Over Toast POS

Toast is POS-software (Point of Sales) waarmee bedrijfseigenaren de operationele kosten kunnen verlagen, de efficiëntie van het personeel kunnen verhogen en de klantervaring kunnen verbeteren. De software kan alleen worden gekoppeld aan een Android-tablet en biedt momenteel geen ondersteuning voor iPad. De software komt tegemoet aan de behoeften van verschillende verkooppunten in restaurants met snelle bediening, gastronomische restaurants, koffiezaken, bakkerijen, pizzaketens, brouwerijen en bars.

Toast POS biedt functies voor menubeheer, waaronder het instellen van het volledige menu inclusief alle groepen en subgroepen, het afzonderlijk aanpassen van menu's voor online en offline doelgroepen en het toevoegen van tijdspecifieke prijzen voor menu's zoals een happy hour-menu. Het product biedt een restaurantbestelfunctie die de mogelijkheid biedt om direct bestellingen aan te nemen, automatische meldingen naar het bedienend personeel te sturen wanneer de bestelling gereed is en rekeningen en menu-items te splitsen voor klanten. De oplossing vereenvoudigt betalingen voor de klanten en bedrijfseigenaren door functies zoals 'betalen aan tafel', personeel direct vanaf de tablets een fooi geven, kwitanties e-mailen of afdrukken via integratie met een externe printer, en de mogelijkheid om betalingen te verzilveren in loyaliteitspunten die bij toekomstige bezoeken kunnen worden ingewisseld. Het product houdt ook de realtime menuverkoop bij en biedt gebruikers gedetailleerde rapportage van de productmix over alle menu's.

Toast POS werkt op basis van een abonnementsgebaseerd tariefmodel op basis van de kernsoftware. Daarnaast biedt het extra modules zoals online bestellen, loyaliteitsprogramma's en digitale en fysieke cadeaubonnen. Het product biedt ook gebundelde hardware met een eenmalige prijsoptie. Enkele van de belangrijkste klanten van ToastPOS zijn Lakewood Brewing Company, Paris Creperie, Beach Hut Deli en Fresh City.

Prijzen vanaf:

N/A

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Toast POS

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

N/A

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Toast POS

Afbeeldingen

Toast POS Software - 1
Toast POS Software - 2
Toast POS Software - 3
Toast POS Software - 4
Toast POS Software - 5
Nog 8 andere bekijken
Toast POS-video
Toast POS-video
Toast POS-video
Toast POS Software - 1
Toast POS Software - 2
Toast POS Software - 3
Toast POS Software - 4
Toast POS Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van Toast POS: 71

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Activiteitendashboard
  • Aparte controles
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Bestellingen automatiseren
  • Bestellingen bijhouden
  • Bestellingen plannen
  • Betalingen verwerken
  • Bezorging van voedsel
  • Cashbeheer
  • Deelcontroles
  • E-mailmarketing
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische handtekening
  • Factureren
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Geïntegreerde boekhouding
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Inventarisatie
  • Kassasystemen voor restaurants
  • Keuken- en menubeheer
  • Klantenaccounts
  • Klantenbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Leveringsbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Menu's maken
  • Mobiele betalingen
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Online bestellen
  • Online betalingen
  • Orderbeheer
  • Orderinvoer
  • POS-integratie
  • Personeelsbeheer
  • Prijsbeheer
  • Promotiebeheer
  • Provisiebeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime rapportage
  • Reserveringenbeheer
  • Retourbeheer
  • Retouren bijhouden
  • Schatting van levering
  • Sms-berichten
  • Status bijhouden
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Tabellenbeheer
  • Tips beheren
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Transactiegeschiedenis
  • Verkooppunt
  • Verkooprapporten
  • Verwerking van creditcards
  • Voor bakkerijen
  • Voor cafés en clubs
  • Voor restaurants
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtlijstbeheer
  • Websites personaliseren
  • eCommerce-beheer

Alternatieven

Revel Systems

3,7
#1 alternatief voor Toast POS
Revel iPad-verkooppuntsysteem voor restaurants, bars, winkels, restaurants met snelle service en ondernemingen. Dit...

Square Point of Sale

4,7
#2 alternatief voor Toast POS
Square Point of Sale is een POS-oplossing voor Android- en iOS-apparaten met tools voor het beheer van betalingen,...

NCR Aloha

3,7
#3 alternatief voor Toast POS
NCR Aloha is a cloud-enabled restaurant management and point-of-sale (POS) platform that helps restaurants focus on...

Clover

3,9
#4 alternatief voor Toast POS
Clover is een alles-in-één platform dat is ontworpen om on- en offline detailhandelaars, restaurants met snelle...

Reviews

Totaalscore

4,1 /5
(305)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,8/5
Functies
4,0/5
Gebruiksgemak
4,2/5
Klantenondersteuning
3,7/5

Heb je Toast POS al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 305 reviews worden weergegeven
Jayelynn W.
Totaalscore
  • Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Incredibly Efficient!

Beoordeeld op 5-9-2019

Overall, I'm thrilled we switched to Toast. It's simple to use, has made us more efficient, and...

Overall, I'm thrilled we switched to Toast. It's simple to use, has made us more efficient, and wasn't as expensive as similar systems.

Pluspunten

Compared to POS systems I've used in the past, Toast is a lifesaver! It has tremendously improved efficiency and flow of our Taproom. We now have the ability to swipe a card and store credit card information; which is a huge benefit for those of us in co-op spaces. Although they look bulky, their handhelds fit into your back pocket and allow us to close tabs out table side. They are shock and water resistant, plus you can log into more than one device at the same time so if you're working alone, you can close out multiple parties at once. As a GM, I'm grateful that Toast is not only cloud-based, but allows me to access the back end from my laptop or smart phone so I don't have to be onsite to make system changes. Updates are incredibly quick so there's not a ton of down time. There is also Toast Central, where you can troubleshoot issues yourself rather rather than immediately calling Support. They are helpful instructions with screenshots and videos.

Minpunten

Customer Support is hit or miss. I always get an answer, it's just a matter of when I get it. After hours and on weekends, I feel like their staffing is very limited which leads to delays in getting immediate help. Thankfully it's only happened once where I needed a quick answer and wasn't able to get it.

Overwogen alternatieven

Aloha EPOS

Redenen om voor Toast POS te kiezen

The main reason was functionality. TouchBistro required us to use card readers attached to iPads, but finding iPad protectors that would allow enough room for the card readers was extremely difficult. I also had to be onsite to make any changes to the back end which was extremely inconvenient.

Overgestapt van

TouchBistro

Redenen om over te stappen op Toast POS

While it has a lot of features, we couldn't justify the cost versus the features we would actually be using. Since we don't have a kitchen in our Taproom, we didn't need the inventory and recipe features that make Aloha a standard in our industry.

Antwoord van Toast

Hi Jayelynn, Jasmine from Toast here. Thank you for your feedback. We are thrilled to hear how multiple features of Toast have improved your operations, and that you are taking full advantage of Toast Central as a resource!

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

I'd give it a 10 but then it would be perfect!

Beoordeeld op 21-8-2020

Overall, I really enjoy the system. It's simple to program and they have a great support system....

Overall, I really enjoy the system. It's simple to program and they have a great support system. It's worth the investment to pay for extended support until you or a manager has the ins and outs of the backend in hand. The reporting is awesome and when used the right way, you have your answers to questions you didn't even know you needed to ask.

Pluspunten

I have been using restaurant POS for over 20 years and Toast has shown itself to be one of the best on the market. It is so user-friendly and easy to work in, including the handhelds, that it's amazing. In training new teams they offer a great program and support team. The layout is ideal for high-volume. Reporting is excellent. I refer Toast to most of our clients.

Minpunten

As with any new system you install, there will be issues and "clunks." Toast is no exception. The worst was the display screen and the use of it on the line. If you do not set aside enough time to train, prior to opening or first use, it will be challenging to understand, especially if you are not used to systems other than tickets and calling out. It just takes time getting used to and working out the kinks upon install.

Overwogen alternatieven

CAKE POS, Clover en NCR Aloha

Redenen om voor Toast POS te kiezen

We needed to have a better system than the old one we were using, as in most places. Toast offered the package at a wonderful price and the system supports the costs.

Overgestapt van

NCR Aloha

Redenen om over te stappen op Toast POS

Price, support, system use

Antwoord van Toast

Hi there, Mora from Toast here. It's great to hear that your positive experiences with Customer Care have enabled you to efficiently train up new team members. Thank you for providing this feedback!

Jean C.
Totaalscore
  • Sector: Restaurants
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10

Zero customer support/follow through

Beoordeeld op 3-5-2022

Frustrating calling into customer service. Long wait and incompetent. Clueless when you talk to the...

Frustrating calling into customer service. Long wait and incompetent. Clueless when you talk to the rep after having to click 18 options before you get to a live person. Better yet, assign a case number and a month later, go through the same process of 18 clicks before getting to someone on the phone and only to find out the case is still open.

Pluspunten

As an administrator, the backend reporting and analysis is pretty easy to navigate.

Minpunten

Syncing with payroll has been a big issue but seems to be getting better.

Lisa K.
Totaalscore
  • Sector: Restaurants
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

system is poorly developed and fragile

Beoordeeld op 9-4-2022

TERRIBLE!!! It was halfway decent when we started but their menu development was terrible. they...

TERRIBLE!!! It was halfway decent when we started but their menu development was terrible. they need to survey restaurant users about how much the system has deteriorated over the past 2 years. I would never recommend this system to anyone

Pluspunten

nothing.....everytime there is any change or system maintenacne, everything falls apart.

Minpunten

UNRELIABLE!!!!no one in TOAST can troubleshoot because system has gotten too complex and no documentation exists. they keep patching and adding and it's a total disaster. our printers are always messed up!!!! we never know if the system is going to work or not. the reporting is terrible!!! phone support is poorly trained if at all.

Mattt B.
Totaalscore
  • Sector: Restaurants
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10

The functionality is perfect, the credit cards fees and the customer service are terrible

Beoordeeld op 13-1-2022

great when your buying, lots of turnover in account management, and customer service is non...

great when your buying, lots of turnover in account management, and customer service is non existent when you have a real issue... you just have to deal with it until they decide to call you during your rush, so you can't take the call and then you start all over again.. LOL

Pluspunten

functionality. We have used for 10 years about, since they started I guess we are early adopters. It has truly developed into a great pos, with lots of flexibility. The online ordering portal is second to none. Though they should have some features, like car color and make type options.

Minpunten

Credit card fees for card not on hand is exorbitant and you can't use other cc companies with this software/tablet. The customer service might be the worst I have ever experienced. "we will escalate this to tier 2" blah, blah, blah.. hilarious. We have a mountain of open cases. Our first pos was with a local guy who built his own software. It was incredible how flexible the software was. It even downloaded directly into our quickbooks without any third party having to do translation. Amazing!! ultimately he retired and never took the software to the next level. Too bad.

5 van 305 worden weergegeven Lees alle reviews

Toast POS - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Toast POS.

Toast POS kent de volgende prijsmodellen:

  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Niet beschikbaar

Toast POS heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Toast POS ondersteunt de volgende talen:

Engels

Toast POS ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel)

Toast POS kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

7shifts, Avero Slingshot, BevSpot Food and Beverage Management, Chowly, Cirrus, Cohesion, Como Sense, Compeat, Craftable, CrunchTime, CrunchTime TeamworX, DAVO, DolceClock, DoorDash, Envysion Managed Video Solution, GrubHub, Harri, Homebase, HotSchedules, Incentivio, LevelUp, Marketman, Odeko, Olo, OpenTable, Paytronix, PeachWorks, Proliant, Punchh, QuickBooks Online Advanced, Raydiant, Repeat Returns, Restaurant365, Resy OS, Sauce, SevenRooms, Sling, Solink, SynergySuite, TapMango, Tock, Vestwell, Yellow Dog Inventory, xtraCHEF

Toast POS biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker)

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Toast POS.