ServiceTitan

4,4 (244)
Schrijf een review!
Populaire beheersoftware voor aannemers van thuisdiensten.

Over ServiceTitan

ServiceTitan is een systeem voor buitendienstbeheer dat een webgebaseerde en mobiele oplossing biedt voor het plannen en verzenden van oproepen, facturering, het verwerken van betalingen, rapportage, het analyseren van verkoopprestaties en meer. Het systeem is ontworpen voor gebruik door thuisdienstbedrijven in de sectoren HVAC (Heating, Ventilation en Air Conditioning), loodgieterswerk, elektriciteit en garagedeuren.

ServiceTitan stelt gebruikers in staat om de verkoopprestaties van hun technici te volgen, met de optie om leaderboards te gebruiken om de concurrentie te stimuleren en de prestaties te verhogen. Er kunnen ook verbeterpunten worden vastgesteld en gebruikt om personeel te identificeren dat specifieke training of begeleiding nodig heeft. Conversies van telefoongesprekken en de prestaties voor het boeken van oproepen kunnen ook worden gecontroleerd en gebruikers kunnen gemiste kansen identificeren door niet-geboekte gesprekken te bekijken. ServiceTitan identificeert automatisch welke campagne de oproep van elke klant heeft gegenereerd, zodat gebruikers de opbrengst en het ROI (Return On Investment) voor elke campagne kunnen bepalen. De meest winstgevende locaties kunnen ook worden geïdentificeerd en gerichter worden benaderd.

Met de mobiele ServiceTitan-app voor Android en iOS kunnen technici hun toegewezen opdrachten bekijken met routebeschrijvingen, notities toevoegen aan serviceoproepen, facturen creëren, klantbetalingen verwerken en handtekeningen van klanten elektronisch verzamelen in het veld. ServiceTitan bevat ook gps-integratie, sms-berichten in twee richtingen tussen dispatchers en technici en volledige auditsporen voor opdrachten, en gebruikers kunnen uitvoerende workflows configureren, rapporten plannen en waarschuwingen instellen voor geannuleerde taken en niet-geboekte oproepen.


Afbeeldingen

ServiceTitan Software - 1
ServiceTitan Software - 2
ServiceTitan Software - 3
ServiceTitan Software - 4
ServiceTitan Software - 5
ServiceTitan Software - 6
ServiceTitan Software - 7
Nog 9 andere bekijken
ServiceTitan-video
ServiceTitan-video
ServiceTitan Software - 1
ServiceTitan Software - 2
ServiceTitan Software - 3
ServiceTitan Software - 4
ServiceTitan Software - 5
ServiceTitan Software - 6
ServiceTitan Software - 7

Twijfels over ServiceTitan? Vergelijk met een populair alternatief

ServiceTitan

4,4 (244)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

Geen prijsinformatie gevonden
US$ 25,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

132
199

Integraties

3
22

Gebruiksgemak

4,2 (244)
4,1 (761)

Prijs-kwaliteitverhouding

3,8 (244)
4,1 (761)

Klantenservice

4,1 (244)
4,2 (761)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Salesforce Service Cloud

4,4
#1 alternatief voor ServiceTitan
Verbeter de afhandeling van eerste bezoeken met een complete buitendienstoplossing voor dispatchers, mobiele werknemers...

ThermoGrid

4,4
#2 alternatief voor ServiceTitan
Oplossing ontworpen voor HVAC-bedrijven die wordt geleverd met functies zoals het genereren van leads, marketing,...

Smart Service

4,3
#3 alternatief voor ServiceTitan
Smart Service voegt planning, dispatch, klantenbeheer, werkorders, facturering en meer toe aan QuickBooks, waardoor het...

Vonigo

4,6
#4 alternatief voor ServiceTitan
Vonigo is een cloudgebaseerd platform voor bedrijfsvoering dat helpt bij het verhogen van de omzet en het stroomlijnen...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(244)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,8/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
4,2/5
Klantenondersteuning
4,1/5

Heb je ServiceTitan al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 244 reviews worden weergegeven
Marlin
Marlin
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Best in the biz

Beoordeeld op 7-5-2019

It’s allowed us to be effective with every workflow, from taking calls to following up on jobs.

It’s allowed us to be effective with every workflow, from taking calls to following up on jobs.

Pluspunten

Feature set and workflows are the best in the industry. Support is top notch. Software is reliable. The pages just load in a snap unlike our last software.

Minpunten

Like any software change, it was a learning curve. But our success team helps us use the software efficiently and answer any questions we have.

Overwogen alternatieven

FieldEdge

Redenen om over te stappen op ServiceTitan

Reliability and responsiveness of the software. ServiceTitan wins hands down.

Antwoord van ServiceTitan

Thank you for taking time to review ServiceTitan and for being a customer. We built ServiceTitan to help contractors like you run their business more successfully.

We look forward to celebrating all of your future successes.

Rob
Totaalscore
  • Sector: Fabricage van elektrische/elektronische producten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

More features, more benefits, more issues

Beoordeeld op 21-12-2023

Overall, Customer service has been pretty responsive, although not always able to provide a viable...

Overall, Customer service has been pretty responsive, although not always able to provide a viable solution or work-around to issues. The software itself is robust to the point of being overly so. There are a ton of features. The Pricebook alone has a ton of aspects we continue to underutilize such as product images, recommendations, and templates. It took a ton of work to get everything setup and running the way we want and there is still a lot of room for improvement. The best part about ST is the community. Between Facebook groups, forums, networking events and new ideas within ServiceTitan, somebody has an answer to your issue 95% of the time. The financing integration has really helped our technicians help more of our customers as well.

Pluspunten

I believe ST works diligently to add new features and expand existing features. Some oversight may exist on fixing bugs or addressing issues. ServiceTitan has more functionality than most other CRMs, but the more complex something is, the more issues there can be. ServiceTitan has absolutely given us a better grasp on business operations and helped us increase our revenue.

Minpunten

Location being required for field staff is a huge battery drain on devices and not a function we need for the software to work as we intend it, especially as the dispatch map doesn't update in real time.
The software is very expensive and requires a large investment to make someone a "Managed Tech" meaning it is restrictive for certain roles in our organization.

Antwoord van ServiceTitan

Thank you for taking the time to leave us this review, Rob. We appreciate the feedback and will be sharing this with our team internally. This is exactly the type of feedback we need to continue improving and become the software of the trades.

Daryl
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

My Service Titan experience over the last 21 months.

Beoordeeld op 21-5-2024

Pluspunten

I like most about Service Titan the ability to access job history including notes and pictures. I also find useful the amount of technician performance data that Service Titan allows me to access, such as billable efficiency.

Minpunten

One challenge to using Service Titan would be the initial learning curve and then navigating the seemingly endless features fluidly.

Antwoord van ServiceTitan

Thank you so much for the review, Daryl! We're thrilled to be your software partner.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Over excited to be let down.

Beoordeeld op 19-10-2022

No good. Lack of support. Lack of communication. Overall I believe the choice I made to take my...

No good. Lack of support. Lack of communication. Overall I believe the choice I made to take my small, family owned business to service titan is the biggest mistake I made. We struggled with little and help and nearly went out of business as I was busy mostly working on my crm vs growing my business. I do not recommend for small shops. Make sure you have the ability to have a dedicate software manager on your payroll

Pluspunten

More permission control's the other software. Extensive reporting.

Minpunten

Where do we begin? Support cannot solve challenges with any other issue other then user error. They always send an email to connect you to you " success manager" who essentially is a middle man between you and the department over what ever feature your having issues with. When the success manager reaches out to you, eventually, it is essentially a scheduled call to set another appointment with the other department. I guess they do not keep records of support calls or forward notes to the success manager so this can be in one call. Marketing pro is way over priced and we could not utilize. Attempted to get out of that when we realized service titan was alot for our small shop to handle. We could never get the inventory feature fully Launched with tracking and sync to quick books. We have not had marketing pro for nearly 6 months and service titan has yet to release our yext listing so we can utilize this. We are still having issues with our listing changing to service titan tracking numbers no longer associated with us, we are loosing leads today due to this. Have reached out multiple times to be told our success manager would reach out and still have not heard anything back. My experience with service titan was great up to the point we signed a 2 year contract believing this to be a God send and quickly turned to a nightmare consuming many late nights and many days working on my software loosing my sanity so my team could keep theirs. We left 3 months ago

Katie
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Best in the Industry

Beoordeeld op 20-5-2024

Save for a few hiccups with customer support, it's been excellent!

Save for a few hiccups with customer support, it's been excellent!

Pluspunten

It does sooo much and integrates every part of our business into one platform. Gives us many ways to see and tackle issues.

Minpunten

It does soo much that it can be difficult to navigate, especially for new users.

Antwoord van ServiceTitan

Thanks for the review, Katie! We are thrilled to hear ServiceTitan has all of your business needs on one platform. We appreciate your feedback about our Customer Support and will share with that team.

5 van 244 worden weergegeven Lees alle reviews

ServiceTitan - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over ServiceTitan.

ServiceTitan kent de volgende prijsmodellen:

  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Niet beschikbaar

ServiceTitan heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

ServiceTitan ondersteunt de volgende talen:

Engels

ServiceTitan ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

ServiceTitan kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ClearPathGPS, QuickBooks Online Advanced, Sage Intacct

ServiceTitan biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor ServiceTitan.