine care is necessary or whether it is a matter of management errors. This, in turn, supports us in attributing blame to employees for the way they treat and operate their tools. It also supports us in drawing up the care program for the coming months and enables us to keep track of when certain machines will require specific care.

Pluspunten

It is almost too simple to generate and update documents for locations, objects, parts and difficulties. Users can supplement their understanding of the documents for each device we have, this helps to progress the way we try to solve difficulties. In advance of planning, it is necessary to know which machines will demand maintenance in the future, this way we can activate for the occasions when no work will be done. There is no more reason not to want to know the date on which the machine was last serviced. Care provides us with the opportunity to find that one.

Minpunten

If a fragment or resources are found/listed in a sub-location, as is the case of a production factory, they would at least have to be visible if searched elsewhere in the centrality and even updated requests for help. in the original position or against it. Usability to introduce elements that are already in the database. For example, grouping new locations within the same central. It should have the ability to choose a set of locations and move them to the main location.

Antwoord van UpKeep Technologies

Hi Daniel, thank you for your review! We're thrilled to have you as a satisfied customer. If there's anything else we can do to enhance your experience, please let us know. We're always here for you.

Ryan
Totaalscore
  • Sector: Facilitaire diensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Its a Keeper as long as you are keeping UP on it.

Beoordeeld op 28-1-2020

Very positive experience so far. They have answered all my questions sufficiently and in a very...

Very positive experience so far. They have answered all my questions sufficiently and in a very timely manner. Our account manager [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is fantastic, she is great at explaining things to people of all technical levels. We can see this software allowing to move forward quickly and put together our S.O.P's with minimal disruption during crucial times when we bring in new employees.

Pluspunten

The Customization of the software is quite extensive. Has an honest to goodness workflow that is concise and easy to follow. Best have this system completely laid out and ready to roll prior to rolling it out within your facility that way you can utilize the software's capabilities to its vast potential. The tracking for the work orders is super convenient and thorough and allows for reporting to be super easy and helps track problem areas or where money should be spent.

Minpunten

I feel that it pigeonholes your ability to use various systems and has no overlap with other systems that could potentially be helpful. does not offer a scheduling option to allow for access to say apartments where 24-hour notice is necessary. Having the ability to link to a calendar or a calendar within upkeep to organize my day project by the project is what is needed badly

Overwogen alternatieven

Asana

Redenen om over te stappen op UpKeep

My boss was already familiar with this platform

Antwoord van UpKeep Technologies

Thank you so much for taking the time to leave us a review! We're glad to hear our software is helping you and your team maintain your facility and track work orders!

Our team is always making improvements and adding new features to the application based on customer feedback. I've shared yours with our product manager.

Feel free to visit our support page if you ever have any questions:

https://www.onupkeep.com/customersupport/

Thanks again!

Lindsey
Totaalscore
  • Sector: Olie en energie
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10

Good Entry level CMMS System

Beoordeeld op 29-3-2022

A great basic CMMS meant for day to day use, to keep work orders, scheduled maintenance and...

A great basic CMMS meant for day to day use, to keep work orders, scheduled maintenance and parts/inventory. Lacks a lot of the higher end features that experienced users would want to impliment.

Pluspunten

Very easy to set up and get going, very easy to populated data, and very useful to schedule work orders, etc.

Minpunten

Analytics - the metrics that one needs the most , and use the most often are in basic, but they do take shortcuts in order to achieve numbers. Downtime tracking is a very mportant tool, but can't be used with manual events.

Overwogen alternatieven

MaintainX, Hippo CMMS, eMaint CMMS, Fiix en Salesforce Platform

Redenen om over te stappen op UpKeep

Pricing of Users (requesters are free) and didn't require additional licenses (technical users and admin are the only paid subscriptions that you need). Initial presentations were well done, and polished,
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Facilitaire diensten
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Customer fulfillment with SPOC App

Beoordeeld op 1-7-2019

As of today it has been a very fruitful experience with UpKeep. Easy to provide data and update to...

As of today it has been a very fruitful experience with UpKeep. Easy to provide data and update to client. At the same time easy to receive client request and queries.

Pluspunten

Easy to use, download, upload your normal needs. Can be used by anybody anywhere and request their needs in terms of service we are providing. Easy to track tream work and submit it to client when required.

Minpunten

Of course everybody want best service with least price...

Overwogen alternatieven

WinTeam

Redenen om over te stappen op UpKeep

It is covering both soft and hard services criteria. Easy to use and understand. Better helpful fo all the team.
Mason
Totaalscore
  • Sector: Olie en energie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Best in Class

Beoordeeld op 27-2-2020

The software is fantastic, trying to make it work with a reasonable number of licenses has been a...

The software is fantastic, trying to make it work with a reasonable number of licenses has been a challenge, but nothing that cant be handled through the API.

Pluspunten

Clean, modern, intuitive interface both on mobile and web. Full functioning API

Minpunten

the price per user model can get really steep really fast.

Antwoord van UpKeep Technologies

Thank you so much for taking the time to leave us a review! We're glad to hear our software is helping you and your team manage work orders.

Our team is always making improvements and adding new features to the application based on customer feedback. I've shared yours with our product manager.

Feel free to visit our support page if you ever have any questions:

https://www.onupkeep.com/customersupport/

Thanks again!

5 van 1.331 worden weergegeven Lees alle reviews

UpKeep - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over UpKeep.

UpKeep kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 45,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

UpKeep heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

UpKeep ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Engels, Frans, Spaans

UpKeep ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

UpKeep kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Azuga Fleet, ClearBlade, Coupa, Linxup, Looker, Microsoft Azure, Microsoft Excel, Microsoft Power BI, Microsoft Teams, Mingo Smart Factory, Motive, Okta, One Step GPS, OneLogin, Procore, QuickBooks, Samsara, Slack, Tableau, Titan GPS, Workato, Xero, Zapier, Zendesk Suite

UpKeep biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor UpKeep.