JivoChat

Over JivoChat
JivoChat is een livechatoplossing voor websites met aanpasbare web- en mobiele chatwidgets, met functies zoals realtime bezoekersmonitoring, geschiedenis van paginaweergaves, transcripties van e-mailchats, bestandsoverdrachten, standaardreacties, klantbeoordelingen van servicekwaliteit, prestatierapporten en meer. Met browsergebaseerde apps beschikbaar voor desktop, Android en iOS kunnen gebruikers overal en altijd reageren op sitebezoekers.
De web- en mobiele chatwidgets van JivoChat zijn volledig aanpasbaar, waarbij gebruikers alle tekst kunnen beheren en vertalen in 20 talen, waaronder Chinees, Spaans, Frans, Portugees en meer. Voor sites die meerdere landen bestrijken kunnen bezoekerslocatiegegevens worden gebruikt om de widgettaal per bezoeker te selecteren en chats te verdelen tussen medewerkers. “Slimme triggers” kunnen worden gebruikt om klanten proactief in chats te betrekken, met de mogelijkheid om regels in te stellen op basis van paginabezoeken en tijd op de pagina om specifieke geautomatiseerde berichten te activeren.
JivoChat toont gebruikers hun bezoekersinformatie, waaronder sociale profielen, paginageschiedenis, verwijzende domeinen en gegevens geïmporteerd via CRM-integraties, zowel voor als tijdens chats. Via de functie voor inzicht tijdens het typen krijgen gebruikers een “voorproefje” van wat een bezoeker typt voordat het bericht wordt verzonden. Sneltoetsen kunnen ook worden gebruikt om een reeks standaardantwoorden weer te geven, waardoor de tijd die nodig is om een gesprek te beëindigen, wordt verkort.
JivoChat rapporteert over de prestaties van medewerkers, inclusief het aantal geaccepteerde en afgewezen chats, de tijd die online is besteed, de gemiddelde responstijden en klantbeoordelingen, met transcripties van chats waarmee managers volledige toegang hebben tot alle gesprekken. JivoChat produceert ook een dagelijkse servicekwaliteitsscore tussen 0 en 5. Dit is een meting van proactieve chats, online tijden, gemiste chats, klantbeoordelingen en de gemiddeld verstreken tijd voorafgaand aan een eerste antwoord, en geeft suggesties voor gebieden die mogelijk moeten worden verbeterd.
Afbeeldingen





Twijfels over JivoChat?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Freshchat

Salesforce Sales Cloud

ChatBot

LiveChat

Reviews
Heb je JivoChat al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
A great communication suite for your website.
Beoordeeld op 17-2-2019
I am using JivoChat for my chat service. I especially love the callback feature. You can add your...
I am using JivoChat for my chat service. I especially love the callback feature. You can add your business phone as caller id and receive the call on the app, in desktop browser, or on a phone number you specify. I am gradually boosting my conversion rate with this app.
Pluspunten
I really liked all of the great features and integrations that make JivoChat a great asset for your business. It’s a very easy to use platform, so first time users and new employees will catch on fast.
Minpunten
It was customizable but it can use a little more options to make it more adaptive depending on your business, such as widgets and more.
- Sector: Computergames
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Jivochat best performance chat with customers
Beoordeeld op 25-12-2022
My experience with jivo chat is great I have been using it for a year now easy and useful and I...
My experience with jivo chat is great I have been using it for a year now easy and useful and I keep using it. Best performance
Pluspunten
I like how easy you can use this software, I have been using it with our customers you can chat in different languages upload photos and files to help your customers more. Best ever
Minpunten
I like everything about the software but I would love to see new features like blue seen option would be great
- Sector: Design en ontwerp
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
I am upset from technical problems and support
Beoordeeld op 1-2-2020
Pluspunten
at first I found it easy to use and I found enough features as i wanted
Minpunten
bad support
slow and at the end I don't understand what the problem is
Antwoord van Jivosite
Hey Monica. Wow, I'm terribly sorry to hear that this has occurred. This is definitely not how we want our customer support to be perceived, and we hate to hear this sort of thing. We do our best to offer top-tier support to everyone we work with, clearly, you slipped through the cracks here, and that is unacceptable.
I certainly hope you've now received an answer. Please feel free to reach out to us directly on our social media channels as well! Thank you for taking the time to write us a review, it helps us improve.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
My experience using JivoChat
Beoordeeld op 11-8-2021
JivoChat has made it very easy for my business and agency clients to communicate with customers.
JivoChat has made it very easy for my business and agency clients to communicate with customers.
Pluspunten
Easy integration to WordPress and the ability to have a separate and dedicated number for customer support inbuilt in JivoChat.
Minpunten
JivoChat can sometimes be a challenge to customize but becomes easy once you figure it out.
- Sector: Computer- en netwerkbeveiliging
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
JivoChat a well established chat and support tool
Beoordeeld op 26-2-2022
Pluspunten
JivoChat is a well-established chat and support tool that has been helping us to communicate with our customers. Its features include live chat, and chatbot, making it the perfect solution for our company looking to improve our customer service.
Minpunten
Brand removing is not available for my subscription
Overwogen alternatieven
LiveAgentRedenen om voor JivoChat te kiezen
They are closing down the service.Redenen om over te stappen op JivoChat
It is more costly to add extra agentsJivoChat - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over JivoChat.V. Welke prijsmodellen heeft JivoChat te bieden?
JivoChat kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 19,00/jaar
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van JivoChat?
JivoChat heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door JivoChat ondersteund?
JivoChat ondersteunt de volgende talen:
Chinees, Deens, Engels, Fins, Frans, Italiaans, Japans, Nederlands, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Zweeds
V. Biedt JivoChat ondersteuning voor mobiele apparaten?
JivoChat ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan JivoChat worden geïntegreerd?
JivoChat kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Adobe Commerce, BigCommerce, Bitrix24, Brevo, Drupal, Ecwid, Freshdesk, Google Analytics 360, HubSpot CRM, Instagram, Jira, Joomla, Kommo, Mailchimp, Meta for Business, OpenCart, Pipedrive, Salesforce Service Cloud, Shopify, Slack, Squarespace, SugarCRM, Weebly, WordPress, Zapier, Zendesk Suite, Zoho CRM
V. Welke mate van ondersteuning heeft JivoChat te bieden?
JivoChat biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor JivoChat.