inSided

inSided

Online klantenservices voor B2B-software

4.1/5 (7 review)

inSided - Overzicht

Wat is inSided?

inSided is een zeer configureerbare, volledige SaaS selfservice-oplossing die je helpt de ondersteuning op te schalen, klantensucces mogelijk te maken en de acceptatie van producten te verhogen door de kracht van je eigen community te benutten, of die van deskundige gebruikers. Het community-gerichte helpcenter plaatst bedrijfs- en community-content rechtstreeks op al je digitale kanalen, zodat gebruikers op het juiste moment en op de juiste plek antwoorden op hun vragen krijgen. Zo hoef je het traject van gebruikers met je product niet te onderbreken, maar kun je de in-app ondersteuningswidgets gebruiken om hun activiteiten voort te zetten. Het communityplatform geeft je gebruikers niet alleen de mogelijkheid om contact te leggen met je bedrijf en andere gebruikers, maar zorgt er ook voor dat je kennisbank nooit verouderd is.

inSided - Overzicht

Prijzen

Vanaf
US$ 900,00/maand

Prijsopties

Gratis proef
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding

inSided - Functies

Apparaten
Bedrijfsgrootte
K M G
Markten
Azië, Australië, Canada, Europa, Duitsland en nog 3 andere, Latijns-Amerika, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten van Amerika
Ondersteunde talen
Chinees (Vereenvoudigd), Chinees (Traditioneel), Tjechisch, Deens, Nederlands en nog 12 andere, Engels, Fins, Frans, Duits, Iers, Italiaans, Portugees, Russisch, Spaans, Zweeds, Taiwanees, Oekraïens

Screenshots

Schermopname van inSided: With inSided, users can create discussion and Q&A forums
Schermopname van inSided: With inSided, users can create discussion and Q&A forums Schermopname van inSided: Users can vote on new ideas or designs Schermopname van inSided: Customers can rate and review products or services Schermopname van inSided: Star ratings can be broken down to evaluate designs, prices, and more Schermopname van inSided: News and articles can also be posted on inSided Schermopname van inSided: Articles can be liked, commented on, and shared on social media sites Schermopname van inSided: Users can be given rewards and recognition for their contribution Schermopname van inSided: Badges can be displayed on users' profiles to showcase their achievements Schermopname van inSided: Posts can be searched for moderation Schermopname van inSided: Users can track engagement with inSided

inSided reviews

inSided reviews

Totaalscore
4.1
/
5 7 reviews
Uitstekend
2

Zeer goed
4

Gemiddeld
1

Slecht
0

Erg slecht
0

Prijs-kwaliteitverhouding
4
Functies
3.4
Gebruiksgemak
4.3
Klantenondersteuning
4.3
86% heeft deze app aanbevolen
Geverifieerde reviewer

Great service


Vertalen met Google
Laura O.

Customer oriented company; they act as they preach!

Great increase of SEO traffic, relevant traffic also. More happy customers, because their questions received an answer from the experts. Also, a decrease in calls for our organisation.


Vertalen met Google
Geverifieerde reviewer

Great product for standard websites

A more professional forum than the open source version we were using, and it was alot cheaper than the competition.


Vertalen met Google
Geverifieerde reviewer

Great ideas, slow execution. Excellent support and culture.


Vertalen met Google
Brian V.

inSided review

inSided is a great base for our community forums. The ability to feature content, link outside of the domain and use your own visuals makes it a good looking experience.


Vertalen met Google
Geverifieerde reviewer
Sector: Duurzaamheid en milieu
Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
Vertalen met Google

Great service

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 14-12-2017
Bron van de reviewer: Capterra

Pluspunten

flexible, high end software which helps us to built a community around our brand, since 4 years.

Minpunten

it is more expensive than other tools, which makes only is worth while with a solid businesscase .

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 8.0/10

Laura O.
Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
Vertalen met Google

Customer oriented company; they act as they preach!

Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 21-6-2018
Bron van de reviewer: Capterra

Great increase of SEO traffic, relevant traffic also. More happy customers, because their questions received an answer from the experts. Also, a decrease in calls for our organisation.

Pluspunten

All InSided people tend to think along with your business goals and struggles. Community thinking is a skill they are able to teach very well. The software itself is quite easy to use. I quite like how InSided also listens to its customers to for future development of the software. That's why I say: they really do act as they preach!

Minpunten

Of course, a software as a service solution also has some disadvantages. They strive to have the same template for all of their customers, so that new features are easy to implement. Some wishes can not be realized because of this. Or you have to accept that you can not benefit from features that they release.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 8.0/10

Geverifieerde reviewer
Sector: Telecommunicatie
Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
Vertalen met Google

Great product for standard websites

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 15-6-2018
Bron van de reviewer: Capterra

A more professional forum than the open source version we were using, and it was alot cheaper than the competition.

Pluspunten

It is relatively simple, there are enough options and the community management works good. As long as you require mostly standard options, this is a great product for a great price.

Minpunten

It is harder to get customized features for your organization. Some options like how the header works are a bit too much "one size fits all".

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 8.0/10

Geverifieerde reviewer
Sector: Consumentenelektronica
Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
Vertalen met Google

Great ideas, slow execution. Excellent support and culture.

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 15-12-2017
Bron van de reviewer: Capterra

Pluspunten

InSided has a great platform for companies just starting out with forums/communities, or Community Managers that don't want to micromanage their communities.
The software is simple and easy to use for end-users and admins.
Some strong features that can have real business impact.
Customer support is excellent.
Moderation workflow is good for smaller communities.

Minpunten

The software is simple and without any development options to make front-end or back-end changes.
Most back-end changes must be applied to -all- communities in their portfolio, which means small changes that could help our community may be disregarded as they are also applied to a 3rd party community.
Analytics are lacking severely, however this is being addressed.
Moderation workflow is lacking some batch processing features for large communities, and can not easily be changed.
Ideas for improvements are slow to be realised.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 6.0/10

Brian V.
Sector: Telecommunicatie
Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
Vertalen met Google

inSided review

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 12-3-2019
Bron van de reviewer: Capterra

inSided is a great base for our community forums. The ability to feature content, link outside of the domain and use your own visuals makes it a good looking experience.

Pluspunten

It's stable and does what it has to do. Easy to use, new features are being added.

Minpunten

It's a one size fits all solution so it can be hard to customise. Both for our own use and in regards of personalised content for our customers.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 6.0/10

Gebruikersaanbeveling
7.2/10
Gebaseerd op 7 gebruikersscores
Vergelijk gebruikersaanbevelingen met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Prijzen van inSided

Prijzen van inSided

Vanaf
US$ 900,00/maand
Gratis proef
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding
Prijs-kwaliteitverhouding
4/5
Gebaseerd op 7 gebruikersscores
Vergelijk scores voor prijs-kwaliteitverhouding met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

inSided - Functies

inSided - Functies

API
Aangepaste formulieren
Aanpasbare branding
Aanpasbare sjablonen
Activiteitendashboard
Automatische meldingen
Contentbeheer
Drag & Drop-interface
Elektronische betalingen
Gegevens importeren en exporteren
Integratie van derden
Integratie van sociale media
Productcatalogus
Rapportage en statistieken
Sjabloonbeheer
Toegangsbeheer
Websitebeheer
Zoekfunctionaliteit
eCommerce-beheer
eCommerce-integratie
Functies
3.4/5
Gebaseerd op 7 gebruikersscores
Vergelijk functiescores met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Categorieën

inSided - Veelgestelde vragen

inSided - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over inSided.

V. Welke prijsmodellen heeft inSided te bieden?

inSided kent de volgende prijsmodellen:

Vanaf: US$ 900,00/maand

Prijsmodel: Abonnement

Gratis proef: Beschikbaar

V. Wat zijn de voornaamste functies van inSided?

We hebben geen informatie over functies van inSided

V. Wat zijn de typische gebruikers van inSided?

inSided heeft de volgende typische klanten:

Grote ondernemingen, Middelgroot bedrijf, Klein bedrijf

V. Welke talen worden door inSided ondersteund?

inSided ondersteunt de volgende talen:

Chinees (Vereenvoudigd), Chinees (Traditioneel), Tjechisch, Deens, Nederlands, Engels, Fins, Frans, Duits, Iers, Italiaans, Portugees, Russisch, Spaans, Zweeds, Taiwanees, Oekraïens

V. Welke prijsmodellen heeft inSided te bieden?

inSided kent de volgende prijsmodellen:

Abonnement

V. Biedt inSided ondersteuning voor mobiele apparaten?

We hebben geen informatie over apparaten die door inSided worden ondersteund

V. Met welke andere apps kan inSided worden geïntegreerd?

inSided kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Dimelo, Freshdesk, Salesforce Essentials, Salesforce Service Cloud, Zendesk

V. Welke mate van ondersteuning heeft inSided te bieden?

inSided biedt de volgende ondersteuningsopties:

Veelgestelde vragen, Forum, Kennisbank, Online ondersteuning, Telefonische ondersteuning, Video-instructies