ServiceTitan

4,4 (295)
Schrijf een review!
Populaire beheersoftware voor aannemers van thuisdiensten.

Over ServiceTitan

ServiceTitan is een systeem voor buitendienstbeheer dat een webgebaseerde en mobiele oplossing biedt voor het plannen en verzenden van oproepen, facturering, het verwerken van betalingen, rapportage, het analyseren van verkoopprestaties en meer. Het systeem is ontworpen voor gebruik door thuisdienstbedrijven in de sectoren HVAC (Heating, Ventilation en Air Conditioning), loodgieterswerk, elektriciteit en garagedeuren.

ServiceTitan stelt gebruikers in staat om de verkoopprestaties van hun technici te volgen, met de optie om leaderboards te gebruiken om de concurrentie te stimuleren en de prestaties te verhogen. Er kunnen ook verbeterpunten worden vastgesteld en gebruikt om personeel te identificeren dat specifieke training of begeleiding nodig heeft. Conversies van telefoongesprekken en de prestaties voor het boeken van oproepen kunnen ook worden gecontroleerd en gebruikers kunnen gemiste kansen identificeren door niet-geboekte gesprekken te bekijken. ServiceTitan identificeert automatisch welke campagne de oproep van elke klant heeft gegenereerd, zodat gebruikers de opbrengst en het ROI (Return On Investment) voor elke campagne kunnen bepalen. De meest winstgevende locaties kunnen ook worden geïdentificeerd en gerichter worden benaderd.

Met de mobiele ServiceTitan-app voor Android en iOS kunnen technici hun toegewezen opdrachten bekijken met routebeschrijvingen, notities toevoegen aan serviceoproepen, facturen creëren, klantbetalingen verwerken en handtekeningen van klanten elektronisch verzamelen in het veld. ServiceTitan bevat ook gps-integratie, sms-berichten in twee richtingen tussen dispatchers en technici en volledige auditsporen voor opdrachten, en gebruikers kunnen uitvoerende workflows configureren, rapporten plannen en waarschuwingen instellen voor geannuleerde taken en niet-geboekte oproepen.


Afbeeldingen

ServiceTitan Software - 1
ServiceTitan Software - 2
ServiceTitan Software - 3
ServiceTitan Software - 4
ServiceTitan Software - 5
ServiceTitan Software - 6
ServiceTitan Software - 7
Nog 9 andere bekijken
ServiceTitan-video
ServiceTitan-video
ServiceTitan Software - 1
ServiceTitan Software - 2
ServiceTitan Software - 3
ServiceTitan Software - 4
ServiceTitan Software - 5
ServiceTitan Software - 6
ServiceTitan Software - 7

Twijfels over ServiceTitan? Vergelijk met een populair alternatief

ServiceTitan

4,4 (295)
VS.

Beginprijs

Geen prijsinformatie gevonden
US$ 110,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

132
104

Integraties

15
2

Gebruiksgemak

4,2 (295)
4,2 (76)

Prijs-kwaliteitverhouding

3,9 (295)
4,5 (76)

Klantenservice

4,1 (295)
4,5 (76)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

ThermoGrid

4,4
#1 alternatief voor ServiceTitan
Oplossing ontworpen voor HVAC-bedrijven die wordt geleverd met functies zoals het genereren van leads, marketing,...

Smart Service

4,3
#2 alternatief voor ServiceTitan
Smart Service voegt planning, dispatch, klantenbeheer, werkorders, facturering en meer toe aan QuickBooks, waardoor het...

Vonigo

4,5
#3 alternatief voor ServiceTitan
Vonigo is een cloudgebaseerd platform voor bedrijfsvoering dat helpt bij het verhogen van de omzet en het stroomlijnen...

Salesforce CPQ & Billing

4,5
#4 alternatief voor ServiceTitan
Salesforce CPQ is een CPQ-oplossing die volledig native is voor het Salesforce-platform. Het levert geautomatiseerde...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(295)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,9/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
4,2/5
Klantenondersteuning
4,1/5

Heb je ServiceTitan al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 295 reviews worden weergegeven
Brandi
Brandi
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

The only CRM you need!

Beoordeeld op 26-10-2023

Pluspunten

It does everything you need in one program!

Minpunten

I wish there were not so many add-ons that cost extra.

Antwoord van ServiceTitan

Thank you so much for leaving us this review, Brandi! We appreciate the kind words and we are honored to have played a part in your business journey.

Dawn
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

From paper to Tablets!

Beoordeeld op 24-9-2024

Just over 3 years ago we were hand writing all of our invoices and estimates and keeping track of a...

Just over 3 years ago we were hand writing all of our invoices and estimates and keeping track of a schedule on a basic calendar program. I was calling customers the day before confirming their appointments. I had all our maintenance memberships in an excel spreadsheet which I would maintain and email everyone each season. Payroll was a nightmare and manually entering credit cards each transaction or daily runs to the bank with deposits. It worked and we thought we were doing great. Now...we save hours and look more professional with digital invoices and estimates...streamlined payment options...technician time clock and commission tracking. Our revenue has increased with much better reporting and marketing and recording keeping. We save so much time and our customers appreciate the more professional looking options.

Pluspunten

It is a one stop shop for our business needs from reports and accounting to payroll to invoicing to inventory and purchasing with Marketing and GPS tracking. It has a user-friendly platform and awesome customer service. It makes us look professional with a lot less time than before!

Minpunten

At first it was a bit over whelming to get set up, but my onboarding rep was patient and compassionate and kept me motivated. It is a bit expensive, but once I realized everything we were getting for the cost, I realized it was worth it

Overwogen alternatieven

FieldEdge

Redenen om over te stappen op ServiceTitan

Friend recommendation/referral. They spoke very highly of the program and the owners decided to go with that.

Antwoord van ServiceTitan

This is exactly the type of review we love to read! Thank you so much for this feedback, Dawn. We're thrilled to hear about the positive impact ServiceTitan has made on your business. Can't wait to see all of your continued success!

Jacqueline
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Servicetitan has become so sleazy

Beoordeeld op 23-11-2024

Customer service is beyond terrible. Please steer clear of this software

Customer service is beyond terrible. Please steer clear of this software

Pluspunten

Nothing at the moment. They have become a company who scams their customers for every penny

Minpunten

I have paid for marketing pro for years and years. $1500 a month for a program that is lacking in every way. They auto renew your contract without any notification for an entire year commitment. I called two weeks after renewal to cancel not knowing it auto-renewed and I have been denied the right to cancel without paying 15k to cancel. I will no longer refer customers to this company and I will be looking for a new CRM.

Dawn
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Service Titan Review

Beoordeeld op 4-12-2024

I love this software! And I love that you are continually investing in it.

I love this software! And I love that you are continually investing in it.

Pluspunten

The dispatch notifications for customers.

Minpunten

Reporting could be improved. Not enough options for building reports.

Overwogen alternatieven

FieldEdge

Redenen om voor ServiceTitan te kiezen

Service Titan is best in class for trades

Overgestapt van

Salesforce Sales Cloud

Redenen om over te stappen op ServiceTitan

Service Titan is a better fir for our company

Antwoord van ServiceTitan

Thank you so much for this review, Dawn! We appreciate your feedback on our reporting features and will be sure to share this with our team.

Matt
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Game changing Technology for the Trades

Beoordeeld op 4-10-2024

Service Titan was the correct software partner for Doors by Mike. I would recommend it to any shop...

Service Titan was the correct software partner for Doors by Mike. I would recommend it to any shop that has 10 or more technicians and wants to improve their company.

Pluspunten

The technology is game changing. It has allowed our technicians to become totally paperless. Our customers are able to book online and confirm appointments by text. We are able to KPIs that include sales, technician performance and job costing.

Minpunten

The onboarding was extremely challenging and time consuming. We built our price book with way too much data and it overwhelmed the app. I wish during onboarding that Service Titan would have advised us on a maximum number of Price book items. That would have saved us a lot of issues. I do hope they will advise future Titans of a maximum amount of Price book items. I wish more of the "Pro" products were available without all the additional costs. Service Titan is a large investment, and I do wish Marketing Pro and Scheduling Pro was a part of the standard package.

Overwogen alternatieven

Housecall Pro en FieldEdge

Redenen om voor ServiceTitan te kiezen

Davisware was out of date and moving towards the food industry as opposed to the trades. It was time for a change.

Redenen om over te stappen op ServiceTitan

We felt Service Titan offered the best technology.

Antwoord van ServiceTitan

Thank you so much for taking the time to provide this feedback. We will be sure to share this with our Onboarding and Pro teams internally. We appreciate your partnership!

5 van 295 worden weergegeven Lees alle reviews

ServiceTitan - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over ServiceTitan.

ServiceTitan kent de volgende prijsmodellen:

  • Gratis proef: Niet beschikbaar

ServiceTitan heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

ServiceTitan ondersteunt de volgende talen:

Engels

ServiceTitan ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

ServiceTitan kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Azuga Fleet, Birdeye, Broadly, ClearPathGPS, FreshLime, GPS Insight, Google Maps, One Step GPS, Podium, QuickBooks Online Advanced, ReviewBuzz, Sage Intacct, Smart Fleet, Zubie, pulseM

ServiceTitan biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor ServiceTitan.