inSided

inSided

Online klantenservices voor B2B-software

4.1/5 (7 review)

inSided - Overzicht

inSided is een zeer configureerbare, volledige SaaS selfservice-oplossing die je helpt de ondersteuning op te schalen, klantensucces mogelijk te maken en de acceptatie van producten te verhogen door de kracht van je eigen community te benutten, of die van deskundige gebruikers. Het community-gerichte helpcenter plaatst bedrijfs- en community-content rechtstreeks op al je digitale kanalen, zodat gebruikers op het juiste moment en op de juiste plek antwoorden op hun vragen krijgen. Zo hoef je het traject van gebruikers met je product niet te onderbreken, maar kun je de in-app ondersteuningswidgets gebruiken om hun activiteiten voort te zetten. Het communityplatform geeft je gebruikers niet alleen de mogelijkheid om contact te leggen met je bedrijf en andere gebruikers, maar zorgt er ook voor dat je kennisbank nooit verouderd is.

Prijzen

Vanaf
US$ 900,00/maand
Prijsopties
Gratis proefversie
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K
M
L

Markten

Azië, Australië, Canada, Europa, Duitsland en nog 3 andere, Latijns-Amerika, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten van Amerika

Ondersteunde talen

Chinees (Vereenvoudigd), Chinees (Traditioneel), Tjechisch, Deens, Nederlands en nog 12 andere, Engels, Fins, Frans, Duits, Iers, Italiaans, Portugees, Russisch, Spaans, Zweeds, Taiwanees, Oekraïens

inSided reviews

Totaalscore
4.1/5
86% positieve reviews
2
Uitstekend
4
Zeer goed
1
Gemiddeld
0
Slecht
0
Erg slecht
Laura O.
Vertalen met Google

Customer oriented company; they act as they preach!

Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 21-6-2018
Bron van de reviewer: Capterra

Great increase of SEO traffic, relevant traffic also. More happy customers, because their questions received an answer from the experts. Also, a decrease in calls for our organisation.

Pluspunten

All InSided people tend to think along with your business goals and struggles. Community thinking is a skill they are able to teach very well. The software itself is quite easy to use. I quite like how InSided also listens to its customers to for future development of the software. That's why I say: they really do act as they preach!

Minpunten

Of course, a software as a service solution also has some disadvantages. They strive to have the same template for all of their customers, so that new features are easy to implement. Some wishes can not be realized because of this. Or you have to accept that you can not benefit from features that they release.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling

8.0/10
Geverifieerde reviewer
Vertalen met Google

Great product for standard websites

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 15-6-2018
Bron van de reviewer: Capterra

A more professional forum than the open source version we were using, and it was alot cheaper than the competition.

Pluspunten

It is relatively simple, there are enough options and the community management works good. As long as you require mostly standard options, this is a great product for a great price.

Minpunten

It is harder to get customized features for your organization. Some options like how the header works are a bit too much "one size fits all".

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling

8.0/10
Brian V.
Vertalen met Google

inSided review

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 12-3-2019
Bron van de reviewer: Capterra

inSided is a great base for our community forums. The ability to feature content, link outside of the domain and use your own visuals makes it a good looking experience.

Pluspunten

It's stable and does what it has to do. Easy to use, new features are being added.

Minpunten

It's a one size fits all solution so it can be hard to customise. Both for our own use and in regards of personalised content for our customers.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling

6.0/10
Geverifieerde reviewer
Vertalen met Google

Great ideas, slow execution. Excellent support and culture.

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 15-12-2017
Bron van de reviewer: Capterra

Pluspunten

InSided has a great platform for companies just starting out with forums/communities, or Community Managers that don't want to micromanage their communities.
The software is simple and easy to use for end-users and admins.
Some strong features that can have real business impact.
Customer support is excellent.
Moderation workflow is good for smaller communities.

Minpunten

The software is simple and without any development options to make front-end or back-end changes.
Most back-end changes must be applied to -all- communities in their portfolio, which means small changes that could help our community may be disregarded as they are also applied to a 3rd party community.
Analytics are lacking severely, however this is being addressed.
Moderation workflow is lacking some batch processing features for large communities, and can not easily be changed.
Ideas for improvements are slow to be realised.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling

6.0/10
Geverifieerde reviewer
Vertalen met Google

Great service

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 14-12-2017
Bron van de reviewer: Capterra

Pluspunten

flexible, high end software which helps us to built a community around our brand, since 4 years.

Minpunten

it is more expensive than other tools, which makes only is worth while with a solid businesscase .

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling

8.0/10

Prijzen van inSided

Vanaf
US$ 900,00/maand
Prijsopties
Gratis proefversie
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding

inSided - Functies

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Integratie van sociale media
  • Rapportage en statistieken

  • Aangepaste formulieren
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteitendashboard
  • Automatische meldingen
  • Contentbeheer
  • Drag & Drop-interface
  • Elektronische betalingen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Integratie van derden
  • Productcatalogus
  • Sjabloonbeheer
  • Toegangsbeheer
  • Websitebeheer
  • Zoekfunctionaliteit
  • eCommerce-beheer
  • eCommerce-integratie

inSided - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over inSided.

V. Welke prijsmodellen heeft inSided te bieden?

inSided kent de volgende prijsmodellen:

Vanaf: US$ 900,00/maand

Prijsmodel: Abonnement

Gratis proefversie: Beschikbaar

V. Wat zijn de voornaamste functies van inSided?

We hebben geen informatie over functies van inSided

V. Wat zijn de typische gebruikers van inSided?

inSided heeft de volgende typische klanten:

Grote ondernemingen, Middelgroot bedrijf, Klein bedrijf

V. Welke talen worden door inSided ondersteund?

inSided ondersteunt de volgende talen:

Chinees (Vereenvoudigd), Chinees (Traditioneel), Tjechisch, Deens, Nederlands, Engels, Fins, Frans, Duits, Iers, Italiaans, Portugees, Russisch, Spaans, Zweeds, Taiwanees, Oekraïens

V. Welke prijsmodellen heeft inSided te bieden?

inSided kent de volgende prijsmodellen:

Abonnement

V. Biedt inSided ondersteuning voor mobiele apparaten?

We hebben geen informatie over apparaten die door inSided worden ondersteund

V. Met welke andere apps kan inSided worden geïntegreerd?

inSided kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Dimelo, Freshdesk, Salesforce Essentials, Salesforce Service Cloud, Zendesk

V. Welke mate van ondersteuning heeft inSided te bieden?

inSided biedt de volgende ondersteuningsopties:

Veelgestelde vragen, Forum, Kennisbank, Online ondersteuning, Telefonische ondersteuning, Video-instructies