EZOfficeInventory
Over EZOfficeInventory
Met EZOfficeInventory kun je met gemak goederen en voorraden beheren. De oplossing houdt de volledige levenscyclus van goederen in de gaten, zodat jij inkooporders kunt aanmaken, servicetickets kunt opstellen en leveranciers effectief kunt beheren. Creëer aangepaste labels en gebruik de mobiele app om moeiteloos streepjescodes en QR-codes te scannen. Er is zelfs RFID-integratie mogelijk om de verwerkingstijden nog meer te verkorten.
Deze software voor het volgen van goederen biedt eenvoudig afschrijvingsbeheer, scangebaseerde audits en bruikbare rapporten om je te helpen goed geïnformeerde zakelijke beslissingen te nemen. De locatie- en eigendomsgeschiedenis maken het eenvoudig om grote hoeveelheden goederen bij te houden. De integratie- en werkorderbeheermodules van Zendesk helpen om alle activiteiten met betrekking tot je goederen te centraliseren. Je kunt zelfs aangepaste velden en meldingen instellen voor een ervaring die precies op jouw wensen is afgestemd!
Afbeeldingen
Twijfels over EZOfficeInventory?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
JIRA Service Management
monday.com
ServiceNow
LOCATE
Reviews
Heb je EZOfficeInventory al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Inventory tracking that can be customised for a variety of applications
Beoordeeld op 6-6-2023
Pluspunten
The majority of people do not consider inventory management to be a chore that adds value. Additionally, it isn't done often. Employees are diverted from their primary tasks whenever an office tool is in motion since they must learn how to use this management tool. I seen several of these tools, and they took 15-20 minutes and had a lot of deceptive features. Even if it was my first time, I could have learned how to manage my inventory with this programme in 3 to 5 minutes.
Minpunten
The web layout still needs some work to make it more user-friendly.
- Sector: Informatiediensten
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Why should we use EZ-Inventory and Why not
Beoordeeld op 8-11-2023
It overall good, As we are using it from last 3-4 years and we are very well satisfied with EZ...
It overall good, As we are using it from last 3-4 years and we are very well satisfied with EZ services, afterall it helps us to manage our overall org inventory system.
Pluspunten
Pros as per me :-
1. Easy to manage all the assets inventory.
2. Option to upload bulk assets inventory from excel sheet, It save hell lot of time.
3. You are many option of pulling out reports and thier custom report pulling feature is option , it has multiple options to cover in your excel sheet which you want to export.
4. User friendly UI
Minpunten
There are 2 cons :-
1. There is no option to create a parent state, I don;t know I have to create a parent substate as "decommisioned"but I was not able to do so, Then I have to create a custom substate under "Retired" section.
2. Reports dashboard should is not easy to understand, I took session from the ez team but they also not able to create that such type of report dashboard.
Overwogen alternatieven
ManageEngine ServiceDesk PlusRedenen om over te stappen op EZOfficeInventory
so manage engine has some limitations, It only store the data of laptops which has their agents installed on the devices. We used to buy bulk devices and we cann't install manage engine agents on all the devices in a go, It very painful task, so we decided to go for a solution on which we can upload all the assets inventory by excel sheet.. That's the big reason to switch on EZ-inventory.- Sector: Consumentenelektronica
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
EZOfficeInventory is a game-changer for keeping track of office equipment and inventory. It’s...
Beoordeeld op 25-9-2024
Pluspunten
I love how easy it is to check in and check out equipment, and the mobile app is super handy for on-the-go access.
Minpunten
The report customization options are a bit limited, and I wish there were more integrations available with other software we use.
- Sector: Bouw
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Welovebuildertrendatgooddeedspainting
Beoordeeld op 25-9-2024
I got to use this to implement a whole inventory system for a painting company. It was a great...
I got to use this to implement a whole inventory system for a painting company. It was a great experience for me, the company president, and the crew. Knowing what you have and what you need saves so much time and helps you save resources.
Pluspunten
I love the different options and versatility for each product type you can really keep track of everything from expenses to quantities, it keeps things super efficient in our business!
Minpunten
Nothing really I even enjoyed the training
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
EZO in IT at SIU
Beoordeeld op 21-7-2023
We had difficulty maintaining an accurate inventory of IT assets so annual inventory processes were...
We had difficulty maintaining an accurate inventory of IT assets so annual inventory processes were very manual and difficult to find items, especially with the increase of remote workers after COVID. Now everyone can respond to an inventory audit from wherever they are located on their own to acknowledge possession of the assets they have.
Pluspunten
I like the ability to assign assets to individual users to give them a sense of accountability. They perform their own audit responses and maintain their own location changes making it easier on back office functions. I also like the reporting functions both in the built-in reports as well as the custom reports that cater to the organization's needs.
Minpunten
One problem we have had consistently over the years is that we have some 3000+ assets in the system but when we do the annual inventory, we cannot request the audit for our entire list of inventory at one time. We can only request the audit 25 lines at a time so that is time consuming.
Overwogen alternatieven
Asset PandaRedenen om over te stappen op EZOfficeInventory
It has the the desired functionality for a lower cost compared to others evaluated. We pay for a given number of users and a max number of active assets. The ability to attach equipment loan forms, images of assets, and user accountability make this a great tool.EZOfficeInventory - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over EZOfficeInventory.V. Welke prijsmodellen heeft EZOfficeInventory te bieden?
EZOfficeInventory kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 40,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van EZOfficeInventory?
EZOfficeInventory heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door EZOfficeInventory ondersteund?
EZOfficeInventory ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt EZOfficeInventory ondersteuning voor mobiele apparaten?
EZOfficeInventory ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan EZOfficeInventory worden geïntegreerd?
EZOfficeInventory kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Dropbox Business, JIRA Service Management, Okta, OneDrive, OneLogin, Zendesk Suite
V. Welke mate van ondersteuning heeft EZOfficeInventory te bieden?
EZOfficeInventory biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor EZOfficeInventory.
- Medische voorraadbeheer software
- Event management software
- Barcode software
- WMS-systemen
- Voorraadbeheer software
- IT-asset management software
- Onderhoudsbeheer software
- Bouwsoftware
- CMMS-software
- Facility management software voor scholen
- Werkorder software
- Fixed asset management software
- Voorraadbeheersystemen
- Onderhoudssoftware voor apparatuur
- Tool management software
- Asset tracking software