Over User.com

Het platform is ontworpen om moderne en gebruiksvriendelijke oplossingen voor bedrijven te leveren - het is één interface voor het hele bedrijf. Marketing-, verkoop- en klantenservice-teams van over de hele wereld gebruiken deze software om:

- inzicht te krijgen in websitebezoekers;
- meer leads te genereren;
- omzet te vergroten;
- en interne processen te stroomlijnen.

Geïnteresseerd in marketing automation? Ontvang je gratis proefversie. Geen cc vereist:

Prijzen vanaf:

N.v.t

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor User.com

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 6 andere, Verenigd Koninkrijk, India, Japan, Mexico, Polen, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels en nog 19 andere, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Prijzen vanaf:

N.v.t

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor User.com

Afbeeldingen

User.com Software - 1
User.com Software - 2
User.com Software - 3
User.com Software - 4
Nog 5 andere bekijken
User.com-video
User.com Software - 1 User.com Software - 2 User.com Software - 3 User.com Software - 4

Functies

Totaal aantal functies van User.com: 195

  • @mentions
  • A/B-tests
  • API
  • Aanpasbare CTA's
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Abonneebeheer
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afbeeldingenbibliotheek
  • Afsprakenbeheer
  • Analyse van klantenservices
  • Analyse/ROI volgen
  • Antwoordbeheer
  • Applicatiebeheer
  • Archiveren en retentie
  • Autoresponders
  • Behavioral targeting
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bestanden delen
  • Bestandsoverdracht
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Bewaking
  • Bezoekers bijhouden
  • Bezoekersbeheer
  • Bronnen bijhouden
  • CAN SPAM-compliance
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagnepersonalisatie
  • Campagneplanning
  • Campagnesegmentering
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatbot
  • Chatten/messaging
  • Chattranscriptie
  • Codevrije ontwikkeling
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Controle van oproepen
  • Conversies bijhouden
  • Customer journey mapping
  • Documenten opslaan
  • Doelaccountidentificatie
  • Doelgroeptargeting
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • Dynamische inhoud
  • E-mailbeheer
  • E-mailcontrole
  • E-maildistributie
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Engagement tracking
  • Enquêtes en feedback
  • Externe ondersteuning
  • Feedbackbeheer
  • Formulierbeheer
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Geautomatiseerde planning
  • Geautomatiseerde routing
  • Gedragsanalyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gemengd callcenter
  • Geotargeting
  • Geplande berichtgeving
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Handmatig kiessysteem
  • Handtekeningenbeheer
  • Helpdeskbeheer
  • Herinneringen
  • Inbound callcenter
  • Integratie van leaddatabase
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalendersynchronisatie
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenonderzoeken
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Lijstbeheer
  • Live chatten
  • MMS
  • Markeren
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Massa-sms
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Messaging in twee richtingen
  • Mobiele coupons
  • Mobiele retargeting
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multivariaat testen
  • Offline formulier
  • Online implementatie
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Outbound callcenter
  • Overdrachten en routering
  • Personalisatie
  • Personalisatie van berichten
  • Pipelinebeheer
  • Pipelinerapporten
  • Planning van kennisgevingen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proactief chatten
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Referenties bijhouden
  • SMS-marketingbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Social marketing
  • Sociale promotie
  • Softphone
  • Spamblokkering
  • Taakbeheer
  • Tekstbewerking
  • Ticketbeheer
  • Tijdzones bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Verificatie/validatie van leads
  • Verkoopanalyse
  • Verkoopautomatisering
  • Verkooprapporten
  • Verzoeken escaleren
  • Visuele analyse
  • Visuele meldingen
  • Volgen van gedrag
  • Voor meerdere talen
  • Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
  • Voor ontwikkelaars
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Voortgang bijhouden
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Webformulieren
  • Webmeldingen
  • Website-integratie
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Witte lijst/zwarte lijst
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren
  • Zoekmachinemarketing

Alternatieven

Marketing 360

4,7
#1 alternatief voor User.com
Marketing 360 wordt vertrouwd door meer dan 20.000 kleine bedrijven. Bedrijfseigenaren gebruiken dit platform voor...

EngageBay

4,7
#2 alternatief voor User.com
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatisee...

Agile CRM

4,2
#3 alternatief voor User.com
Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en...

Bitrix24

4
#4 alternatief voor User.com
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(32)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,8/5

Heb je User.com al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 32 worden weergegeven
Izabela H.
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great all-in-one sales and marketing automation tool

Beoordeeld op 11-12-2020

We are using User.com to welcome, onboard, support and reengage our users and customers.

It's...

We are using User.com to welcome, onboard, support and reengage our users and customers.

It's pretty easy-to-use, therefore we were able to save up time to do other tasks.

I am amazed by the fact, that this tool was able to help us simplify our daily task enormously.

Pluspunten

I just simply love tools that make my life easier! And user.com is definitely one of them! I have everything that I need in one place, and that allows our team to be more organized and user-oriented. We can now focus our energy and resources on our customers, instead of running between different tools and trying to find data. I can definitely recommend this to any sales/marketing/customer success teams - user.com is safe, gdpr compliant, affordable and easy to learn and to use.

Minpunten

Just two extra features in 'Conversations' and it would be ideal:

- possibility to search previous chats by keywords

- would be great if Grammarly could work in the chat (to prevent mistypes in real-time)

Overwogen alternatieven

Intercom

Redenen om over te stappen op User.com

Transparent pricing and full GDPR compliance

Antwoord van User.com

Thanks so much for your thoughts and review Isabela! It's an absolute pleasure to have you as a customer and work together with you and your team at Bouncer!

Jakub N.
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Magnificent support, and a good product

Beoordeeld op 11-3-2021

I was truly satisfied we chose User.com. It wasn't easy to learn, but it was a profitable investment...

I was truly satisfied we chose User.com. It wasn't easy to learn, but it was a profitable investment. Make sure you share your know-how with your team so that you're not the only one who understands what's going on under the hood.

Pluspunten

Well, it's their support. I had to spend dozens of hours configuring it and creating well-working automation rules. At that time, I had lots of questions. Too often I heard "it's not possible at the moment", but many times I got five-star assistance, including some extra debugging and programming tips.
But in fact, the tool itself does its job very well and if I had to choose the app for marketing automation, I would probably pick User.com again. It has many useful features, they are working perfectly.

Minpunten

It has a quite steep learning curve, so you need to invest some time first to learn what you can and what you can't do. It lacks of some basic functions, like subscription management for email subscribers; it also does not let you copy and paste automation blocks, so you often have click, and click, and click…

Overwogen alternatieven

ActiveCampaign

Redenen om voor User.com te kiezen

We needed something more focused on marketing automation. We also wanted to be able to send web push notifications.

Overgestapt van

GetResponse

Redenen om over te stappen op User.com

We got convinced by pricing and the set of functions.
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Administratie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Great software with excellent customer service

Beoordeeld op 20-7-2021

I'm really content with using User.com, marketing automation and email marketing work really well....

I'm really content with using User.com, marketing automation and email marketing work really well. Software is easy to use, but if you can't do something by yourself their customer service is always happy to help.

Pluspunten

User.com is really easy to use and have a lot of features. Marketing automation works really well and have great capabilities. Implementation is really easy and onboarding is great.

Minpunten

There could be more nice-looking templates to build emails and pop-ups.

Overwogen alternatieven

ActiveCampaign, Freshservice en HubSpot CRM

Redenen om voor User.com te kiezen

Because marketing automation works better in User.com

Overgestapt van

ActiveCampaign

Redenen om over te stappen op User.com

I think it's the best price-quality ratio.
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10

Software with a lot of potential but significant number of errors

Beoordeeld op 10-3-2018

Pluspunten

It surely offers a lot of functions - chat, email campaigns, CRM, marketing automations. It has potential to became an all-in-one platform. Support team, yep, UserEnagages support is AWESOME. Other companies could learn from them.

Minpunten

UX is simply TERRIBLE, to tell the truth it took me a lot of time to get around some features like sending email campaigns. Mobile app is almost non-functional, so it is safer to assume that there is no mobile app. Web app is SLOW, terribly slow. Chat has a lot of bugs, sometimes it is hard to get ahold which conversation is new.

Antwoord van User.com

Thanks for the feedback!

Over the last two years, we've made vast improvements to UX, mobile, fixing bugs, and speeding up the entire database to make functionality and usability key for our users.

We would love to invite you back to check the software and see what we've done since you last used it. Thanks!

Mariusz S.
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Myshop

Beoordeeld op 28-6-2021

Non

Non

Pluspunten

It is very useful and helps us to provide business

Minpunten

Integration with mobile phone

5 van 32 worden weergegeven Lees alle reviews

User.com - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over User.com.

User.com kent de volgende prijsmodellen:

  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

User.com heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

User.com ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds

User.com ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

User.com kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

1ShoppingCart, Airtable, Asgard Scheduling Software, BigCommerce, Calendly, CoreCommerce, Drupal, Facebook for Business, FreshMail, FullContact, Gmail, Google Analytics, Google Calendar, Google Drive, Google Forms, Google Workspace, Instapage, Intercom, Joomla, Kajabi, Magento Commerce, Mailchimp, Pinnacle Cart, PrestaShop, Salesforce Sales Cloud, Segment, Shift4Shop, Shopify, Slack, Squarespace, Stripe, Stripe Billing, Trello, Twilio, Twitter, Typeform, Weebly, Wix, Woodpecker, WordPress, Zapier, Zoom Meetings, ekmPowershop

User.com biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor User.com.