
Bizimply
Over Bizimply
Bizimply is een oplossing voor personeelsbeheer voor de dienstverlenende sector die tijd en aanwezigheid, planning, HR en loonadministratieverwerking in één oplossing combineert. Het systeem ondersteunt zowel exploitanten van één of van meerdere winkels met een dynamisch personeelsbestand, waaronder restaurants, bars, detailhandelaren, hotels, salons, bars en meer.
Bizimply is een alles-in-één oplossing met planning op basis van slepen en neerzetten die kostenvoorspelling in één oogopslag biedt. Managers hebben toegang tot een live feed om te zien welke werknemers zijn ingeklokt en welke te laat zijn. Kloktijden worden automatisch toegevoegd aan tijdkaarten en vergeleken met schema's en bedrijfsregels. Het vastleggen van afbeeldingen voorkomt inklokken door vrienden door werknemers in staat te stellen een foto te maken terwijl ze in- of uitklokken.
HR-profielen van werknemers bevatten alle contactgegevens, evenals loonadministratie, documenten, lonen, maximale werkuren en meer. Het online manager-dagboek stelt gebruikers in staat om direct antwoord te krijgen op vragen, inclusief een ploegendienstlogboek voor het vastleggen van belangrijke informatie. Met Bizimply kunnen gebruikers de dagelijkse verkopen bijhouden per ploegendienst en per locatie, inclusief up-to-date KPI's voor zakelijke inzichten.
Aangesloten functies voor loonadministratie geven geplande uren, werkelijke uren en pauzes weer in één overzicht. Gebruikers kunnen vakantiegeld, betaalde vrije dagen of ziekengeld toevoegen aan de tijdkaarten van werknemers voordat ze gegevens exporteren naar de loonadministratie. Managers die Bizimply gebruiken kunnen alle problemen van klanten, werknemers of leveranciers bijhouden voor gedetailleerde dossiers en rapporten.
Afbeeldingen





Twijfels over Bizimply?
Vergelijk met een populair alternatief

Bizimply
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Microsoft Excel

Breathe

Planday

RotaCloud

Reviews
Heb je Bizimply al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
"Bizimply at Slatterys Pub D4! its our Perfect Productivity Barometer!"
Beoordeeld op 13-9-2016
Implemented Bizimply in Dec 2014 and now I could not live without it. From the start it was...
Implemented Bizimply in Dec 2014 and now I could not live without it. From the start it was extremely easy to use and set up and just like any software you get out what you put in. I delegated the scheduling to middle management and concentrated on the employee database, monitoring attendance and productivity and building up a history of daily shifts by logging details once a week. I also used teh employee database to record data from staff revies held every 3/6 months. This historical data which shows sales, hours used and labour costs is now my "Productivity Baramoter" I am able to forecast the revenue and required labour and incentivise my staff to deliver on the optimum Sales Per Labour Hour rate (I now know it) that will deliver the maximum return in the most sustainable way. In our industry we cannot afford to sprint from Monday to Sunday, it's a marathon from January to December!
Pluspunten
Ease of use, I can open multiple windows at the same time, great support, nice GUI, good pricing and easy to find invoices, they understand our industry, continuously improves functionality.
Minpunten
Lack of colour or shift type differentiation
- Sector: Horeca
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
review
Beoordeeld op 21-2-2023
Pluspunten
the software has the following benefits:- ease of inputting employees for scheduling.- easy to read schedule with colour co ordination for different roles - compliant clock in and out
Minpunten
it does not allow for contract verification and handling. this is not linked to our recruitment page.
- Sector: Voedselproductie
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10
review
Beoordeeld op 17-1-2023
good
good
Pluspunten
totally engaging and helpful software for job scheduling and clock in and clock out.
Minpunten
copying a timing across different shifts
- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Good System however Rosters should be more visible when printed
Beoordeeld op 21-2-2023
Pluspunten
System is easy and clear to use, HR function good but might be handy to have an area to record things like employees due to go on/come back from Leave (maternity, long term sick leave etc) on the dashboard. I have figured a way around this by adding this leave up as a Training type but just might be something to look at. Dashboard is a great way to view any holiday requests, important notes etc
Minpunten
The only thing which is very problematic is the design of the Rosters as it is impossible to change the font to a darker colour so this makes the scheduler extremely hard to read when printed off. I have to print off the rosters for the supervisors then manually write over them so we can read the rostered times. the font is in white and [sensitive content hidden] from the team has tried every way to see if this can be changed but unfortunately not at this time. It would be fantastic if you could find a fix for this issue.
- Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Bizimply
Beoordeeld op 14-1-2023
Pluspunten
I really like the easy to use scheduling software that allows me to arrange my team.
Minpunten
The layout can be a bit confusing at times.
Bizimply - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Bizimply.V. Welke prijsmodellen heeft Bizimply te bieden?
Bizimply kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: £ 100,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Niet beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Bizimply?
Bizimply heeft de volgende typische klanten:
11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Bizimply ondersteund?
Bizimply ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt Bizimply ondersteuning voor mobiele apparaten?
Bizimply ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Bizimply worden geïntegreerd?
Bizimply kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
BrightPay, Epos Now, Ezora, Flow Learning, Moorepay, Quantum, Revel Systems, Xero, Yapster
V. Welke mate van ondersteuning heeft Bizimply te bieden?
Bizimply biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Bizimply.