Over Bizimply

Bizimply is een oplossing voor personeelsbeheer voor de dienstverlenende sector die tijd en aanwezigheid, planning, HR en loonadministratieverwerking in één oplossing combineert. Het systeem ondersteunt zowel exploitanten van één of van meerdere winkels met een dynamisch personeelsbestand, waaronder restaurants, bars, detailhandelaren, hotels, salons, bars en meer.

Bizimply is een alles-in-één oplossing met planning op basis van slepen en neerzetten die kostenvoorspelling in één oogopslag biedt. Managers hebben toegang tot een live feed om te zien welke werknemers zijn ingeklokt en welke te laat zijn. Kloktijden worden automatisch toegevoegd aan tijdkaarten en vergeleken met schema's en bedrijfsregels. Het vastleggen van afbeeldingen voorkomt inklokken door vrienden door werknemers in staat te stellen een foto te maken terwijl ze in- of uitklokken.

HR-profielen van werknemers bevatten alle contactgegevens, evenals loonadministratie, documenten, lonen, maximale werkuren en meer. Het online manager-dagboek stelt gebruikers in staat om direct antwoord te krijgen op vragen, inclusief een ploegendienstlogboek voor het vastleggen van belangrijke informatie. Met Bizimply kunnen gebruikers de dagelijkse verkopen bijhouden per ploegendienst en per locatie, inclusief up-to-date KPI's voor zakelijke inzichten.

Aangesloten functies voor loonadministratie geven geplande uren, werkelijke uren en pauzes weer in één overzicht. Gebruikers kunnen vakantiegeld, betaalde vrije dagen of ziekengeld toevoegen aan de tijdkaarten van werknemers voordat ze gegevens exporteren naar de loonadministratie. Managers die Bizimply gebruiken kunnen alle problemen van klanten, werknemers of leveranciers bijhouden voor gedetailleerde dossiers en rapporten.

Prijzen vanaf:

£ 100,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Bizimply

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Canada, Verenigd Koninkrijk, Ierland, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

£ 100,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Bizimply

Afbeeldingen

Bizimply Software - 1
Bizimply Software - 2
Bizimply Software - 3
Bizimply Software - 4
Bizimply Software - 5
Bizimply Software - 6
Bizimply Software - 7
Bizimply Software - 8
Nog 10 andere bekijken
Bizimply-video
Bizimply-video
Bizimply Software - 1
Bizimply Software - 2
Bizimply Software - 3
Bizimply Software - 4
Bizimply Software - 5
Bizimply Software - 6
Bizimply Software - 7
Bizimply Software - 8

Functies

Totaal aantal functies van Bizimply: 64

  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Beheer van verlofuren
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Biometrische herkenning
  • Budgettering/prognoses
  • Compliancebeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • GPS
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Geplande distributie
  • Groepsplanning
  • Herinneringen
  • In- en uitklokken
  • Integraties van derden
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multilocatie
  • Online ponskaart
  • Online reserveren
  • Online tijdklok
  • Overurenberekening
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Personeelsportal
  • Plannen
  • Ponskaart
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prognose
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime planning
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Roosterbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijdklok
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Trainingsbeheer
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vaardigheden bijhouden
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Verlof bijhouden
  • Verlofaanvragen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemers bijhouden
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Werkprognoses
  • Werkstations bijhouden
  • Wisselen van dienst
  • Zelfservice voor werknemers
  • Zelfserviceportal
  • Ziekteverlof bijhouden

Alternatieven

HRLocker

4,5
#1 alternatief voor Bizimply
HRLocker is an HR management software that helps businesses manage operations related to recruitment, training, time...

Sling

4,6
#2 alternatief voor Bizimply
Sling is plannings- en communicatiesoftware met functies voor personeelsplanning, teamberichten, urenregistratie,...

Breathe

4,5
#3 alternatief voor Bizimply
Tijdbesparende software voor inroostering en HR die het MKB helpt hun mensen op de eerste plaats te zetten en hun...

Access PeopleHR

4,4
#4 alternatief voor Bizimply
Centralised & automated HR software that assists in decision making, recruitment processes and engages your employees.

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(90)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je Bizimply al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 90 reviews worden weergegeven
Darioush
Totaalscore
  • Sector: Restaurants
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

What did we do without it

Beoordeeld op 26-9-2022

Amazing programme and with continuous development it has saved us money and made a mundane part of...

Amazing programme and with continuous development it has saved us money and made a mundane part of our Operation that little more easier and interactive

Pluspunten

Bizimply acts as our full HR Management. We can track attendance, holidays, training and forecasts. Its a great all in one programme and very user friendly.

Minpunten

Theres nothing that I least like. I think all the functions are fantastic

Antwoord van Bizimply

Hi Darioush,
Thank you for this amazing review, we are overjoyed you are enjoying our product!

Elaine
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Excellent system for managing labour

Beoordeeld op 22-7-2019

System is excellent for managing our time & attendance, a very efficient and handy tool that has...

System is excellent for managing our time & attendance, a very efficient and handy tool that has saved us time and money over the last number of years.

Pluspunten

I like that the software is constantly being developed and that bizimply listen to our wish lists.

Minpunten

Nothing that I don't like but I would love more HR features, reporting etc.

Overwogen alternatieven

HRLocker

Redenen om over te stappen op Bizimply

It could talk to our payroll and the cost factor.
Simone
Totaalscore
  • Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

A More Professional Approach to Employee Management

Beoordeeld op 6-10-2022

The system has streamlined our procedures and made the company more professional.

Our employees...

The system has streamlined our procedures and made the company more professional.

Our employees like both the holiday booking feature and the clocking in system.

Issues need to be dealt with more personally either by telephone or fast support or a similar system.

Pluspunten

The timecard element replaced our outdated card system, so easy to confirm hours worked. You do have to ensure the schedules are up to date as these impacts on how the timecards reflect the set hours.
Managing holiday is so easy compared to my old system, using excel sheets. You can see who else has booked that day at a glance etc

Minpunten

When things go wrong, it can be a complicated process to rectify them. The support is okay; however, it is mainly via email or live chat which can take time. Using either fast support or team viewer, to actually show the process would definitely improve the experience.

natalie
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Feedback

Beoordeeld op 26-9-2022

part of Bizimply works very well for our teams and the support is good. It is not a fully...

part of Bizimply works very well for our teams and the support is good. It is not a fully functional HR/employee records, holiday request system which results in more manual work and errors.

Pluspunten

the scheduling module and time & attendance are easy to use

Minpunten

Bizimply is not a HR function- many floors in the system that are not able to be adjusted

Antwoord van Bizimply

Hi Natalie,
Thanks for your review, we will take all of these comments onboard!

Kim
Totaalscore
  • Sector: Restaurants
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

c&g

Beoordeeld op 10-10-2022

Its been good. It defo was a mine field at the beginning but then you realise it is intact user...

Its been good. It defo was a mine field at the beginning but then you realise it is intact user friendly after a bit of practise.

Pluspunten

Being able to keep an eye on our labour daily.

Minpunten

-I think the system is slow when trying to go between schedules or different pages the loading can be slow.
-Not being able to see the FOH and BOH labour in a percentage.
-We can't just export the timecards to our accountant as we originally thought we would be able to as they don't divide into FOH and BOH and in the order of when they were employed so it was too time consuming for them to do the wages using bizimply.

5 van 90 worden weergegeven Lees alle reviews

Bizimply - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Bizimply.

Bizimply kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: £ 100,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Bizimply heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Bizimply ondersteunt de volgende talen:

Engels

Bizimply ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Bizimply kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

BrightPay, Epos Now, Ezora, Flow Learning, Moorepay, Quantum, Revel Systems, Xero, Yapster

Bizimply biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Bizimply.