Over TenFold

Tenfold Next Generation CTI integreert met alle belangrijke CRM's en telefoonsystemen. Door je telefoonsysteem te verbinden met CRM, kun je met Tenfold op het moment van interactie je klanten herkennen en op hen reageren. Met functies zoals schermpop-up, geïntegreerd klantprofiel, klikken-om-te-bellen, automatische oproepregistratie, bellen naar lokale nummers en meer, zorgt Tenfold ervoor dat verkoop-, support- en serviceteams betere klantgesprekken voeren.

Belangrijkste kenmerken:
• Click-to-dial - bel uit door op een willekeurig nummer in je browser of CRM te klikken. Click-to-dial elimineert handmatig kiezen en versnelt uitgaande gesprekken; met ondersteuning voor internationale landcodes en -indelingen.

• Local Presence Dialing - Verhoog de aansluittarieven door een lokaal nummer weer te geven op nummerweergave.

• Scherm pop-ups en uniform klantprofiel - Herken klanten onmiddellijk met een oproeppop-up die relevante klantinformatie uit CRM toont voor zowel uitgaande als inkomende oproepen.

• Oproepnotities en -plaatsingen - Maak aantekeningen en log de resultaten van oproepen direct in de pop-up.

• Automatische Call Logging - Leg automatisch alle oproepgegevens vast en log deze in CRM, waardoor handmatige invoer wordt geëlimineerd en CRM-acceptatie wordt verbeterd.

• Natuurlijke taalverwerking - zet notities zoals "volgende week vervolgactie" automatisch om in uitvoerbare taken.

• @-vermeldingen voor het creëren van taken en meldingen - Tag je teamgenoten en creëer taken op een intuïtieve manier met behulp van @-vermeldingen in de gespreksnotities.

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 5 andere, Verenigd Koninkrijk, India, Japan, Mexico, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Afbeeldingen

Nog 5 andere bekijken
TenFold-video
Schermopname van TenFold: Schermopname van TenFold: Schermopname van TenFold: Schermopname van TenFold:

Functies

Totaal aantal functies van TenFold: 63

  • API
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Analyse/ROI volgen
  • Beheer van onbewaakte oproepen
  • Beheer van oproepen
  • Beheer van supporttickets
  • Beller-ID
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Contactenbeheer
  • Controle van oproepen
  • Dashboard
  • Dossierbeheer
  • E-mailbeheer
  • E-mailsjablonen
  • Gamification
  • Gegevensbeheer
  • Gemengd callcenter
  • Gespreksduur
  • Helpdeskbeheer
  • Inbound callcenter
  • Integratie van computertelefonie
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Kanaalbeheer
  • Kansenbehee
  • Klantendatabase
  • Lead nurturing
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Meerdere partijen
  • Ontwerpen van open databases
  • Opdrachtenbeheer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Outbound callcenter
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage binnenkomende items
  • Rapportage door verlenging
  • Rapportage en analyse
  • Realtime analyse
  • Realtime meldingen
  • Registratie van respondenten
  • Samenwerkingstools
  • Sneltoetsen
  • Telemarketingbeheer
  • Trainingsbeheer
  • Uitgaande rapportage
  • VoIP
  • Wachtrijbeheer
  • Website-integratie
  • Workflowbeheer

Alternatieven

Bitrix24

4
#1 alternatief voor TenFold
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM,...

Zoho CRM

4,2
#2 alternatief voor TenFold
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

Agile CRM

4,2
#3 alternatief voor TenFold
Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en...

Ameyo

3,9
#4 alternatief voor TenFold
Een alles-in-één suite voor klantinteractie die wereldwijd meer dan een miljard interacties mogelijk maakt

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(147)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,8/5
Klantenondersteuning
4,8/5

Heb je TenFold al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 147 worden weergegeven
Jason C.
Totaalscore
  • Sector: Internet
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Great App for a Growing Sales Team

Beoordeeld op 19-10-2017

Scalable UX and UI software to implement at SFDC launch. Greatly improved productivity metrics...

Scalable UX and UI software to implement at SFDC launch. Greatly improved productivity metrics shortly after launch (30% increase in KPI)

Less failure down time due to excellent customer support.

Pluspunten

We have been able to implement, improve and track Sales actitivities, vastly increasing our ability to correlate production with sales performance. The Tenfold dashboard provides an excellent real time view of my sales team's production by hour and connection percentage, both at a high level and granular views. My team enjoys the Dashboard's lighthearted terms for high performers (Overclocker= most phone time, Good Sumaritan = most call notes) and it encourages healthy competition.

Tenfold's customer service is fast and effective. They are consistently improving the product are great at implimenting fixes based on feedback.

Minpunten

UI can lag infrequently. I would like to see more customized views on the Dashboard in the future although this may affect ease of use.

Joel B.
Totaalscore
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great Product, needs a few options

Beoordeeld op 12-5-2018

The popup was great. It worked as expected.

The popup was great. It worked as expected.

Pluspunten

I love the idea of a popup when a phone call comes in. The ability to see the information you need about the incoming call before you answer it is extremely valuable. The software performed as expected. The sales team and tech support team were all very friendly and took care of all the issues I had. Good response time and an overall good experience with the company as a whole.

Minpunten

There is no ability to customize the popup. It is stuck in one place (bottom right) and can't be moved. Just adding something as simple as being able to move it up and down would make a world of a difference. I don't know how many times the popup got in the way of other information I was trying to look at.

It would, of course, be a much better product if the popup were it's own app that could be docked anywhere on the screen. Tying the popup to Chrome really keeps this software from being the best it could be.

Kevin C.
Totaalscore
  • Sector: Consumentengoederen
  • Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10

Streamlines Communication

Beoordeeld op 6-9-2018

Pluspunten

The feature runs rather smoothly when working.

Minpunten

Consistently breaks down. Customer support has been helpful.

Michael D.
Totaalscore
  • Sector: Consumentengoederen
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

easy and beautiful

Beoordeeld op 30-4-2018

Increased sales, improved service, and more confidence.

Increased sales, improved service, and more confidence.

Pluspunten

It's easy of use, user friendly interface, and it's incredible customer support. With the ability to use special commands, Tenfold is an awesome call capture system. The data of any client can be pulled up easily or just done in an instant. It provides a user friendly interface, with a great set of tools hidden behind. The implementation of instant email, voicemail drops, and magic commands can help you achieve excellent results in whatever field you're in. They have an awesome customer service team that will even check up with you after awhile to see how it's going. Their service is very unique in an industry without a face.

Minpunten

It can be a little glitchy. Not to the point where it becomes a detriment, but only a bit annoying. Sometimes it won't respond for a few seconds. But I believe the pros outweight the cons.

Jack P.
Totaalscore
  • Sector: Internet
  • Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Clean UX and UI! Easy to use!

Beoordeeld op 13-9-2017

Pluspunten

We needed a great platform to record and track all of our calls in a non invasive and easy solution, Tenfold definitely solves for this issue. UI and UX are very important to me in day to day operations of a product. The tenfold pop up has exactly what it needs to have, no more, no less. The popup pops up almost instantly. The reporting and gamification dashboard is easy to use as well!

Minpunten

From a reporting standpoint, there is sometimes a discrepancy between the # of minutes on the physical handset, the tenfold pop up and the data that is in Salesforce. I wish that was a manager override button that I could input a call with a specific call length so it feeds into Tenfold and Salesforce. It’d be great if there was a snooze function, where the pop up wouldn’t pop up for a given time in the event one of my reps need to focus on another task at hand.

5 van 147 worden weergegeven Lees alle reviews

TenFold - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over TenFold.

TenFold kent de volgende prijsmodellen:

  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Niet beschikbaar

We hebben geen informatie over functies van TenFold

TenFold heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

TenFold ondersteunt de volgende talen:

Engels

TenFold ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

TenFold kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

3CX, 8x8 Virtual Office, Asterisk, Bullhorn Jobscience, ConnectWise Manage, HubSpot Marketing Hub, Keap, NetSuite, Propertybase, Salesforce Sales Cloud, SugarCRM, Vocalocity, Vonage Business Communications, Zendesk

TenFold biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor TenFold.