Over HelpOnClick

HelpOnClick livechatsoftware is een krachtige oplossing voor kleine en middelgrote bedrijven. De combinatie van meerdere moderne functies en een bescheiden prijs maakt deze software een ware troef voor ondernemers.

Realtime monitoring van het verkeer en chatten met klanten is meteen beschikbaar na de installatie, die slechts bestaat uit kopiëren en plakken. Met geavanceerde aanpassingsopties kunnen website-eigenaren de tool integreren in het uiterlijk van hun website.

HelpOnClick livechat kan op elke website worden geïntegreerd. Het ondersteunt meerdere websites en afdelingen, zodat operators vanuit één account ondersteuning kunnen bieden op verschillende websites. Tegelijkertijd kunnen beheerders op verschillende websites verschillende instellingen en sjablonen toepassen.

HelpOnClick biedt native toepassingen voor iOS- en Android-apparaten, chatten voor Facebook-pagina's, virtuele assistent (geautomatiseerde antwoorden), en integratie met de HelpOnClick-helpdesk of een helpdesk naar keuze.

Prijzen vanaf:

US$ 7,20/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Australië, Canada, China, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, India, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Arabisch, Deens, Duits, Engels, Fins en nog 15 andere, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Italiaans, Japans, Nederlands, Noors, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Turks, Zweeds, zh-hant

Prijzen vanaf:

US$ 7,20/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

HelpOnClick Software - 1
HelpOnClick Software - 2
HelpOnClick Software - 3
HelpOnClick Software - 4
HelpOnClick Software - 5
Nog 6 andere bekijken
HelpOnClick-video
HelpOnClick-video
HelpOnClick-video
HelpOnClick-video
HelpOnClick-video
HelpOnClick-video
HelpOnClick Software - 1 HelpOnClick Software - 2 HelpOnClick Software - 3 HelpOnClick Software - 4 HelpOnClick Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van HelpOnClick: 47

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare velden
  • Aanvraagtoewijzing
  • Archiveren en retentie
  • Autoresponders
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van klantervaringen
  • Bestanden delen
  • Bestandsoverdracht
  • Callcenterbeheer
  • Chatten/messaging
  • Chattranscriptie
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • E-mailbeheer
  • Engagement tracking
  • Enquêtes en feedback
  • Geautomatiseerde routing
  • Geotargeting
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Historische verslaglegging
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Klantgeschiedenis
  • Leads vastleggen
  • Live chatten
  • Mobiele toegang
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proactief chatten
  • Rapportage en analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • SSL-beveiliging
  • Scherm delen
  • Ticketbeheer
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Virtuele assistent
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Webverkeerrapportage
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

User.com

4,7
#1 alternatief voor HelpOnClick
User.com is een marketing automation platform dat gericht is op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van...

Zendesk

4,4
#2 alternatief voor HelpOnClick
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisati...

LiveChat

4,6
#3 alternatief voor HelpOnClick
LiveChat: over de hele wereld geliefd. Gebruikt door meer dan 27.000 bedrijven. Beantwoordt ter plekke alle vragen van...

Salesforce Service Cloud

4,4
#4 alternatief voor HelpOnClick
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(11)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
3,9/5

Heb je HelpOnClick al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 11 worden weergegeven
Jarad P.
Totaalscore
  • Sector: Beveiliging en opsporing
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

We Love HelpOnClick and Our Customers Do Too!

Beoordeeld op 11-12-2018

We've been able to help so many customers with this app, that alone is worth its cost. A few...

We've been able to help so many customers with this app, that alone is worth its cost. A few customers have even used HelpOnClick to ask for quotes. We love it because it offers our customers a simple, easy way to get in touch with us and get most of their questions answered.

Pluspunten

HelpOnClick was super easy to install on our website. As the administrator of the program, it's easy to add or remove users, create canned responses to quickly engage the customer, and it couldn't be easier for our website visitors to use.

Minpunten

Sometimes I forget to set the app to "offline" when I leave for lunch and a customer will try to chat with me when I'm not there. I wish it would automatically go offline once my computer went to sleep, but HelpOnClick will stay connected even when I'm gone.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Machinebouw
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Chatting like the best of them!

Beoordeeld op 16-4-2019

Pluspunten

The functionality. As the Admin for my company, I like being able to utilize the functionality at maximum capacity to better understand how my team is using the software, and how we can better serve our customers.

Minpunten

I'd like to better understand the path user's are taking when they are on my site when they leave a message. I'm not sure if this is through HelpOnClick or a third party, but I think the software should tell us more about what people are ready/looking at when they leave us a message after hours. This would be very helpful for us businesses, especially when user's don't specify which products they are interested in, or inquire about for pricing.

Antwoord van HelpOnClick

Thank you for your review. We will consider adding more information to the messages that are received in the offline mode.

Ronda M.
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Poor Response from all levels

Beoordeeld op 17-5-2021

The software itself is really nice and easy to use, however their customer service response needs...

The software itself is really nice and easy to use, however their customer service response needs to improve. At this point, we are debating if we even want to continue. Customer Service makes a difference and they don't offer that aspect of their business.

Pluspunten

having a Desktop version was great since we don't keep browsers open.

Minpunten

Their customer service is very slow to respond, if they respond at all! Trying to live chat with them takes forever, which is bad when you are selling a live chat solution! They updated the software back in March and broke the desktop version, and have been told a fix is coming soon, 3 months later still waiting and still cannot get an email update or live chat connection to anyone.

Nancy L.
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

My appreciation of HelpOnClick

Beoordeeld op 12-4-2019

I really appreciate this tool and even more when I see that customers love it too

I really appreciate this tool and even more when I see that customers love it too

Pluspunten

Easy to use, easy to link to web site, service very appreciated from customers, helps to increase sales when the customer can have help live about a product that he wants to add to the cart.

Minpunten

It does not work well with Google chrome...I can only use it with Edge...I prefer Google. It would be nice to a visual sign at the same time as the sound...when you do not here the sound...we would be able to see that there is a message (would be nice at the bottom of our screen).

Antwoord van HelpOnClick

Nancy, thank you for your review. You might be interested in downloading a desktop application that can send both sound and visual notifications of an incoming chat.

Travis H.
Totaalscore
  • Sector: Vrije tijd, reizen en toerisme
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Good value for small businesses

Beoordeeld op 28-7-2018

Overall, this is a good value for small businesses and plan to continue using them.

Overall, this is a good value for small businesses and plan to continue using them.

Pluspunten

Affordable compared to other options. Easy to use for basic chat functions.

Minpunten

The dashboard is limited on functionality and can be cumbersome for admins. Set-up can be tricky for non-computer programmers. When I went over my time limit there was not an easy way to upgrade, but I eventually figured it out (need a link or prompt from the dashboard). Tried to chat with them mid-day during the week, but it was not available. They did email me back the next day and explained how to find the upgrade option.

Antwoord van HelpOnClick

Hi Travis,
Thank you for your review. We would be glad to know what other functionality you are looking for. It can be already there or on our TODO list.

5 van 11 worden weergegeven Lees alle reviews

HelpOnClick - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over HelpOnClick.

HelpOnClick kent de volgende prijsmodellen:

HelpOnClick heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

HelpOnClick ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Italiaans, Japans, Nederlands, Noors, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Turks, Zweeds, zh-hant

HelpOnClick ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

HelpOnClick kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

BigCommerce, CS-Cart, Desk.com, Drupal, Facebook, Freshdesk, Gmail, Google Analytics, HappyFox Help Desk, HelpOnClick Help Desk Software, Highrise, Joomla, LightCMS, Magento Commerce, Mojo Help Desk, Pinnacle Cart, PrestaShop, Salesforce Sales Cloud, Shift4Shop, Shopify, Twitter, Volusion, Wix, WooCommerce, WordPress, X-Cart, Xperience, Zen Cart, Zendesk, Zoho CRM

HelpOnClick biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor HelpOnClick.