Over Connecteam

Meer dan 6000 bedrijven wereldwijd gebruiken de urenregistratie-app van Connecteam om nauwkeurigheid in hun urenstaten te brengen en hun bedrijf op Connecteam te laten draaien.

Met Connecteam krijg je alles waaraan je bent gewend in een urenregistratie-app. Je krijgt een gps-locatie om je te helpen bevestigen dat je werknemers inklokken vanaf de plek waar ze worden verondersteld te zijn.

Je krijgt opdrachtkostenberekening en urenregistratie per klant of project voor een eenvoudige en nauwkeurige facturering.

Je krijgt digitale urenstaten die automatisch worden gesynchroniseerd met de mobiele prikklok. Dit betekent dat je urenstaten in realtime worden bijgewerkt, altijd nauwkeurig zijn en snel kunnen worden aangepast. Ze worden bovendien geladen met de gegevens die je nodig hebt om een effectief bedrijf te runnen, zoals overuren, projectnamen, locaties en ploegbijlagen om rekening te houden met alle andere zaken, zoals gebruikte tools en geregistreerde kilometers.

Tot slot heeft Connecteam een voorsprong op de concurrentie voor urenregistratiepakketten doordat dit platform beseft hoe lastig het uitvoeren van de salarisadministratie is. Daarom is Connecteam een app voor samenwerking aan de urenregistratie. Je kunt je urenstaten naar de salarisadministratie verzenden met het volste vertrouwen dat ze nauwkeurig en op tijd zijn, omdat Connecteam je managers en accountants ook laat communiceren en vanaf één plek met gemak taken laat uitvoeren rondom de salarisadministratie en urenstaten.

Prijzen vanaf:

US$ 0,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Connecteam

Bedrijfsgrootte

K M G

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Canada, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels, Frans, Grieks, Italiaans, Nederlands, Portugees, Russisch, Spaans, Zweeds

Prijzen vanaf:

US$ 0,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Connecteam

Afbeeldingen

Connecteam Software - 1
Connecteam Software - 2
Connecteam Software - 3
Connecteam Software - 4
Connecteam Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Connecteam-video
Connecteam Software - 1
Connecteam Software - 2
Connecteam Software - 3
Connecteam Software - 4
Connecteam Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van Connecteam: 294

  • 360-gradenfeedback
  • @mentions
  • Aannemen van personeel
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanpasbare vragen
  • Aanstellen (van personeel)
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Actiebeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Adreslijstenbeheer
  • Afsprakenbeheer
  • Archiveren en retentie
  • Aselecte indeling
  • Auditbeheer
  • Automatische back-up
  • Automatische tijdregistratie
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van bedienend personeel
  • Beheer van chauffeurs
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van profielzichtbaarheid
  • Beheer van taakomschrijvingen
  • Beheer van technici
  • Beheer van trainingsgegevens
  • Beheer van verlofuren
  • Beheer van voordelen
  • Benchmarking
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsopslag
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Bewaking
  • Bibliotheek met opmerkingen
  • Biometrie
  • Biometrische herkenning
  • Brainstormen
  • Brandstoffen bijhouden
  • Capaciteitsplanning
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Categoriseren/Groeperen
  • Chatten/messaging
  • Commerciële inspecties
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Controle en beheer op afstand
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Cursusbeheer
  • Cursussen bijhouden
  • Cursussen opstellen
  • Cursussen publiceren
  • Digital signage
  • Digitale handtekening
  • Discussies / forums
  • Distributie via meerdere kanalen
  • Documentbeheer
  • Documenten capture
  • Documenten opslaan
  • Documentsjablonen
  • Editor met slepen-en-neerzetten
  • Elektronische formulieren
  • Elektronische handtekening
  • Engagement tracking
  • Enkelvoudig vastgoed
  • Enquêtes en feedback
  • Enquêtes opstellen
  • Erkenning van medewerkers
  • Evenementenbeheer
  • Evenementenkalender
  • Evenementplanning
  • Faciliteitenbeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Facility asset management
  • Factureerbare items bijhouden
  • Feedbackbeheer
  • Filteren
  • Formulierbeheer
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Forum / Discussiebord
  • Foto's toevoegen & bewerken
  • GPS
  • Gamification
  • Geautomatiseerde planning
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenssynchronisatie
  • Geofencing
  • Geografische kaarten
  • Geolocatie
  • Geplande distributie
  • Goedkeuring van profielwijziging
  • Grafische workfloweditor
  • Groepenbeheer
  • Groepsplanning
  • HR-beheer
  • Herinneringen
  • Herkenningstracking
  • Historische verslaglegging
  • Huishoudbeheer
  • Ideeënvorming
  • In- en uitklokken
  • Incidentenbeheer
  • Inschrijving voor online voordelen
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Interactief leren
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantendatabase
  • Klasplanning
  • Lay-out en design
  • Ledenlijst
  • Leermanagement
  • Leren en ontwikkeling
  • Leveranciersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Live chatten
  • Live tracken bestuurder
  • Locatie bijhouden
  • Markeren
  • Meerdere panden
  • Messaging
  • Mobiel leren
  • Mobiele app
  • Mobiele enquête
  • Mobiele interface
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multilocatie
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • No-code
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Ondernemingen/bedrijfswereld
  • Online forums
  • Online ponskaart
  • Online reserveren
  • Online tijdklok
  • Online tijdregistratie
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Oriëntatieworkflow beheren
  • Overurenberekening
  • Overzichtsrapporten
  • Payrollbeheer
  • Peer-to-Peer herkenning
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personalisatie
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsfoto's
  • Personeelshandboek
  • Personeelslijst
  • Personeelsplanning
  • Personeelsportal
  • Plannen
  • Planningtools
  • Ponskaart
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeoordeling
  • Prestatiemeetwaarden
  • Productiviteitsanalyse
  • Projectbeheer
  • Projecttijd bijhouden
  • Providerbeheer
  • Pulse surveys
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime planning
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Resourcebeheer
  • Rich Text Editor
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Servicegeschiedenis
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Sociaal leren
  • Sollicitantenbeheer
  • Spreadsheetweergave
  • Status bijhouden
  • Subtaken maken
  • Taak voor bovenliggend item
  • Taakbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken labelen
  • Takenbordweergave
  • Takenlijst
  • Tekstbewerking
  • Termijnbewaking
  • Territoriumbeheer
  • Terugkerende afspraken
  • Terugkerende taken
  • Thuiszorgbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd bijhouden per klant
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijdklok
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Touchscreen
  • Trainingbeheer
  • Trainingsbeheer
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Transportbeheer
  • Uniforme directory
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vaardigheden bijhouden
  • Vacatures
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Variabele werkkrachten
  • Vastleggen van mobiele ondertekening
  • Verlof bijhouden
  • Verlofaanvragen
  • Verzendbeheer
  • Virtueel toetsenbord
  • Visuele analyse
  • Voertuigen bijhouden
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Voor HVAC-bedrijven
  • Voor de installatiebranche
  • Voor gazononderhoud
  • Voor meerdere talen
  • Voor non-profitorganisaties
  • Voor uitzendbureaus
  • Voor vakantieverhuur
  • Voorraadbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Voortgangsrapporten
  • Vragenbibliotheek
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtdiensten plannen
  • Webformulieren
  • Webmeldingen
  • Werk bijhouden
  • Werknemers bijhouden
  • Werknemerscommunity's
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Werkorderbeheer
  • Wiki
  • Wisselen van dienst
  • Woningen
  • Woninginspecties
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelf leren
  • Zelfservice voor werknemers
  • Zelfserviceportal
  • Ziekteverlof bijhouden
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Slack

4,7
#1 alternatief voor Connecteam
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken,...

Homebase

4,6
#2 alternatief voor Connecteam
Homebase is een tool voor personeelsplanning, tijdregistratie, werving en communicatie voor bedrijven en hun werknemers...

When I Work

4,5
#3 alternatief voor Connecteam
When I Work is een eenvoudige manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen en met hen te communiceren....

QuickBooks Time

4,7
#4 alternatief voor Connecteam
TSheets is een online service voor uren- en arbeidsbeheer waarmee gebruikers uren kunnen bijhouden vanaf hun bureau of...

Reviews

Totaalscore

4,8 /5
(174)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8/5
Functies
4,7/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,9/5

Heb je Connecteam al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 174 reviews worden weergegeven
Scott
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Most Valuable APP for SMB Ever

Beoordeeld op 10-2-2020

Our company utilizes employees here in the US, and numerous remote employees in the Philippines...

Our company utilizes employees here in the US, and numerous remote employees in the Philippines (less than 20 employees). We had one solution for scheduling, another program for task and project management, another app for messaging, and a cloud-based program for time-tracking. Until we found ConnectTeam. Everything we needed (plus more), all in a single solution. Not only did we cut our previous costs by 80%, everything is now in a single solution.

Pluspunten

- Only add the functions you want. Not encumbered by bloatware or features we will never us.

- EXTREMELY intuitive. Once create an account, do the 5 minute walkthrough and you feel confident enough to manage yoir company.

- Their FREE option is actually very useful and includes 80% of the features.

- FLAT-FEE pricing! Once you decide to upgrade (we chose $29 plan) No 'per-user' cost like virtually every other solution. One flat-fee and can add up to 200 users with no hidden fees.

- 24/7 live support; even for the free account! When we first got started, we had a couple hiccups, and at 1:30am, their live support spent over an hour helping us get everything working perfectly (thanks again Noam).

- Supports overseas employees in other countries natively. E.g. we have employees in Philippines, and the installed the app and verified their phone numbers via text on their Philippines phone with no issue. Can text-message filipino worked through app, even on free mode.

- Messaging/chat options are way better than other messaging apps. Like 'voice' chat, and the ability to integrate other formats. Supports rich text. Take FB messenger, Sling, and viber and combine all the good features, and this is what you have.

- GPS tracking of all remote employees.

Minpunten

- At the time of writing this review, all admin features have to be done through website, and not through the app (though they say they are working on that).

- Could use more hierarchy fratures, other than just basic. Would be nice to see customizable permissions for Administrators (may support but I didn't see).

- App only supports Android and iPhone. No desktop app for Windows or Mac available.

Overwogen alternatieven

7shifts, Sling, QuickBooks Time en Trello

Redenen om voor Connecteam te kiezen

We used TSheets, 7Shifts, Sling, and Trello for everything we needed. Now we have combined everything we needed in a single solution- ConnectTeam.

Overgestapt van

QuickBooks Time

Redenen om over te stappen op Connecteam

Save money. Everything in one application. 24/7 live support.

Antwoord van ConnecTeam

Hi Scott!
Thank you so much for taking the time to write this amazing review!

Please note that there's A LOT you can do as an admin from the app, under the the ADMIN tab.

Make sure to reach out to us for further assistance if needed :)

Lori
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great Experiences!

Beoordeeld op 27-9-2021

First of all we have been wowed with the responsive customer service from Reps who all have an...

First of all we have been wowed with the responsive customer service from Reps who all have an expertise. We have found everyone we have worked with or asked questions of to be very knowledgeable.

Pluspunten

Love the interface and its very user friendly

Minpunten

At this time I really can't think of anything.

Antwoord van Connecteam

Thank you so much for the amazing review, Lori!

All customer-facing employees in Connecteam are no less than real Product Experts! We spend a lot of time and resources on making sure that each and every one of us knows the product, the common use-cases, the main industries our customers are from, and more! We believe that's the only way to provide our customers with an excellent product and top-notch customer service :)

Receiving this acknowledgment from you is a big deal for us, so thank you!

Feel free to reach out to us at any time if you have any feedback or suggestions for us :)

Thanks!

Tom
Totaalscore
  • Sector: Musea en instituten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Connecteam Hits the Mark

Beoordeeld op 12-6-2022

The Connecteam always reached out promptly--within minutes--to help resolve my issues. Even if the...

The Connecteam always reached out promptly--within minutes--to help resolve my issues. Even if the issue wasn't resolved, the still kept in touch to let me know what was going on.

Pluspunten

It allowed me to process payroll quickly and accurately, reducing payroll processing from a 6 to 8-hour tedious (and dreaded) operation, to less than an hour, even during peak season.

Minpunten

Processing payroll for a bimonthly period was not easy, and we never quite worked all the bugs out with that. In the end, it was easier to switch over to biweekly pay periods to eliminate the problems with calculating overtime across calendar weeks.

Antwoord van Connecteam

Thank you so much, Tom!

It's great to hear you're able to save so much time on your payroll process, and that you find Connecteam to be simple and easy to use :)

A few months back, we've added multiple new overtime options to accommodate our customers' most common use cases. If you think there's room for improvement, can you please contact me personally at [email protected] so we can work on that with you?

Thanks again for writing this 10/10 review of Connecteam!

Michael
Totaalscore
  • Sector: Facilitaire diensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10

User-friendly software with many features, but needs improvements around scheduling & time...

Beoordeeld op 27-5-2022

We have been using the software for about 8 month now. Some problems have been resolved. A huge...

We have been using the software for about 8 month now. Some problems have been resolved. A huge improvement was around open shifts. That feature was basically unworkable until a few months ago. However, no improvement in core functionality of job scheduling and time clock since then.

Pluspunten

We mainly use software for job scheduling and time clock.

Pros:
It is easy to create a job and a shift
Easy to add an employee
Job scheduling views are good
Training module (courses) has been useful

Minpunten

The more employees and jobs you add, the slower it gets for admin users
The jobs schedule opens slow on mobile phones
The app users a lot of RAM memory on desktops
If you have many shifts in the schedule, the app may start freezing
The company often focuses on getting some minor features rather than improving their core elements, such as Job Schedule and Time Clock
Not easy to go through Time Clock entries as the hours in Job Schedule are not shown. They claim that Time Clock and Job Schedule are synced, but sync only works for mobile users to clock in and out. There is no sync for admin users, who are checking the entries!
Chat feature is undeveloped. It is easy to send information to staff, but it is not possible for field staff to have 1 clear communication channel. The job schedule shows names of the person, who created a job, so field staff have multiple conversation about various jobs, rather than have 1 point of contact. If the person who created the job is away, there is no way to see the message. So software creates a communication nightmare for admin and for field staff as well.

Overwogen alternatieven

SMART Software

Redenen om over te stappen op Connecteam

It seems easier to use

Antwoord van Connecteam

Thanks for the feedback, Michael.

First, it sounds like you're experiencing some technical issues. Things should not load slow or freeze. The best we can suggest is to contact us so we can investigate your issues and have them resolved.

As for the schedule and time clock sync, there might be a misunderstanding or unfulfilled expectations here, and we'd like to clarify: the sync doesn't mean that any scheduled shift will automatically create a time entry in the timesheets. The schedule lets users know what they need to do, when and from where, but they must clock in and out for those entries to show in their timesheets.

As for the chat - what's missing for you that you feel it's undeveloped?

As for employees seeing who created a shift - that's 100% to your control as an admin. Simply remove this option from the scheduling settings menu.

Would like to connect with us so we can see what can be done to assist you? Please email me personally at [email protected] :)

Harry
Totaalscore
  • Sector: Sport
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Great software would recommend

Beoordeeld op 1-6-2022

I'm generally happy with it - the customer service is great.

I'm generally happy with it - the customer service is great.

Pluspunten

The employee scheduling is so easy to use, it's a really intuitive design and you can implement it and get employees on boarded so quick with it

Minpunten

I dislike that I can't book 1-2-1 sessions for employees - a live timetable I can send front end to customers so they can book my employees out per session. Would be a great add. It's also not cheap price wise.

Overwogen alternatieven

When I Work en SimplyBook.me

Redenen om over te stappen op Connecteam

I felt like it offered the best overall service when i used the free trial

Antwoord van Connecteam

Thank you so much for your review, Harry!

It's great to know that you find Connecteam to be simple to use both for you and for your employees and that you're happy with our customer service :)

Although Connecteam is an employee management tool, we already talk internally about adding capabilities for the business' customers to book their meetings directly in the schedule, so that's definitely something to look forward to in the future :)

If you have any more feedback for us or would like to suggest an improvement, please reach out to us at [email protected] at any time :)

Thanks again!

5 van 174 worden weergegeven Lees alle reviews

Connecteam - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Connecteam.

Connecteam kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 0,00
  • Prijsmodel: Gratis versie
  • Gratis proef: Beschikbaar

Connecteam heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Connecteam ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels, Frans, Grieks, Italiaans, Nederlands, Portugees, Russisch, Spaans, Zweeds

Connecteam ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Connecteam kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Google Calendar, Gusto, QuickBooks Payroll

Connecteam biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Connecteam.