Tidio

Over Tidio
Tidio Chat is een webgebaseerde live chat-software die berichten uit e-mails, Facebook Messenger en chatwidgets van websites combineert in een uniforme medewerkersinterface, waardoor medewerkers alle berichten van klanten tegelijkertijd kunnen afhandelen met dezelfde tools, ongeacht van welk kanaal ze afkomstig zijn.
Tidio Chat biedt verschillende live chat-opties, waarbij gebruikers kunnen kiezen uit chatwidgets, zijbalken en speciale chatpagina's, die allemaal kunnen worden aangepast. Er zijn drie chatwidgetstijlen (klassiek, modern en zakelijk) beschikbaar en gebruikers kunnen de pop-up aanpassen met verschillende kleuren, knopposities en bewerkbare statusberichten. De chatpagina's kunnen ook worden aangepast met verschillende achtergrondafbeeldingen en welkomstberichten. Gebruikers kunnen ook een aangepaste enquête voorafgaand aan de chat toevoegen om de namen, telefoonnummers en e-mailadressen van bezoekers te verkrijgen voordat een chat wordt gestart.
Met Tidio Chat kunnen gebruikers een aantal automatiseringen instellen om vooraf ingestelde acties te activeren wanneer aan een bepaalde voorwaarde is voldaan. Activeringsopties zijn onder andere een sitebezoeker die een nieuwe pagina opent, de site voor de eerste keer bezoekt, na een eerder bezoek terugkeert naar de site en een bepaalde hoeveelheid tijd op één pagina doorbrengt. De acties die kunnen worden geactiveerd, zijn onder meer chatberichten of e-mails verzenden en tags toevoegen aan of verwijderen uit klantprofielen. De automatiseringen van Tidio Chat zijn ontworpen om te herkennen wanneer klanten problemen ondervinden met inloggen, het invullen van een formulier of betaling, en reageren voordat de klant de website verlaat.
Afbeeldingen






Twijfels over Tidio?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Freshdesk

Shopify

Wix

FreshBooks

Reviews
Heb je Tidio al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Design en ontwerp
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Doet wat hij moet doen.
Beoordeeld op 12-12-2022
Het verkeer monitoren van de website.
Het verkeer monitoren van de website.
Pluspunten
De chatbot heeft mij leads bezorgt terwijl ik aan het slapen was.
Minpunten
De keuze uit abonnementen is mij niet heel duidelijk geweest.
- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Top programma
Beoordeeld op 19-8-2020
Pluspunten
Het is makkelijk te implementeren, te gebruiken en de gratis versie is niet met vervelende reclames of overdreven limieten. De app die gewoon te downloaden is werkt perfect, de meldingen zorgen dat je altijd snel reageert op (potentiële) klanten.
Minpunten
Eigenlijk niks, het heeft alles dat ik nodig heb!
Antwoord van Tidio
Hi there,
Thank you so much for the kind and motivating review! We appreciate it very much :)

- Sector: Financiële dienstverlening
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Intuitive Live Chat Agent
Beoordeeld op 25-5-2023
I was searching for a software like this for quite a while. I can connect the chatbot feature on my...
I was searching for a software like this for quite a while. I can connect the chatbot feature on my Shopify website by entering a html code. It is very functional. I have converted many sales using this Chatbot.
Pluspunten
Tidio Chat is a virtual-based chat solution, which manage all your customer inquiries and other messages all in one place.
Minpunten
There is no phone support. In most cases its vital to have a support representative available to answer any questions.
- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10
Lost WhatsApp Sign in after integration
Beoordeeld op 20-12-2023
Pluspunten
Easy to use, has a nice interface, gives you a great report, and increases your customer range, customers reach you easily, and you can make all social media conversations from one place and that's awesome.
Minpunten
unable to sign in to my WhatsApp account on my phone after integrating with Tidio, we only make conversations through Tidio WhatsApp chatting, and we are unable to sign in to our WhatsApp account through the WhatsApp Application and make conversations from there.
- Sector: Gezondheid, wellness en fitness
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
Support team is like waiting for Christmas
Beoordeeld op 1-11-2023
I got sucked into the Tidio marketing, got excited, decided to add it to our website, and then it...
I got sucked into the Tidio marketing, got excited, decided to add it to our website, and then it would not connect to my domain. I followed the available tutorials, but still couldn't connect it to our domain. I asked for support days ago, and it's been crickets.
Pluspunten
Not sure. I can't even get the app working, and the support team has been unavailable for days - another bad sign.
Minpunten
I least like never getting a response from the support team. I can't even tell if this is a good app on not.
Tidio - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Tidio.V. Welke prijsmodellen heeft Tidio te bieden?
Tidio kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 29,00/maand
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Tidio?
Tidio heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Tidio ondersteund?
Tidio ondersteunt de volgende talen:
Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands, Portugees, Spaans
V. Biedt Tidio ondersteuning voor mobiele apparaten?
Tidio ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Tidio worden geïntegreerd?
Tidio kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Adobe Commerce, Agile CRM, BigCommerce, Campaign Monitor by Marigold, Capsule, FreshBooks, GetResponse, Google Analytics 360, Highrise, HubSpot CRM, Insightly, Kommo, Mailchimp, Nimble, Pipedrive, PrestaShop, ProProfs Knowledge Base, Shift4Shop, Shopify, Shopify Plus, UserVoice, Wix, WordPress, Zendesk Sell, Zendesk Suite, Zoho CRM
V. Welke mate van ondersteuning heeft Tidio te bieden?
Tidio biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Kennisbank, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Tidio.
- Klantenservice software
- Live chat software
- Customer support software
- Customer satisfaction software
- Klachtenbeheer software
- Customer communication management software
- Conversationele marketing software
- Helpdesk software
- Chatbot software
- Conversational AI software
- Customer experience software
- AI-software
- Sales force automation software