Dialpad

4,2 (541)
Schrijf een review!
Cloudgebaseerd communicatieplatform voor ondernemingen

Over Dialpad

Dialpad is een modern cloudgebaseerd communicatiesysteem dat spraak, berichten, video en vergaderingen combineert in één platform dat toegankelijk is vanaf elk apparaat met internettoegang. Het bevat de nieuwste cloudgebaseerde telefonietechnologie, waaronder WebRTC en Opus-codec om een ongeëvenaard niveau van helderheid aan VoIP-oproepen te bieden.

Het systeem bevat naast een reeks standaard zakelijke functies ook moderne zakelijke functies zoals gelijktijdig bellen, live doorverbinden van gesprekken en krachtige analyse. Krachtige integraties met G Suite, Office 365, Salesforce, Zendesk, Okta en anderen zorgen ervoor dat gebruikers in één enkele gebruiksvriendelijke oplossing verbonden zijn met de technologie die ze nodig hebben om hun werk goed te doen.


Afbeeldingen

Dialpad Software - 1
Dialpad Software - 2
Dialpad Software - 3
Dialpad Software - 4
Nog 6 andere bekijken
Dialpad-video
Dialpad-video
Dialpad Software - 1
Dialpad Software - 2
Dialpad Software - 3
Dialpad Software - 4

Twijfels over Dialpad? Vergelijk met een populair alternatief

Dialpad

4,2 (541)
VS.

Beginprijs

US$ 27,00
maand
US$ 9,95
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

82
32

Integraties

59
Geen integraties gevonden

Gebruiksgemak

4,3 (541)
4,0 (35)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,1 (541)
3,5 (35)

Klantenservice

4,0 (541)
3,2 (35)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Line2 Pro

3,6
#1 alternatief voor Dialpad
Line2 is een cloudgebaseerd communicatieplatform waarmee kleine bedrijven met klanten kunnen communiceren via oproepen...

Zoom Workplace

4,6
#2 alternatief voor Dialpad
Zoom is een schaalbaar, cloudgebaseerd video- en webconferentieplatform dat online vergaderingen, webinars, het delen...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#3 alternatief voor Dialpad
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

JustCall

4,2
#4 alternatief voor Dialpad
Wanneer je kiest voor het VoIP-systeem van JustCall, kies je voor waarde. Het is populair bij het mkb en wordt...

Reviews

Totaalscore

4,2 /5
(541)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,0/5

Heb je Dialpad al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 541 reviews worden weergegeven
Rick
Rick
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

DialPad has been a great service for our business

Beoordeeld op 16-7-2022

Our experience has been excellent. We have really had nothing negative ever happen with it and I've...

Our experience has been excellent. We have really had nothing negative ever happen with it and I've shared it with tons of people. It's probably my current favorite phone service we use and we have a few, always looking for the next best thing.

Pluspunten

Love the mobile app and the ability to make and receive calls over cellular and WiFi. We've been using it for years and it's been rock solid.

Minpunten

The only con is that they don't have a free version any longer. I tell anyone who asks about it and we love it but we were lucky enough to such an early adopter we got in on the "free for small businesses" deal way back when they first launched.

Karly
Totaalscore
  • Sector: Vervoer/over de weg/per spoor
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

I love Dialpad!!

Beoordeeld op 1-4-2024

I think I can speak for both myself and my team when I say Dialpad was an excellent addition to our...

I think I can speak for both myself and my team when I say Dialpad was an excellent addition to our tools we use everyday to be productive and successful.

Pluspunten

Dialpad makes my dialing and communicating with clients so much easier! The AI technology paired with the user friendly designed and functions make my life so much easier.

Minpunten

I will you could email clients out through Dialpad!

Carrie
Totaalscore
  • Sector: Juridische dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10

Misrepresentation of Services

Beoordeeld op 25-3-2024

Pluspunten

The idea that our phones, webchat, and fax could all be in one place.

Minpunten

Last fall, we signed up for their services, emphasizing the importance of seamless integration with Lawmatics, our CRM. Despite assurances that everything integrated smoothly, we've encountered major headaches along the way.
We started talking with Dialpad last fall and had multiple calls/zoom meetings with them. We told them we used Lawmatics for our CRM and that it was critical that everything integrated directly to Lawmatics. We were assured on numerous occasions that everything did integrate into Lawmatics.
Once we signed up for both phone and website chat, they started billing us for the website chat service, even though it was not up and running. They were still building it out, which they billed us an extra $1,000 and took another 2 months before they had the chat bot ready for us to even look at. Once we got the suspicion that the web chat did NOT integrate to Lawmatics, we emailed them directly and asked. It took over a month for them to finally come back and say that the web chat did NOT integrate directly with Lawmatics, but they were happy to build out a custom zapier connection for an additional $$$$ (crazy amount here).
I immediately requested a refund and cancellation of the web chat services, and they have spent another 2 months beating around the bush before telling me that can't do that, and I'm stuck with their contract for web chat.
This is after the issue we had with their fax service. We tried sending faxes for several weeks and then realized none were going through. When we reached out to Dialpad they said "oh yeah, that's a known issue"- a known issue that their fax doesn't work??? At least they did let us cancel that service.

It's a reminder to be vigilant about who we partner with and to ensure that promises made align with the actual service provided.

I hope this insight will help others avoid the mistake that I made in choosing to work with Dialpad.

Ketan
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Connect with your colleagues using this App.

Beoordeeld op 17-10-2024

Overall, it's a good product if you don't have any other phone system in your business.

Overall, it's a good product if you don't have any other phone system in your business.

Pluspunten

The ability to send messages, host a meeting, share the screen, share files through the app.

Minpunten

Receiving phone calls from people not on your contact list.

Susan
Susan
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Decently priced

Beoordeeld op 18-5-2024

Overall, Dialpad is of good value and they off a BAA which I need as a therapist.

Overall, Dialpad is of good value and they off a BAA which I need as a therapist.

Pluspunten

Dialpad is cost efficient and is overall easy to use.
The chat feature is convenient and useful to send reminders for sessions.

Minpunten

The video conferencing is not as easy to use as I had hoped. I contacted tech support and still was unable to resolve the issue.

5 van 541 worden weergegeven Lees alle reviews

Dialpad - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Dialpad.

Dialpad kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 27,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Dialpad heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Dialpad ondersteunt de volgende talen:

Engels, Frans, Japans

Dialpad ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Dialpad kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Abstrakt, Alexa, AzureDesk, Bubble, Bullhorn ATS & CRM, CEIPAL ATS, CEIPAL Workforce, CRM HUB360, Ceipal Procurewise, Chorus, Clio, Cloze, Convin, Copper, DataGrail, Dialpad Ai Contact Center, Domo, Dynamics 365, Forethought, Front, Gmail, Gong.io, Google Calendar, Google Workspace, HappyFox Assist AI, HappyFox Workflows, Helpwise, HubSpot CRM, Intercom, Jiminny, KIZEN, Kustomer, LawGro, LinkedIn for Business, Make, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Microsoft Teams, Mindtickle, Miro, Mixmax, Okta, OneLogin, Outreach, Playvox, Prodoscore, Rafiki, Recruitly, Rippling, Salesforce Sales Cloud, Salesmate, ServiceNow, Slack, Theta Lake Compliance Suite, Tray.io, Zapier, Zendesk Suite, Zoho CRM, Zoom Workplace

Dialpad biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Dialpad.