Over Bizimply

Bizimply is een oplossing voor personeelsbeheer voor de dienstverlenende sector die tijd en aanwezigheid, planning, HR en loonadministratieverwerking in één oplossing combineert. Het systeem ondersteunt zowel exploitanten van één of van meerdere winkels met een dynamisch personeelsbestand, waaronder restaurants, bars, detailhandelaren, hotels, salons, bars en meer.

Bizimply is een alles-in-één oplossing met planning op basis van slepen en neerzetten die kostenvoorspelling in één oogopslag biedt. Managers hebben toegang tot een live feed om te zien welke werknemers zijn ingeklokt en welke te laat zijn. Kloktijden worden automatisch toegevoegd aan tijdkaarten en vergeleken met schema's en bedrijfsregels. Het vastleggen van afbeeldingen voorkomt inklokken door vrienden door werknemers in staat te stellen een foto te maken terwijl ze in- of uitklokken.

HR-profielen van werknemers bevatten alle contactgegevens, evenals loonadministratie, documenten, lonen, maximale werkuren en meer. Het online manager-dagboek stelt gebruikers in staat om direct antwoord te krijgen op vragen, inclusief een ploegendienstlogboek voor het vastleggen van belangrijke informatie. Met Bizimply kunnen gebruikers de dagelijkse verkopen bijhouden per ploegendienst en per locatie, inclusief up-to-date KPI's voor zakelijke inzichten.

Aangesloten functies voor loonadministratie geven geplande uren, werkelijke uren en pauzes weer in één overzicht. Gebruikers kunnen vakantiegeld, betaalde vrije dagen of ziekengeld toevoegen aan de tijdkaarten van werknemers voordat ze gegevens exporteren naar de loonadministratie. Managers die Bizimply gebruiken kunnen alle problemen van klanten, werknemers of leveranciers bijhouden voor gedetailleerde dossiers en rapporten.


Afbeeldingen

Bizimply Software - 1
Bizimply Software - 2
Bizimply Software - 3
Bizimply Software - 4
Bizimply Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Bizimply-video
Bizimply Software - 1
Bizimply Software - 2
Bizimply Software - 3
Bizimply Software - 4
Bizimply Software - 5

Twijfels over Bizimply? Vergelijk met een populair alternatief

Bizimply

4,6 (136)
Niet beschikbaar in jouw land
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

£ 100,00
maand
US$ 6,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

63
15

Integraties

9
89

Gebruiksgemak

4,6 (136)
4,3 (18.772)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,4 (136)
4,6 (18.772)

Klantenservice

4,7 (136)
4,3 (18.772)

Alternatieven

Microsoft Excel

4,8
#1 alternatief voor Bizimply
Ontdek Excel. Nieuwe hulpprogramma's voor gegevensanalyse helpen je je gegevens bij te houden en te visualiseren voor...

Breathe

4,5
#2 alternatief voor Bizimply
Tijdbesparende software voor inroostering en HR die het MKB helpt hun mensen op de eerste plaats te zetten en hun...

Planday

4,3
#3 alternatief voor Bizimply
Planday is een goede manier voor op ploegendienst gebaseerde bedrijven om de personeelsplanning, communicatie,...

RotaCloud

4,9
#4 alternatief voor Bizimply
RotaCloud is een online platform voor roosterbeheer en personeelsplanning met een interface op basis van slepen en...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(136)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je Bizimply al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 136 reviews worden weergegeven
Alex
Totaalscore
  • Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

"Bizimply at Slatterys Pub D4! its our Perfect Productivity Barometer!"

Beoordeeld op 13-9-2016

Implemented Bizimply in Dec 2014 and now I could not live without it. From the start it was...

Implemented Bizimply in Dec 2014 and now I could not live without it. From the start it was extremely easy to use and set up and just like any software you get out what you put in. I delegated the scheduling to middle management and concentrated on the employee database, monitoring attendance and productivity and building up a history of daily shifts by logging details once a week. I also used teh employee database to record data from staff revies held every 3/6 months. This historical data which shows sales, hours used and labour costs is now my "Productivity Baramoter" I am able to forecast the revenue and required labour and incentivise my staff to deliver on the optimum Sales Per Labour Hour rate (I now know it) that will deliver the maximum return in the most sustainable way. In our industry we cannot afford to sprint from Monday to Sunday, it's a marathon from January to December!

Pluspunten

Ease of use, I can open multiple windows at the same time, great support, nice GUI, good pricing and easy to find invoices, they understand our industry, continuously improves functionality.

Minpunten

Lack of colour or shift type differentiation

Chris
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

review

Beoordeeld op 21-2-2023

Pluspunten

the software has the following benefits:- ease of inputting employees for scheduling.- easy to read schedule with colour co ordination for different roles - compliant clock in and out

Minpunten

it does not allow for contract verification and handling. this is not linked to our recruitment page.

Ronu
Totaalscore
  • Sector: Voedselproductie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

review

Beoordeeld op 17-1-2023

good

good

Pluspunten

totally engaging and helpful software for job scheduling and clock in and clock out.

Minpunten

copying a timing across different shifts

Caroline
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Good System however Rosters should be more visible when printed

Beoordeeld op 21-2-2023

Pluspunten

System is easy and clear to use, HR function good but might be handy to have an area to record things like employees due to go on/come back from Leave (maternity, long term sick leave etc) on the dashboard. I have figured a way around this by adding this leave up as a Training type but just might be something to look at. Dashboard is a great way to view any holiday requests, important notes etc

Minpunten

The only thing which is very problematic is the design of the Rosters as it is impossible to change the font to a darker colour so this makes the scheduler extremely hard to read when printed off. I have to print off the rosters for the supervisors then manually write over them so we can read the rostered times. the font is in white and [sensitive content hidden] from the team has tried every way to see if this can be changed but unfortunately not at this time. It would be fantastic if you could find a fix for this issue.

Olivia
Totaalscore
  • Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Bizimply

Beoordeeld op 14-1-2023

Pluspunten

I really like the easy to use scheduling software that allows me to arrange my team.

Minpunten

The layout can be a bit confusing at times.

5 van 136 worden weergegeven Lees alle reviews

Bizimply - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Bizimply.

Bizimply kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: £ 100,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Niet beschikbaar

Bizimply heeft de volgende typische klanten:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Bizimply ondersteunt de volgende talen:

Engels

Bizimply ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Bizimply kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

BrightPay, Epos Now, Ezora, Flow Learning, Moorepay, Quantum, Revel Systems, Xero, Yapster

Bizimply biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Bizimply.