Over Smartsheet

Smartsheet is een SaaS, cloudgebaseerde app voor zakelijk gebruik voor werkbeheer en samenwerking, die wordt vertrouwd door meer dan 80.000 bedrijven en miljoenen gebruikers in meer dan 175 landen.

De intuïtieve spreadsheet-achtige app van Smartsheet, die wordt gewaardeerd om zijn online functies voor projectbeheer, samenwerking en het delen van bestanden, wordt breed gebruikt om verschillende soorten werk bij te houden en te beheren, waaronder: teamprojecten en takenlijsten, klantinformatie, verkooppijplijnen, evenementenroosters en bedrijfsprocessen.

Klanten hebben online toegang tot hun accounts of via integraties met toonaangevende webdiensten. Smartsheet is een hooggewaardeerde online projectbeheeroplossing voor Google Apps en Salesforce en is ook geïntegreerd met toonaangevende web-apps zoals Box, Dropbox en Zapier.

Sinds 2006 heeft Smartsheet een bewezen staat van dienst opgebouwd voor gebruiksgemak, beveiliging en systeembeschikbaarheid. Klanten zijn onder meer kleine en middelgrote bedrijven, Fortune 500-bedrijven en academische instellingen, evenals lokale en nationale overheidsinstanties.

Het managementteam bestaat uit ervaren bedrijfsleiders met een staat van dienst in het ontwerpen van innovatieve, gebruiksvriendelijke bedrijfssoftware. Het hoofdkantoor van het bedrijf bevindt zich in Bellevue, Washington. Beleggers zijn Sutter Hill Ventures, Insight Venture Partners en Madrona Venture Group.

Prijzen vanaf:

US$ 7,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Verenigde Arabische Emiraten, Oostenrijk, Australië, België, Canada en nog 21 andere, Zwitserland, China, Duitsland, Denemarken, Spanje, Finland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Ierland, India, Italië, Japan, Luxemburg, Mexico, Nederland, Noorwegen, Nieuw-Zeeland, Zweden, Singapore, Verenigde Staten, Zuid-Afrika

Ondersteunde talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Portugees, Russisch, Spaans

Prijzen vanaf:

US$ 7,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Smartsheet Software - 1
Smartsheet Software - 2
Smartsheet Software - 3
Smartsheet Software - 4
Smartsheet Software - 5
Smartsheet Software - 6
Nog 7 andere bekijken
Smartsheet-video
Smartsheet Software - 1 Smartsheet Software - 2 Smartsheet Software - 3 Smartsheet Software - 4 Smartsheet Software - 5 Smartsheet Software - 6

Functies

Totaal aantal functies van Smartsheet: 203

  • API
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Aanvraagbeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Activiteitenplanning
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Agile-methodiek
  • Analyse/ROI volgen
  • Analytics
  • Apparatuur bijhouden
  • Artsenbeheer
  • Assets volgen
  • Audittrail
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Backlog-beheer
  • Beddenbeheer
  • Beheer van claims
  • Beheer van digitale assets
  • Beheer van labinformatie
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Beheer van problemen
  • Beheer van technici
  • Beheer van vervaltijden
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Beleidbeheer
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsoverdracht
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Biedingsbeheer
  • Bijhouden van vervaldatums
  • Brainstormen
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Capaciteitsbeheer
  • Certificering bijhouden
  • Commercieel
  • Commissiebeheer
  • Communicatiebeheer
  • Compliance bijhouden
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Dataconnectors
  • Discussies / forums
  • Documentbeheer
  • Documenten controleren
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • E-mailbeheer
  • E-mailuitnodigingen en -herinneringen
  • E-mailwaarschuwingen
  • EMR/EHR
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronisch vastleggen van gegevens
  • Enkelvoudige paginaweergave
  • Enquêtes en feedback
  • Evenementenkalender
  • Factureren
  • Feedbackbeheer
  • Financieel beheer
  • Financiële verslaglegging
  • Formulierbeheer
  • Fouten bijhouden
  • Functies en berekeningen
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevensvisualisatie
  • Geplande en geautomatiseerde rapporten
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Grafieken maken
  • Herinneringen
  • Ideeënbeheer
  • Informatieverzoeken en aanvragen
  • Integratie van derden
  • Integraties van derden
  • KPI-controle
  • Kalenderbeheer
  • Kalibratiebeheer
  • Kanaalbeheer
  • Kanban-bord
  • Klantenbeheer
  • Klantenportal
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Leads beheren
  • Licentieverificatie
  • Marketingkalender
  • Marketingrapporten
  • Markup-tools
  • Mediaplanning
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere projecten
  • Merkenbeheer
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele dashboards
  • Mobiele toegang
  • Multi-board
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Offertes
  • Ondersteuning van agile-software
  • Onkostenbeheer
  • Online toepassingen
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Openbare dashboards
  • Opmerkingen/notities
  • Opnieuw plannen
  • Patiëntenbeheer
  • Payrollbeheer
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Personeelskalender
  • Portefeuillebeheer
  • Preventief onderhoud
  • Priorisering
  • Privédashboards
  • Problemen bijhouden
  • Proceswijzigingen bijhouden
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projecttijd bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage van incidenten
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime updates
  • Resourcebeheer
  • Retrospectievenbeheer
  • Risicobeheer
  • Roadmapping
  • Roadmaps van producten
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerking tussen meerdere gebruikers
  • Samenwerkingstools
  • Scrum-ondersteuning
  • Servicegeschiedenis
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sleutels- en slotenbeheer
  • Spreadsheetweergave
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Strategische planning
  • Subtaken maken
  • Taak voor bovenliggend item
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Takenbordweergave
  • Takenlijst
  • Teammanagement
  • Termijnbewaking
  • Terugkerende taken
  • Test- en kwaliteitscontrole
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Traditionele methodologieën
  • Uitgavenbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Vereistenbeheer
  • Vergunningenbeheer
  • Verkooprapporten
  • Versiebheer
  • Visualisatie
  • Visueel workflowbeheer
  • Voor IT-projectbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Webformulieren
  • Werkgeschiedenis
  • Widgets
  • Woning
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

monday.com

4,6
#1 alternatief voor Smartsheet
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten...

Wrike

4,2
#2 alternatief voor Smartsheet
Wrike is een tool voor samenwerking en projectmanagement waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen...

Asana

4,4
#3 alternatief voor Smartsheet
Asana is een oplossing voor werk- en projectmanagement voor teams. Je kunt alles op één plek organiseren, van bedrijfsdo...

Trello

4,5
#4 alternatief voor Smartsheet
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(2.144)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je Smartsheet al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 2.144 worden weergegeven
Megan C.
Totaalscore
  • Sector: Verzekeringen
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Critical in daily management

Beoordeeld op 9-7-2021

I absolutely love the software and the company. The system meets our needs and is flexible when we...

I absolutely love the software and the company. The system meets our needs and is flexible when we need to make adjustments. While the cost is fairly high to start up, annually it is worth the cost, as it streamlines our processes and allows us to be more efficient.

Pluspunten

This is the tool we use every day, every hour, to track all of our enrollments and clients. Our team monitors enrollments and other CRM tools don't give us the flexibility to track multiple events and data points. It's Excel but on steroids with multiple functions and features. We're using it more and more every day for reporting up to our management team on progress for our client events.

Minpunten

I'm not so good at the formulaic side of things and making sheets talk to each other, or building a dashboard, is not an intuitive process. There are not step by step instructions or visuals which is something I need personally. It's a lot of trial and error in getting things set up. When I first started, it was very expensive to work with someone who helped build the infrastructure base and looking back there are many things I'd have done differently if I'd understood it a little better. A lot of the consultation time was wasted in trying to get the person to understand what we were trying to achieve.

Aaron R.
Totaalscore
  • Sector: Groothandel
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Good For Value, Limits in Scale

Beoordeeld op 19-4-2021

Generally a good experience. Trouble only came when trying to do more advanced data analysis, and...

Generally a good experience. Trouble only came when trying to do more advanced data analysis, and workflows.

Pluspunten

Very good with basic project management features. Kanban is great, and you can view data multiple ways (kanban, gantt, table). The workspaces tool is cool, it's a good way to organize reports and data. Reports are great for showing users only the data they need, and keeps them out of source data tables. There is also good cross sheet functions like you would see in excel.

Smartsheet is also one of the most widely available tools to be integrated with. Tools like Zapier make it easy to integrate with, and you can also upgrade to a live data connector to visualize your data in a tool like tableau.

Minpunten

Features can be way behind. They just introduced features like pivot, and group to analyze data. Their internal workflow tools are behind what's commonly available in the marketplace. And if you want to use a separate workflow tool like Zapier, you will pay to use it. Their row limit just went up from 5,000 to 20,000 in a sheet in 2020, which was always a limit of how much we could scale the tool.

Overwogen alternatieven

Microsoft Excel, Google Sheets en Quickbase

Overgestapt van

Zoho Projects

Redenen om over te stappen op Smartsheet

Smartsheet is cost effective, and has better control rules and UI than spreadsheets.
Kevin w N.
Totaalscore
  • Sector: Bankwezen
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Smartsheet Viepoint from Power Excel User

Beoordeeld op 29-9-2021

Overall experience has been terrific for project management and collaboration.

Overall experience has been terrific for project management and collaboration.

Pluspunten

Love workflow capabilities, automations, ability to designate column types, column types that allow multiple selections (not available in Excel data validation), collaboration, ability to immediately see cell changes, ability to track cell changes via cell history.

Minpunten

Lack of worksheet tabbing often means sheets have way too many columns than I prefer (makes navigation unwieldy). I use the product a lot to track descriptive/narrative changes to cells; while it's easy to see a cell that has been changed based on an update request, and the history of the before and after, it would be very beneficial to be able to see the changes in change-tracking mode like Word such that edits are more readily visible. While I like the ability to designate columns by type, for example a checkbox column, there are times when I'd like to be able to designate only a range of cells in a column as a certain type, then be able to use a different type in the rest of the column.

Patrick H.
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10

Solid software for quick and easy spreadsheets & Gantt charts

Beoordeeld op 15-12-2020

While I prefer Smartsheet for Gantt charts, or quick and simple spreadsheets due to its ease of...

While I prefer Smartsheet for Gantt charts, or quick and simple spreadsheets due to its ease of use, I have been disappointed with all of the other marketed features, and would recommend Google Sheets in general, since it is similarly collaborative, has better options for in-depth formulas, customizing of sheets and automated emailing with query's and G-script, and is free.

Pluspunten

Smartsheet is my preferred software for Gantt charts, and for quick & simple spreadsheets. The formatting features are especially effective, such as easy indenting and quick checkbox options that can be used with formulas. Gantt charts on Smartsheet are quick and intuitive with all the options I would like to have. Dashboards can be a nice way to have an overview with links to different sheets if you have a project with several documents, and are willing to spend the extra time and money to set it up.

Minpunten

The big Con with Smartsheet is that it lacks the in-depth features of similar spreadsheet software that is also usually freely available.
Conditional formatting the way you would like it to work can take a surprisingly long time, as it can take many conditions (often one per column per action) to accomplish what you would think would take a handful.
Automatic email sending from sheets sounds great but is still not very fleshed out, and options are pretty limited.
Complex formulas usually need to be done in several hidden columns or they can end up taking large paragraphs of hard-to-edit text and numbers due to lack of formula options. This can also make complicated spreadsheets pretty slow.
Bugs occur infrequently, but make me prefer to double check important sheets.

Michael B.
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

SmartSheet is a robust cloud-based project management system

Beoordeeld op 29-9-2021

We have been able to bring huge teams together with so much more ease by using SmartSheet. People...

We have been able to bring huge teams together with so much more ease by using SmartSheet. People of all skill sets can leverage the tracking tools available, making it easy for any PM to track their project(s).

Pluspunten

Easy to integrate, just log in and go. It's so easy that anyone can use the system - not much training is required. SmartSheet's online community of job aids, training items, etc. is fantastic and robust - and gets you through every issue from small to advanced, if needed - and if not, you can reach out to a wonderful support team. This product brings together all your team members, especially in this remote Covid-19 world. You'll love using SmartSheet - it's SO much better than desktop-based PM solutions.

Minpunten

There is a learning curve due to the fact there are slight differences in using SmartSheet vs. what you might be used to already. But, that's really it - there are some things it just can't do - and other things that require a lot of setup and tweaking - but they're worth it - if you have the right project for it!

5 van 2.144 worden weergegeven Lees alle reviews

Smartsheet - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Smartsheet.

Smartsheet kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 7,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Smartsheet heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Smartsheet ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Portugees, Russisch, Spaans

Smartsheet ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Smartsheet kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

123FormBuilder, Azuqua, Backupify, Bitium, Box, Centrify Identity Service, DocuSign, Domo, Dropbox Business, Easy Insight, Egnyte, Evernote Teams, Formstack Forms, Gmail, Google Calendar, Google Drive, Google Workspace, Harvest, Jira, Klipfolio, Mailchimp, Marketo Engage, Meisterplan, Microsoft 365, Microsoft Azure, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Power BI, Okta, OneDrive, OneLogin, Qlik Sense, Quip, Salesforce Service Cloud, ServiceNow, Skype for Business, Slack, TIBCO Spotfire, Tableau, VMware Horizon, Workplace by Facebook, Zapier

Smartsheet biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Smartsheet.