Over EZOfficeInventory

Met EZOfficeInventory kun je met gemak goederen en voorraden beheren. De oplossing houdt de volledige levenscyclus van goederen in de gaten, zodat jij inkooporders kunt aanmaken, servicetickets kunt opstellen en leveranciers effectief kunt beheren. Creëer aangepaste labels en gebruik de mobiele app om moeiteloos streepjescodes en QR-codes te scannen. Er is zelfs RFID-integratie mogelijk om de verwerkingstijden nog meer te verkorten.

Deze software voor het volgen van goederen biedt eenvoudig afschrijvingsbeheer, scangebaseerde audits en bruikbare rapporten om je te helpen goed geïnformeerde zakelijke beslissingen te nemen. De locatie- en eigendomsgeschiedenis maken het eenvoudig om grote hoeveelheden goederen bij te houden. De integratie- en werkorderbeheermodules van Zendesk helpen om alle activiteiten met betrekking tot je goederen te centraliseren. Je kunt zelfs aangepaste velden en meldingen instellen voor een ervaring die precies op jouw wensen is afgestemd!

Prijzen vanaf:

US$ 40,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Andorra, Verenigde Arabische Emiraten, Antigua en Barbuda, Anguilla, Albanië , Armenië, Angola, Argentinië, Amerikaans-Samoa, Oostenrijk, Australië, Aruba, Åland, Azerbeidzjan, Bosnië en Herzegovina, Barbados, Bangladesh, België, Burkina Faso, Bulgarije, Bahrein, Burundi, Benin, Bermuda, Brunei, Bolivia, Brazilië, Bahama’s, Bhutan, Botswana, Belarus, Belize, Canada, Congo-Kinshasa, Centraal-Afrikaanse Republiek, Congo-Brazzaville, Zwitserland, Cookeilanden, Chili, Kameroen, China, Colombia, Costa Rica, Cuba, Kaapverdië, Cyprus, Tsjechië, Duitsland, Djibouti, Denemarken, Dominica, Dominicaanse Republiek, Algerije, Ecuador, Estland, Egypte, Eritrea, Spanje, Ethiopië, Finland, Fiji, Falklandeilanden, Micronesia, Faeröer, Frankrijk, Gabon, Verenigd Koninkrijk, Grenada, Georgië, Frans-Guyana, Guernsey, Ghana, Gibraltar, Groenland, Gambia, Guinee, Guadeloupe, Equatoriaal-Guinea, Griekenland, Guatemala, Guam, Guinee-Bissau, Guyana, Hongkong SAR van China, Honduras, Kroatië, Haïti, Hongarije, Indonesië, Ierland, Israël, Isle of Man, Irak, Iran, IJsland, Italië, Jersey, Jamaica, Jordanië, Japan, Kenia, Kirgizië, Cambodja, Kiribati, Comoren, Saint Kitts en Nevis, Zuid-Korea, Koeweit, Kaaimaneilanden, Kazachstan, Laos, Libanon, Saint Lucia, Liechtenstein, Sri Lanka, Liberia, Lesotho, Litouwen, Luxemburg, Letland, Libië, Marokko, Monaco, Moldavië, Montenegro, Saint-Martin, Madagaskar, Marshalleilanden, Noord-Macedonië, Mali, Myanmar (Birma), Mongolië, Macau SAR van China, Noordelijke Marianen, Martinique, Mauritanië, Montserrat, Malta, Mauritius, Maldiven, Malawi, Mexico, Maleisië, Mozambique, Namibië, Nieuw-Caledonië, Niger, Norfolk, Nigeria, Nicaragua, Nederland, Noorwegen, Nepal, Nauru, Nieuw-Zeeland, Oman, Panama, Peru, Frans-Polynesië, Papoea-Nieuw-Guinea, Filipijnen, Polen, Saint-Pierre en Miquelon, Puerto Rico, Palestijnse gebieden, Portugal, Palau, Paraguay, Qatar, Réunion, Roemenië, Servië, Rusland, Rwanda, Saoedi-Arabië, Salomonseilanden, Seychellen, Soedan, Zweden, Singapore, Sint-Helena, Slovenië, Spitsbergen en Jan Mayen, Slowakije, Sierra Leone, San Marino, Senegal, Somalië, Suriname, Sao Tomé en Principe, El Salvador, Syrië, Eswatini, Turks- en Caicoseilanden, Tsjaad, Togo, Thailand, Tadzjikistan, Oost-Timor, Turkmenistan, Tunesië, Tonga, Turkije, Trinidad en Tobago, Tuvalu, Taiwan, Tanzania, Oekraïne, Oeganda, Verenigde Staten, Uruguay, Oezbekistan, Vaticaanstad, Saint Vincent en de Grenadines, Venezuela, Britse Maagdeneilanden, Amerikaanse Maagdeneilanden, Vietnam, Vanuatu, Wallis en Futuna, Samoa, Jemen, Mayotte, Zuid-Afrika, Zambia, Zimbabwe

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 40,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

EZOfficeInventory Software - 1
EZOfficeInventory Software - 2
EZOfficeInventory Software - 3
EZOfficeInventory Software - 4
EZOfficeInventory Software - 5
Nog 7 andere bekijken
EZOfficeInventory-video
EZOfficeInventory-video
EZOfficeInventory Software - 1
EZOfficeInventory Software - 2
EZOfficeInventory Software - 3
EZOfficeInventory Software - 4
EZOfficeInventory Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van EZOfficeInventory: 148

  • API
  • Aandelenbeheer
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Active Directory-integratie (AD)
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocrapportage
  • Afbeeldingen van assets
  • Afschrijvingsbeheer
  • Apparatuur bijhouden
  • Apparatuurbeheer
  • Apparatuuronderhoud
  • Assetbibliotheek
  • Assetplanning
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Barcode genereren
  • Barcode-/labelbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van onderdelen
  • Beheer van productievoorraad
  • Beheer van softwarelicenties
  • Beheer van technici
  • Beheer van vaste activa
  • Beheer van vervaldatums
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Bewaking
  • Boekhouding voor activa
  • Bruiloften en partijen
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Categoriseren/Groeperen
  • Commercieel vastgoed
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Conferenties/congressen
  • Configureerbare workflow
  • Contract- en licentiebeheer
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Documenten opslaan
  • Drukken van streepjescodes
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische handtekening
  • Etiketsjablonen
  • Etikettering
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Faciliteitenbeheer
  • Facility asset management
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • GPS
  • Garanties bijhouden
  • Gebeurtenislogboeken
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Herinneringen
  • Historische verslaglegging
  • IT-assets bijhouden
  • IT-reporting
  • In- en uitchecken
  • Inkoop en ontvangst
  • Inkoopbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Inventarisatie
  • Itembeheer
  • Kalenderbeheer
  • Kalibratiebeheer
  • Kitting
  • Klantendatabase
  • Kosten bijhouden
  • Levensduurbeheer van assets
  • Leveranciersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Licentiebeheer
  • Licenties bijhouden
  • Licentievoorraad
  • Locatie bijhouden
  • Maatwerk
  • Magazijnbeheer
  • Markeren
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Nabestellingbeheer
  • Offertes
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Orderbeheer
  • Plannen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Preventief onderhoud
  • Priorisering
  • Productidentificatie
  • Proeflicentie
  • Prognoses
  • QuickBooks-integratie
  • RFID-scannen
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van incidenten
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Reserveringenbeheer
  • Ruimteanalyse
  • SSL-beveiliging
  • Serienummers volgen
  • Servicegeschiedenis
  • Sjabloonbeheer
  • Status bijhouden
  • Streepjescodeherkenning
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Streepjescodes/RFID
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Terugkerende afspraken
  • Ticketbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Voor de AEC-sector
  • Voor medische doeleinden
  • Voor mkb-bedrijven
  • Voor scholen
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadauditing
  • Voorraadbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Voorraadoptimalisatie
  • Vorderingenbeheer
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Werkorders maken
  • Woningen
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Asset Panda

4,6
#1 alternatief voor EZOfficeInventory
Het cloudgebaseerde Asset Panda-platform voor het beheer en volgen van goederen ondersteunt werkorderbeheer, inkooporder...

GoCodes

4,3
#2 alternatief voor EZOfficeInventory
Een cloudgebaseerde oplossing voor het volgen van bedrijfsmiddelen met gepatenteerde gps-tracking, QR-codelabels,...

Zoho Inventory

4,5
#3 alternatief voor EZOfficeInventory
Zoho Inventory stroomlijnt de operationele activiteiten voor bedrijven, waardoor ze hun voorraad, verkoop- en inkooporde...

Cheqroom

4,6
#4 alternatief voor EZOfficeInventory
CHEQROOM is een beheersysteem voor bedrijfsmiddelen waarmee gebruikers waardevolle apparatuur in de cloud en via een...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(1.231)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je EZOfficeInventory al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 1.231 reviews worden weergegeven
Marvin
Totaalscore
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Very easy to use and understand. Great user interface. Editing is a breeze!

Beoordeeld op 11-5-2018

This software is taking me from several huge spreadsheets and no photos to a streamlined, searchable...

This software is taking me from several huge spreadsheets and no photos to a streamlined, searchable, history tracking, photo attached inventory system. No longer do I have to track multiple files and spreadsheets. It is all in one place.

Pluspunten

It is FAST and very simple to use. I can change records so easily if I need to correct or edit anything. Adding custom fields is great for unique data. Searching is with the ability to search multiple terms at once. Filtering allows me to further 'drill down'. The three different types of items make it simple to separate company owned, client owned and disposable inventory. Adding photos and other documents is also very easy. Managing photos is fairly simple, but see 'cons' below. User permission has a very deep control mechanism allowing viewability to be finely tuned and managed as needed. The cart feature is awesome for checking out multiple items at once. You can then check in the same cart for fast returns. Searching with the mobile app via text, or scanning QR codes is blazing fast. Zero time is wasted waiting on EZO. Any lag is all on me. I use this software to track items in a photo studio, the things that belong to our clients that we are photographing. As such, we must isolate those items so that there is no client crossover. This works great!

Minpunten

As of this writing (5/2018) the view is not 'responsive' to your screen size. It is also not possible to manually resize column widths. Some views allow you to hide the right sidebar while others do not. This is promised to be an updated feature coming in 7/2018. When interacting with individual records after a search, it is not possible to return to the search results. The search must be repeated. There is no feature to create shelf barcode or QR code labels. Must use external software, but you can easily link those, one by one.

Marvin
Totaalscore
  • Sector: Biotechnologie
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

EzOfficeInventory is an inexpensive option to track inventory

Beoordeeld op 31-8-2022

Due to AIN not being default option when I started with company the assets were a mess.. I had to...

Due to AIN not being default option when I started with company the assets were a mess.. I had to export the inventory than sort by group and assign AIN numbers and import back in. Asset stocks were even worst as it does not auto search when using description so we had HP Dock, Lenovo Dock, Docking station. Basically whatever the person input at the time of adding so I had to export and fix that. It would of been nice if it had prompted you have dock group do you want to use this group?

Pluspunten

You can track really as much info as you need. We only need to tract asset tag and who it is checked out to. But as a business you can even track how much you paid for each piece when you add to stock. So it allows as little or as much as you need to track.

Minpunten

Would of liked another category for assets for available inventory not checked out as we add them. How we are working around this is we modify our AIN number to put it into another group for reporting. The default option using Asset # is not a good choice because you can not change this number so if using it as default when you retire a system your going to have gaps in this number making it more difficult to track how many assets are in use or available at this time. Default option should be AIN.

Eric
Totaalscore
  • Sector: Religieuze instellingen
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

It does the job

Beoordeeld op 31-8-2022

Pluspunten

Being able to see everything in our inventory at a glance is helpful. Also, being able to search and check items out are great functions for our organization.

Minpunten

The item entry process takes an extremely long time and the app crashes fairly often during that process

Michael
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Maandelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Easy Peasy from an end user's perspective

Beoordeeld op 8-6-2022

I am an end user of it (not an asset manager/admin). I have to spend barely any time using it,...

I am an end user of it (not an asset manager/admin). I have to spend barely any time using it, which is a good thing.

Pluspunten

- I like that it emails me when someone changes something on my account. This item was checked out for you. This item was marked as returned. That sort of thing.
- I've had no training on how to use it and have had no trouble doing what I've needed to do. It's intuitive.

Minpunten

I have not had any complaints about it in the 2+ years we've been using it.

Antwoord van EZOfficeInventory

Thank you for your positive feedback. We are delighted that EZO is turning out to be a good software for your organization.

Massimo
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Intern learned it with no issues!

Beoordeeld op 3-8-2022

It has been great. For someone who didn't know it existed at first, who now uses it daily, I...

It has been great. For someone who didn't know it existed at first, who now uses it daily, I believe that I will be using it one day when I run my own business.

Pluspunten

I like how easy it is to move assets around from being checked in to the company to checked out to our employees. I am an intern at my company and did a lot of work on EZOffice to help organize who was in possession of what, and found it very easy to use EZOffice.

Minpunten

I think they should add a feature where we could check out software subscriptions! We create lots of content and use lots of high end software as a result. It would be cool to organize who is using which ones in EZOffice.

5 van 1.231 worden weergegeven Lees alle reviews

EZOfficeInventory - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over EZOfficeInventory.

EZOfficeInventory kent de volgende prijsmodellen:

EZOfficeInventory heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

EZOfficeInventory ondersteunt de volgende talen:

Engels

EZOfficeInventory ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

EZOfficeInventory kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Dropbox Business, JIRA Service Management, Okta, OneDrive, OneLogin, Zendesk

EZOfficeInventory biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor EZOfficeInventory.