Over SimpleConsign

SimpleConsign is een cloudgebaseerd beheersysteem voor consignatiezaken met een verkooppuntsysteem (POS), een toegangsportaal voor afzenders, en voorraadbeheer, creditcardverwerking, registratie van klantgeschiedenis, integratie met e-commerce en capaciteiten voor afzenderbeheer.

De POS van SimpleConsign kan verkopen, aankopen en consignatie verwerken in één enkele transactie, evenals ondersteuning voor annuleringen, retourzendingen, gedeeltelijke betalingen en creditcardverwerking voor online aankopen, en de mogelijkheid om kortingen toe te passen op afzonderlijke artikelen of hele transacties. Artikelen kunnen worden gezocht op naam, ISBN, SKU of handmatig worden ingevoerd op het moment van de verkoop, en transacties kunnen worden opgeslagen en later worden hervat. Het systeem stelt gebruikers ook in staat om artikelen te reserveren, met de optie om minimale aanbetalingen en vervaldatums van gereserveerde artikelen in te stellen, die worden bijgehouden door SimpleConsign.

SimpleConsign stelt gebruikers in staat om afzenders in één enkel scherm te beheren, met voorraden, accountactiviteit, uitbetalingsgeschiedenis en rekeningsaldi allemaal gepresenteerd in één weergave. Afzenders kunnen afzonderlijk of in batches worden betaald, met QuickBooks-integratie waardoor cheques aan afzenders kunnen worden uitbetaald. Gedoneerde artikelen kunnen ook rechtstreeks vanuit de afzenderweergave worden gemarkeerd. Artikelen kunnen afzonderlijk of in batches worden toegevoegd aan de voorraad van de afzender, met vervolgkeuzemenu's voor het invoeren van merken, kleuren en maten. Voorraden van afzenders en winkelvoorraden kunnen afzonderlijk worden gevolgd en doorzocht met behulp van trefwoorden, waaronder artikelnamen, merken, categorieën en kleuren.

SimpleConsign biedt een afzenderportal, waardoor afzenders in realtime toegang hebben tot hun accounts en hun recente artikelen, verlopen artikelen, donaties en geretourneerde artikelen kunnen bekijken. Gebruikers kunnen meerdere contracten creëren en opslaan en verschillende contracten toewijzen aan afzenders, die deze via de portal kunnen bekijken en afdrukken. Gebruikers kunnen de afzenderportal aanpassen met hun eigen logo en URL en kunnen ook een maandelijkse vergoeding aan afzenders in rekening brengen voor toegang tot de portal.


Afbeeldingen

SimpleConsign Software - 1
SimpleConsign Software - 2
SimpleConsign Software - 3
SimpleConsign Software - 4
SimpleConsign Software - 5
SimpleConsign Software - 6
SimpleConsign Software - 7
SimpleConsign Software - 8
Nog 9 andere bekijken
SimpleConsign-video
SimpleConsign Software - 1
SimpleConsign Software - 2
SimpleConsign Software - 3
SimpleConsign Software - 4
SimpleConsign Software - 5
SimpleConsign Software - 6
SimpleConsign Software - 7
SimpleConsign Software - 8

Twijfels over SimpleConsign? Vergelijk met een populair alternatief

SimpleConsign

4,7 (359)
Niet beschikbaar in jouw land
VS.

Beginprijs

US$ 159,00
maand
Geen prijsinformatie gevonden

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

32
13

Integraties

2
Geen integraties gevonden

Gebruiksgemak

4,7 (359)
0,0 (0)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,4 (359)
0,0 (0)

Klantenservice

4,8 (359)
0,0 (0)

Alternatieven

Fuse Inventory

0
#1 alternatief voor SimpleConsign
Fuse Inventory is een softwareoplossing voor vraagplanning, supply chain management en voorraadanalyse.

QuickBooks Desktop Enterprise

4,5
#2 alternatief voor SimpleConsign
QuickBooks Enterprise is boekhoudsoftware voor kleine bedrijven die gebruikers realtime toegang biedt tot informatie...

Clover

3,9
#3 alternatief voor SimpleConsign
Clover is een alles-in-één platform dat is ontworpen om on- en offline detailhandelaars, restaurants met snelle...

Square Point of Sale

4,7
#4 alternatief voor SimpleConsign
Square Point of Sale is een POS-oplossing voor Android- en iOS-apparaten met tools voor het beheer van betalingen,...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(359)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,8/5

Heb je SimpleConsign al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 359 reviews worden weergegeven
Daniel
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

User and fan of Simpleconsign

Beoordeeld op 7-8-2018

I like the software and the support team.

I like the software and the support team.

Pluspunten

Easy to use on all platforms and requires very little training.

Minpunten

Limited in features when it comes to buying clothing and missing some simple functionality like easily adding a new customer to a sale for loyalty.

Antwoord van Traxia

Hi Dan. Thanks for taking the time to leave a review! We really appreciate it. We appreciate you being a loyal and faithful customer too. Obviously, we need to do more to get those stars up! Let's talk about what you're needing to make sure you're using the system to its fullest.
Thanks again

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Simple Consign Review

Beoordeeld op 10-8-2018

Pluspunten

The ability to split consignor payouts between in-store credit and cash payout (for which I have different splits). For example, my consignors receive 40% of their item sales if they take their credit as cash, or 50% of their item sales if they use their credit for in-store purchases. SimpleConsign is the only software system on the market (that I've found so far) that makes it easy for a customer to use some of their credit in-store and then take the remainder as cash.

I also like the specificity of the reports feature, and how easy reports are to customize.

Minpunten

I wish the software linked with QuickBooks Online.

I wish there was a way to view Consignor Credit AND Store Credit (from returns and gift card balances) on the same screen. As it is, it is hard to explain to customers and train employees why we don't always see their store credit when checking their consignor credit.

I wish Store Credit was listed when consignors login to the online portal to check their account.

I wish that the status changed from Active to Sold when store-owned inventory quantity reached zero. As it stands, the status remains Active while the quantity changes to zero.

I wish SimpleConsign integrated with Gravity Payments.

Mara
Totaalscore
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

Simple Consign has all the core elements we need to power our new business.

Beoordeeld op 11-12-2017

Pluspunten

We are a combination of consignment, resale and retail. I love that SimpleConsign supports all of these types in both POS and overall inventory management. It is also fairly easy to train our new staff on POS components of the system. Also I'm very happy with the level of customer support from the Traxia team.

Minpunten

Because I have a software design and development background, I am perhaps more critical than most. I find many of the workflows very clunky and some of the interfaces do not follow UX best practices -- resulting in user errors that shouldn't happen. It doesn't feel like user-centered design.

Many times when I'm trying to figure out how to get the system to support the tasks I want to do, I long for a peek at your schema and object model. The data relationships aren't always clear and results are often not what I would expect.

I would love for the software to work better with and on multiple devices.

Antwoord van Traxia

Thank you for your review Mara, this feedback is extremely valuable and I will be sending it to our dev team.

Lawrence
Totaalscore
  • Sector: Kunst en nijverheid
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

SimpleConsign makes running our Park Avenue Marketplace smooth.

Beoordeeld op 12-3-2019

Saving Time! A business takes time to run properly and SimpleConsign saves TIME. I just filed...

Saving Time! A business takes time to run properly and SimpleConsign saves TIME. I just filed my monthly sales tax report and it took 2 minutes to get the information off of SimpleConsign and nearly 40 minutes to file with the state. The State needs to take heed to what SimpleConsign is doing with their software. Our Consignors love the online access to their sales as well. Happy Consignors means happy business.

Pluspunten

Record keeping by far is the big advantage to SimpleConsign. When the end of the pay period comes, it is a 5 minute process to run the payments. Simple Consign is always working on the system to improve the process and the latest change is more evidence of that. I have kept the Consignor records manually in the past and this system is worth every penny. Monthly reports make filings easy. And our Consignors love the online access to their sales

Minpunten

I can't find much about SimpleConsign that I don't like. We do not use all aspects of the software, but there is little that I do not like.

Antwoord van Traxia

Thanks Lawrence for taking the time to review SimpleConsign. We're so glad we've made it easier to manage Park Avenue Marketplace. The Ohio state motto of "With God all things are possible" obviously doesn't include speedy tax filings.
Thanks for being on Team Traxia!

Karen
Totaalscore
  • Sector: Kleding en mode
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Time Saver

Beoordeeld op 10-8-2018

The best part of this company is their support. The staff is always friendly, patient and most...

The best part of this company is their support. The staff is always friendly, patient and most importantly, available.

Pluspunten

I used to have to take a picture of a dress, download it to my computer, upload it to our website, write down the description, item number and price. Then when the dress sold, I had to go in and manually remove it from my site. With SimpleConsign, it was just that-SIMPLE! I can use the app on my phone to scan the tag on the dress and take a picture. Everything would automatically go onto my website and then be removed once the tag was scanned for purchase. This saved tons of time and also assured us that anything on our website was still in the store when customers would call or come in to see the item.

Minpunten

It is not that I didn’t like aspects of the software, it is just that I was used to using my old software and change can always take some time to get used to. I wish I had started with Simple Consign when I first opened.

5 van 359 worden weergegeven Lees alle reviews

SimpleConsign - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over SimpleConsign.

SimpleConsign kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 159,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

SimpleConsign heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

SimpleConsign ondersteunt de volgende talen:

Engels

SimpleConsign ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

SimpleConsign kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

QuickBooks Online Advanced, Shopify

SimpleConsign biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor SimpleConsign.