ServiceTrade Commercial

Toepassing voor commerciële buitendienst en klantenservice.

4,6 /5 (247 review) Schrijf een review!

ServiceTrade Commercial - Overzicht

Wat is ServiceTrade Commercial?

ServiceTrade is een webgebaseerde en mobiele toepassing voor buitendienstbeheer voor bedrijven in de mechanische sector, HVAC (heating, ventilation en air conditioning), brandbeveiliging, commerciële voedselapparatuur, luchtkanalen, keukenafzuigreiniging, hogedrukreiniging en medische apparatuur.

ServiceTrade helpt commerciële dienstverleners bij het leveren van geweldige klantenservice die hun bedrijf waardevoller maakt. De klantenservicefuncties maken online betrokkenheid mogelijk gedurende de hele servicecyclus om winstgevende, langdurige relaties op te bouwen.

Bedrijven verwachten van innovatieve dienstverleners dat ze hun dienstverlening ter plaatse versterken met online betrokkenheid. Via ServiceTrade ontvangen klanten mediarijke online offertes, rapporten na afloop van de service met foto's van de mobiele apparaten van je technici en een online portal met hun volledige servicegeschiedenis. Waarschuwingen dat de technicus onderweg is en coördinatie tussen veldtechnici, het hoofdkantoor en de klant maken elke afspraak professioneler en succesvoller. Foto's, documentatie en audionotities gemaakt met de smartphones of tablets van technici geven ondernemers meer informatie over de status van hun systemen.

ServiceTrade stroomlijnt de serviceactiviteiten voor enkele of meerdere kantoren door werkorders te beheren, geplande en noodhulpdiensten in te plannen en te integreren met de meeste boekhoudplatforms om dubbele invoer van gegevens te voorkomen. Papierloos werken vermindert de hoeveelheid tijd die wordt besteed aan het opsporen van papierwerk, zodat je je klanten sneller kunt factureren.

De verbeterde serviceverlening van ServiceTrade laat een blijvende digitale indruk achter, waardoor het merk van de aannemer lang na de serviceaanvraag onvergetelijk blijft. Klanten verwachten dat serviceaannemers zich gedragen als een vertrouwde adviseur en aantonen hoe ze hen helpen op een manier die andere aannemers niet kunnen of willen. Serviceaannemers die geen technologische oplossingen voor klantenservice gebruiken, lopen het risico gemarginaliseerd te worden door degenen die dat wel doen. Dankzij een geweldige klantervaring maakt ServiceTrade zakelijke groei mogelijk door het aantrekken van nieuwe prospects en het uitbreiden van klantrelaties buiten de serviceafspraak.

ServiceTrade Commercial - Overzicht

Prijzen

Vanaf
US$ 79,00/maand

Prijsopties

Gratis proef
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding

ServiceTrade Commercial - Functies

Apparaten
Bedrijfsgrootte
K M G
Markten
Verenigde Staten van Amerika
Ondersteunde talen
Engels

Screenshots

Schermopname van ServiceTrade Commercial: Service Link mobile-friendly online job summary.
Schermopname van ServiceTrade Commercial: Service Link mobile-friendly online job summary. Schermopname van ServiceTrade Commercial: Service Portal online service history is available 24/7/365 on your website. Schermopname van ServiceTrade Commercial: Send online eQuotes to increase revenue from quoted work. Schermopname van ServiceTrade Commercial: Requesting an online review is part of the service delivery. Schermopname van ServiceTrade Commercial: Management staff can see an overview that everyone is where they're supposed to be and the jobs completed each day. Schermopname van ServiceTrade Commercial: User-friendly, map-based, drag-and-drop scheduler. Schermopname van ServiceTrade Commercial: Give techs the tools and information they need to stay productive.

ServiceTrade Commercial reviews

ServiceTrade Commercial reviews

Totaalscore
4,6
/
5
Uitstekend
174

Zeer goed
65

Gemiddeld
8

Slecht
0

Erg slecht
0

Prijs-kwaliteitverhouding
4,6
Functies
4,4
Gebruiksgemak
4,5
Klantenondersteuning
4,8
97% heeft deze app aanbevolen
Joshua C.

The wind beneath my wings

Clarity in scheduling multiple technicians for multiple stops each and every day. Data and information easily accessible for planning, business development, and more.


Vertalen met Google
Nicholas R.

ServiceTrade Has Transformed Our Business

Before using ServiceTrade we were using emailing of PDF forms on iPads to manage all our of jobs. Having ServiceTrade took our business to a whole new level and allowed us to expand into multiple offices.


Vertalen met Google
Ken M.

The upload of PDFs is slow

It's efficiency


Vertalen met Google
Eric C.

Beat the billion dollar bullies

I love all the problems this software was able to solve. I am secure in knowing that customer service will always take care of my issues. I love the fact that training is available as well as a well-regulated wiki.


Vertalen met Google
Tyler W.

Service Trade has really helped our company with scheduling and invoicing

Very happy with how ServiceTrade has helped our business.


Vertalen met Google
Joshua C.
Sector: Facilitaire diensten
Bedrijfsgrootte: 13-50 werknemers
Vertalen naar het Nederlands

The wind beneath my wings

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 16-5-2018
Bron van de reviewer: Capterra

Clarity in scheduling multiple technicians for multiple stops each and every day. Data and information easily accessible for planning, business development, and more.

Pluspunten

ServiceTrade has been a joy to implement and use everyday. The dev team, and everyone at ServiceTrade, have been absolutely incredible. I cannot recommend this solution enough.
From day one, we had no half measures. We jumped in both feet and never looked back. The scheduling makes planning our technicians days straightforward and clear. I could ramble on for hours about how much I love the search functionality, and the data you can quickly get to really get down into the nitty gritty of whatever you're looking for.
To my experience, any software that claims to do everything, does nothing well. ServiceTrade is near perfectly optimized for the scope it encompasses. Features are being added all the time, and the dev team are always enthusiastic. I foresee this product getting lots of love for years and years to come. This product only gets better and better.
Third party integrations have been a breeze, and a staggering amount of third party applications are available.

Minpunten

Only a couple items come to mind, none are deal breakers. A general timeclock for tracking daily general time would be helpful, however we've found a small third party solution for this. Ability to add non-billable appointments and vendor stops would also be nice, and again not a huge deal. A great unification of built-in app and web features would be a great quality of life improvement, however I have a feeling those sneaky devs are up to something already... they always are.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Nicholas R.
Sector: Bouw
Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
Vertalen naar het Nederlands

ServiceTrade Has Transformed Our Business

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 2-1-2020
Bron van de reviewer: Capterra

Before using ServiceTrade we were using emailing of PDF forms on iPads to manage all our of jobs. Having ServiceTrade took our business to a whole new level and allowed us to expand into multiple offices.

Pluspunten

ServiceTrade has a great product that is intuitive to use. Since we subscribed 4 years ago they have continued to expand on the capabilities with updates to the software every 2-4 weeks. They are very responsive to requests for features and the customer support is super friendly and helpful. They integrate with key software companies to expand their functionality (like Intacct and Quickbooks) and they have a great API and integration with Zapier.

Minpunten

I hope they can continue to accelerate the addition of new features. There are a lot of companies out there trying to solve the same problems. I haven't seen anyone providing better value yet but I hope ServiceTrade stays ahead of the competition because whoever has the best software to manage their business will hold a significant advantage int he marketplace and we would like to stay with ServiceTrade. Switching software is a pain!

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 9.0/10

Ken M.
Sector: Bouw
Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
Vertalen naar het Nederlands

The upload of PDFs is slow

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 3-6-2018
Bron van de reviewer: Capterra

It's efficiency

Pluspunten

The maps and the location services are handy. I also like the deficiencies areas, but working for different divisions requires adjusting to different styles by each manager. Some want each difficieny listed individually, which is time consuming, while others like all lumped under one visit which is easier.

Minpunten

The pdf loading is slow and I need to wait and make sure it loads. If signal strength is 2 bars or under the upload will fail. Also one photo at a time can be loaded. Also in defiencies

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 7.0/10

Eric C.
Sector: Bouw
Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
Vertalen naar het Nederlands

Beat the billion dollar bullies

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 24-10-2019
Bron van de reviewer: Capterra

I love all the problems this software was able to solve. I am secure in knowing that customer service will always take care of my issues. I love the fact that training is available as well as a well-regulated wiki.

Pluspunten

The customer service and the company that designs and runs the software. I love the fact that I was able to go paperless.

Minpunten

Like any complex software, there is a learning curve when implementing. Also, buying this software does not address every aspect of running a service business. For example, live messaging or phone service.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Tyler W.
Sector: Bouw
Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
Vertalen naar het Nederlands

Service Trade has really helped our company with scheduling and invoicing

Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 14-1-2020
Bron van de reviewer: Capterra

Very happy with how ServiceTrade has helped our business.

Pluspunten

Ability to set up reoccurring events easily.

Minpunten

The ability to create more information for jobs that have multiple billings through customer previous billings page. Currently, the customers previous billings have a job type but when it comes to repairs, the ability to sort through more details on the customer page without having to click each prior job would be really helpful

Scoreverdeling

Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 9.0/10

Gebruikersaanbeveling
9,3/10
Gebaseerd op 247 gebruikersscores
Vergelijk gebruikersaanbevelingen met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Prijzen van ServiceTrade Commercial

Prijzen van ServiceTrade Commercial

Vanaf
US$ 79,00/maand
Gratis proef
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Gebaseerd op 247 gebruikersscores
Vergelijk scores voor prijs-kwaliteitverhouding met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

ServiceTrade Commercial - Functies

ServiceTrade Commercial - Functies

API
Aanpasbare rapportage
Activiteiten volgen
Activiteitendashboard
Auditing
Audittrail
Automatische meldingen
Bewaking
Compliancebeheer
Documentbeheer
Documenten opslaan
Factureren
Gegevens importeren en exporteren
Integratie van derden
Rapportage en statistieken
Realtime gegevens
Realtime rapportage
Voorraad bijhouden
Voorraadbeheer
Workflowbeheer
Functies
4,4/5
Gebaseerd op 247 gebruikersscores
Vergelijk functiescores met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Categorieën

ServiceTrade Commercial - Veelgestelde vragen

ServiceTrade Commercial - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over ServiceTrade Commercial.

V. Welke prijsmodellen heeft ServiceTrade Commercial te bieden?

ServiceTrade Commercial kent de volgende prijsmodellen:

Vanaf: US$ 79,00/maand

Prijsmodel: Abonnement

Gratis proef: Beschikbaar

V. Wat zijn de voornaamste functies van ServiceTrade Commercial?

We hebben geen informatie over functies van ServiceTrade Commercial

V. Wat zijn de typische gebruikers van ServiceTrade Commercial?

ServiceTrade Commercial heeft de volgende typische klanten:

Middelgroot bedrijf, Klein bedrijf

V. Welke talen worden door ServiceTrade Commercial ondersteund?

ServiceTrade Commercial ondersteunt de volgende talen:

Engels

V. Welke prijsmodellen heeft ServiceTrade Commercial te bieden?

ServiceTrade Commercial kent de volgende prijsmodellen:

Abonnement

V. Biedt ServiceTrade Commercial ondersteuning voor mobiele apparaten?

ServiceTrade Commercial ondersteunt de volgende apparaten:

Android, iPhone, iPad

V. Met welke andere apps kan ServiceTrade Commercial worden geïntegreerd?

ServiceTrade Commercial kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Google Calendar, Microsoft Excel, QuickBooks, QuickBooks Online, QuickBooks Online, Sage 300 Construction, Sage Business Cloud Accounting, Sage Intacct, Wordpress, Zapier

V. Welke mate van ondersteuning heeft ServiceTrade Commercial te bieden?

ServiceTrade Commercial biedt de volgende ondersteuningsopties:

Telefonische ondersteuning, Online ondersteuning, Kennisbank, Video-instructies