Goody

Oplossing voor klantloyaliteit, marketing en CRM

4,4 /5 (79 review) Schrijf een review!

Goody - Overzicht

Wat is Goody?

Goody is een oplossing voor klantloyaliteit en geautomatiseerde marketing die door het MKB en grote ondernemingen kan worden gebruikt om aangepaste loyaliteitsprogramma's te maken, te communiceren met klanten en hun bedrijfsprestaties bij te houden. Met Goody kunnen klanten punten verzamelen op aankopen en deze punten inwisselen voor beloningen. Omdat Goody kan worden gedownload als een native app op iOS en Android, kunnen klanten snel en eenvoudig punten scannen en verzamelen.

Goody ondersteunt sociale campagnes, waardoor klanten loyaliteitspunten kunnen ontvangen in ruil voor een "Vind ik leuk" op de Facebook-pagina van het bedrijf. De sociale campagnes van Goody zijn bedoeld om het online bedrijfsprofiel te verbeteren en klanten aan te moedigen terug te keren. Naast sociale promotie stelt Goody gebruikers in staat om met klanten in contact te komen via aangepaste e-mailmarketingcampagnes. Goody biedt gebruikers de tools om e-mails op te stellen en te verzenden op basis van verzamelde gegevens, waardoor wordt voorkomen dat er één generieke e-mail wordt verzonden naar alle klanten. Zakelijke gebruikers kunnen klanten op de hoogte stellen van een uitverkoop, hun beste klanten speciale aanbiedingen sturen en klanten die al een tijdje niet geweest zijn weer eens uitnodigen.

De mobiele app van Goody biedt voordelen voor zowel zakelijke gebruikers als klanten. Elke gebruiker kan een mobielvriendelijke profielpagina maken met informatie zoals openingstijden, telefoonnummer, website, links naar sociale media en beschikbare beloningen. De mobiele app van Goody zorgt ervoor dat gebruikersprofielen gemakkelijk toegankelijk en doorzoekbaar zijn voor klanten.
Omdat Goody bovendien klantgegevens verzamelt, krijgen gebruikers ook waardevolle inzichten in hun bedrijfsprestaties. Met Goody kunnen zakelijke gebruikers meer te weten komen over hun klantenbestand, hoe ze omgaan met het loyaliteitsprogramma en waarom klanten terugkeren naar hun bedrijf. Daardoor biedt Goody de gebruikers bruikbare informatie om te helpen bij het aanpassen van lopende bedrijfs- en marketingplannen.

Goody - Overzicht

Prijzen

Vanaf
US$ 79,00/maand

Prijsopties

Gratis proef
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding

Goody - Functies

Apparaten
Bedrijfsgrootte
K M G
Markten
Verenigde Staten van Amerika, Canada, Verenigd Koninkrijk, Australië, China en nog 5 andere, India, Japan, Duitsland, Brazilië, Mexico
Ondersteunde talen
Engels

Media

Tablet app, that connects to your POS
Software and tablet apps
Scanner, connected to Goody Loyalty Software
Tablet app for POS sign up
Cards used for scanning
Schermopname van Goody: Tablet app, that connects to your POS Schermopname van Goody: Software and tablet apps Schermopname van Goody: Scanner, connected to Goody Loyalty Software Schermopname van Goody: Tablet app for POS sign up Schermopname van Goody: Cards used for scanning

Goody reviews

Goody reviews

Totaalscore
4,4
/
5
Uitstekend
48

Zeer goed
20

Gemiddeld
9

Slecht
1

Erg slecht
1

Prijs-kwaliteitverhouding
4,3
Functies
4,2
Gebruiksgemak
4,4
Klantenondersteuning
4,4
86% heeft deze app aanbevolen
Che C.

A Simple, flexible CRM system for Point of Sale

Goody is easy to install and administer. If ever there is or was a problem I know I can talk to someone on the phone or via chat immediately. I've never been treated like a 'stupid user'.

Love goody.


Vertalen met Google
Shannay H.

Customer Service is appalling. Out of 3 questions in 12 months, I've had 1 answer.

Hopefully more customers passing through the store


Vertalen met Google
Suzy M.

Feedback

Good


Vertalen met Google
Shannay H.

Goody review 2019

Customer service can most definitely be improved considering the cost. Overall customers are happy when they are able to redeem their points and since it's managed by an app as opposed to being done manually by myself it's a good thing to have.


Vertalen met Google
Roma S.

Awesomeness

Fan flippin tastic


Vertalen met Google
Che C.
Sector: Detailhandel
Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

A Simple, flexible CRM system for Point of Sale

Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 10-10-2018
Bron van de reviewer: Capterra

Goody is easy to install and administer. If ever there is or was a problem I know I can talk to someone on the phone or via chat immediately. I've never been treated like a 'stupid user'.

Love goody.

Pluspunten

We liked that our loyalty scheme was able to go fully digital.

Minpunten

Of course it could always be cheaper, but the price as it stands is completely reasonable for the product.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Shannay H.
Sector: Voedselproductie
Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Customer Service is appalling. Out of 3 questions in 12 months, I've had 1 answer.

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 9-5-2018
Bron van de reviewer: Capterra

Hopefully more customers passing through the store

Pluspunten

Ability to provide loyalty points to our customers. Has the functionality to do reports on the computer.

Minpunten

Unless you know how it works, it's not that user-friendly to the staff who have no tech savvy. Changes to the tablet confuse the older generation customers.

Vertalen naar het Nederlands

Antwoord van Goodycard

Hi Shannay, thanks so much for your response.

We take your comments extremely seriously, and we're committed to ensuring each and every customer has a positive experience. We've taken your support comments on board, and we're looking to improve this area of our business over the next two months, including hiring more staff to ensure our customers are well looked after. I¿ll be taking a look at past support queries to better understand why it took so long to reply to your support ticket. Yet again, thanks so much for taking the time to submit this review, as we'd love to turn this back into a 10/10!

Kind regards,

Rory Moss,
Marketing Manager

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 7.0/10

Suzy M.
Sector: Schoolleiding
Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Feedback

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 1-1-2021
Bron van de reviewer: Capterra

Good

Pluspunten

It's easy to use and you dont need to keep the card handy

Minpunten

It's not used in many places so more accessibility would be beneficial

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 5.0/10

Shannay H.
Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Goody review 2019

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 12-3-2019
Bron van de reviewer: Capterra

Customer service can most definitely be improved considering the cost. Overall customers are happy when they are able to redeem their points and since it's managed by an app as opposed to being done manually by myself it's a good thing to have.

Pluspunten

Relatively easy for customers to navigate in store on the tablet

Minpunten

Not as easy on the app for smart phones - not even I use the phone app

Vertalen naar het Nederlands

Antwoord van Goodycard

Hi Shannay,

We're deeply sorry you haven't had the most positive experience with our support services. We immediately arranged for a support contact to touch base and address any concerns you had.

Regarding the app, it's in use by over 100k people, so we feel it's a fairly important part to sign up and point balance reminders.

Thanks for the review, and we'll be making sure you have the necessary support services you need, as clearly based on the review, there are things we can improve.

Appreciate the feedback.

Kind regards,

Rory Moss
General Manager

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 5.0/10

Roma S.
Sector: Defensie en ruimtevaart
Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Awesomeness

Anders 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 16-9-2020
Bron van de reviewer: Capterra

Fan flippin tastic

Pluspunten

Easy to use, easy set up. Quick. Looks good as well placed at the counter

Minpunten

Not everyone has it. Its a fantastic system which id be more inclined to use if more people had it

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Gebruikersaanbeveling
8,6/10
Gebaseerd op 79 gebruikersscores
Vergelijk gebruikersaanbevelingen met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Prijzen van Goody

Prijzen van Goody

Vanaf
US$ 79,00/maand
Gratis proef
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3/5
Gebaseerd op 79 gebruikersscores
Vergelijk scores voor prijs-kwaliteitverhouding met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Goody - Functies

Goody - Functies

API
Aangepaste velden
Aanpasbare branding
Aanpasbare rapportage
Aanpasbare sjablonen
Activiteiten volgen
Activiteitendashboard
Automatische meldingen
Contactenbeheer
E-mailintegratie
Elektronische betalingen
Enquêtes en feedback
Gegevens importeren en exporteren
Herinneringen
Integratie van derden
Integratie van sociale media
Kalenderbeheer
Klantendatabase
Rapportage en statistieken
Realtime gegevens
Functies
4,2/5
Gebaseerd op 79 gebruikersscores
Vergelijk functiescores met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Categorieën

Goody - Veelgestelde vragen

Goody - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Goody.

V. Welke prijsmodellen heeft Goody te bieden?

Goody kent de volgende prijsmodellen:

Vanaf: US$ 79,00/maand

Prijsmodel: Abonnement

Gratis proef: Beschikbaar

V. Wat zijn de voornaamste functies van Goody?

We hebben geen informatie over functies van Goody

V. Wat zijn de typische gebruikers van Goody?

Goody heeft de volgende typische klanten:

Klein bedrijf, Grote ondernemingen, Middelgroot bedrijf

V. Welke talen worden door Goody ondersteund?

Goody ondersteunt de volgende talen:

Engels

V. Welke prijsmodellen heeft Goody te bieden?

Goody kent de volgende prijsmodellen:

Abonnement

V. Biedt Goody ondersteuning voor mobiele apparaten?

Goody ondersteunt de volgende apparaten:

Android, iPhone

V. Met welke andere apps kan Goody worden geïntegreerd?

Goody kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ActiveCampaign, Cin7, Lightspeed POS, Magento Commerce, Mailchimp, Shopify

V. Welke mate van ondersteuning heeft Goody te bieden?

Goody biedt de volgende ondersteuningsopties:

Veelgestelde vragen, Online ondersteuning, Telefonische ondersteuning, Kennisbank