Klaviyo
Over Klaviyo
Klaviyo is een modern marketingplatform dat e-commercebedrijven één enkel en gecentraliseerd platform biedt van waaruit ze hun marketingcampagnes kunnen optimaliseren. Klaviyo voorziet gebruikers van een krachtige maar eenvoudige oplossing voor e-commercemarketing met integratie met één klik, krachtige segmentaties, het volgen van websites, ROI-gebaseerde rapportage, vooraf ontworpen automatische reacties, een e-mailontwerp op basis van slepen en neerzetten, aangepaste activiteitenvelden en 360° klantprofielen.
Met de aangepaste technologie van Klaviyo voor het volgen van bezoekers van websites kunnen gebruikers doelgroepen segmenteren en getriggerde campagnes effectief en automatisch richten op basis van verzamelde gegevens over klantgedrag en -transacties. Met ingebouwde automatische reacties voor e-mail stelt Klaviyo gebruikers in staat om getriggerde e-mailstromen te automatiseren voor evenementen zoals verlaten winkelwagentjes en vervolgstappen na bestellingen.
Klaviyo stelt gebruikers ook in staat om de prestaties van hun marketingcampagnes te meten door middel van rapportage en zinvolle analyse met belangrijke statistieken. Vanuit het Klaviyo-dashboard kunnen gebruikers de huidige en eerdere campagneprestaties vergelijken, realtime activiteitenstromen bekijken en andere statistische grafieken toevoegen, bewerken of verwijderen. De statistieken van Klaviyo bieden gebruikers de flexibiliteit om trends in bestellingen te analyseren, verschuivingen in klantgedrag te zien en de groei van lijsten en segmenten te volgen.
Klaviyo ondersteunt integratie met meerdere softwareprogramma's voor e-commerce, betalingsverwerking en POS zoals Shopify, Magento en WooCommerce om klantgestuurde gegevens te verzamelen en te gebruiken. Bovendien heeft Klaviyo ook een open API waarmee gebruikers aangepaste integraties met e-commerce kunnen toevoegen. Alle Klaviyo-integraties worden automatisch gesynchroniseerd om ervoor te zorgen dat gebruikers toegang hebben tot de nieuwste en meest relevante gegevens voor personalisatie en targeting van e-mail.
Afbeeldingen
Twijfels over Klaviyo?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
HubSpot CRM
Salesforce Marketing Cloud
Mailjet
Customer.io
Reviews
Heb je Klaviyo al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
A glowing beacon in a saturated market
Beoordeeld op 11-8-2021
Fantastic from beginning to end. I would suggest Klaviyo to anyone.
Fantastic from beginning to end. I would suggest Klaviyo to anyone.
Pluspunten
There are hundreds of email marketing managers, and they all pale in comparison to Klaviyo. Instead of trying to be a jack of all trades, Klaviyo focused on making the best e-commerce marketing platform, PERIOD. The integration with Shopify is an utter game changer, and makes it possible to actually feel in control of your marketing.
Minpunten
When it comes to Klaviyo, there is a bit of a learning curve. They do make sure there are plenty of resources, so if you want to learn you will.
Overwogen alternatieven
BrevoRedenen om voor Klaviyo te kiezen
For the focused look into e-commerce and the commitment to make the best e-commerce marketing resource.Overgestapt van
MailchimpRedenen om over te stappen op Klaviyo
Klaviyo is more focused on e-commerce which is my primary focus.- Sector: E-learning
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10
Provided a solution to our unique use-case.
Beoordeeld op 1-4-2024
Overall I think Klaviyo is a great product. Customer service is amazing and so readily available...
Overall I think Klaviyo is a great product. Customer service is amazing and so readily available via chat and they do seem to possess a great degree of knowledge about the product and its functionality/capabilities. Was amazing to see our automated message flows come to life and go out to our customers!
Pluspunten
Our product, an educational and habit-building micro-content program, required a way to send lengthy (50-100+ sends), localized, and automated flows via SMS and email to global Shopify purchasers. They were the closest platform we found to delivering as we envisioned. Customer service was very helpful in helping us find solutions to problems and aid in our solution design.
Minpunten
We experienced issues with contacts being overwritten when multiple sign-ups/subscriptions came through the same form. We also noticed that due to how long our flows were, the flow editor became extremely slow.
Redenen om over te stappen op Klaviyo
Price, capabilities and ease of implementation.- Sector: Cosmetica
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10
Marketing Automation with support and deliverability concerns
Beoordeeld op 9-12-2016
In August 2015... I was convinced I needed a better email marketing solution with automation....
In August 2015... I was convinced I needed a better email marketing solution with automation. Klaviyo is/was much more expensive than other basic email services (MailChimp, getResponse, AWeber) but the marketing automation was arguably a great investment with good ROI.
I integrated K with my site (Americommerce) and discovered that the only way to make K to work was via middleware, "CartSync" which cost about $100/month. It was imperfect. Bare minimum metrics. Marginally useful. I accepted the limitations and launched.
Klaviyo support manager's exact words to me were, "Why don't you move to Shopify?" Those words resonated...
10 weeks later when I decided to actually replatform to Shopify, getting Klaviyo support to answer a basic question was a frustrating experience. K support earned a reputation as only slightly better than useless.
Then there was the "integration disconnect" bug -- the connector to my Shopify store was shut off by Klaviyo, without notification -- ah, but there was an email -- sent by a spammy server (non-transactional) that never saw the light of day. We learned that K was sending TRANSACTIONAL EMAILS from a marketing server. And this email was getting flagged as spam by many mail servers.
In the mean time, I was a presenter at am ecommerce conference and when I asked who used Klaviyo, many raised their hand... then I asked, "is anyone satisfied with Klaviyo support?" -- the room's reaction caused the Klaviyo rep in the room to text his management team - and before the end of the session we were told K was hiring 4 new support reps.
SO the consensus was:
Klaviyo usually works great
Klaviyo has lousy support
Klaviyo is relatively expensive as your customer list grows
Klaviyo is very powerful.
But Klaviyo *had* an issue with their email hitting a spam RBL...
When I went to send a preview email for a campaign, it was flagged as spam. When I tried sending Klaviyo subscribe emails from 10 different stores that I knew to use Klaviyo, they all went to SPAM.
I was able to get Klaviyo removed from the offending RBL - but until a call from Klaviyo's director of product at T+30 hours, the silence from Klaviyo was deafening.
Then Cyber Monday's failure...
I'm still a K customer for today, but I will probably not be a customer in 60 days.
I still think the product is amazing, but no-confidence in deliverability and the history of limited support forced me to seek an alternative.
Pluspunten
Incredibly powerful rules and automation flows. SUPER TIGHT integration with Shopify.
Minpunten
Deliverability is a concern. Support is slow to respond.
- Sector: Design en ontwerp
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Perfect for e-commerce
Beoordeeld op 30-5-2024
Pluspunten
Klaviyo really sets the standard for e-commerce email & sms marketing. I love the segments and a&b testing you can do.
Minpunten
It’s a little tedious to set up but not hard. Just time consuming setting up all of the workflows you need.
- Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Klaviyo is so easy to use, segment, perform A/B tests and for reporting!
Beoordeeld op 2-6-2022
I love using Klaviyo. I actually converted after using Omnisend for a few years. I've also used...
I love using Klaviyo. I actually converted after using Omnisend for a few years. I've also used HubSpot and MailChimp, but Klaviyo beats them all. It's incredibly user-friendly, especially for design!
Pluspunten
I love the subject line automation, the most. I also love how easy it is to segment, how you can create desktop and mobile versions of emails, and how I can see all of the email campaign metrics in real-time.
Minpunten
It can stall sometimes when I'm trying to edit the content. The text box can be glitchy and require refreshing.
Overwogen alternatieven
BrevoRedenen om voor Klaviyo te kiezen
Klaviyo was more user-friendly, and easier to do A/B tests.Overgestapt van
OmnisendRedenen om over te stappen op Klaviyo
Seemed more streamlined!Klaviyo - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Klaviyo.V. Welke prijsmodellen heeft Klaviyo te bieden?
Klaviyo kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 45,00/maand
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Niet beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Klaviyo?
Klaviyo heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Klaviyo ondersteund?
Klaviyo ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt Klaviyo ondersteuning voor mobiele apparaten?
Klaviyo ondersteunt de volgende apparaten:
V. Met welke andere apps kan Klaviyo worden geïntegreerd?
Klaviyo kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Adobe Commerce, AfterShip, Akamai Identity Cloud, BigCommerce, Boulevard, Chargebee, Classy, Criteo, DonorPerfect, Eventbrite, Getsitecontrol, GoTab POS, Gorgias, Help Scout, Jebbit, Justuno, KickoffLabs, Lightspeed Retail, Malomo, Meta for Business, Mindbody, Movable Ink, Narvar, Neon CRM, Nosto, Okendo, Olark, Olo, Omneo, OpenCart, OptinMonster, OrderGroove, PAR Punchh, PadiAct, Postscript, PrestaShop, Privy, Recharge, Recurly, Salesforce Service Cloud, Segment, Shift4Shop, ShipStation, Shopify, Shopify Plus, Smile.io, Square Online, Stripe, Sumo, Triple Whale, Typeform, Unbounce, UserVoice, Volusion, Wisepops, Wix, WooCommerce, Wufoo, Yotpo, ZENOTI, Zendesk Suite, Zoho CRM, commercetools
V. Welke mate van ondersteuning heeft Klaviyo te bieden?
Klaviyo biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Klaviyo.