Goody - Overzicht
Wat is Goody?
Goody is een oplossing voor klantloyaliteit en geautomatiseerde marketing die door het MKB en grote ondernemingen kan worden gebruikt om aangepaste loyaliteitsprogramma's te maken, te communiceren met klanten en hun bedrijfsprestaties bij te houden. Met Goody kunnen klanten punten verzamelen op aankopen en deze punten inwisselen voor beloningen. Omdat Goody kan worden gedownload als een native app op iOS en Android, kunnen klanten snel en eenvoudig punten scannen en verzamelen.
Goody ondersteunt sociale campagnes, waardoor klanten loyaliteitspunten kunnen ontvangen in ruil voor een "Vind ik leuk" op de Facebook-pagina van het bedrijf. De sociale campagnes van Goody zijn bedoeld om het online bedrijfsprofiel te verbeteren en klanten aan te moedigen terug te keren. Naast sociale promotie stelt Goody gebruikers in staat om met klanten in contact te komen via aangepaste e-mailmarketingcampagnes. Goody biedt gebruikers de tools om e-mails op te stellen en te verzenden op basis van verzamelde gegevens, waardoor wordt voorkomen dat er één generieke e-mail wordt verzonden naar alle klanten. Zakelijke gebruikers kunnen klanten op de hoogte stellen van een uitverkoop, hun beste klanten speciale aanbiedingen sturen en klanten die al een tijdje niet geweest zijn weer eens uitnodigen.
De mobiele app van Goody biedt voordelen voor zowel zakelijke gebruikers als klanten. Elke gebruiker kan een mobielvriendelijke profielpagina maken met informatie zoals openingstijden, telefoonnummer, website, links naar sociale media en beschikbare beloningen. De mobiele app van Goody zorgt ervoor dat gebruikersprofielen gemakkelijk toegankelijk en doorzoekbaar zijn voor klanten.
Omdat Goody bovendien klantgegevens verzamelt, krijgen gebruikers ook waardevolle inzichten in hun bedrijfsprestaties. Met Goody kunnen zakelijke gebruikers meer te weten komen over hun klantenbestand, hoe ze omgaan met het loyaliteitsprogramma en waarom klanten terugkeren naar hun bedrijf. Daardoor biedt Goody de gebruikers bruikbare informatie om te helpen bij het aanpassen van lopende bedrijfs- en marketingplannen.
Goody - Overzicht
Prijzen
Prijsopties
Goody - Functies
Media
Goody reviews
Goody reviews
A Simple, flexible CRM system for Point of Sale
Goody is easy to install and administer. If ever there is or was a problem I know I can talk to someone on the phone or via chat immediately. I've never been treated like a 'stupid user'.
Love goody.
Customer Service is appalling. Out of 3 questions in 12 months, I've had 1 answer.
Hopefully more customers passing through the store
Feedback
Good
Goody review 2019
Customer service can most definitely be improved considering the cost. Overall customers are happy when they are able to redeem their points and since it's managed by an app as opposed to being done manually by myself it's a good thing to have.
Awesomeness
Fan flippin tastic
Vergelijk de totaalscore met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

A Simple, flexible CRM system for Point of Sale
Pluspunten
We liked that our loyalty scheme was able to go fully digital.
Minpunten
Of course it could always be cheaper, but the price as it stands is completely reasonable for the product.
Customer Service is appalling. Out of 3 questions in 12 months, I've had 1 answer.
Hopefully more customers passing through the store
Pluspunten
Ability to provide loyalty points to our customers. Has the functionality to do reports on the computer.
Minpunten
Unless you know how it works, it's not that user-friendly to the staff who have no tech savvy. Changes to the tablet confuse the older generation customers.
Antwoord van Goodycard
Hi Shannay, thanks so much for your response.
We take your comments extremely seriously, and we're committed to ensuring each and every customer has a positive experience. We've taken your support comments on board, and we're looking to improve this area of our business over the next two months, including hiring more staff to ensure our customers are well looked after. I¿ll be taking a look at past support queries to better understand why it took so long to reply to your support ticket. Yet again, thanks so much for taking the time to submit this review, as we'd love to turn this back into a 10/10!
Kind regards,
Rory Moss,
Marketing Manager
Feedback
Good
Pluspunten
It's easy to use and you dont need to keep the card handy
Minpunten
It's not used in many places so more accessibility would be beneficial
Goody review 2019
Customer service can most definitely be improved considering the cost. Overall customers are happy when they are able to redeem their points and since it's managed by an app as opposed to being done manually by myself it's a good thing to have.
Pluspunten
Relatively easy for customers to navigate in store on the tablet
Minpunten
Not as easy on the app for smart phones - not even I use the phone app
Antwoord van Goodycard
Hi Shannay,
We're deeply sorry you haven't had the most positive experience with our support services. We immediately arranged for a support contact to touch base and address any concerns you had.
Regarding the app, it's in use by over 100k people, so we feel it's a fairly important part to sign up and point balance reminders.
Thanks for the review, and we'll be making sure you have the necessary support services you need, as clearly based on the review, there are things we can improve.
Appreciate the feedback.
Kind regards,
Rory Moss
General Manager
Awesomeness
Fan flippin tastic
Pluspunten
Easy to use, easy set up. Quick. Looks good as well placed at the counter
Minpunten
Not everyone has it. Its a fantastic system which id be more inclined to use if more people had it
Vergelijk gebruikersaanbevelingen met alternatieven
Vergelijk met alternatieven
Prijzen van Goody
Prijzen van Goody
Vergelijk scores voor prijs-kwaliteitverhouding met alternatieven
Vergelijk met alternatieven
Goody - Functies
Goody - Functies
Vergelijk functiescores met alternatieven
Vergelijk met alternatieven
Categorieën
Categorieën
Goody - Veelgestelde vragen
Goody - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Goody.
V. Welke prijsmodellen heeft Goody te bieden?
Goody kent de volgende prijsmodellen:
Vanaf: US$ 79,00/maand
Prijsmodel: Abonnement
Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de voornaamste functies van Goody?
We hebben geen informatie over functies van Goody
V. Wat zijn de typische gebruikers van Goody?
Goody heeft de volgende typische klanten:
Klein bedrijf, Grote ondernemingen, Middelgroot bedrijf
V. Welke talen worden door Goody ondersteund?
Goody ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Welke prijsmodellen heeft Goody te bieden?
Goody kent de volgende prijsmodellen:
Abonnement
V. Biedt Goody ondersteuning voor mobiele apparaten?
Goody ondersteunt de volgende apparaten:
Android, iPhone
V. Met welke andere apps kan Goody worden geïntegreerd?
Goody kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
ActiveCampaign, Cin7, Lightspeed POS, Magento Commerce, Mailchimp, Shopify
V. Welke mate van ondersteuning heeft Goody te bieden?
Goody biedt de volgende ondersteuningsopties:
Veelgestelde vragen, Online ondersteuning, Telefonische ondersteuning, Kennisbank
Goody is easy to install and administer. If ever there is or was a problem I know I can talk to someone on the phone or via chat immediately. I've never been treated like a 'stupid user'.
Love goody.