Spendesk

Over Spendesk

De software en service is opgezet voor de manier waarop bedrijven vandaag de dag te werk gaan, met het doel om het leven en werk van financiële professionals gemakkelijker en beter te maken.

Spendesk is een alles-in-één uitgavenplatform dat de manier waarop financiële teams de uitgaven van werknemers bijhouden, radicaal verandert. Met smartcards, onkostendeclaraties en realtime inzichten kunnen werknemers eenvoudig betalen voor wat ze nodig hebben, terwijl het financiële team de controle behoudt.

Wat dit platform onderscheidt van andere oplossingen, is het feit dat financiële teams hun werk kunnen decentraliseren, waardoor ze tijd besparen en hun teams sneller kunnen werken. Wanneer bedrijven op hun team vertrouwen kunnen ze een betere werkplek creëren en boeken ze uiteindelijk meer succes.

“Ik kan in realtime zien waar het geld wordt uitgegeven en ik hoef de creditcard van het bedrijf niet meer uit te lenen. Wat een opluchting!" – Xavier Haffreingue (COO @Tinyclues)

Bedrijven kunnen kiezen voor verschillende oplossingen om werknemers te helpen hun uitgaven te beheren en te betalen voor wat ze nodig hebben op het werk. Dit platform concurreert met twee opties: bedrijfskaarten en onkostenbeheersoftware. Meestal moeten bedrijven beide opties gebruiken en daarnaast alles bijhouden in Excel, omdat hun oplossingen slechts een deel van de moeilijkheden aanpakken rondom het beheer van personeelsuitgaven op het werk.

Als alle personeelsuitgaven op één plek worden gecentraliseerd, betekent dit meer zichtbaarheid, meer automatisering en minder tijd besteed aan de vervelende beheertaken.

Deze oplossing is gericht op het creëren van een geweldige ervaring, niet alleen voor de beheerder, maar voor het hele bedrijf. Spendesk gelooft in:
- Betalingsbeheer, de kern van elk bedrijf: geld is emotioneel en ingewikkeld en heeft gevolgen voor elk onderdeel van het bedrijf.
- Autonomie en empowerment: dit zijn kernwaarden om werknemers in staat te stellen hun beste werk te leveren.
- Technologie en ontwerp kunnen je bevrijden van tijdrovend en frustrerend werk.
- Vertrouwen, maar vertrouwen sluit controle niet uit.


Afbeeldingen

Spendesk Software - 1
Spendesk Software - 2
Spendesk Software - 3
Spendesk Software - 4
Spendesk Software - 5
Spendesk Software - 6
Spendesk Software - 7
Spendesk Software - 8
Spendesk Software - 9
Nog 10 andere bekijken
Spendesk-video
Spendesk Software - 1
Spendesk Software - 2
Spendesk Software - 3
Spendesk Software - 4
Spendesk Software - 5
Spendesk Software - 6
Spendesk Software - 7
Spendesk Software - 8
Spendesk Software - 9

Twijfels over Spendesk? Vergelijk met een populair alternatief

Spendesk

4,8 (209)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

Geen prijsinformatie gevonden
US$ 0,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

70
65

Integraties

6
11

Gebruiksgemak

4,8 (209)
4,7 (647)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,5 (209)
4,7 (647)

Klantenservice

4,6 (209)
4,6 (647)

Alternatieven

Pleo

4,9
#1 alternatief voor Spendesk
Pleo is een cloudgebaseerde oplossing voor onkostenbeheer met virtuele en plastic bedrijfskaarten, automatische...

Zoho Invoice

4,7
#2 alternatief voor Spendesk
Zoho Invoice is een webgebaseerde facturerings- en tijdregistratiesoftware waarmee gebruikers hun facturen kunnen...

Dropbox Business

4,5
#3 alternatief voor Spendesk
Dropbox is een off-site server voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden waarmee gebruikers elk bestandsfo...

Jitsi

4,1
#4 alternatief voor Spendesk
Jitsi Meet is open source software voor videoconferenties die bedrijven helpt bij het creëren van virtuele vergaderruimt...

Reviews

Totaalscore

4,8 /5
(209)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,8/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je Spendesk al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 209 reviews worden weergegeven
Nicolas
Totaalscore
  • Sector: E-learning
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

I have been one of the first customer of Spendesk, saved me a lot of time and mistakes

Beoordeeld op 15-5-2018

Time saving, seamless approval workflow, team management, Xero integration

Time saving, seamless approval workflow, team management, Xero integration

Pluspunten

Superb UX, Analytical coding, greatest Xero integration ever, no more corporate credit card, no more credit card reconciliation + I can empower my teammates and make them responsible for their budget + I am in control of my expenses without spending too much time in painfull approval workflow.

Minpunten

I want to use it for all my subsidiaries
OCR please ?
A dedicated email than I can use to forward my receipts directly to the solution would be great too

Antwoord van Spendesk

Thank you Nicolas for this review! We will get in touch with you to make sure that all your subsidiaries can use Spendesk.

Ken
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Happy to recommend

Beoordeeld op 16-4-2019

Pluspunten

I have to say that I have been nothing but impressed by the Spendesk platform since we implemented it earlier this year. Tracking credit card expenditure was a manual painstaking process for us until we introduced Spendesk which involved chasing receipts and manually deriving accounting entries from a spreadsheet. I now have control and visibility across the business of the entire spend and am confident that I have the back up and approval processes for it in one location. You have managed to develop a cross platform UX that is easy for the user and the finance team alike and the reporting capability is second to none. I have no hesitation in giving a top rating and have since recommended it to other finance professionals.

Minpunten

If I had one suggestion it would be that the lead time of the physical cards is far too long and the cards themselves should be contactless.

Antwoord van Spendesk

Thank you so much Ken for your amazing review!
We are working right now in decreasing the time of the plastic card delivery and the contactless card is on its way. Stay tuned... ;-)

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Maandelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Spendesk, just ok

Beoordeeld op 20-9-2022

Pluspunten

It gets the job done and is usually reliable

Minpunten

It only gets the job done, missing some bells/whistles/features to make it better for users

Pauline
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Absolutely amazing tool to manage you team spendings

Beoordeeld op 15-7-2016

We implemented Spendesk as soon as we heard from them for my compan Hivy.
Hivy is a Saas helping...

We implemented Spendesk as soon as we heard from them for my compan Hivy.
Hivy is a Saas helping Office Managers to answer every employee needs.

What was the problem I was facing at Hivy? Well few corporate cards, not enough agility in the team when we needed to buy stuff online.
Spendesk was the perfect tool to make my team move faster.
I used Spendesk's product since the beginning - I love the fact that each time I have a question on the product, they quickly get back to me and do whatever is needed to solve my problem.
That's what I call customer support :)

Pluspunten

Best customer support <3
Very smooth and user-friendly design
Custom Approval flow which is great when you go on vacations - you can really delegate the payment validation.

Minpunten

Cannot be used with existing corporate cards.

Antwoord van Spendesk

Merci Pauline :)

xavi
Totaalscore
  • Sector: Sport
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Easy and amazing finance administration tool

Beoordeeld op 8-10-2019

Pluspunten

The fact that i can scan my receipts and upload them directly from the phone. Having a Visa credit card that links directly to the app and i don't have to use my personal one.

Minpunten

There are too many approvals needed for every single operation

Antwoord van Spendesk

Thank you Xavi for your nice review. Concerning the number of approvals, it might come from the expense policy of your company. Feel free to contact our success team if you have any question about the use of Spendesk.

5 van 209 worden weergegeven Lees alle reviews

Spendesk - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Spendesk.

Spendesk kent de volgende prijsmodellen:

  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Spendesk heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Spendesk ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Frans, Spaans

Spendesk ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Spendesk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

DATEV Audit, DATEV Report, NetSuite, QuickBooks, Slack, Xero

Spendesk biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Spendesk.