Over ServiceTrade

ServiceTrade is een webgebaseerde en mobiele toepassing voor buitendienstbeheer voor bedrijven in de mechanische sector, HVAC (heating, ventilation en air conditioning), brandbeveiliging, commerciële voedselapparatuur, luchtkanalen, keukenafzuigreiniging, hogedrukreiniging en medische apparatuur.

ServiceTrade helpt commerciële dienstverleners bij het leveren van geweldige klantenservice die hun bedrijf waardevoller maakt. De klantenservicefuncties maken online betrokkenheid mogelijk gedurende de hele servicecyclus om winstgevende, langdurige relaties op te bouwen.

Bedrijven verwachten van innovatieve dienstverleners dat ze hun dienstverlening ter plaatse versterken met online betrokkenheid. Via ServiceTrade ontvangen klanten mediarijke online offertes, rapporten na afloop van de service met foto's van de mobiele apparaten van je technici en een online portal met hun volledige servicegeschiedenis. Waarschuwingen dat de technicus onderweg is en coördinatie tussen veldtechnici, het hoofdkantoor en de klant maken elke afspraak professioneler en succesvoller. Foto's, documentatie en audionotities gemaakt met de smartphones of tablets van technici geven ondernemers meer informatie over de status van hun systemen.

ServiceTrade stroomlijnt de serviceactiviteiten voor enkele of meerdere kantoren door werkorders te beheren, geplande en noodhulpdiensten in te plannen en te integreren met de meeste boekhoudplatforms om dubbele invoer van gegevens te voorkomen. Papierloos werken vermindert de hoeveelheid tijd die wordt besteed aan het opsporen van papierwerk, zodat je je klanten sneller kunt factureren.

De verbeterde serviceverlening van ServiceTrade laat een blijvende digitale indruk achter, waardoor het merk van de aannemer lang na de serviceaanvraag onvergetelijk blijft. Klanten verwachten dat serviceaannemers zich gedragen als een vertrouwde adviseur en aantonen hoe ze hen helpen op een manier die andere aannemers niet kunnen of willen. Serviceaannemers die geen technologische oplossingen voor klantenservice gebruiken, lopen het risico gemarginaliseerd te worden door degenen die dat wel doen. Dankzij een geweldige klantervaring maakt ServiceTrade zakelijke groei mogelijk door het aantrekken van nieuwe prospects en het uitbreiden van klantrelaties buiten de serviceafspraak.

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Canada, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Afbeeldingen

Service Link mobile-friendly online job summary.
Service Portal online service history is available 24/7/365 on your website.
Send online eQuotes to increase revenue from quoted work.
Requesting an online review is part of the service delivery.
Management staff can see an overview that everyone is where they're supposed to be and the jobs completed each day.
User-friendly, map-based, drag-and-drop scheduler.
Give techs the tools and information they need to stay productive.
Nog 8 andere bekijken
ServiceTrade-video Schermopname van ServiceTrade: Service Link mobile-friendly online job summary. Schermopname van ServiceTrade: Service Portal online service history is available 24/7/365 on your website. Schermopname van ServiceTrade: Send online eQuotes to increase revenue from quoted work. Schermopname van ServiceTrade: Requesting an online review is part of the service delivery. Schermopname van ServiceTrade: Management staff can see an overview that everyone is where they're supposed to be and the jobs completed each day. Schermopname van ServiceTrade: User-friendly, map-based, drag-and-drop scheduler. Schermopname van ServiceTrade: Give techs the tools and information they need to stay productive.

Functies

Totaal aantal functies van ServiceTrade: 76

  • API
  • Aanpasbare formulieren
  • Activiteiten volgen
  • Afbeeldingenbibliotheek
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Beheer van technici
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsopslag
  • Betalingen innen in de buitendienst
  • Beveiligd aanmelden
  • Beveiligde gegevensopslag
  • CRM
  • Categoriseren/Groeperen
  • Compliancebeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Digitale handtekening
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Documentsjablonen
  • Elektronische handtekening
  • Factureren
  • Factuurverwerking
  • Formulierbeheer
  • GPS
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Geografische kaarten
  • Geplande en geautomatiseerde rapporten
  • Herinneringen
  • Historische verslaglegging
  • Inkooporderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Inventarisatie
  • Kalenderbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Leveranciersbeheer
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Online tijdklok
  • Plannen
  • Predictief onderhoud
  • Preventief onderhoud
  • QuickBooks-integratie
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Routeoptimalisatie
  • Routering
  • SSL-beveiliging
  • Scores en reviews
  • Servicegeschiedenis
  • Slepen en neerzetten
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Terugkerende afspraken
  • Terugkerende taken
  • Toepassingsbeheer
  • Verzendbeheer
  • Voor HVAC-bedrijven
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werk bijhouden
  • Werkorderbeheer
  • Werkorders maken
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Commusoft

4,7
#1 alternatief voor ServiceTrade
Commusoft is alles-in-één software voor het beheren van werkorders, ontworpen voor de buitendienstsector. Bedrijven...

UpKeep

4,7
#2 alternatief voor ServiceTrade
UpKeep is mobiele geautomatiseerde onderhoudsbeheersoftware (CMMS) waarmee gebruikers hun team kunnen beheren,...

simPRO

4,2
#3 alternatief voor ServiceTrade
simPRO is a powerful field service management software solution that helps trade contractors streamline operations to...

AroFlo

4,3
#4 alternatief voor ServiceTrade
AroFlo is een volledig uitgerust, mobiel taakbeheersysteem voor de buitendienst en de bouwsector dat workflows en...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(261)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je ServiceTrade al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 261 worden weergegeven
Joshua C.
Totaalscore
  • Sector: Facilitaire diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

The wind beneath my wings

Beoordeeld op 16-5-2018

Clarity in scheduling multiple technicians for multiple stops each and every day. Data and...

Clarity in scheduling multiple technicians for multiple stops each and every day. Data and information easily accessible for planning, business development, and more.

Pluspunten

ServiceTrade has been a joy to implement and use everyday. The dev team, and everyone at ServiceTrade, have been absolutely incredible. I cannot recommend this solution enough.
From day one, we had no half measures. We jumped in both feet and never looked back. The scheduling makes planning our technicians days straightforward and clear. I could ramble on for hours about how much I love the search functionality, and the data you can quickly get to really get down into the nitty gritty of whatever you're looking for.
To my experience, any software that claims to do everything, does nothing well. ServiceTrade is near perfectly optimized for the scope it encompasses. Features are being added all the time, and the dev team are always enthusiastic. I foresee this product getting lots of love for years and years to come. This product only gets better and better.
Third party integrations have been a breeze, and a staggering amount of third party applications are available.

Minpunten

Only a couple items come to mind, none are deal breakers. A general timeclock for tracking daily general time would be helpful, however we've found a small third party solution for this. Ability to add non-billable appointments and vendor stops would also be nice, and again not a huge deal. A great unification of built-in app and web features would be a great quality of life improvement, however I have a feeling those sneaky devs are up to something already... they always are.

Nicholas R.
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

ServiceTrade Has Transformed Our Business

Beoordeeld op 2-1-2020

Before using ServiceTrade we were using emailing of PDF forms on iPads to manage all our of jobs....

Before using ServiceTrade we were using emailing of PDF forms on iPads to manage all our of jobs. Having ServiceTrade took our business to a whole new level and allowed us to expand into multiple offices.

Pluspunten

ServiceTrade has a great product that is intuitive to use. Since we subscribed 4 years ago they have continued to expand on the capabilities with updates to the software every 2-4 weeks. They are very responsive to requests for features and the customer support is super friendly and helpful. They integrate with key software companies to expand their functionality (like Intacct and Quickbooks) and they have a great API and integration with Zapier.

Minpunten

I hope they can continue to accelerate the addition of new features. There are a lot of companies out there trying to solve the same problems. I haven't seen anyone providing better value yet but I hope ServiceTrade stays ahead of the competition because whoever has the best software to manage their business will hold a significant advantage int he marketplace and we would like to stay with ServiceTrade. Switching software is a pain!

Tammy S.
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

HVAC/R Company

Beoordeeld op 1-4-2021

Overall, the software is great. Our customers love the ServiceLink feature and those that are...

Overall, the software is great. Our customers love the ServiceLink feature and those that are signed up for the ServicePortal love it.

Pluspunten

User friendly - a tutorial and a few times using it and usage becomes smooth. We also love the support team.

Minpunten

Improved data storage to have the software not slow to a crawl as well as the Tech app could have better functionality in terms of improved search for assigned Jobs and enhancing what is available for a Tech to view.

Antwoord van ServiceTrade

Thank you for the review, Tammy! We appreciate the feedback and will pass along your recommendations to our Product team. So glad you are enjoying ServiceTrade and love to hear your customers are loving it, too!

Ken M.
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

The upload of PDFs is slow

Beoordeeld op 3-6-2018

It's efficiency

It's efficiency

Pluspunten

The maps and the location services are handy. I also like the deficiencies areas, but working for different divisions requires adjusting to different styles by each manager. Some want each difficieny listed individually, which is time consuming, while others like all lumped under one visit which is easier.

Minpunten

The pdf loading is slow and I need to wait and make sure it loads. If signal strength is 2 bars or under the upload will fail. Also one photo at a time can be loaded. Also in defiencies

Eric C.
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Beat the billion dollar bullies

Beoordeeld op 24-10-2019

I love all the problems this software was able to solve. I am secure in knowing that customer...

I love all the problems this software was able to solve. I am secure in knowing that customer service will always take care of my issues. I love the fact that training is available as well as a well-regulated wiki.

Pluspunten

The customer service and the company that designs and runs the software. I love the fact that I was able to go paperless.

Minpunten

Like any complex software, there is a learning curve when implementing. Also, buying this software does not address every aspect of running a service business. For example, live messaging or phone service.

5 van 261 worden weergegeven Lees alle reviews

ServiceTrade - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over ServiceTrade.

ServiceTrade kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 79,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Niet beschikbaar

We hebben geen informatie over functies van ServiceTrade

ServiceTrade heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000

ServiceTrade ondersteunt de volgende talen:

Engels

ServiceTrade ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

ServiceTrade kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ComputerEase Cloud, Google Calendar, Microsoft Excel, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Sage 100cloud, Sage 300 Construction and Real Estate, Sage Business Cloud Accounting, Sage Intacct, WordPress, Zapier

ServiceTrade biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor ServiceTrade.