Over Sage Intacct

Sage Intacct is een toonaangevende leverancier van eersteklas cloudgebaseerde ERP-software. De bekroonde toepassingen van Sage Intacct zijn populaire financiële toepassingen voor AICPA-bedrijfsoplossingen. De toepassingen van Sage Intacct worden gebruikt door meer dan 11.000 bedrijven, van startups tot openbare bedrijven, en zijn ontworpen om de bedrijfsprestaties te verbeteren en de financiën productiever te maken.

Het Sage Intacct-systeem omvat toepassingen voor boekhouding, contractbeheer, opbrengstverantwoording, inventaris, inkoop, leveranciersbeheer, financiële consolidatie en financiële rapportage, die allemaal worden geleverd op het internet via cloudcomputing. Dankzij uitmuntende, uitgebreide financiële toepassingen en ongeëvenaarde zakelijke inzichten helpt Sage Intacct jou om je processen te automatiseren, de cyclustijden te verkorten en je financiële afsluiting te versnellen terwijl de naleving en transparantie worden verbeterd. Sage Intacct geeft je hele organisatie de mogelijkheid om gegevens veilig te bekijken, te begrijpen en actie te ondernemen in reactie op veranderende zakelijke omstandigheden, zoals het definiëren van financiële en operationele doelen, het ontwikkelen van bedrijfsplannen en het bewaken van de kosten, omzet en prestaties.

Sage Intacct levert doorlopend de hoogste niveaus van klanttevredenheid en succes. Het Buy with ConfidenceSM-programma toont de inzet van het platform voor volledige klanttevredenheid. Negen van de tien klanten van Sage Intacct geven zelfs aan dat ze Sage Intacct zouden aanbevelen aan hun collega's, omdat het zeer gebruiksvriendelijke professionele financiële management- en boekhoudtoepassingen biedt met lage risico's en uitstekende waarde op de huidige markt.

Sage Intacct, dat via internet via de cloud wordt geleverd, verlaagt de IT- en bedrijfskosten drastisch en levert veel lagere totale eigendomskosten op dan client-server financiële software. Sage Intacct, ontworpen om goed te werken met andere belangrijke bedrijfstoepassingen en vooraf geïntegreerd met leiders zoals Salesforce CRM, stimuleert je om de beste toepassingen te selecteren en te implementeren die passen bij jouw manier van zakendoen.

Sage Intacct voldoet aan de voorschriften van GAAP, IFRS, Sarbanes-Oxley en SAS 70 Type II.

Het Sage Intacct-systeem voor financieel beheer omvat uitstekende toepassingen voor financiële kernactiviteiten en boekhouding, inkoop, orderbeheer en financiële rapportage en bedrijfsinformatie. Optionele toepassingen omvatten ondersteuning voor meerdere valuta's conform FAS-52, realtime financiële consolidatie en ondersteuning voor meerdere entiteiten, btw-beheer, facturering van abonnementen, voorraadbeheer, opbrengstbeheer, projectboekhouding en vooraf geïnstalleerde integratie met Salesforce CRM.

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Sage Intacct

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zuid-Afrika

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Sage Intacct

Afbeeldingen

Sage Intacct Software - 1
Sage Intacct Software - 2
Sage Intacct Software - 3
Sage Intacct Software - 4
Sage Intacct Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Sage Intacct-video
Sage Intacct Software - 1
Sage Intacct Software - 2
Sage Intacct Software - 3
Sage Intacct Software - 4
Sage Intacct Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van Sage Intacct: 249

  • "Wat-als"-scenario's
  • 1099-voorbereiding
  • API
  • Aanmaningsbeheer
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare regels
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocrapportage
  • Administratie
  • Afstemmen van inkooporders
  • Annuleringsbeheer
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Automatische facturering
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Bedrijfscreditcard
  • Beheer van claims
  • Beheer van factuurtarieven
  • Beheer van financiële steun
  • Beheer van fondsenwerving
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Beheer van productievoorraad
  • Beheer van retailvoorraad
  • Beheer van vaste activa
  • Belangrijke prestatie-indicatoren (Key Performance Indicators, KPI's)
  • Belastingberekening
  • Berekening en validatie van heffingen
  • Bestanden delen
  • Bestellingen bijhouden
  • Betalingen verwerken
  • Betalingsuitstel
  • Bewaking
  • Boeken in verschillende grootboeken
  • Boekhouding op transactiebasis
  • Boekhouding voor activa
  • Btw-beheer
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Cashbeheer
  • Cashflowanalyse
  • Centrale boekhouding
  • Cheques verwerken
  • Compliancebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Consolidering/rollup
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Crediteuren
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Dealbeheer
  • Debiteuren
  • Debiteurengrootboek
  • Declaraties
  • Distributiebeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Donatiebeheer
  • Donaties bijhouden
  • Donorenbeheer
  • Door leveranciers beheerde voorraad
  • E-mailbeheer
  • ERP
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische geldoverdracht
  • Evenementenbeheer
  • Factureerbare items bijhouden
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Factureren per uur
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Factuurbeheer
  • Factuurgeschiedenis
  • Factuurverwerking
  • Financieel beheer
  • Financiële analyse
  • Financiële verslaglegging
  • Fondsadministratie
  • Fondsbeheer
  • Fraudedetectie
  • Gebruikersbeheer
  • Gedeeltelijke betalingen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensextractie
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevensvisualisatie
  • Gegevensvoorbereiding met zelfservice
  • Geïntegreerde bedrijfsvoering
  • Grootboek
  • Herhaalfacturering
  • Herinneringen
  • Hoger onderwijs
  • Incasso
  • Inkomstenbeheer
  • Inkomstenverantwoording
  • Inkoop en ontvangst
  • Inkoopbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Inschrijving/onboarding
  • Integratie in de administratie
  • Integratie van derden
  • Integraties van derden
  • Inventarisatie
  • Kasstroombeheer
  • Klantenaccounts
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantenverhalen
  • Klantgeschiedenis
  • Kosten bijhouden
  • Leads beheren
  • Ledendatabase
  • Levensduurbeheer van assets
  • Leveranciersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Materiaallijsten
  • Meerdere betaalopties
  • Meerdere panden
  • Meerdere projecten
  • Meerdere valuta's
  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Mobiele app
  • Mobiele betalingen
  • Multi-afdeling/project
  • Multi-onderneming
  • Multilocatie
  • Nabestellingbeheer
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Nonprofits
  • Offertes
  • Onkosten bijhouden
  • Onkostenbeheer
  • Online betalingen
  • Online facturering
  • Orderbeheer
  • Orderinvoer
  • Orderverwerking
  • Payrollbeheer
  • Planningtools
  • Portefeuillebeheer
  • Predictieve analyse
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Productidentificatie
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectadministratie
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectfacturering
  • Projectplanning
  • Projectsjablonen
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • Provisiebeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Rekeningstelsel
  • Relaties bijhouden
  • Retourbeheer
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Schuldenbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Status bijhouden
  • Subsidiebeheer
  • Subsidieverlening bijhouden
  • Supply-chainbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Teamopdrachten
  • Territoriumbeheer
  • Teruggavebeheer
  • Terugkerende betalingen
  • Terugkerende facturering voor meerdere perioden
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijdsverloop van openstaande facturen bijhouden
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toetsing van bankgegevens
  • Toewijzing en planning van resources
  • Transactiebeheer
  • Transactiegeschiedenis
  • Transacties controleren
  • Uitgavenbeheer
  • Uitgavencontrole
  • Uitschrijven van cheques
  • Valutabeheer
  • Vastgoedbeheer
  • Vereistenbeheer
  • Vergoedingenbeheer
  • Verkooporders
  • Verkooprapporten
  • Vermogensbeheer
  • Versiebheer
  • Vervoersbeheer
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • Verwerking van overbetaling
  • Visuele analyse
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Voor financiële instellingen
  • Voor meerdere talen
  • Voor mkb-bedrijven
  • Voor non-profitorganisaties
  • Voor overheidsinstellingen
  • Voor religieuze organisaties
  • Voor restaurants
  • Voor scholen
  • Voor vastgoed
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraad bijvullen
  • Voorraadauditing
  • Voorraadbeheer
  • Voorraadoptimalisatie
  • Voorstellen genereren
  • Voortgang bijhouden
  • Vorderingenbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Winst- en verliesrekening
  • Wisselkoersen
  • Zelfbedieningsrapportage
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Zoho Books

4,4
#1 alternatief voor Sage Intacct
Zoho Books is online boekhoudsoftware die is ontworpen om backoffice-activiteiten te stroomlijnen, werkstromen te...

NetSuite

4,1
#2 alternatief voor Sage Intacct
NetSuite is een toonaangevende cloudgebaseerde ERP-oplossing die wordt vertrouwd door meer dan 32.000 snelgroeiende...

Chargebee

4,4
#3 alternatief voor Sage Intacct
Met Chargebee kun je je terugkerende facturering en abonnementen beheren doordat het werkt als een laag van facturerings...

AccountMate

4,3
#4 alternatief voor Sage Intacct
AccountMate is een aanpasbaar boekhoudsysteem voor kleine en middelgrote bedrijven, met open source-code en een reeks...

Reviews

Totaalscore

4,2 /5
(360)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,0/5
Functies
4,1/5
Gebruiksgemak
4,1/5
Klantenondersteuning
4/5

Heb je Sage Intacct al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 360 reviews worden weergegeven
Jason
Totaalscore
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great and fantastic software. Easy to use and implement.

Beoordeeld op 2-5-2018

Pluspunten

The way that you can use the software in a creative manner and not just as a GL program as most programs require. The flexibility of the dimensions are a key for us.

Minpunten

The software is fantastic. With the ability to be creative you also have to have great controls in place when you do some processes that are outside of the box type ideas.

John
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

It enhances our ability to follow all the details of the accounts of the project

Beoordeeld op 15-1-2023

Sage Intacct has helped us to enhance our ability to better control the financial affairs of...

Sage Intacct has helped us to enhance our ability to better control the financial affairs of projects, as all accounts (credit and debit) are constantly updated, and we also benefited from the organization of records, also the reports helped us to better understand the financial situation of the project, and this enhanced our ability to take the required corrective actions at the right time.

Pluspunten

It's great that Sage Intacct has many powerful tools that allow us to perfectly control all our accounts, especially the journal, as we can track project expenses and revenues on one dashboard with great flexibility. Since it is based on the cloud, we have more control over saving financial data and archiving invoices, in addition to payment orders, and the wonderful thing is that everything that is saved is recorded in records, with filters that make it easier for us to search for them when we need them. It is also great to have the ability to follow up and control the credit and debit accounts available in Sage Intacct, as the alerts arrive in sufficient time to remind the payment due dates (credit and debit), and at the same time we can get a comprehensive view of the amounts available in the accounts, so that we can early evaluate our ability to pay On time, which helps us to take action that includes us fulfilling our obligations in a timely manner.

Minpunten

Sometimes the automation available in Sage Intacct does not work as required, especially making reconciliations between accounts, as ensuring the correctness of operations requires us to make additional efforts to check them and correct errors manually.

Dustin
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10

ROI is DOA

Beoordeeld op 20-8-2020

I've been working with Intacct since 2012. At the time my firm was a close partner and I worked...

I've been working with Intacct since 2012. At the time my firm was a close partner and I worked closely with our internal experts which gave me a great leg-up. In the last 8 years I've seen their customer service continue to spiral to non-existant, unless you want to pay double your base cost for it. Their add-ons and the basic things you need to develop a fully functioning system take your cost from 5-$50k in the blink of an eye.

Pluspunten

Anyone with multiple locations will benefit from this platform. With some experience, the reports are extremely customizable to your exact needs as well.

Minpunten

Insanely expensive software, with extra fees and double dipping on the fees for every simple feature needed. The customer support can read a script and reset your password, after that they are woefully inempt if they ever get back to you. Multi-currency and consolidation are 2 seperate fees which are 3x the basecost of the software. There is no value prop here.

Nora
Totaalscore
  • Sector: Administratie
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Intacct is relatively easy to use, simple interface, multi-entity flexibility. Overall good...

Beoordeeld op 7-5-2018

We transitioned from Quickbooks to Intacct because of its abiilty to handle multi-entity and...

We transitioned from Quickbooks to Intacct because of its abiilty to handle multi-entity and inter-company transactions. This saves us hours of work each month.

Pluspunten

The way it handles multi-entity and inter-company transactions. Simple user interface. Easy to navigate and correct entries. Great JE upload feature.

Minpunten

Report writer is a bit too complicated for someone not well versed in report writers. Would be great if it worked more like a pivot table.
My biggest complaint is not being able to transact in the subledger directly to a bank account.

Antwoord van Sage

Hello Nora,
Thank you for your review. We truly appreciate you taking the time to share your experience using Sage Intacct! I'm glad to hear that you find Sage Intacct easy to use for multi-entity and inter-company transactions. Please feel free to reach out to me if there is anything I can do to help!
Sincerely,
Andrew Sevillia
Sr. Manager, Customer Marketing
Sage Intacct

Emily
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Sage Intacct is a Highly Customizable ERP Solution

Beoordeeld op 19-12-2022

Sage Intacct supports our team's daily accounting functions very well, with minimal issues. Its...

Sage Intacct supports our team's daily accounting functions very well, with minimal issues. Its modules are user-friendly and fulfill all of our needs.

Pluspunten

Intacct is both user-friendly and highly customizable. The basic features are very easy to teach new users, but experienced users can also take advantage of the reporting features to build powerful reports and dashboards.

Minpunten

The help center is lacking and it can sometimes be very difficult to figure out how to do something new without contacting support.

5 van 360 worden weergegeven Lees alle reviews

Sage Intacct - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Sage Intacct.

Sage Intacct kent de volgende prijsmodellen:

  • Gratis proef: Beschikbaar

Sage Intacct heeft de volgende typische klanten:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000

Sage Intacct ondersteunt de volgende talen:

Engels

Sage Intacct ondersteunt de volgende apparaten:

Sage Intacct kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ADP Workforce Now, APS, Accrualify Spend Management Platform, Adaptive, Adobe Commerce, Adra Accounts, Airbase, AppComputing BudgetEngine, Aptify, Ascentis, Auditoria SmartFlow Skills, Authorize.Net, Avalara, AvidXchange, BigTime, Bill.com, Bitium, Biztera Spectrum, BlackLine, Blissfully, BlueSnap, Brex, CMap, Cleanshelf, Clearent, ClickTime, Cloudsnap, Cohesion, Compeat, Compleat Purchase to Pay, ConnectBooster, ConnectWise PSA, Corpay One, Corrigo, Craftable, Cream Analytics, Credit Hound, DATABASICS Expense, DATABASICS Time, DATABASICS Time & Expense, DataBlend, Datarails, Docassist, Domo, Dryrun, EchoVera Intelligent OCR, Edstruments, Emburse Abacus, Emburse Nexonia Expenses, Emburse Nexonia Timesheets, Emburse Tallie, ExpensePath, Expensify, Fastpath Assure, FieldConnect, Fivetran, FloQast, Fluxx Grantmaker, Gusto, Hybrent, Hyphen HomeFront, Impexium, InConnect, Invoiced, Jirav, KeyedIn, KeyedInProjects for PSA, Kimble, KloudGin, Kloudio, Kronos Workforce Central, LeaseQuery, Limelight, Limelight Platform, Lockstep, MISys Manufacturing, MRI Software, MarginEdge, Marketman, MemberClicks, Microsoft Excel, MindBridge, MineralTree Invoice-to-Pay, NetVendor, Orange Leap On Demand, Ordway Platform, PaperSave, Paramount WorkPlace, ParityFactory, PayPal, Paychex Flex, Paymerang, Paymode-X, Paypool, Paystand, Planful, Planview AdaptiveWork, Plate IQ, Pn3 Solutions, Point of Rental Software, ProEst, Proliant, Prophix, Protech AMS, QCommission, QR Inventory, QSROnline, QStock Inventory, Quadient Accounts Payable Automation, Quadient Accounts Receivable by YayPay, Questica Budget, RAMP, Replicon, RicohDocs, Rippling, Rootstock Cloud ERP, Routable, SAP Concur, SailPoint, Salesforce Platform, Salesforce Sales Cloud, ServiceTitan, ServiceTrade, Solver, Stackshine, Stampli, Teampay, TimberScan, Tipalti, TriNet, TriNet Expense, Tripsware, Trovata, True Sky, TrueCommerce B2BGateway EDI, Validis, Vena, Versapay, Vivid Reports, Wdesk, Wherefour, WorkMax ASSETS, Workday Adaptive Planning, Xactly Incent, Yooz, Zenefits, Zuora, Zylo, eBizCharge, factura.ai, hh2 Remote Payroll, iLeasePro, pVault, stratustime, webexpenses, xtraCHEF

Sage Intacct biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Sage Intacct.