Maxident

Over Maxident
Maxident is modulaire, cloudgebaseerde software voor het beheer van tandartspraktijken voor particuliere tandartsen in de VS en Canada met één of meerdere praktijken.
Maxident doet meer dan alleen de belangrijkste administratieve functies en beheert ook de praktijkruimte, met door AI ondersteunde, handsfree elektronische dossiers, digitale radiografie en integratie met touchscreen-tablets. Dankzij spraakinvoer, digitale beeldvorming en het vastleggen van elektronische handtekeningen kunnen praktijken ook volledig papierloos werken.
Naast de kernsoftware is er een reeks optionele uitbreidingen (MaxiReminder, MaxiVault, MaxiViewer, MaxiCheckin, MaxiCharge, MaxiSign en MaxiCare) die de capaciteiten van Maxident vergroten met functies voor afspraakherinneringen via e-mail/sms, patiënten zelf laten inchecken via een kiosk, spraakherkenning en -opdrachten, het vastleggen van elektronische handtekeningen, digitale beeldvorming, geïntegreerde betalingssystemen en meer.
MaxiReminder automatiseert het proces voor afspraakherinneringen en patiëntherinneringen door automatische afspraakherinneringen te verzenden via e-mail en sms, en door patiënten die een controle nodig hebben automatisch uit te nodigen om een afspraak te maken. MaxiViewer ondersteunt de integratie van tandheelkundige digitale beeldvormingsapparatuur met software voor elektronische dossiers en praktijkbeheer, terwijl MaxiSign het elektronisch vastleggen van patiënthandtekeningen mogelijk maakt. Dit helpt niet alleen om praktijken papierloos te maken, maar creëert ook een fraudebestendig auditspoor van elektronische dossiers.
Voor tandheelkundige professionals met meerdere praktijken biedt Maxident een gestandaardiseerde oplossing met bulklicenties, evenals installatie en gebruikerstraining in meerdere landen.
Afbeeldingen










Twijfels over Maxident?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Curve Dental

Denticon

eDentra

Muntra

Reviews
Heb je Maxident al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Medische praktijk
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Great Customer Support
Beoordeeld op 14-3-2017
I am new to the dental office work place and I initially found the Maxident software to be...
I am new to the dental office work place and I initially found the Maxident software to be overwhelming and cumbersome. I have spent many hours learning the ins and outs of it, and now find it to be a very all encompassing and hard working and stable program. The thing that puts this software at the top of my list is the excellent customer support. After using Maxident for about 6 months I requested some program modifications and the company is working on implementing them and keeping me updated on their progress along the way. Our customer service specialist and I feel he really listens to what I am saying and really tries to fix any issues I have with the software. He goes above and beyond in his quest for customer service excellence and is a huge asset to this company. Keep up the good work!!
Pluspunten
great data base - holds tons of information on each patient. good recall system, integrates well with insurance companies. great customer support
Minpunten
it is a bit overwhelming to learn, help files are confusing. not flexible for individual needs (but company will try to accommodate special requests). very large and all encompassing - maybe too much for our specific needs.
- Sector: Medische praktijk
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Unparalleled Customer Service
Beoordeeld op 18-12-2020
Pluspunten
The customer service and rapid response times of both [SENSITIVE CONTENT HIDDEN], they make themselves available during OFF hours to respond to inquiries. They both intuitively know what i would like the software to do, in order to guide me to the correct locations. they provide valuable tools that save me from training new employees on the software from scratch. Thank you!
Minpunten
Clicking on patient's name within the various reports that are run, to bring me right into the patient's chart. Certain reports could be simplified
- Sector: Gezondheid, wellness en fitness
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
I am not satisfy with your service .
Beoordeeld op 12-1-2023
To be honest, the most thing I hate about this software is the technical support, very unreliable...
To be honest, the most thing I hate about this software is the technical support, very unreliable always have to leave a message to get help never answers your call right away, sometimes you need a fast reply, and most of the people working can not give you the right support, maybe two people only in this company who know exactly how to help the rest are useless even I am paying monthly fees which I think it is too much compared to the service I am getting, yesterday we had to leave three messages asking for help they get back to me today when I already fixed the problem I am still having errors happen every day during work no one was able to figure out why we are getting this error message and of course, they could not fix it and we are still suffering from delaying work every day
Pluspunten
Maybe, in the beginning, will look easy to use but after many years of using it you will discover many defects in the software, and many manual corrections need to be done most of the time
Minpunten
Entering payments is the most common daily struggle with this software especially if the software is calculated wrong I mean when we send a claim most of the time there is a difference between the right amount we are getting from the insurance and the calculation of the software which is expected sometimes but to correct is the most difficult thing to do with this software, you have to keep trying to get it right
- Sector: Gezondheid, wellness en fitness
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Tracking
Beoordeeld op 9-11-2018
Maxident is very flexible and easy to use. Tech support is great; the techs are eager to help. ...
Maxident is very flexible and easy to use. Tech support is great; the techs are eager to help. Having unlimited support is hugely valuable to me.
Pluspunten
The audit trail built into Maxident helps me keep tabs on what the staff are doing. Changes made to information such as appointment bookings are tracked and let me see who made changes and when. This helps with a number of things, but even on a basic level, if there are questions, you know who to ask for details. You always know who did the work.
Minpunten
The mandatory reports printed when closing the day.
- Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
good customer service
Beoordeeld op 15-9-2017
Truthfully until we are able in BC to bill electronically in all insurance I don't feel the cost is...
Truthfully until we are able in BC to bill electronically in all insurance I don't feel the cost is worth the benefit. If I had remained on a paper chart I would be debt free. It is one of the I've made that I view as a financial mistake It's really agrevating dealing with updates and extra costs. I tell starts ups BC to seriously consider $ before making the plung. I know hygienists that are debt free and profitable with paper charts that are very professional and progressive.I can chart faster in the way I like on a paper chart. I do overall love the product. I bought in too soon.
Pluspunten
I'm very used to it. I like the possibilities with the prescription pad. I like the accessibility of chart notes
Minpunten
Not on mac. Slow awkward perio chart. Abbreviations on perio chart not what I would choose and they aren't adjustable.
Maxident - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Maxident.V. Welke prijsmodellen heeft Maxident te bieden?
Maxident kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: C$ 199,95/maand
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Maxident?
Maxident heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Maxident ondersteund?
Maxident ondersteunt de volgende talen:
Engels, Frans
V. Biedt Maxident ondersteuning voor mobiele apparaten?
Maxident ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Maxident worden geïntegreerd?
We hebben geen informatie over welke integraties Maxident kent
V. Welke mate van ondersteuning heeft Maxident te bieden?
Maxident biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Maxident.