Over Tidio

Tidio Chat is een webgebaseerde live chat-software die berichten uit e-mails, Facebook Messenger en chatwidgets van websites combineert in een uniforme medewerkersinterface, waardoor medewerkers alle berichten van klanten tegelijkertijd kunnen afhandelen met dezelfde tools, ongeacht van welk kanaal ze afkomstig zijn.

Tidio Chat biedt verschillende live chat-opties, waarbij gebruikers kunnen kiezen uit chatwidgets, zijbalken en speciale chatpagina's, die allemaal kunnen worden aangepast. Er zijn drie chatwidgetstijlen (klassiek, modern en zakelijk) beschikbaar en gebruikers kunnen de pop-up aanpassen met verschillende kleuren, knopposities en bewerkbare statusberichten. De chatpagina's kunnen ook worden aangepast met verschillende achtergrondafbeeldingen en welkomstberichten. Gebruikers kunnen ook een aangepaste enquête voorafgaand aan de chat toevoegen om de namen, telefoonnummers en e-mailadressen van bezoekers te verkrijgen voordat een chat wordt gestart.

Met Tidio Chat kunnen gebruikers een aantal automatiseringen instellen om vooraf ingestelde acties te activeren wanneer aan een bepaalde voorwaarde is voldaan. Activeringsopties zijn onder andere een sitebezoeker die een nieuwe pagina opent, de site voor de eerste keer bezoekt, na een eerder bezoek terugkeert naar de site en een bepaalde hoeveelheid tijd op één pagina doorbrengt. De acties die kunnen worden geactiveerd, zijn onder meer chatberichten of e-mails verzenden en tags toevoegen aan of verwijderen uit klantprofielen. De automatiseringen van Tidio Chat zijn ontworpen om te herkennen wanneer klanten problemen ondervinden met inloggen, het invullen van een formulier of betaling, en reageren voordat de klant de website verlaat.

Prijzen vanaf:

US$ 15,00/jaar

  • Gratis proef
  • Gratis
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Verenigde Staten van Amerika, Canada, Verenigd Koninkrijk, Australië, China en nog 5 andere, India, Japan, Duitsland, Brazilië, Mexico

Ondersteunde talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands en nog 3 andere, Portugees, Russisch, Spaans

Prijzen vanaf:

US$ 15,00/jaar

  • Gratis proef
  • Gratis
  • Abonnement

Afbeeldingen

A customizable chat popup can be displayed on users' websites with Tidio Chat
The chat widget can be customized with different themes, colors, and button positions
Pre-chat surveys can be displayed to collect customer information before a chat begins
Visitors' details are presented alongside the chat window, including their location, email address, and phone number
Users can set their opening hours, so that chat can be displayed as 'offline' outside of work hours
Automations can be created for a number of triggers
A range of automation actions are available
Different permissions can be set for different user roles, with options for operators, moderators, and administrators
Operator actions can be tracked, showing any changes made to the settings or chat widgets
Tidio Chat creates daily reports on the number of chats and messages
Nog 11 andere bekijken
Tidio-video
Tidio-video
Schermopname van Tidio: A customizable chat popup can be displayed on users' websites with Tidio Chat Schermopname van Tidio: The chat widget can be customized with different themes, colors, and button positions Schermopname van Tidio: Pre-chat surveys can be displayed to collect customer information before a chat begins Schermopname van Tidio: Visitors' details are presented alongside the chat window, including their location, email address, and phone number Schermopname van Tidio: Users can set their opening hours, so that chat can be displayed as 'offline' outside of work hours Schermopname van Tidio: Automations can be created for a number of triggers Schermopname van Tidio: A range of automation actions are available Schermopname van Tidio: Different permissions can be set for different user roles, with options for operators, moderators, and administrators Schermopname van Tidio: Operator actions can be tracked, showing any changes made to the settings or chat widgets Schermopname van Tidio: Tidio Chat creates daily reports on the number of chats and messages

Functies

Totaal aantal functies van Tidio: 12

  • Aanpasbare branding
  • Automatische meldingen
  • CRM-integratie
  • Chatten
  • Contactgeschiedenis
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailintegratie
  • Geplande rapportage
  • Helpdeskintegratie
  • Markeren
  • Realtime meldingen
  • Widgets

Alternatieven

Zendesk

4,3
#1 alternatief voor Tidio
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000...

Zoho Desk

4,5
#2 alternatief voor Tidio
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die jouw bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te...

LiveAgent

4,7
#3 alternatief voor Tidio
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder...

Nicereply

4,7
#4 alternatief voor Tidio
Nicereply is software voor online klanttevredenheidsonderzoek voor het meten van klanttevredenheid (CSAT), Net Promotor...

Reviews

Totaalscore

4,8 /5
(187)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je Tidio al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 187 worden weergegeven
Luke E.
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Top programma

Beoordeeld op 19-8-2020

Pluspunten

Het is makkelijk te implementeren, te gebruiken en de gratis versie is niet met vervelende reclames of overdreven limieten. De app die gewoon te downloaden is werkt perfect, de meldingen zorgen dat je altijd snel reageert op (potentiële) klanten.

Minpunten

Eigenlijk niks, het heeft alles dat ik nodig heb!

Antwoord van Tidio

Hi there,

Thank you so much for the kind and motivating review! We appreciate it very much :)

Jessica L.
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Easy, fast and amazing!

Beoordeeld op 8-10-2020

I started working as a consultant for a company, and their first project was to add a chatbot to...

I started working as a consultant for a company, and their first project was to add a chatbot to their homepage. At the moment, they had a bot that redirected to WhatsApp, and it wasn't very user friendly.

They also have HubSpot's' free account, but the functions that the chatbot offers are very basic.

So, I started searching for good chatbot software and came upon Tidio.

From the beginning, it was really easy to use and create what I had in mind. When I showed the team the final version of the bot, they LOVED it! It was easy to understand, easy to use, and easy to implement.

Overall, I had a really good experience, and I will continue considering Tidio for future clients.

Pluspunten

I was impressed by how easy it was to set up our multilanguage home page chatbot! In just one day, it was set up and running, and leads were coming in.

Oh, and can't forget to mention that we also got to integrate it with our HubSpot account.

Amazing, right?

Minpunten

One of the things I had difficulty with was with keeping the lines that connect each action of the bot straight. It took me a considerable amount of time moving them around and making sure it had the correct spacing.

Just as an idea, I've used other software where it automatically straightens the lines for you and adds the correct spacings between actions and branches.

Antwoord van Tidio

Hi there,

Thank you so much for a thorough review!

We are very proud that you like our product so much!

Thank you for the feedback about our Chatbots too. I will be happy to forward it to our developers for further evaluation.

If anything, we're here for you! :)

Misho Z.
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Go Tidio!

Beoordeeld op 13-1-2021

We seamlessly integrated Tidio on our websites and connected to our Facebook pages. We use it as a...

We seamlessly integrated Tidio on our websites and connected to our Facebook pages. We use it as a multi-channel communication tool for onboarding and customer support purposes.

Pluspunten

The integration was as easy as possible. The interface is intuitive and simple to navigate. Chatbots are just amazing! It's so simple to build and launch them.

Still what we liked the best about Tidio is their customer support. Always there to help, always nice and informative. Love you guys. Go Tidio team!

Minpunten

The only thing I would add are integrations with apps like WhatsApp and Telegram.

Dominick P.
Totaalscore
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

Looks great on the outside but features not fully completed

Beoordeeld op 12-12-2017

Pluspunten

The app looks great on the outside: email, chat, Facebook messenger, integrations. But once you fully test the product you notice the many flaws.

Minpunten

1. When a user leaves your page and an operator responds the user will not be notified.
2. The message box is only refreshed when the page is open, so if a visitor is using multiple tabs they will not receive replies.
3. Integrations are all manual, which means. You have to reopen all conversations, open the user profile, press the preferences and send the log to the integration. Imagine doing that to your crm, sync app and maybe email list.
4. I was mainly interested in Helpscout integration, and integration to integrate Facebook messenger with the app I use to manage several email accounts. Turns out, tidio created the integration but they decided not to integrate the mailbox feature. Which means if I send a chat log to help scout it be be places in a random mailbox because their app doesn't specify the mailbox. Explain this to support but got the responds: we're not looking to change integrations.
5. Validation messages aren't accurate. Sometimes you will get the message 'Saved to integration' or 'Message send' but an error prevented this from completion. I contacted support about this and time and time again there was an excuse but its my believe that I shouldn't have gotten a succes validation message, right. Support simply didn't respond to my question.

Alex A.
Totaalscore
  • Sector: Entertainment
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Effective and affordable

Beoordeeld op 3-11-2020

Simple quick affordable effective

Simple quick affordable effective

Pluspunten

The free level is excellent and a smart way to get folks in the door and provides good basic services including, most importantly to me, chat bot.

Minpunten

Haven't used it long enough to find negatives yet though I am curious to see if it can notify via desktop on Windows too I haven't figured out to get notified that someone is sending a message on the chat bot yet.

Antwoord van Tidio

Hello there!
Maciek from Tidio Support here
We really appreciate your kind words and the 5-star review! We hope that you will keep enjoying our product after the trial ends :)
Have a great day and stay safe!

5 van 187 worden weergegeven Lees alle reviews

Tidio - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Tidio.

Tidio kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 15,00/jaar
  • Prijsmodel: Gratis, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

We hebben geen informatie over functies van Tidio

Tidio heeft de volgende typische klanten:

Klein bedrijf, Grote ondernemingen, Middelgroot bedrijf

Tidio ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands, Portugees, Russisch, Spaans

Tidio ondersteunt de volgende apparaten:

Android, iPhone, iPad

Tidio kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Agile CRM, BoomTown, ProProfs Knowledge Base, SITE123, Weebly, Wix, Wordpress, Wordpress, Zendesk Sell, amoCRM

Tidio biedt de volgende ondersteuningsopties:

Kennisbank, Online ondersteuning

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Tidio.