JivoChat

4,6 (104)
Schrijf een review!
Apps voor livechat met medewerkers voor iOS en Android

Over JivoChat

JivoChat is een livechatoplossing voor websites met aanpasbare web- en mobiele chatwidgets, met functies zoals realtime bezoekersmonitoring, geschiedenis van paginaweergaves, transcripties van e-mailchats, bestandsoverdrachten, standaardreacties, klantbeoordelingen van servicekwaliteit, prestatierapporten en meer. Met browsergebaseerde apps beschikbaar voor desktop, Android en iOS kunnen gebruikers overal en altijd reageren op sitebezoekers.

De web- en mobiele chatwidgets van JivoChat zijn volledig aanpasbaar, waarbij gebruikers alle tekst kunnen beheren en vertalen in 20 talen, waaronder Chinees, Spaans, Frans, Portugees en meer. Voor sites die meerdere landen bestrijken kunnen bezoekerslocatiegegevens worden gebruikt om de widgettaal per bezoeker te selecteren en chats te verdelen tussen medewerkers. “Slimme triggers” kunnen worden gebruikt om klanten proactief in chats te betrekken, met de mogelijkheid om regels in te stellen op basis van paginabezoeken en tijd op de pagina om specifieke geautomatiseerde berichten te activeren.

JivoChat toont gebruikers hun bezoekersinformatie, waaronder sociale profielen, paginageschiedenis, verwijzende domeinen en gegevens geïmporteerd via CRM-integraties, zowel voor als tijdens chats. Via de functie voor inzicht tijdens het typen krijgen gebruikers een “voorproefje” van wat een bezoeker typt voordat het bericht wordt verzonden. Sneltoetsen kunnen ook worden gebruikt om een reeks standaardantwoorden weer te geven, waardoor de tijd die nodig is om een gesprek te beëindigen, wordt verkort.

JivoChat rapporteert over de prestaties van medewerkers, inclusief het aantal geaccepteerde en afgewezen chats, de tijd die online is besteed, de gemiddelde responstijden en klantbeoordelingen, met transcripties van chats waarmee managers volledige toegang hebben tot alle gesprekken. JivoChat produceert ook een dagelijkse servicekwaliteitsscore tussen 0 en 5. Dit is een meting van proactieve chats, online tijden, gemiste chats, klantbeoordelingen en de gemiddeld verstreken tijd voorafgaand aan een eerste antwoord, en geeft suggesties voor gebieden die mogelijk moeten worden verbeterd.


Afbeeldingen

JivoChat Software - 1
JivoChat Software - 2
JivoChat Software - 3
JivoChat Software - 4
JivoChat Software - 5
Nog 6 andere bekijken
JivoChat-video
JivoChat Software - 1
JivoChat Software - 2
JivoChat Software - 3
JivoChat Software - 4
JivoChat Software - 5

Twijfels over JivoChat? Vergelijk met een populair alternatief

JivoChat

4,6 (104)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 19,00
jaar
₹ 1.799,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

72
64

Integraties

27
17

Gebruiksgemak

4,7 (104)
4,1 (112)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,4 (104)
4,0 (112)

Klantenservice

4,5 (104)
3,9 (112)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Freshchat

4,1
#1 alternatief voor JivoChat
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor verkoop- en klanttevredenheidsteams om met prospects en...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#2 alternatief voor JivoChat
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

ChatBot

4,6
#3 alternatief voor JivoChat
Combineer AI-technologie met een menselijke benadering om naadloze klantenondersteuning te bieden. Dankzij ChatBot...

LiveChat

4,6
#4 alternatief voor JivoChat
LiveChat fungeert als een volledig capabele tool waarmee je een complexe klantenservice kunt bieden en websitebezoekers...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(104)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,5/5

Heb je JivoChat al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 104 reviews worden weergegeven
Shawn
Shawn
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

A great communication suite for your website.

Beoordeeld op 17-2-2019

I am using JivoChat for my chat service. I especially love the callback feature. You can add your...

I am using JivoChat for my chat service. I especially love the callback feature. You can add your business phone as caller id and receive the call on the app, in desktop browser, or on a phone number you specify. I am gradually boosting my conversion rate with this app.

Pluspunten

I really liked all of the great features and integrations that make JivoChat a great asset for your business. It’s a very easy to use platform, so first time users and new employees will catch on fast.

Minpunten

It was customizable but it can use a little more options to make it more adaptive depending on your business, such as widgets and more.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Computergames
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Jivochat best performance chat with customers

Beoordeeld op 25-12-2022

My experience with jivo chat is great I have been using it for a year now easy and useful and I...

My experience with jivo chat is great I have been using it for a year now easy and useful and I keep using it. Best performance

Pluspunten

I like how easy you can use this software, I have been using it with our customers you can chat in different languages upload photos and files to help your customers more. Best ever

Minpunten

I like everything about the software but I would love to see new features like blue seen option would be great

Monica
Totaalscore
  • Sector: Design en ontwerp
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

I am upset from technical problems and support

Beoordeeld op 1-2-2020

Pluspunten

at first I found it easy to use and I found enough features as i wanted

Minpunten

bad support
slow and at the end I don't understand what the problem is

Antwoord van Jivosite

Hey Monica. Wow, I'm terribly sorry to hear that this has occurred. This is definitely not how we want our customer support to be perceived, and we hate to hear this sort of thing. We do our best to offer top-tier support to everyone we work with, clearly, you slipped through the cracks here, and that is unacceptable.
I certainly hope you've now received an answer. Please feel free to reach out to us directly on our social media channels as well! Thank you for taking the time to write us a review, it helps us improve.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

My experience using JivoChat

Beoordeeld op 11-8-2021

JivoChat has made it very easy for my business and agency clients to communicate with customers.

JivoChat has made it very easy for my business and agency clients to communicate with customers.

Pluspunten

Easy integration to WordPress and the ability to have a separate and dedicated number for customer support inbuilt in JivoChat.

Minpunten

JivoChat can sometimes be a challenge to customize but becomes easy once you figure it out.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Computer- en netwerkbeveiliging
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

JivoChat a well established chat and support tool

Beoordeeld op 26-2-2022

Pluspunten

JivoChat is a well-established chat and support tool that has been helping us to communicate with our customers. Its features include live chat, and chatbot, making it the perfect solution for our company looking to improve our customer service.

Minpunten

Brand removing is not available for my subscription

Overwogen alternatieven

LiveAgent

Redenen om voor JivoChat te kiezen

They are closing down the service.

Redenen om over te stappen op JivoChat

It is more costly to add extra agents
5 van 104 worden weergegeven Lees alle reviews

JivoChat - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over JivoChat.

JivoChat kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 19,00/jaar
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

JivoChat heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

JivoChat ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Deens, Engels, Fins, Frans, Italiaans, Japans, Nederlands, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Zweeds

JivoChat ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

JivoChat kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Adobe Commerce, BigCommerce, Bitrix24, Brevo, Drupal, Ecwid, Freshdesk, Google Analytics 360, HubSpot CRM, Instagram, Jira, Joomla, Kommo, Mailchimp, Meta for Business, OpenCart, Pipedrive, Salesforce Service Cloud, Shopify, Slack, Squarespace, SugarCRM, Weebly, WordPress, Zapier, Zendesk Suite, Zoho CRM

JivoChat biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor JivoChat.