Over Acctivate Inventory Management

Acctivate is een krachtig voorraadbeheersysteem dat kleine en middelgrote distributeurs een gecentraliseerd platform biedt om voorraadbewerkingen, orderverwerking en klantenservice te beheren.

Acctivate is een krachtige (maar toch eenvoudig te gebruiken) reeks tools die voorraadbeheer, inkoop, streepjescode, traceerbaarheid van serienummers en integratie van e-commerce en EDI-providers samenbrengt.

Met het voorraadproductscherm van Acctivate hebben distributeurs snel en gemakkelijk toegang tot realtime informatie over voorraadhoeveelheden, bestellingen, kostenberekeningen en productspecificaties. Omdat gebruikers de inkoop-, magazijn-, verkoop- en uitvoeringsactiviteiten in realtime kunnen volgen en beheren, biedt het voorraadsysteem van Acctivate managementpersoneel volledige controle en volledige zichtbaarheid in het bedrijf. Om de voorraadactiviteiten verder te verbeteren, stelt Acctivate gebruikers in staat om meerdere maateenheden te verwerken, producten op aanvraag (kitting) of op voorraad gemaakt (assemblage) te beheren en producten met verschillende beschrijvingen te organiseren om tegemoet te komen aan verschillende gebruikersgroepen en behoeften. Gebruikers kunnen ook overdrachten, fysieke tellingen, verwerking, leveringen, breuk en klantretouren eenvoudig en efficiënt beheren.

Acctivate bevat inkoopbeheertechnologie waarmee distributeurs dagelijkse inkoopactiviteiten kunnen beheren. Met de geavanceerde inkooptools van Acctivate kunnen gebruikers het aanmaken van aanvragen vereenvoudigen, offerteaanvragen en inkooporders afhandelen en routing en goedkeuringen automatiseren. Gebruikers kunnen ook uitgavengegevens analyseren, verouderde producten identificeren, meldingen over een geringe voorraad ontvangen en beleid naleven. Naast het centraliseren van inventaris- en inkoopgegevens beheert Acctivate ook klantcontact-, verkoop- en orderinformatie, allemaal op één plek.

Acctivate integreert met grote softwareplatforms voor webwinkels (Magento, Shopify, WooCommerce, Amazon) om gebruikers te laten beschikken over bestellingen met één klik, trackinginformatie, productbeschikbaarheid en automatische synchronisatie van klantinformatie.

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Acctivate Inventory Management

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Canada, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Acctivate Inventory Management

Afbeeldingen

Acctivate Inventory Management Software - 1
Acctivate Inventory Management Software - 2
Acctivate Inventory Management Software - 3
Acctivate Inventory Management Software - 4
Acctivate Inventory Management Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Acctivate Inventory Management-video
Acctivate Inventory Management Software - 1
Acctivate Inventory Management Software - 2
Acctivate Inventory Management Software - 3
Acctivate Inventory Management Software - 4
Acctivate Inventory Management Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van Acctivate Inventory Management: 94

  • Aanpasbare rapporten
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Backorderbeheer
  • Barcode/Ticket Scanning
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Beheer van productievoorraad
  • Beheer van speciale bestellingen
  • Beheer van teruggehaalde producten
  • Beheer van vervaldatums
  • Bestellingen bijhouden
  • Bewaking
  • CRM
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Compliancebeheer
  • Distributiebeheer
  • Documentbeheer
  • EDI
  • Factureren
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevensvisualisatie
  • Import- en exportbeheer
  • In- en uitchecken
  • Inkoop en ontvangst
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Inventarisatie
  • Itembeheer
  • Kavels bijhouden
  • Kitting
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Kosten bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Kwaliteitscontrole
  • Levensduurbeheer van producten
  • Leveranciersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Marktplaatsintegratie
  • Materiaallijsten
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Nabestellingbeheer
  • Offertes
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Orderbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Orderverwerking
  • Productcatalogus
  • Productidentificatie
  • Productiebeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime synchronisatie
  • Receptenbeheer
  • Retourbeheer
  • SKU- en UPC-codes
  • Sales- en operationsplanning
  • Serienummers volgen
  • Streepjescodeherkenning
  • Streepjescodes/RFID
  • Supply-chainbeheer
  • Terugkerende orders
  • Traceback en traceforward
  • Traceerbaarheid
  • Uitgavenanalyse
  • Uitgavencontrole
  • Verkooporders
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Vervoersbeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraad bijvullen
  • Voorraadauditing
  • Voorraadbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Voorraadoptimalisatie
  • Voorspellen van de vraag
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Zoeken/filteren
  • eCommerce-beheer

Alternatieven

Fishbowl

4,2
#0 alternatief voor Acctivate Inventory Management
Fishbowl, gemaakt voor integratie met QuickBooks, biedt een complete oplossing voor productie- en voorraadbeheer die is...

Avalara

4,2
#1 alternatief voor Acctivate Inventory Management
Avalara helpt bedrijven bij het correct naleven van belastingregels. Het fiscale nalevingspakket van Avalara biedt...

QuickBooks Desktop Enterprise

4,5
#2 alternatief voor Acctivate Inventory Management
QuickBooks Enterprise is boekhoudsoftware voor kleine bedrijven die gebruikers realtime toegang biedt tot informatie...

Sage Intacct

4,2
#3 alternatief voor Acctivate Inventory Management
Sage Intacct is een toonaangevende leverancier van uitstekende ERP-software voor cloudservices en is een populaire...

Reviews

Totaalscore

4,1 /5
(109)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,9/5
Functies
3,9/5
Gebruiksgemak
4,1/5
Klantenondersteuning
4,2/5

Heb je Acctivate Inventory Management al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 109 reviews worden weergegeven
Oscar
Totaalscore
  • Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great Program

Beoordeeld op 3-4-2019

Pluspunten

its easy to navigate through system and do cycle counts with correct inventory

Minpunten

THe system seems to get hung up alot of times making it lose info that i have done.

Antwoord van Acctivate

Oscar,

Thank you for letting us know how things are going with Acctivate. It¿s great to hear that you are finding Acctivate easy-to-use and your processes are more seamless with our real-time inventory visibility. In regard to experiencing hang ups and losing info, our support team can look into that further, please contact them at 817-870-1311 or [email protected]

Best,
Erica Avila

Teresa
Totaalscore
  • Sector: Consumentengoederen
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Helpful

Beoordeeld op 9-4-2019

Pluspunten

It works great if it's utilized properly.

Minpunten

Invoice options are limited to certain fields and designs

Antwoord van Acctivate

Teresa,
We are happy to hear that Acctivate is a helpful solution for your business.

We offer many resources to help ensure that users maximize Acctivate, and I trust that you have gotten use of them based on your positive feedback. I just wanted to provide more detail to inform others. During the onboarding process, an Acctivate expert works closely with new customers on using Acctivate for their specific needs; and the online help site (https://help.acctivate.com/) has plentiful resources, on-demand. After onboarding, our support team can be utilized.

For the invoice design/field limitations, there¿s a few options available: You can use Crystal Reports, which integrates with Acctivate to customize any report/doc; you can reach out to our support team at 817-870-1311 or [email protected] for minor modifications; or we can recommend an Acctivate Consulting Partner for larger customization projects.

Thank you for sharing,
Erica Avila

Chris
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10

Overpromised and Under-delivered

Beoordeeld op 24-11-2020

The Acctivate program that was promised as an out of the box easy to use program is one that caused...

The Acctivate program that was promised as an out of the box easy to use program is one that caused nothing but headaches throughout the implementation process. Do we feel more comfortable with our inventory counts? Yes.

Do we feel we could have bought something better for the same $15000-$18000 that we spent on this program? Absolutely.

Would I recommend this program to anyone else that I know? Absolutely not.

Pluspunten

The CRM feature is okay and on the sales rep end of things the program makes sense but it isn't any better than any other CRM than you would be able to purchase on the market. There are some good features on here that help navigate customers and view products purchased. There are a lot of reports available but they aren't as easy to customize as other programs we've used in the past.

Minpunten

It's clunky and feels like an old legacy program. It glitches out constantly and seems to do crash the most when you are in the middle of something time-sensitive. It's not very easy to navigate and the program isn't very intuitive. We purchased a program that was a $1500-$3000 add-on and was strung along by IT Support who were acting like they were working on it the whole time. A day or so after the refund period had ended they told us that the program was actually oversold and it has never truly worked so now we have a program that we can't use and cost us a few thousand dollars. They just brushed us off when we told them the feature didn't work as promised. Also, when we were transferring over our inventory the IT Support transferred over the inventory multiple times which has still caused issues until this day.

When you put in a help ticket, do not expect any sort of support or response in a timely manner.

Bart
Totaalscore
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

The Good, Bad & the Ugly

Beoordeeld op 30-3-2016

Acctivate is a really good inventory control system and it is pretty easy to learn and it has a lot...

Acctivate is a really good inventory control system and it is pretty easy to learn and it has a lot of capabilities and we love it. But here are the problems I have had. I have had numerous problems with technical support, and it has only gotten worse instead of better. In order to reach customer service now, you have go to the Acctivate website and enter a service request, and you may or may not get a prompt reply back. When we are having technical problems with this program, it can bring our entire operation to a halt and there doesn't seem to be any sense of urgency on the part of the technicians at Acctivate. This is my biggest problem with Acctivate and it the one thing that makes me very angry. My only other problem is training. This is a very complex program, and you can learn the basics pretty quickly and that will get you by. But there is no formal training to teach you everything you need to know other than videos that you can watch and some webinars. I think there needs to be a trainer that can teach new users how to use the program in depth at your facility in Arlington so that customers that have purchased the program can spend 3-4 days with some in depth training. I have had this system for over 2 years now and we are still finding new things that we have never seen or used before. When we purchased Acctivate, they do a great job of getting you up and going and answer any questions you might have, but some real hands on training would be so much better. But once you get used to the program, it's great.

Pete
Totaalscore
  • Sector: Managementconsulting
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Acctivate vs. QuickBooks Enterprise (with AI) - easy decision

Beoordeeld op 9-5-2016

Pluspunten

Acctivate goes far beyond QuickBooks Enterprise, even with Advanced Inventory. It brings preferences down to the customer and item level that are only available in QBES at a global level. It has CRM, customer service, bar coding, multiple warehouses, serial and lot number tracking, location and bin tracking, cost methods (LIFO, FIFO or Average Cost) at the item level, multiple units of measure at the item level and much, much more. For manufacturers and distributors with complex inventory management or compliance requirements, Acctivate can relieve all the pain points that you currently encounter with QuickBooks.

Minpunten

Can't think of anything. Terrific sales and support teams.

5 van 109 worden weergegeven Lees alle reviews

Acctivate Inventory Management - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Acctivate Inventory Management.

Acctivate Inventory Management kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf:
  • Gratis proef: Beschikbaar

Acctivate Inventory Management heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200

Acctivate Inventory Management ondersteunt de volgende talen:

Engels

Acctivate Inventory Management ondersteunt de volgende apparaten:

Acctivate Inventory Management kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Adobe Commerce, Amazon EC2, Authorize.Net, Avalara, BigCommerce, ChannelAdvisor, CoreCommerce, Microsoft SQL Server, QuickBooks, QuickBooks Desktop Enterprise, QuickBooks Desktop Pro, QuickBooks Online Advanced, QuickBooks Payments, Quickbooks Online, Quickbooks Pro, SAP Crystal Reports, SPS Commerce, Shift4Shop, ShipStation, Shopify, SmartVault, StarShip, TrueCommerce B2BGateway EDI, TrueCommerce EDI Solutions, Volusion, WooCommerce

Acctivate Inventory Management biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Acctivate Inventory Management.