Spendesk

4,8 (219)
Schrijf een review!
Bedrijfsuitgaven kunnen heel gemakkelijk zijn.

Over Spendesk

De software en service is opgezet voor de manier waarop bedrijven vandaag de dag te werk gaan, met het doel om het leven en werk van financiële professionals gemakkelijker en beter te maken.

Spendesk is een alles-in-één uitgavenplatform dat de manier waarop financiële teams de uitgaven van werknemers bijhouden, radicaal verandert. Met smartcards, onkostendeclaraties en realtime inzichten kunnen werknemers eenvoudig betalen voor wat ze nodig hebben, terwijl het financiële team de controle behoudt.

Wat dit platform onderscheidt van andere oplossingen, is het feit dat financiële teams hun werk kunnen decentraliseren, waardoor ze tijd besparen en hun teams sneller kunnen werken. Wanneer bedrijven op hun team vertrouwen kunnen ze een betere werkplek creëren en boeken ze uiteindelijk meer succes.

“Ik kan in realtime zien waar het geld wordt uitgegeven en ik hoef de creditcard van het bedrijf niet meer uit te lenen. Wat een opluchting!" – Xavier Haffreingue (COO @Tinyclues)

Bedrijven kunnen kiezen voor verschillende oplossingen om werknemers te helpen hun uitgaven te beheren en te betalen voor wat ze nodig hebben op het werk. Dit platform concurreert met twee opties: bedrijfskaarten en onkostenbeheersoftware. Meestal moeten bedrijven beide opties gebruiken en daarnaast alles bijhouden in Excel, omdat hun oplossingen slechts een deel van de moeilijkheden aanpakken rondom het beheer van personeelsuitgaven op het werk.

Als alle personeelsuitgaven op één plek worden gecentraliseerd, betekent dit meer zichtbaarheid, meer automatisering en minder tijd besteed aan de vervelende beheertaken.

Deze oplossing is gericht op het creëren van een geweldige ervaring, niet alleen voor de beheerder, maar voor het hele bedrijf. Spendesk gelooft in:
- Betalingsbeheer, de kern van elk bedrijf: geld is emotioneel en ingewikkeld en heeft gevolgen voor elk onderdeel van het bedrijf.
- Autonomie en empowerment: dit zijn kernwaarden om werknemers in staat te stellen hun beste werk te leveren.
- Technologie en ontwerp kunnen je bevrijden van tijdrovend en frustrerend werk.
- Vertrouwen, maar vertrouwen sluit controle niet uit.


Afbeeldingen

Spendesk Software - 1
Spendesk Software - 2
Spendesk Software - 3
Spendesk Software - 4
Spendesk Software - 5
Spendesk Software - 6
Spendesk Software - 7
Spendesk Software - 8
Spendesk Software - 9
Nog 10 andere bekijken
Spendesk-video
Spendesk Software - 1
Spendesk Software - 2
Spendesk Software - 3
Spendesk Software - 4
Spendesk Software - 5
Spendesk Software - 6
Spendesk Software - 7
Spendesk Software - 8
Spendesk Software - 9

Twijfels over Spendesk? Vergelijk met een populair alternatief

Spendesk

4,8 (219)
VS.

Beginprijs

Geen prijsinformatie gevonden
£ 45,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

70
46

Integraties

6
10

Gebruiksgemak

4,8 (219)
4,9 (193)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,5 (219)
4,7 (193)

Klantenservice

4,6 (219)
4,8 (193)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Pleo

4,8
#1 alternatief voor Spendesk
Pleo is een cloudgebaseerde oplossing voor onkostenbeheer met virtuele en plastic bedrijfskaarten, automatische...

Dropbox Business

4,5
#2 alternatief voor Spendesk
Dropbox is een off-site server voor het synchroniseren, opslaan en delen van bestanden waarmee gebruikers elk bestandsfo...

Jitsi

4,1
#3 alternatief voor Spendesk
Jitsi Meet is open source software voor videoconferenties die bedrijven helpt bij het creëren van virtuele vergaderruimt...

CakeHR

4,5
#4 alternatief voor Spendesk
Sage HR (voorheen CakeHR) is een cloudgebaseerde oplossing voor HR- en personeelsbeheer die je HR-processen stroomlijnt...

Reviews

Totaalscore

4,8 /5
(219)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,8/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je Spendesk al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 219 reviews worden weergegeven
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Good review

Beoordeeld op 10-5-2019

Very easy to use, I use it almost daily since I work in marketing and am responsible for buying...

Very easy to use, I use it almost daily since I work in marketing and am responsible for buying stuff for the office. I love the reminders to upload the receipts. I feel a sense of completion when I've uploaded a receipt.

Pluspunten

Being able to automatically pay for work spendings through spendesk without having to use my own money or wait for my expenses to be refunded by my company.

Minpunten

Nothing, maybe make it possible to copy the card number.

Antwoord van Spendesk

Thank you for your nice review!

Martin
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Makes daily expenses tasks super easy

Beoordeeld op 4-5-2021

Pluspunten

Spendesk is very easy to use and at an affordable price point. Since it is cloud-based, I can access it from any computer, at home or the office. It is sleek and easy to find what I'm looking.

Minpunten

Since it is a cloud-based software, it is dependent on a reliable internet connection

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Maandelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Spendesk, just ok

Beoordeeld op 20-9-2022

Pluspunten

It gets the job done and is usually reliable

Minpunten

It only gets the job done, missing some bells/whistles/features to make it better for users

Lukas
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great accounting automation for distributed teams

Beoordeeld op 28-8-2019

We're a small team scattered around Europa and Asia & thanks to Spendesk, much of our accounting,...

We're a small team scattered around Europa and Asia & thanks to Spendesk, much of our accounting, requesting payments & doing personal expenses has been automated - giving us more time to focus on developing our business rather than filing manual reports & chasing receipts across departments.

Pluspunten

- Spendesk allows to automate payments & approvals for business expenses and provides great overview over who owns which transactions, establishing great accountability
- The accounting integration (in Germany) was easy and straightforward
- Great approval flows
- It's possible to set up multiple teams & entities, modeling complex organizational structures

Minpunten

- Due to a change in Spendesk's internal processes in preparation for Brexit the onboarding process took 3-4 weeks, which wasn't well communicated in advance
- Each credit card's limit must be backed by money pre-loaded onto the bank account - and each card's limit needs to be 100% backed, effectively tying up an entire month of "worst case scenario" working capital
- Currency conversion charges are quite high

Antwoord van Spendesk

Hello Lukas, and thank you very much for your very detailed review. We are sorry that you faced some issues while using Spendesk. Don't hesitate to contact our support team anytime you need, we are available for you. Have a nice day!

Matthew
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Very nearly perfection, but I have a use case not handled well

Beoordeeld op 13-3-2019

Pluspunten

This is cliche, but the software just works. I really appreciate how fast it is to do all the tasks I need to do, and it really helps get my colleagues on board when it doesn't take up much of their time to upload receipts.

Minpunten

It is not very obvious how to have a card that can be charged multiple times, but only as a single overall process. An example is any service which takes a deposit, then final charge once manufacture is complete. This would be one purchase request and therefore one spendesk card, but needs to allow multiple individual charges to occur.
The "solution" is a subscription, but then you have to remember to cancel it or the money is reserved on the card forever.

Antwoord van Spendesk

Thank you Matthew for your interesting review. If you need any help with Spendesk, don't hesitate to contact our support or customer success teams!

5 van 219 worden weergegeven Lees alle reviews

Spendesk - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Spendesk.

Spendesk kent de volgende prijsmodellen:

  • Gratis proef: Niet beschikbaar

Spendesk heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Spendesk ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Frans, Spaans

Spendesk ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Spendesk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

DATEV Audit, DATEV Report, NetSuite, QuickBooks, Slack, Xero

Spendesk biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Spendesk.