
Over Spendesk
De software en service is opgezet voor de manier waarop bedrijven vandaag de dag te werk gaan, met het doel om het leven en werk van financiële professionals gemakkelijker en beter te maken.
Spendesk is een alles-in-één uitgavenplatform dat de manier waarop financiële teams de uitgaven van werknemers bijhouden, radicaal verandert. Met smartcards, onkostendeclaraties en realtime inzichten kunnen werknemers eenvoudig betalen voor wat ze nodig hebben, terwijl het financiële team de controle behoudt.
Wat dit platform onderscheidt van andere oplossingen, is het feit dat financiële teams hun werk kunnen decentraliseren, waardoor ze tijd besparen en hun teams sneller kunnen werken. Wanneer bedrijven op hun team vertrouwen kunnen ze een betere werkplek creëren en boeken ze uiteindelijk meer succes.
“Ik kan in realtime zien waar het geld wordt uitgegeven en ik hoef de creditcard van het bedrijf niet meer uit te lenen. Wat een opluchting!" – Xavier Haffreingue (COO @Tinyclues)
Bedrijven kunnen kiezen voor verschillende oplossingen om werknemers te helpen hun uitgaven te beheren en te betalen voor wat ze nodig hebben op het werk. Dit platform concurreert met twee opties: bedrijfskaarten en onkostenbeheersoftware. Meestal moeten bedrijven beide opties gebruiken en daarnaast alles bijhouden in Excel, omdat hun oplossingen slechts een deel van de moeilijkheden aanpakken rondom het beheer van personeelsuitgaven op het werk.
Als alle personeelsuitgaven op één plek worden gecentraliseerd, betekent dit meer zichtbaarheid, meer automatisering en minder tijd besteed aan de vervelende beheertaken.
Deze oplossing is gericht op het creëren van een geweldige ervaring, niet alleen voor de beheerder, maar voor het hele bedrijf. Spendesk gelooft in:
- Betalingsbeheer, de kern van elk bedrijf: geld is emotioneel en ingewikkeld en heeft gevolgen voor elk onderdeel van het bedrijf.
- Autonomie en empowerment: dit zijn kernwaarden om werknemers in staat te stellen hun beste werk te leveren.
- Technologie en ontwerp kunnen je bevrijden van tijdrovend en frustrerend werk.
- Vertrouwen, maar vertrouwen sluit controle niet uit.
Afbeeldingen









Twijfels over Spendesk?
Vergelijk met een populair alternatief

Spendesk
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Zoho Invoice

Pleo

Dropbox Business

Jitsi

Reviews
Heb je Spendesk al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Very nearly perfection, but I have a use case not handled well
Beoordeeld op 13-3-2019
Pluspunten
This is cliche, but the software just works. I really appreciate how fast it is to do all the tasks I need to do, and it really helps get my colleagues on board when it doesn't take up much of their time to upload receipts.
Minpunten
It is not very obvious how to have a card that can be charged multiple times, but only as a single overall process. An example is any service which takes a deposit, then final charge once manufacture is complete. This would be one purchase request and therefore one spendesk card, but needs to allow multiple individual charges to occur.
The "solution" is a subscription, but then you have to remember to cancel it or the money is reserved on the card forever.
Antwoord van Spendesk
Thank you Matthew for your interesting review. If you need any help with Spendesk, don't hesitate to contact our support or customer success teams!
- Sector: E-learning
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
I have been one of the first customer of Spendesk, saved me a lot of time and mistakes
Beoordeeld op 15-5-2018
Time saving, seamless approval workflow, team management, Xero integration
Time saving, seamless approval workflow, team management, Xero integration
Pluspunten
Superb UX, Analytical coding, greatest Xero integration ever, no more corporate credit card, no more credit card reconciliation + I can empower my teammates and make them responsible for their budget + I am in control of my expenses without spending too much time in painfull approval workflow.
Minpunten
I want to use it for all my subsidiaries
OCR please ?
A dedicated email than I can use to forward my receipts directly to the solution would be great too
Antwoord van Spendesk
Thank you Nicolas for this review! We will get in touch with you to make sure that all your subsidiaries can use Spendesk.
- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Maandelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10
Spendesk, just ok
Beoordeeld op 20-9-2022
Pluspunten
It gets the job done and is usually reliable
Minpunten
It only gets the job done, missing some bells/whistles/features to make it better for users
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Happy to recommend
Beoordeeld op 16-4-2019
Pluspunten
I have to say that I have been nothing but impressed by the Spendesk platform since we implemented it earlier this year. Tracking credit card expenditure was a manual painstaking process for us until we introduced Spendesk which involved chasing receipts and manually deriving accounting entries from a spreadsheet. I now have control and visibility across the business of the entire spend and am confident that I have the back up and approval processes for it in one location. You have managed to develop a cross platform UX that is easy for the user and the finance team alike and the reporting capability is second to none. I have no hesitation in giving a top rating and have since recommended it to other finance professionals.
Minpunten
If I had one suggestion it would be that the lead time of the physical cards is far too long and the cards themselves should be contactless.
Antwoord van Spendesk
Thank you so much Ken for your amazing review!
We are working right now in decreasing the time of the plastic card delivery and the contactless card is on its way. Stay tuned... ;-)
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Absolutely amazing tool to manage you team spendings
Beoordeeld op 15-7-2016
We implemented Spendesk as soon as we heard from them for my compan Hivy.
Hivy is a Saas helping...
We implemented Spendesk as soon as we heard from them for my compan Hivy.
Hivy is a Saas helping Office Managers to answer every employee needs.
What was the problem I was facing at Hivy? Well few corporate cards, not enough agility in the team when we needed to buy stuff online.
Spendesk was the perfect tool to make my team move faster.
I used Spendesk's product since the beginning - I love the fact that each time I have a question on the product, they quickly get back to me and do whatever is needed to solve my problem.
That's what I call customer support :)
Pluspunten
Best customer support <3
Very smooth and user-friendly design
Custom Approval flow which is great when you go on vacations - you can really delegate the payment validation.
Minpunten
Cannot be used with existing corporate cards.
Antwoord van Spendesk
Merci Pauline :)
Spendesk - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Spendesk.V. Welke prijsmodellen heeft Spendesk te bieden?
Spendesk kent de volgende prijsmodellen:
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Spendesk?
Spendesk heeft de volgende typische klanten:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Spendesk ondersteund?
Spendesk ondersteunt de volgende talen:
Duits, Engels, Frans, Spaans
V. Biedt Spendesk ondersteuning voor mobiele apparaten?
Spendesk ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Spendesk worden geïntegreerd?
Spendesk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
DATEV Audit, DATEV Report, NetSuite, QuickBooks, Slack, Xero
V. Welke mate van ondersteuning heeft Spendesk te bieden?
Spendesk biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Spendesk.