
Over Freshsales
Freshsales is een enkele CRM-oplossing, ontworpen voor snelgroeiende en dynamische verkoopteams. De software bevat geïntegreerde telefoon en e-mail, tracking van gebruikersgedrag en lead scoring op één platform. Gebruikers kunnen gebeurtenissen volgen en een visuele verkooppijplijn beheren, evenals aangepaste rapporten en analyses bekijken.
Dankzij de functies voor e-mailtracking weten gebruikers wanneer en hoe vaak een e-mail werd geopend of op een link werd geklikt. Gebruikers kunnen effectief contact maken met potentiële klanten door zich te richten op de volgende set e-mailhandelingen, en gepersonaliseerde verkoopcampagnes maken op basis van e-mailsjablonen. Inzichtelijke e-mailstatistieken vertellen gebruikers welke e-mails goed presteren en welke niet. De functie "In afwachting van reactie" geeft automatisch een lijst weer van contacten waarop moet worden gereageerd.
Met Freshsales kun je direct bellen door eenvoudig op het telefoonnummer van een contact te klikken. De oplossing registreert de volledige gespreksgeschiedenis inclusief e-mailgesprekken op één plek. Gebruikers kunnen notities toevoegen, taken plannen en afspraken maken. Freshsales biedt ook persoonlijke welkomstberichten en voicemailberichten voor het begroeten van klanten.
Diepgaande klanteninzichten over prospects geven gebruikers de mogelijkheid om relevante gesprekken te plannen en contactpunten bij te houden met behulp van de activiteitentijdlijn. Freshsales verzamelt gegevens en segmenteert activiteiten op basis van het gedrag van een contactpersoon. Gebruikers kunnen perspectief krijgen op leads met geavanceerde lead scoring en belangrijke vervolgstappen rangschikken op prioriteit.
De visuele verkooppijplijn biedt volledige zichtbaarheid van deals in verschillende stadia. Gebruikers kunnen sorteren en filteren op sluitingsdata, waardoor ze beter geïnformeerde beslissingen kunnen nemen om hoger op de verkoopladder te komen. Met de navigatie-tool van Freshsales kunnen gebruikers deals over de verkooppijplijn verplaatsen naar elke fase. Gebruikers kunnen prospects rechtstreeks vanuit het deals-dashboard bellen of e-mailen voor een ononderbroken workflow.
Visuele verkooprapporten en opbrengstanalyses controleren de voortgang van de verkoop en identificeren succesvolle campagnes per bron, verkoper, gebied en meer. Met de mobiele iOS- en Android-apps van Freshsales hebben gebruikers altijd toegang tot aanbiedingen terwijl ze onderweg zijn en blijven ze altijd up-to-date over prospects.
Prijzen vanaf:
US$ 15,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Prijzen vanaf:
US$ 15,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen













Functies
Totaal aantal functies van Freshsales: 152
Alternatieven
Salesforce Platform

Drip

Salesforce Service Cloud

Capsule

Reviews
Heb je Freshsales al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Verzekeringen
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Look at this, and I promise you, you'll forget about SalesForce
Beoordeeld op 11-10-2018
Before Fresh sales, my team and I were using SalesForce. It was far too messy, complex, and I had...
Before Fresh sales, my team and I were using SalesForce. It was far too messy, complex, and I had more meetings with my team to try and figure out the details in a month than I've had in a quarter!
We decided to take a look at Freshsales when it came out (end of 2016 I believe), mainly because we've been using Fresh Desk for years and wanted to give them a shot. After the demo, it was a no-brainer. Once we got our account, it took me maybe a week to set everything up and we were ready to go. The interface was just so sleek and stripped down of all those unnecessary fields and options. I could see what was happening, when, and finally what to expect (the latter being very important for any sales manager).
Overall, it works just so well for us (small family owned business) and we won't be looking to change anytime soon.
Pluspunten
There's a number of features I like...reporting, email tracking, lead scoring...Sure, some CRMs out there have all these as well, but everything is so darn well packed and easy to use! If I had to choose one, I'd say email tracking. That had helped a lot with follow-ups and our sales funnel in general.
Minpunten
Can't say there is anything I dislike about the software at present time; it did lack certain features upon release, but the current version has everything we need to take our prospect from point A to point C(lose).
- Sector: Vastgoed
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Creates unrivalled efficiency for the team.
Beoordeeld op 27-9-2022
As previously mentioned, genuinely outstanding.
As previously mentioned, genuinely outstanding.
Pluspunten
Outstanding software. Having everything needed in place, all lead tracking, lead generation, marketing and calls, really does the 360 feel freshworks are aiming towards.
Customer support is unrivalled across all other software we have used previously.
I would go as far as saying it’s better than any software or saas support I have come across.
Minpunten
Having too many features to implement quickly!
- Sector: Machinebouw
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10
Freshsales. Fresh start.
Beoordeeld op 14-8-2023
This was our company's first CRM. We still enjoy Freshsales, but often find quirks and areas for...
This was our company's first CRM. We still enjoy Freshsales, but often find quirks and areas for improvement that we sent to our representative. There have been advancements since we started with Fresh, but would love to know more insight on what's to come in the next year and three-year plan, so we can prepare and know how the system will improve over time.
Pluspunten
Up front, nothing seems overcomplicated. It has the essentials we need to track business on the sales side. Those who tend to support tickets are quite helpful. Happy with the timely, honest support we receive!
Minpunten
As with any system, there are areas of improvement, wishes for changes, and improvements we would love to see implemented. I wish there were more transparent check-ins telling us upcoming changes that are being worked on in the background. I also wish we were notified when updates were going to run so that could better prepare when "Blackout" periods are going to take place during the workday.
- Sector: Cosmetica
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Logical CRM
Beoordeeld op 17-8-2023
Overall, Fresh Sales is a good CRM with good support which was excellent a few years ago.
Overall, Fresh Sales is a good CRM with good support which was excellent a few years ago.
Pluspunten
The logical setup and the initial support.
Minpunten
The lack of interest in sorting out some basic features which are essential to our company:1. The rating of leads by using a percentile calculation which is not relevant and the inability to delete previous incorrect ratings.2. Various small issues with functionality
Overwogen alternatieven
Zoho CRMRedenen om voor Freshsales te kiezen
The Complexity Of DynamicsOvergestapt van
Dynamics 365Redenen om over te stappen op Freshsales
Ability to setup without much IT support
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
- Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
The CRM Freshsales is useful and adaptable
Beoordeeld op 10-7-2023
Managing your leads, prospects, deals, wins/losses, and clients is a breeze. It allows you to keep...
Managing your leads, prospects, deals, wins/losses, and clients is a breeze. It allows you to keep tabs on your emails and see when you were last in touch. When dealing with thousands of leads, this is a great way to keep everything straight and organized.
Pluspunten
I like how simple it is to narrow down potential customers. I appreciate the convenience of being able to draft contracts for clients and have them sign them electronically. Having access to pre-made email templates, mass emailing, and detailed stats is also fantastic.
Minpunten
The strict structure of Freshsales sometimes gets on my nerves. It's both helpful and confusing that there are so many filters to choose from. It can be a lot to take in at once.
Freshsales - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Freshsales.V. Welke prijsmodellen heeft Freshsales te bieden?
Freshsales kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 15,00/maand
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Freshsales?
Freshsales heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Freshsales ondersteund?
Freshsales ondersteunt de volgende talen:
Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands, Pools, Portugees, Russisch, Spaans
V. Biedt Freshsales ondersteuning voor mobiele apparaten?
Freshsales ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Freshsales worden geïntegreerd?
Freshsales kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Alfresco Mobile, Asana, Calendly, DocuSign, Freshchat, Freshdesk, Gmail, Google Calendar, Google Workspace, HubSpot CRM, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft 365, PandaDoc, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Segment, Slack, Trello, Xero, Zapier
V. Welke mate van ondersteuning heeft Freshsales te bieden?
Freshsales biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker)
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Freshsales.
- CRM-software
- Online CRM-software
- Business performance management software
- Contactbeheer software
- Sales force automation software
- Lead management software
- Social CRM-tools
- Sales forecasting software
- CRM-systemen voor non-profitorganisaties
- CRM voor de bouw
- Voorspellende lead scoring software
- Inside sales software
- CRM systemen voor verzekeraars
- CRM-software voor makelaars
- E-mail tracking software
- Software voor juridisch dossierbeheer