Over Freshsales

Freshsales is een enkele CRM-oplossing, ontworpen voor snelgroeiende en dynamische verkoopteams. De software bevat geïntegreerde telefoon en e-mail, tracking van gebruikersgedrag en lead scoring op één platform. Gebruikers kunnen gebeurtenissen volgen en een visuele verkooppijplijn beheren, evenals aangepaste rapporten en analyses bekijken.

Dankzij de functies voor e-mailtracking weten gebruikers wanneer en hoe vaak een e-mail werd geopend of op een link werd geklikt. Gebruikers kunnen effectief contact maken met potentiële klanten door zich te richten op de volgende set e-mailhandelingen, en gepersonaliseerde verkoopcampagnes maken op basis van e-mailsjablonen. Inzichtelijke e-mailstatistieken vertellen gebruikers welke e-mails goed presteren en welke niet. De functie "In afwachting van reactie" geeft automatisch een lijst weer van contacten waarop moet worden gereageerd.

Met Freshsales kun je direct bellen door eenvoudig op het telefoonnummer van een contact te klikken. De oplossing registreert de volledige gespreksgeschiedenis inclusief e-mailgesprekken op één plek. Gebruikers kunnen notities toevoegen, taken plannen en afspraken maken. Freshsales biedt ook persoonlijke welkomstberichten en voicemailberichten voor het begroeten van klanten.

Diepgaande klanteninzichten over prospects geven gebruikers de mogelijkheid om relevante gesprekken te plannen en contactpunten bij te houden met behulp van de activiteitentijdlijn. Freshsales verzamelt gegevens en segmenteert activiteiten op basis van het gedrag van een contactpersoon. Gebruikers kunnen perspectief krijgen op leads met geavanceerde lead scoring en belangrijke vervolgstappen rangschikken op prioriteit.

De visuele verkooppijplijn biedt volledige zichtbaarheid van deals in verschillende stadia. Gebruikers kunnen sorteren en filteren op sluitingsdata, waardoor ze beter geïnformeerde beslissingen kunnen nemen om hoger op de verkoopladder te komen. Met de navigatie-tool van Freshsales kunnen gebruikers deals over de verkooppijplijn verplaatsen naar elke fase. Gebruikers kunnen prospects rechtstreeks vanuit het deals-dashboard bellen of e-mailen voor een ononderbroken workflow.

Visuele verkooprapporten en opbrengstanalyses controleren de voortgang van de verkoop en identificeren succesvolle campagnes per bron, verkoper, gebied en meer. Met de mobiele iOS- en Android-apps van Freshsales hebben gebruikers altijd toegang tot aanbiedingen terwijl ze onderweg zijn en blijven ze altijd up-to-date over prospects.

Prijzen vanaf:

US$ 15,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Verenigde Arabische Emiraten, Argentinië, Oostenrijk, Australië, België , Bolivia, Brazilië, Canada, Zwitserland, Chili, Colombia, Costa Rica, Duitsland, Ecuador, Spanje, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Hongkong SAR van China, Indonesië, Ierland, Israël, India, Italië, Japan, Koeweit, Mexico, Nederland, Nieuw-Zeeland, Oman, Panama, Peru, Filipijnen, Polen, Puerto Rico, Portugal, Roemenië, Zweden, Singapore, Thailand, Verenigde Staten, Uruguay, Zuid-Afrika

Ondersteunde talen

Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Frans, Italiaans , Nederlands, Pools, Portugees, Russisch, Spaans

Prijzen vanaf:

US$ 15,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Freshsales Software - 1
Freshsales Software - 2
Freshsales Software - 3
Freshsales Software - 4
Freshsales Software - 5
Freshsales Software - 6
Freshsales Software - 7
Freshsales Software - 8
Freshsales Software - 9
Freshsales Software - 10
Freshsales Software - 11
Freshsales Software - 12
Freshsales Software - 13
Nog 14 andere bekijken
Freshsales-video
Freshsales Software - 1
Freshsales Software - 2
Freshsales Software - 3
Freshsales Software - 4
Freshsales Software - 5
Freshsales Software - 6
Freshsales Software - 7
Freshsales Software - 8
Freshsales Software - 9
Freshsales Software - 10
Freshsales Software - 11
Freshsales Software - 12
Freshsales Software - 13

Functies

Totaal aantal functies van Freshsales: 158

  • A/B-tests
  • API
  • Aanpasbare CTA's
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Abonneebeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afbeeldingenbibliotheek
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Analyse van klantenservices
  • Analyse van verkooptrends
  • Autoresponders
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van externe verkoop
  • Beheer van juridische zaken
  • Beheer van oproepen
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van verkooppipeline
  • Belangrijke prestatie-indicatoren (Key Performance Indicators, KPI's)
  • Bellijstbeheer
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bronnen bijhouden
  • Budgettering/prognoses
  • CAN SPAM-compliance
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Campagnesegmentering
  • Campaign tracking
  • Casusnotities
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Conflictbeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Dashboard
  • Dealbeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelgroeptargeting
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • Dynamische inhoud
  • E-mailbeheer
  • E-maildistributie
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Elektronische handtekening
  • Elementanalyse
  • Funnelanalyse
  • Gedeelde contacten
  • Gedragsanalyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensbeheer
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Heatmaps
  • Herinneringen
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kansenbehee
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenonderzoeken
  • Klikken bijhouden
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Leadscoring
  • Leadsegmentering
  • Lijstbeheer
  • Live chatten
  • Locatie bijhouden
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele toegang
  • Multivariaat testen
  • Online implementatie
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Pipelinebeheer
  • Pipelinerapporten
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Productcatalogus
  • Prognose
  • ROI-tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime meldingen
  • Referenties bijhouden
  • Registerbeheer
  • Relaties bijhouden
  • Routering
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sociale profielen van klanten
  • Spamblokkering
  • Split run tests
  • Statistische analyse
  • Taakbeheer
  • Teammanagement
  • Teamopdrachten
  • Territoriumbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Veelgestelde vragen
  • Verkoopanalyse
  • Verkoopautomatisering
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Visuele analyse
  • Visuele editor
  • Volgen van gedrag
  • Voor financiële instellingen
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor mkb-bedrijven
  • Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voor start-ups
  • Voor vastgoed
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Webformulieren
  • Websiteanalyse
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

NetSuite

4,1
#0 alternatief voor Freshsales
NetSuite is een toonaangevende cloudgebaseerde ERP-oplossing die wordt vertrouwd door meer dan 32.000 snelgroeiende...

Copper

4,4
#1 alternatief voor Freshsales
Copper is de gebruiksvriendelijke CRM die is ontworpen voor en aanbevolen door Google. Ga binnen enkele minuten aan de...

ClickUp

4,7
#2 alternatief voor Freshsales
ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets,...

Zendesk Suite

4,4
#3 alternatief voor Freshsales
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisati...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(564)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,5/5

Heb je Freshsales al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 564 reviews worden weergegeven
Peter
Totaalscore
  • Sector: Verzekeringen
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Look at this, and I promise you, you'll forget about SalesForce

Beoordeeld op 11-10-2018

Before Fresh sales, my team and I were using SalesForce. It was far too messy, complex, and I had...

Before Fresh sales, my team and I were using SalesForce. It was far too messy, complex, and I had more meetings with my team to try and figure out the details in a month than I've had in a quarter!

We decided to take a look at Freshsales when it came out (end of 2016 I believe), mainly because we've been using Fresh Desk for years and wanted to give them a shot. After the demo, it was a no-brainer. Once we got our account, it took me maybe a week to set everything up and we were ready to go. The interface was just so sleek and stripped down of all those unnecessary fields and options. I could see what was happening, when, and finally what to expect (the latter being very important for any sales manager).

Overall, it works just so well for us (small family owned business) and we won't be looking to change anytime soon.

Pluspunten

There's a number of features I like...reporting, email tracking, lead scoring...Sure, some CRMs out there have all these as well, but everything is so darn well packed and easy to use! If I had to choose one, I'd say email tracking. That had helped a lot with follow-ups and our sales funnel in general.

Minpunten

Can't say there is anything I dislike about the software at present time; it did lack certain features upon release, but the current version has everything we need to take our prospect from point A to point C(lose).

Humberto
Totaalscore
  • Sector: Cosmetica
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

If you need support, look elsewhere

Beoordeeld op 17-3-2021

In short, great app, downright awful support

In short, great app, downright awful support

Pluspunten

Very easy to implement. Currently using FreshDesk, FreshCaller and FreshSales. Great integration, everything works quite well.

Minpunten

As long as you do not need help from support, you will be fine. Every time that I have contacted support it has unfortunately been very disappointing. Even the most basic question takes an inordinate amount of time to get a response. Specific issue on FreshSales that really was upsetting is the fact that under the blossom program you get absolutely no reports, zero. In order to get reports, you have to upgrade to the next plan, garden. The cost per user goes from 12 to 25 if you are on the annual plan or 19 to 35 on the monthly. It is really hard to understand why some basic reports were not provided under blossom. Yes, the app is very useable without reports, however, if you are managing a team and want to see data across users, forget about it. You need reports and will have to migrate to the next plan up. I cannot stress the fact that the support is just simply not a priority for them, for many folks this could be the one thing that will force them to look somewhere else.

Overwogen alternatieven

Salesforce Platform en Zendesk Suite

Redenen om over te stappen op Freshsales

The decision to choose freshworks was for most part driving by cost.
Adam
Totaalscore
  • Sector: Computerhardware
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10

Missing things rivals do well

Beoordeeld op 10-10-2022

Not great. Customer service is excellent, though!
Things I think should be basic (or I used in...

Not great. Customer service is excellent, though!
Things I think should be basic (or I used in Pipedrive) just don't exist or don't work in Freshsales.

Pluspunten

What it has is pretty easy to use, and finally with the addition of timeline view, getting different views is good. Creating reports is not easy, although very powerful.

Minpunten

Mail integration is pointless for me. If set to 'auto', all emails from a client appear on all of their deals, rather than having intelligent algorithms that are deal-specific. Also, no search function on email page immediately makes have email sync pointless for me.
Sync is slow. I can add a deal, or a contact, but often won't appear in searches for a long time, so I can't start linking emails or creating new deals.

Nicholas
Totaalscore
  • Sector: Human Resources
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Freshsales review by Nick Chambers

Beoordeeld op 11-10-2022

Managing email campgins in a personalised and professional way. Keeping track of and updating...

Managing email campgins in a personalised and professional way. Keeping track of and updating changes in circumstances to our correspondents in real time. Filtering contacts according to specific criteria.

Pluspunten

The customer support - without it we could not have implemented and continue to find new ways of applying it to manage our relationships and grow our business

Minpunten

That you cannot create a list of contacts to email straight from your inbox. We often need to send semi standardises responses to several contacts awaiting a reply. At the moment it is not possibe to select and set them up for a bulk email. This would save us a lot of time if you created this very simple feature.

Overwogen alternatieven

Zoho CRM en Salesforce Sales Cloud

Redenen om over te stappen op Freshsales

Because the testing process was so efficient and userfriedly and we never felt alone though out and we made the right choice because customer support has continued to be so good since the purchase.
Melvin
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

all most all the competing CRM providers cannot match the price and features that Freas sales...

Beoordeeld op 27-9-2022

Saved our company a lot of man hours, and now the company has issued 7.5 hour work day from the...

Saved our company a lot of man hours, and now the company has issued 7.5 hour work day from the overall time saved using freshsales CRM

Pluspunten

the one feature that caught my eye was the sales automation tool, which made my life and my team's life better in all ways; we saw a 10% growth through Freashsales alone; our team considers Freshsales CRMas a fellow employee who does Automations.

Minpunten

I would like more options in the sales sequence in the feature, like doing a trial run, getting custom dates on when it should run, etc.

Overwogen alternatieven

monday marketer

Redenen om voor Freshsales te kiezen

November 2021

Overgestapt van

HubSpot CRM

Redenen om over te stappen op Freshsales

The price vs. features compared to other providers was very competitive as we were a growing company.
5 van 564 worden weergegeven Lees alle reviews

Freshsales - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Freshsales.

Freshsales kent de volgende prijsmodellen:

Freshsales heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Freshsales ondersteunt de volgende talen:

Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands, Pools, Portugees, Russisch, Spaans

Freshsales ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Freshsales kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Alfresco Mobile, Asana, Calendly, DocuSign, Freshchat, Freshdesk, Gmail, Google Calendar, Google Workspace, HubSpot CRM, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft 365, PandaDoc, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Segment, Slack, Trello, Xero, Zapier

Freshsales biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker)

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Freshsales.