ServiceTitan

ServiceTitan
Over ServiceTitan
ServiceTitan is een systeem voor buitendienstbeheer dat een webgebaseerde en mobiele oplossing biedt voor het plannen en verzenden van oproepen, facturering, het verwerken van betalingen, rapportage, het analyseren van verkoopprestaties en meer. Het systeem is ontworpen voor gebruik door thuisdienstbedrijven in de sectoren HVAC (Heating, Ventilation en Air Conditioning), loodgieterswerk, elektriciteit en garagedeuren.
ServiceTitan stelt gebruikers in staat om de verkoopprestaties van hun technici te volgen, met de optie om leaderboards te gebruiken om de concurrentie te stimuleren en de prestaties te verhogen. Er kunnen ook verbeterpunten worden vastgesteld en gebruikt om personeel te identificeren dat specifieke training of begeleiding nodig heeft. Conversies van telefoongesprekken en de prestaties voor het boeken van oproepen kunnen ook worden gecontroleerd en gebruikers kunnen gemiste kansen identificeren door niet-geboekte gesprekken te bekijken. ServiceTitan identificeert automatisch welke campagne de oproep van elke klant heeft gegenereerd, zodat gebruikers de opbrengst en het ROI (Return On Investment) voor elke campagne kunnen bepalen. De meest winstgevende locaties kunnen ook worden geïdentificeerd en gerichter worden benaderd.
Met de mobiele ServiceTitan-app voor Android en iOS kunnen technici hun toegewezen opdrachten bekijken met routebeschrijvingen, notities toevoegen aan serviceoproepen, facturen creëren, klantbetalingen verwerken en handtekeningen van klanten elektronisch verzamelen in het veld. ServiceTitan bevat ook gps-integratie, sms-berichten in twee richtingen tussen dispatchers en technici en volledige auditsporen voor opdrachten, en gebruikers kunnen uitvoerende workflows configureren, rapporten plannen en waarschuwingen instellen voor geannuleerde taken en niet-geboekte oproepen.
Afbeeldingen







Twijfels over ServiceTitan?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
ThermoGrid

Smart Service

Vonigo

Salesforce CPQ & Billing

Reviews
Heb je ServiceTitan al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Bouw
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
The only CRM you need!
Beoordeeld op 26-10-2023
Pluspunten
It does everything you need in one program!
Minpunten
I wish there were not so many add-ons that cost extra.
Antwoord van ServiceTitan
Thank you so much for leaving us this review, Brandi! We appreciate the kind words and we are honored to have played a part in your business journey.
- Sector: Consumentendiensten
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
From paper to Tablets!
Beoordeeld op 24-9-2024
Just over 3 years ago we were hand writing all of our invoices and estimates and keeping track of a...
Just over 3 years ago we were hand writing all of our invoices and estimates and keeping track of a schedule on a basic calendar program. I was calling customers the day before confirming their appointments. I had all our maintenance memberships in an excel spreadsheet which I would maintain and email everyone each season. Payroll was a nightmare and manually entering credit cards each transaction or daily runs to the bank with deposits. It worked and we thought we were doing great. Now...we save hours and look more professional with digital invoices and estimates...streamlined payment options...technician time clock and commission tracking. Our revenue has increased with much better reporting and marketing and recording keeping. We save so much time and our customers appreciate the more professional looking options.
Pluspunten
It is a one stop shop for our business needs from reports and accounting to payroll to invoicing to inventory and purchasing with Marketing and GPS tracking. It has a user-friendly platform and awesome customer service. It makes us look professional with a lot less time than before!
Minpunten
At first it was a bit over whelming to get set up, but my onboarding rep was patient and compassionate and kept me motivated. It is a bit expensive, but once I realized everything we were getting for the cost, I realized it was worth it
Overwogen alternatieven
FieldEdgeRedenen om over te stappen op ServiceTitan
Friend recommendation/referral. They spoke very highly of the program and the owners decided to go with that.Antwoord van ServiceTitan
This is exactly the type of review we love to read! Thank you so much for this feedback, Dawn. We're thrilled to hear about the positive impact ServiceTitan has made on your business. Can't wait to see all of your continued success!
- Sector: Bouw
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
Servicetitan has become so sleazy
Beoordeeld op 23-11-2024
Customer service is beyond terrible. Please steer clear of this software
Customer service is beyond terrible. Please steer clear of this software
Pluspunten
Nothing at the moment. They have become a company who scams their customers for every penny
Minpunten
I have paid for marketing pro for years and years. $1500 a month for a program that is lacking in every way. They auto renew your contract without any notification for an entire year commitment. I called two weeks after renewal to cancel not knowing it auto-renewed and I have been denied the right to cancel without paying 15k to cancel. I will no longer refer customers to this company and I will be looking for a new CRM.
- Sector: Bouw
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Service Titan Review
Beoordeeld op 4-12-2024
I love this software! And I love that you are continually investing in it.
I love this software! And I love that you are continually investing in it.
Pluspunten
The dispatch notifications for customers.
Minpunten
Reporting could be improved. Not enough options for building reports.
Overwogen alternatieven
FieldEdgeRedenen om voor ServiceTitan te kiezen
Service Titan is best in class for tradesOvergestapt van
Salesforce Sales CloudRedenen om over te stappen op ServiceTitan
Service Titan is a better fir for our companyAntwoord van ServiceTitan
Thank you so much for this review, Dawn! We appreciate your feedback on our reporting features and will be sure to share this with our team.
- Sector: Bouw
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Game changing Technology for the Trades
Beoordeeld op 4-10-2024
Service Titan was the correct software partner for Doors by Mike. I would recommend it to any shop...
Service Titan was the correct software partner for Doors by Mike. I would recommend it to any shop that has 10 or more technicians and wants to improve their company.
Pluspunten
The technology is game changing. It has allowed our technicians to become totally paperless. Our customers are able to book online and confirm appointments by text. We are able to KPIs that include sales, technician performance and job costing.
Minpunten
The onboarding was extremely challenging and time consuming. We built our price book with way too much data and it overwhelmed the app. I wish during onboarding that Service Titan would have advised us on a maximum number of Price book items. That would have saved us a lot of issues. I do hope they will advise future Titans of a maximum amount of Price book items. I wish more of the "Pro" products were available without all the additional costs. Service Titan is a large investment, and I do wish Marketing Pro and Scheduling Pro was a part of the standard package.
Redenen om voor ServiceTitan te kiezen
Davisware was out of date and moving towards the food industry as opposed to the trades. It was time for a change.Redenen om over te stappen op ServiceTitan
We felt Service Titan offered the best technology.Antwoord van ServiceTitan
Thank you so much for taking the time to provide this feedback. We will be sure to share this with our Onboarding and Pro teams internally. We appreciate your partnership!
ServiceTitan - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over ServiceTitan.V. Welke prijsmodellen heeft ServiceTitan te bieden?
ServiceTitan kent de volgende prijsmodellen:
- Gratis proef: Niet beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van ServiceTitan?
ServiceTitan heeft de volgende typische klanten:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door ServiceTitan ondersteund?
ServiceTitan ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt ServiceTitan ondersteuning voor mobiele apparaten?
ServiceTitan ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan ServiceTitan worden geïntegreerd?
ServiceTitan kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Azuga Fleet, Birdeye, Broadly, ClearPathGPS, FreshLime, GPS Insight, Google Maps, One Step GPS, Podium, QuickBooks Online Advanced, ReviewBuzz, Sage Intacct, Smart Fleet, Zubie, pulseM
V. Welke mate van ondersteuning heeft ServiceTitan te bieden?
ServiceTitan biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor ServiceTitan.