Resolver

Over Resolver
De cloudgebaseerde beveiligingsoplossingen van Resolver helpen organisaties onzekerheid van risicogebaseerde beslissingen te verminderen. De bedrijfsveiligheidsoplossingen van Resolver omvatten incidentbeheer en rapportage, onderzoek en casemanagement, command center en Enterprise Security Risk Management (ESRM).
Resolvers software voor incidentbeheer biedt een end-to-end totaaloplossing voor het reageren op, rapporteren en onderzoeken van incidenten. Het is een kennisbank van onschatbare waarde die je zal helpen begrijpen wat er gebeurt en waarom, zodat je middelen kunt beheren, impact kunt minimaliseren en incidenten kunt voorkomen. Krijg ter plekke de antwoorden die je nodig hebt, identificeer de mogelijkheden om de bescherming van je organisatie te versterken en rapporteer over het risico, de omvang en de verliezen in verband met incidenten op basis van de geschatte financiële impact.
Profiteer van Resolvers onderzoek- en casemanagementsoftware om de relaties tussen onderzoeken en incidenten te overwegen en een volledig beeld te krijgen van alle informatie die relevant is voor een onderzoek. Isoleer trends snel door gebruik te maken van bestaande relaties. Analyseer relaties tussen incidenten, individuen, objecten, locaties en meer om een uitgebreid begrip en visuele weergave te ontwikkelen van hoe informatie in een database zich verhoudt tot open onderzoeken en cases. Consolideer gerelateerde incident- en onderzoeksgegevens in caseverslagen voor uitgebreide tracking, analyse en rapportage.
Met de ESRM-software van Resolver kun je incidentgegevens en risico's verbinden om de besluitvorming te verbeteren en het beveiligingsrisico te verminderen. Breng in realtime verslag uit over risico's, belangrijke controles en de status van responsieve acties. Identificeer en kwantificeer middelen en de veiligheidsrisico's die verbonden zijn aan ieder middel, ontwikkel plannen voor risicobeheer en verbeter het ESRM-proces continu door verbeterde transparantie in risico's versus doelstellingen. Gebaseerd op de principes en richtlijnen voor risicobeheer van ISO 31000.
Command Center van Resolver biedt je de mogelijkheid om alarmbeheer, computerondersteunde dispatch en meldingen van incidenten te combineren in één centrale toepassing. Koppel dispatchers rechtstreeks aan officers en deel dispatchgegevens, locaties en standaard operationele procedures om de veiligheid van de organisatie veilig en efficiënt te beheren. Het Command Center van Resolver kan worden geïntegreerd met bestaande beveiligingssystemen om gebeurtenisidentificatie, responsbeheer en communicatie tussen officer en dispatcher samen te brengen in een gecentraliseerde toepassing.
Afbeeldingen









Twijfels over Resolver?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Microsoft Excel

LogicManager

A1 Tracker

VelocityEHS

Reviews
Heb je Resolver al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Excellent product for risk management
Beoordeeld op 17-1-2025
Fantastic software for managing risks effectively.
Fantastic software for managing risks effectively.
Pluspunten
Comprehensive risk tracking and insights.
Minpunten
Initial setup requires more time and effort.
- Sector: Bankwezen
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Great GRC solution for our credit union
Beoordeeld op 26-6-2024
Great experience, they have been really helpful and the tech support team are always willing to...
Great experience, they have been really helpful and the tech support team are always willing to help and respond quickly.
Pluspunten
Library-based solution with integrations between Risk and Audit. I enjoy that I can customize reports and processes to meet our organization's needs.
Minpunten
User setup can be confusing when onboarding new employees into the software. There are so many custom items a user can have access to it can be difficult to identify the correct options.
- Sector: Werving en selectie
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Maandelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Resolver sent me £400!
Beoordeeld op 7-2-2025
It was so easy. I supplied some basic information, and they did all the work.
It was so easy. I supplied some basic information, and they did all the work.
Pluspunten
I actually used Resolver when the Payment Protection Insurance (PPI) claims came to light. There were people having refunds of thousands. This was the case if you had lots of loans. I had a small buy-now-pay-later over a 4-year period and a further similar product, but both, so small that I thought a claim would be insignificant. The claim window was about to end for everyone so I sent a few details into Resolver (recommended by Money Saving Expert website). They did all the work for free, and paid me £400 in total!
Minpunten
It's just having the confidence to fill the online forms out and go for it.
- Sector: Beveiliging en opsporing
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10
It's not great, but it works.
Beoordeeld op 20-11-2024
The layout for the new Resolver is more intuitive than the old Perspective system, while maintaining...
The layout for the new Resolver is more intuitive than the old Perspective system, while maintaining enough similarities that learning the new system is manageable.
Perspective froze, crashed and malfunctioned frequently. So far Resolver has been more stable.
The loss of shortcut keys is a major inconvenience, and I really hope this feature is reintroduced in future updates.
I would really like to see Resolver as a standalone program rather than a browser-based program. It would be more convenient to launch and easier to find in the taskbar when I have multiple windows open. It also wouldn't get buried amongst other browser tabs.
Pluspunten
Shortcut keys (Ctrl+N to start navigation mode, Ctrl+S to start dispatch log etc.) made usage much faster, which matters a lot when busy. (this function has been removed in the current version, which is awful)
Templates are super useful to prompt for relevant information and maintain consistency.
Minpunten
The removal of shortcut keys! Having to use the mouse constantly drastically slows down usage.
Also, having to open the dispatch log via the browser is annoying. Every other program I use can be added to startup so it opens when I boot up the computer. this is the only program I have to open manually.
- Sector: Verzekeringen
- Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Resolver - ASsoftware Company Like No Other
Beoordeeld op 26-6-2024
From the initial deployment, I have had the full attention of teh team, and I made many requests,...
From the initial deployment, I have had the full attention of teh team, and I made many requests, each one was dealt with on a timely basis and with that support, I was able to design our program to be easy to use, and "idiot proof" - lolol
Pluspunten
Support is stellar! No matter what the issue may be, whether its a question, or a configuration request, the turn around time is spot-on.
Minpunten
There's really nothing I don't like. This is truly an awesome company.
Resolver - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Resolver.V. Welke prijsmodellen heeft Resolver te bieden?
Resolver kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 10.000,00/jaar
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Niet beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Resolver?
Resolver heeft de volgende typische klanten:
51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Resolver ondersteund?
Resolver ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt Resolver ondersteuning voor mobiele apparaten?
Resolver ondersteunt de volgende apparaten:
V. Met welke andere apps kan Resolver worden geïntegreerd?
Resolver kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Jira, Microsoft Azure, Okta, Proteus, ServiceNow, Slack, Workato, Workday HCM, Zendesk Suite
V. Welke mate van ondersteuning heeft Resolver te bieden?
Resolver biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Resolver.