Freshsales

Over Freshsales

Freshsales is een enkele CRM-oplossing, ontworpen voor snelgroeiende en dynamische verkoopteams. De software bevat geïntegreerde telefoon en e-mail, tracking van gebruikersgedrag en lead scoring op één platform. Gebruikers kunnen gebeurtenissen volgen en een visuele verkooppijplijn beheren, evenals aangepaste rapporten en analyses bekijken.

Dankzij de functies voor e-mailtracking weten gebruikers wanneer en hoe vaak een e-mail werd geopend of op een link werd geklikt. Gebruikers kunnen effectief contact maken met potentiële klanten door zich te richten op de volgende set e-mailhandelingen, en gepersonaliseerde verkoopcampagnes maken op basis van e-mailsjablonen. Inzichtelijke e-mailstatistieken vertellen gebruikers welke e-mails goed presteren en welke niet. De functie "In afwachting van reactie" geeft automatisch een lijst weer van contacten waarop moet worden gereageerd.

Met Freshsales kun je direct bellen door eenvoudig op het telefoonnummer van een contact te klikken. De oplossing registreert de volledige gespreksgeschiedenis inclusief e-mailgesprekken op één plek. Gebruikers kunnen notities toevoegen, taken plannen en afspraken maken. Freshsales biedt ook persoonlijke welkomstberichten en voicemailberichten voor het begroeten van klanten.

Diepgaande klanteninzichten over prospects geven gebruikers de mogelijkheid om relevante gesprekken te plannen en contactpunten bij te houden met behulp van de activiteitentijdlijn. Freshsales verzamelt gegevens en segmenteert activiteiten op basis van het gedrag van een contactpersoon. Gebruikers kunnen perspectief krijgen op leads met geavanceerde lead scoring en belangrijke vervolgstappen rangschikken op prioriteit.

De visuele verkooppijplijn biedt volledige zichtbaarheid van deals in verschillende stadia. Gebruikers kunnen sorteren en filteren op sluitingsdata, waardoor ze beter geïnformeerde beslissingen kunnen nemen om hoger op de verkoopladder te komen. Met de navigatie-tool van Freshsales kunnen gebruikers deals over de verkooppijplijn verplaatsen naar elke fase. Gebruikers kunnen prospects rechtstreeks vanuit het deals-dashboard bellen of e-mailen voor een ononderbroken workflow.

Visuele verkooprapporten en opbrengstanalyses controleren de voortgang van de verkoop en identificeren succesvolle campagnes per bron, verkoper, gebied en meer. Met de mobiele iOS- en Android-apps van Freshsales hebben gebruikers altijd toegang tot aanbiedingen terwijl ze onderweg zijn en blijven ze altijd up-to-date over prospects.

Prijzen vanaf:

US$ 15,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Argentinië, Australië, België, Bolivia, Brazilië en nog 37 andere

Ondersteunde talen

Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans en nog 5 andere

Prijzen vanaf:

US$ 15,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Freshsales Software - 1
Freshsales Software - 2
Freshsales Software - 3
Freshsales Software - 4
Freshsales Software - 5
Freshsales Software - 6
Freshsales Software - 7
Freshsales Software - 8
Freshsales Software - 9
Freshsales Software - 10
Freshsales Software - 11
Freshsales Software - 12
Freshsales Software - 13
Nog 14 andere bekijken
Freshsales-video
Freshsales Software - 1
Freshsales Software - 2
Freshsales Software - 3
Freshsales Software - 4
Freshsales Software - 5
Freshsales Software - 6
Freshsales Software - 7
Freshsales Software - 8
Freshsales Software - 9
Freshsales Software - 10
Freshsales Software - 11
Freshsales Software - 12
Freshsales Software - 13

Functies

Totaal aantal functies van Freshsales: 152

  • A/B-tests
  • API
  • Aanpasbare CTA's
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Abonneebeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afbeeldingenbibliotheek
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Analyse van verkooptrends
  • Autoresponders
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van externe verkoop
  • Beheer van juridische zaken
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van verkooppipeline
  • Belangrijke prestatie-indicatoren (Key Performance Indicators, KPI's)
  • Bellijstbeheer
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bronnen bijhouden
  • Budgettering/prognoses
  • CAN SPAM-compliance
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Campagnesegmentering
  • Campaign tracking
  • Casusnotities
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Conflictbeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Dashboard
  • Dealbeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelgroeptargeting
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • Dynamische inhoud
  • E-mailbeheer
  • E-maildistributie
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Elektronische handtekening
  • Elementanalyse
  • Funnelanalyse
  • Gedeelde contacten
  • Gedragsanalyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensbeheer
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Heatmaps
  • Herinneringen
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kansenbehee
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenonderzoeken
  • Klikken bijhouden
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Leadscoring
  • Leadsegmentering
  • Lijstbeheer
  • Live chatten
  • Locatie bijhouden
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele toegang
  • Multivariaat testen
  • Online implementatie
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Pipelinebeheer
  • Pipelinerapporten
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Productcatalogus
  • Prognose
  • ROI-tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime meldingen
  • Reeksen
  • Referenties bijhouden
  • Registerbeheer
  • Relaties bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sociale profielen van klanten
  • Spamblokkering
  • Split run tests
  • Statistische analyse
  • Taakbeheer
  • Teammanagement
  • Teamopdrachten
  • Territoriumbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Verkoopanalyse
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Visuele analyse
  • Visuele editor
  • Volgen van gedrag
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Voor financiële instellingen
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor kleine bedrijven
  • Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voor start-ups
  • Voor vastgoed
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Webformulieren
  • Websiteanalyse
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Salesforce Platform

4,3
#1 alternatief voor Freshsales
Salesforce App Cloud is een platform voor het ontwikkelen van bedrijfsbrede en klantgerichte apps om gegevens op te...

Drip

4,4
#2 alternatief voor Freshsales
Drip is de eerste e-commerce CRM ter wereld. Duizenden marketeers leren hun klanten beter kennen met behulp van de...

Salesforce Service Cloud

4,4
#3 alternatief voor Freshsales
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op...

Capsule

4,5
#4 alternatief voor Freshsales
Capsule is de slimme, eenvoudige online CRM. Het wordt gebruikt om sterkere klantrelaties op te bouwen, meer omzet te...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(602)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,4/5

Heb je Freshsales al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 602 reviews worden weergegeven
Peter
Totaalscore
  • Sector: Verzekeringen
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Look at this, and I promise you, you'll forget about SalesForce

Beoordeeld op 11-10-2018

Before Fresh sales, my team and I were using SalesForce. It was far too messy, complex, and I had...

Before Fresh sales, my team and I were using SalesForce. It was far too messy, complex, and I had more meetings with my team to try and figure out the details in a month than I've had in a quarter!

We decided to take a look at Freshsales when it came out (end of 2016 I believe), mainly because we've been using Fresh Desk for years and wanted to give them a shot. After the demo, it was a no-brainer. Once we got our account, it took me maybe a week to set everything up and we were ready to go. The interface was just so sleek and stripped down of all those unnecessary fields and options. I could see what was happening, when, and finally what to expect (the latter being very important for any sales manager).

Overall, it works just so well for us (small family owned business) and we won't be looking to change anytime soon.

Pluspunten

There's a number of features I like...reporting, email tracking, lead scoring...Sure, some CRMs out there have all these as well, but everything is so darn well packed and easy to use! If I had to choose one, I'd say email tracking. That had helped a lot with follow-ups and our sales funnel in general.

Minpunten

Can't say there is anything I dislike about the software at present time; it did lack certain features upon release, but the current version has everything we need to take our prospect from point A to point C(lose).

Kharn
Totaalscore
  • Sector: Vastgoed
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Creates unrivalled efficiency for the team.

Beoordeeld op 27-9-2022

As previously mentioned, genuinely outstanding.

As previously mentioned, genuinely outstanding.

Pluspunten

Outstanding software. Having everything needed in place, all lead tracking, lead generation, marketing and calls, really does the 360 feel freshworks are aiming towards.

Customer support is unrivalled across all other software we have used previously.

I would go as far as saying it’s better than any software or saas support I have come across.

Minpunten

Having too many features to implement quickly!

Tori
Totaalscore
  • Sector: Machinebouw
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Freshsales. Fresh start.

Beoordeeld op 14-8-2023

This was our company's first CRM. We still enjoy Freshsales, but often find quirks and areas for...

This was our company's first CRM. We still enjoy Freshsales, but often find quirks and areas for improvement that we sent to our representative. There have been advancements since we started with Fresh, but would love to know more insight on what's to come in the next year and three-year plan, so we can prepare and know how the system will improve over time.

Pluspunten

Up front, nothing seems overcomplicated. It has the essentials we need to track business on the sales side. Those who tend to support tickets are quite helpful. Happy with the timely, honest support we receive!

Minpunten

As with any system, there are areas of improvement, wishes for changes, and improvements we would love to see implemented. I wish there were more transparent check-ins telling us upcoming changes that are being worked on in the background. I also wish we were notified when updates were going to run so that could better prepare when "Blackout" periods are going to take place during the workday.

Robert
Totaalscore
  • Sector: Cosmetica
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Logical CRM

Beoordeeld op 17-8-2023

Overall, Fresh Sales is a good CRM with good support which was excellent a few years ago.

Overall, Fresh Sales is a good CRM with good support which was excellent a few years ago.

Pluspunten

The logical setup and the initial support.

Minpunten

The lack of interest in sorting out some basic features which are essential to our company:1. The rating of leads by using a percentile calculation which is not relevant and the inability to delete previous incorrect ratings.2. Various small issues with functionality

Overwogen alternatieven

Zoho CRM

Redenen om voor Freshsales te kiezen

The Complexity Of Dynamics

Overgestapt van

Dynamics 365

Redenen om over te stappen op Freshsales

Ability to setup without much IT support
Rachel
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

The CRM Freshsales is useful and adaptable

Beoordeeld op 10-7-2023

Managing your leads, prospects, deals, wins/losses, and clients is a breeze. It allows you to keep...

Managing your leads, prospects, deals, wins/losses, and clients is a breeze. It allows you to keep tabs on your emails and see when you were last in touch. When dealing with thousands of leads, this is a great way to keep everything straight and organized.

Pluspunten

I like how simple it is to narrow down potential customers. I appreciate the convenience of being able to draft contracts for clients and have them sign them electronically. Having access to pre-made email templates, mass emailing, and detailed stats is also fantastic.

Minpunten

The strict structure of Freshsales sometimes gets on my nerves. It's both helpful and confusing that there are so many filters to choose from. It can be a lot to take in at once.

5 van 602 worden weergegeven Lees alle reviews

Freshsales - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Freshsales.

Freshsales kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 15,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Freshsales heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Freshsales ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands, Pools, Portugees, Russisch, Spaans

Freshsales ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Freshsales kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Alfresco Mobile, Asana, Calendly, DocuSign, Freshchat, Freshdesk, Gmail, Google Calendar, Google Workspace, HubSpot CRM, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft 365, PandaDoc, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Segment, Slack, Trello, Xero, Zapier

Freshsales biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker)

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Freshsales.