Over Spendesk

De software en service is opgezet voor de manier waarop bedrijven vandaag de dag te werk gaan, met het doel om het leven en werk van financiële professionals gemakkelijker en beter te maken.

Spendesk is een alles-in-één uitgavenplatform dat de manier waarop financiële teams de uitgaven van werknemers bijhouden, radicaal verandert. Met smartcards, onkostendeclaraties en realtime inzichten kunnen werknemers eenvoudig betalen voor wat ze nodig hebben, terwijl het financiële team de controle behoudt.

Wat dit platform onderscheidt van andere oplossingen, is het feit dat financiële teams hun werk kunnen decentraliseren, waardoor ze tijd besparen en hun teams sneller kunnen werken. Wanneer bedrijven op hun team vertrouwen kunnen ze een betere werkplek creëren en boeken ze uiteindelijk meer succes.

“Ik kan in realtime zien waar het geld wordt uitgegeven en ik hoef de creditcard van het bedrijf niet meer uit te lenen. Wat een opluchting!" – Xavier Haffreingue (COO @Tinyclues)

Bedrijven kunnen kiezen voor verschillende oplossingen om werknemers te helpen hun uitgaven te beheren en te betalen voor wat ze nodig hebben op het werk. Dit platform concurreert met twee opties: bedrijfskaarten en onkostenbeheersoftware. Meestal moeten bedrijven beide opties gebruiken en daarnaast alles bijhouden in Excel, omdat hun oplossingen slechts een deel van de moeilijkheden aanpakken rondom het beheer van personeelsuitgaven op het werk.

Als alle personeelsuitgaven op één plek worden gecentraliseerd, betekent dit meer zichtbaarheid, meer automatisering en minder tijd besteed aan de vervelende beheertaken.

Deze oplossing is gericht op het creëren van een geweldige ervaring, niet alleen voor de beheerder, maar voor het hele bedrijf. Spendesk gelooft in:
- Betalingsbeheer, de kern van elk bedrijf: geld is emotioneel en ingewikkeld en heeft gevolgen voor elk onderdeel van het bedrijf.
- Autonomie en empowerment: dit zijn kernwaarden om werknemers in staat te stellen hun beste werk te leveren.
- Technologie en ontwerp kunnen je bevrijden van tijdrovend en frustrerend werk.
- Vertrouwen, maar vertrouwen sluit controle niet uit.

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Spendesk

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Oostenrijk, België, Duitsland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk , Ierland, Liechtenstein, Luxemburg, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Duits, Engels, Frans, Spaans

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Spendesk

Afbeeldingen

Spendesk Software - 1
Spendesk Software - 2
Spendesk Software - 3
Spendesk Software - 4
Spendesk Software - 5
Spendesk Software - 6
Spendesk Software - 7
Spendesk Software - 8
Spendesk Software - 9
Nog 10 andere bekijken
Spendesk-video
Spendesk Software - 1
Spendesk Software - 2
Spendesk Software - 3
Spendesk Software - 4
Spendesk Software - 5
Spendesk Software - 6
Spendesk Software - 7
Spendesk Software - 8
Spendesk Software - 9

Functies

Totaal aantal functies van Spendesk: 62

  • API
  • Activiteiten volgen
  • Administratie
  • Bedrijfscreditcard
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Beleidbeheer
  • Betaal- en kredietkaarten verwerken
  • Betalingen verwerken
  • Budgetcontrole
  • Budgettering/prognoses
  • Cashbeheer
  • Configureerbare workflow
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Declaraties
  • Documenten opslaan
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische geldoverdracht
  • Factureren
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factuurbeheer
  • Factuurverwerking
  • Financieel beheer
  • Financiële analyse
  • Fraudedetectie
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensbeveiliging
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Herinneringen
  • Inkoop en ontvangst
  • Inkoopbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Mobiele toegang
  • Onkosten bijhouden
  • Online betalingen
  • Persoonlijke betalingen
  • Prepaidkaarten
  • Prognoses
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Status bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Transactiegeschiedenis
  • Transacties controleren
  • Uitgavenanalyse
  • Uitgavencontrole
  • Vergoedingenbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Expensify

4,4
#1 alternatief voor Spendesk
Volg moeiteloos je inkomsten en beheer onkosten onderweg met Expensify. Je hoeft enkel een foto van je kwitantie te...

N2F

5
#2 alternatief voor Spendesk
N2F is een mobiel platform voor onkostendeclaraties van freelancers aan bedrijven van elke omvang en sector waarmee...

Cleemy

5
#3 alternatief voor Spendesk
Cleemy is a cloud-based application designed to help businesses manage expense management operations. The platform...

Jitsi

4,2
#4 alternatief voor Spendesk
Jitsi Meet is open source software voor videoconferenties die bedrijven helpt bij het creëren van virtuele vergaderruimt...

Reviews

Totaalscore

4,8 /5
(195)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,8/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je Spendesk al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 195 reviews worden weergegeven
Tom
Totaalscore
  • Sector: Kansspelen en casino's
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Expense control.

Beoordeeld op 18-7-2022

It enables you to track in real time the expenses incurred through multiple corporate cards that...

It enables you to track in real time the expenses incurred through multiple corporate cards that are required for many of our employees' day-to-day operations.
Excellent tool for ensuring that the internal budget is followed without deviation.

Pluspunten

Allows you to create personalized physical and virtual cards in order to avoid borrowing cards and losing control over responsible spending.
If you contact support before purchasing, it will provide you with a personalized demo.
It appeals to me because it has a simple and user-friendly interface that makes tracking card usage simple.

Minpunten

This platform has nothing that I dislike about it.

Bernard
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Fin de fraudes aux CC et fin des notes de frais

Beoordeeld op 8-3-2022

déjà abordé dans les points forts. aujourd'hui on ne pourrait plus s'en passer, que ce soit pour...

déjà abordé dans les points forts. aujourd'hui on ne pourrait plus s'en passer, que ce soit pour les utilisateurs ou pour la comptabilité. Les nouvelles fonctionnalités vont dans la bonne voie et apportent des plus régulièrement. Continuez !

Pluspunten

Les cartes d'abonnement. La décentralisation des achats. Le workflow pour l'approbation des achats. Les notes de frais simplifiées. La nouvelle fonctionnalité de budget. Le contrôle avant export. L'export vers notre ERP qui évite la resaisie.

Minpunten

Un export natif avec odoo aurait été un plus.

Axel
Totaalscore
  • Sector: Online media
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Indispensable !

Beoordeeld op 15-9-2022

Pluspunten

Le meilleur outil de carte virtuel, fini les difficulté de paiement en entreprise grâce à Spendesk, toutes les dépenses sont centralisé et hyper simple d'utIlisation

Minpunten

Aucun point négatif ne sont à déploré ! C'est parfait !

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Maandelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Spendesk, just ok

Beoordeeld op 20-9-2022

Pluspunten

It gets the job done and is usually reliable

Minpunten

It only gets the job done, missing some bells/whistles/features to make it better for users

Christopher
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Sucess Story

Beoordeeld op 15-10-2019

Pluspunten

100% control over all teams and their spendings
Easy to use via app or directly on the platform
Streamlining of Cash-out
Customization of fields for export incl. cost center logic

Minpunten

Missing export file with images for German accounting software Datev

Overwogen alternatieven

Pleo en Expensify

Redenen om over te stappen op Spendesk

Great customer support known from previous companies

Antwoord van Spendesk

Thank you Christopher for your great review!

5 van 195 worden weergegeven Lees alle reviews

Spendesk - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Spendesk.

Spendesk kent de volgende prijsmodellen:

  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Spendesk heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Spendesk ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Frans, Spaans

Spendesk ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Spendesk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

DATEV Audit, DATEV Report, NetSuite, QuickBooks, Slack, Xero

Spendesk biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Spendesk.