Over SimplyBook.me

SimplyBook.me is een online reserveringssysteem voor afspraken voor zowel kleine bedrijven als grote ondernemingen in alle dienstverlenende sectoren. De oplossing is geschikt voor alle servicebedrijven die reserveringen accepteren op basis van een tijdrooster, zoals schoonheidssalons, spa's, sportscholen, medische klinieken, diensten voor huisdieren, restaurants, universiteiten, aanbieders van kinderopvang, financiële adviseurs, counselors en meer. Daarnaast biedt het bedrijf een eersteklas oplossing voor grote ondernemingen waarbij bedrijven online boekingen voor elk van hun verkooppunten kunnen aanbieden en een overzicht op hoog niveau van elk verkooppunt kunnen behouden.

De software biedt tools voor het creëren van aangepaste online boekingspagina's en stelt bedrijven in staat om afspraken te accepteren via deze pagina's, hun website en hun Facebook-pagina. Er is geen limiet op het aantal klantendiensten dat een bedrijf kan aanbieden, noch is er een limiet op het aantal medewerkers of klanten dat in het systeem kan worden opgeslagen. SimplyBook.me kan worden afgestemd op de specifieke bedrijfsbehoeften, en de toegangsniveaus van het personeel zijn volledig configureerbaar, waarbij beheerders kunnen bepalen tot welke informatie elk personeelslid toegang heeft.

Naast de basisfuncties biedt SimplyBook.me bedrijven de mogelijkheid betalingen zowel online als ter plekke te accepteren met POS-functionaliteit, rapporten over omzet en websiteverkeer te genereren, aanvullende informatie van klanten op te vragen bij het boeken, promoties te lanceren, producten te verkopen bij het boeken, cadeaubonnen te verkopen, kortingsbonnen aan te bieden, lidmaatschappen en lessen te beheren en meer. Het systeem stuurt klanten automatisch afspraakherinneringen per e-mail of sms, zodat je no-shows kunt beperken. Bedrijven kunnen met behulp van SimplyBook.me verwijzingsprogramma's starten en e-mails met beoordelingsverzoeken naar klanten sturen. Deze functies zijn ontworpen om te helpen bij het werven en behouden van klanten.

Prijzen vanaf:

US$ 10,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Australië, Brazilië, Canada, China, Cyprus en nog 6 andere, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, India, Japan, Mexico, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Chinees, Duits, Engels, Frans, Japans en nog 7 andere, Koreaans, Nederlands, Portugees, Russisch, Spaans, Turks, zh-hant

Prijzen vanaf:

US$ 10,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

SimplyBook.me Software - 1
SimplyBook.me Software - 2
SimplyBook.me Software - 3
SimplyBook.me Software - 4
SimplyBook.me Software - 5
SimplyBook.me Software - 6
SimplyBook.me Software - 7
SimplyBook.me Software - 8
Nog 9 andere bekijken
SimplyBook.me-video
SimplyBook.me Software - 1 SimplyBook.me Software - 2 SimplyBook.me Software - 3 SimplyBook.me Software - 4 SimplyBook.me Software - 5 SimplyBook.me Software - 6 SimplyBook.me Software - 7 SimplyBook.me Software - 8

Functies

Totaal aantal functies van SimplyBook.me: 134

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanpasbare vragen
  • Abonnementsbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Afbeeldingenbibliotheek
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Artsenbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Beheer van beursstands
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Beschikbaarheidsindicator
  • Betalingen verwerken
  • Betalingsherinneringen
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Bijhouden van klantenactiviteit
  • CRM
  • Capaciteitsbeheer
  • Chauffeursplanning
  • Communicatie met leden
  • Communicatiebeheer
  • Contactendatabase
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mailuitnodigingen en -herinneringen
  • E-mailwaarschuwingen
  • Elektronische betalingen
  • Enquêtes en feedback
  • Evenementenbeheer
  • Evenementenkalender
  • Evenementplanning
  • Faciliteitsplanning
  • Factureren
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factuurbeheer
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Feedbackbeheer
  • Formulierbeheer
  • Foto's voor en na
  • Geautomatiseerde planning
  • Gebruikersprofielen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Groepsplanning
  • Groepsreserveringen
  • Herinneringen
  • Herinneringen om terug te bellen
  • In- en uitchecken
  • Inkomstenbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kamers reserveren
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenportal
  • Klantgeschiedenis
  • Klantprofielen
  • Klasplanning
  • Klassenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Ledenbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Live chatten
  • Marketingautomatisering
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Microsoft Outlook-integratie
  • Mobiele toegang
  • Mobiele verzorging
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multilocatie
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • No-show bijhouden
  • Notities bij reserveringen
  • Online betalingen
  • Online registratie
  • Online reserveren
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opnieuw plannen
  • Personeelsbeheer
  • Plannen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Productcatalogus
  • Promotiebeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime meldingen
  • Realtime planning
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Reserveren van activiteiten
  • Reservering door derden
  • Reserveringenbeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Resources plannen
  • SMS-herinneringen
  • SOAP-notities
  • SSL-beveiliging
  • Scores en reviews
  • Self check-in/check-out
  • Servicecatalogus
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Studentenbeheer
  • Teamkalenders
  • Terugkerende afspraken
  • Terugkerende taken
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Verkooppunt
  • Verkooprapporten
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • Verwerking van creditcards
  • Voor meerdere talen
  • Voor schoonheidsinstituten en wellnesscenters
  • Voor vechtsporten
  • Vraagstructuren
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtdiensten plannen
  • Webformulieren
  • Website-integratie
  • Websitebeheer
  • Widgets
  • Zelfserviceportal

Alternatieven

Vagaro

4,7
#1 alternatief voor SimplyBook.me
Vagaro is een webgebaseerde oplossing voor eigenaren van salons en fitnesscentra om hun bedrijf te promoten, personeel...

FlexBooker

4,9
#2 alternatief voor SimplyBook.me
The Beautifully Simple, Fast, and Powerful way to Accept Online Bookings, right from your own website. Also includes...

WellnessLiving

4,4
#3 alternatief voor SimplyBook.me
WellnessLiving is een alles-in-één oplossing voor online boekingen, resourceplanning, het genereren van leads en...

Acuity Scheduling

4,8
#4 alternatief voor SimplyBook.me
Acuity is software voor het 24/7 online plannen van afspraken waarmee klanten zelf online afspraken of lessen kunnen...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(896)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je SimplyBook.me al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 896 worden weergegeven
Danny B.
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Everything you’d ever need

Beoordeeld op 21-2-2021

Overall, I’m very pleased with this software.

Overall, I’m very pleased with this software.

Pluspunten

I searched for software that I could add to my Wordpress site that would allow for multiple locations (service providers), allow for different pricing, coupons, easy booking and more. This also has a simple Facebook integration, marketing tools and so much more.
It took me a few days to figure it out as there are many features that are weaved together. But once I did, it now takes just minutes to add or edit classes and services.

Minpunten

The add-ons are expensive and may not make sense for my business in the long run as we scale up. We shall see.

Antwoord van SimplyBook.me

Dear Danny

Thank you so much for taking the time to leave us your fantastic feedback, we truly appreciate it!

All the best
The SimplyBook.me team

Gloria M.
Totaalscore
  • Sector: Entertainment
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10

Very confusing but amazing customer service

Beoordeeld op 3-5-2021

Its a great tool, so easy for the client side but for the business owner, aye!

Its a great tool, so easy for the client side but for the business owner, aye!

Pluspunten

Love the ease for our clients to book and it has a built in website. It integrates with square and very affordable. The websites are beautiful not very customizable but you can manage.

Minpunten

Very confusing! Because majority of the major features that anyone would need counts as custom feature, its so difficult to find what you need. There are settings under Welcome, Manage, Custom features, and settings. Honestly, been using this site for 6months or more and still don't know where all settings and features are, so just click click click away til you find it. Sometimes, you would have to look deeper. Example, for time schedules. OMG, ,good luck! Good thing is c\they have the best customer service on chat 24/7 so you would just have to chat with them and they'll give you a link. God bless them! Another con would be the reports! REPORTS is key guys! Reports are our roadmap! Can we get a report for all the deposits? or just add deposit column to the booking details. Lastly, marketing, you're limited if you want to get on Google's 1st page without ads.

Antwoord van SimplyBook.me

Hi Gloria,

Thank you so much for a very constructive feedback, we appreciate it highly.

We would like to ask if you are up to joining us for a focus groups where we would discuss user friendliness of the system as well as reports. It would be very useful to hear your specific comments about what exactly could be improved. Please reply directly to this email if you are interested and we will set up a call.

Best regards
Rut

Katie G.
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Great support, needs some alterations

Beoordeeld op 21-6-2021

Generally very pleased with how this works alongside my business and keen to remain using this...

Generally very pleased with how this works alongside my business and keen to remain using this software.

Pluspunten

The customer support is amazing, some of the best I have ever had. It integrates with my website really well, and I love that you can customise it to match your brand.

Minpunten

A few things have been really frustrating for me:

- There is no option to select that they have paid a deposit in person, only online payments. This means I have been unable to take deposits at all as there is no way of documenting quickly if they have been taken, other than writing a comment which may be missed by another practitioner.

- Body charts would be very helpful for health care settings

- The ability to attach a PDF/document would be very useful, at present I need to store these on my computer outside of the database

- I need to be able to extract more data onto an excel spreadsheet. Data such as, number of appointments, amount spent would help to analyse most profitable clients

- The ability to put in a discount code manually when creating a booking (when someone books over the phone). I have been unable to do this

- To have a search function on the main calendar page would be very useful. Then, rather than searching for booking details/transactions etc it would be better if they were all in one place

Silvina E.
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Going past the trial will invest.

Beoordeeld op 6-1-2021

I am excited to be able to make booking easier for my clients and on social media.

I am excited to be able to make booking easier for my clients and on social media.

Pluspunten

The ease of implementation to outside apps. The facebook and website integration ease is well done.

Minpunten

Editing the booking landing page. Fortunately, I have web builder knowledge and that is helping but your system is not user friendly nor provide helpful items such as best size of banner image for templates.

Jesus P.
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Affordable and Powerful Booking Software

Beoordeeld op 6-4-2021

This software works very well for booking. We had complicated requirements for customer support and...

This software works very well for booking. We had complicated requirements for customer support and coaching and this software handled both well.

Pluspunten

I loved the features included with the base package and the ability to add extra features alacarte to keep costs low. Customers can self-cancel and outgoing emails can be customized. Zapier included!

Minpunten

The moment you need an extra feature after your first three alacarte ones, the price jumps up into the next alacarte tier. Also, you cannot create booking "buffers" or delays for different departments. For example, if you want customer service customers to wait at least 1 hour before booking a customer service call, but want coaching customers to wait 24 hours before booking a call, it cannot accommodate those different delays in different departments. The entire company must be either a 1 hour delay, or a 24 hour delay.

5 van 896 worden weergegeven Lees alle reviews

SimplyBook.me - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over SimplyBook.me.

SimplyBook.me kent de volgende prijsmodellen:

SimplyBook.me heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

SimplyBook.me ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Duits, Engels, Frans, Japans, Koreaans, Nederlands, Portugees, Russisch, Spaans, Turks, zh-hant

SimplyBook.me ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

SimplyBook.me kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

10,000ft Insights, 2Checkout, Authorize.Net, Braintree, Facebook, Google Ads, Google Analytics, Google Calendar, Google Maps, Gruveo, Instagram, Joomla, Microsoft Outlook, Microsoft Teams, PayPal, Stripe, WordPress, Zapier

SimplyBook.me biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor SimplyBook.me.