Service Fusion

4,3 (247)
Schrijf een review!
Gemakkelijk. Krachtig. -Mobiel Software voor buitendienstbeheer.

Over Service Fusion

Service Fusion is webgebaseerde software voor buitendienstbeheer die verschillende functionaliteiten biedt, zoals klantenbeheer, facturering en betalingen, voorraadbeheer, urenregistratie en rapportage.

Service Fusion helpt gebruikers bij het snel opstellen van schattingen en opdrachtbevestigingen met behulp van vooraf ingevulde balansposten voor producten en diensten, evenals het registreren van verwijzingsbronnen en het toewijzen van opdrachten aan verkooppersoneel voor commissieberekeningen. Met behulp van het dispatchrooster op basis van slepen en neerzetten kunnen gebruikers op hun mobiele telefoons via een sms-bericht of de mobiele web-app taakinformatie naar veldmedewerkers verzenden. Gebruikers kunnen met één klik facturen voor taakorders creëren, betalingen verwerken en het boekhoudsysteem bijwerken. Service Fusion ondersteunt de automatische synchronisatie van facturen. De tool ondersteunt ook serialisatie van de inventaris en beheerde voorraadinventarisatie met behulp van het ingebouwde inventarisatiesysteem. Het product ondersteunt ook urenregistratie en salarisadministratie- en omzetrapportage.

Service Fusion is aanpasbaar en er kunnen gebruikersspecifieke machtigingen en voorkeuren worden toegepast op de vele modules van het systeem. De software biedt ook systeemeigen mobiele apps voor mobiele Android- en Apple-apparaten. Fix St Louis en Dun-Rite Vac zijn enkele van de organisaties die deze software gebruiken.


Afbeeldingen

Service Fusion Software - 1
Service Fusion Software - 2
Service Fusion Software - 3
Service Fusion Software - 4
Service Fusion Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Service Fusion-video
Service Fusion Software - 1
Service Fusion Software - 2
Service Fusion Software - 3
Service Fusion Software - 4
Service Fusion Software - 5

Twijfels over Service Fusion? Vergelijk met een populair alternatief

Service Fusion

4,3 (247)
VS.

Beginprijs

US$ 225,00
maand
US$ 45,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

116
126

Integraties

4
4

Gebruiksgemak

4,2 (247)
4,7 (151)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,2 (247)
4,7 (151)

Klantenservice

4,2 (247)
4,8 (151)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Tradify

4,7
#1 alternatief voor Service Fusion
De krachtige toolset van Tradify, inclusief het beheer van activiteiten in de buitendienst, wordt vertrouwd door...

Intuit Field Service Management

2,8
#2 alternatief voor Service Fusion
Intuit Field Service Management ES is een oplossing voor buitendienstbeheer die taakplanning, facturering en realtime...

Jonas Construction Software

4,1
#3 alternatief voor Service Fusion
Jonas Construction software heeft meer dan 15.000 gebruikers en is een pakket voor kostprijsberekening, servicebeheer...

Autotask PSA

4,3
#4 alternatief voor Service Fusion
Autotask is alles-in-één web-based software waarmee VAR's, MSP's en IT-serviceproviders hun diensten kunnen verkopen,...

Reviews

Totaalscore

4,3 /5
(247)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2/5
Functies
4,0/5
Gebruiksgemak
4,2/5
Klantenondersteuning
4,2/5

Heb je Service Fusion al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 247 reviews worden weergegeven
Keenan
Totaalscore
  • Sector: Machine- en installatiebouw
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Mobile management that works.

Beoordeeld op 15-1-2019

Pluspunten

Service Fusion is a management app that you can use on any mobile device. The convenience of using Service Fusion on the go really makes the whole experience of using this app. The scheduling is extremely useful and can be integrated with multiple people. Service Fusion also connects with other business applications, making it universal and easy to integrate.

Minpunten

Service Fusion has a couple of customization options that I would like to see in future updates.

Todd
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great software

Beoordeeld op 2-5-2024

Pluspunten

Everything is working great for our needs.

Minpunten

Initial setup support was a little shady and creating an invoice from a walk-in customer takes a while.

Antwoord van Service Fusion

We are constantly trying to improve our implementation processes. If you have any additional feedback on how we could have done things better, please contact our Support Team.

Sharlee
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

good but can be slow

Beoordeeld op 30-4-2024

often INCREDIBLY slow to load reports, refresh dispatch grid, and edit a larger job

often INCREDIBLY slow to load reports, refresh dispatch grid, and edit a larger job

Pluspunten

increased efficiency with having information between office and tech smooth

Minpunten

so slow to load reports and dispatch and edit larger work orders.

Antwoord van Service Fusion

Thank you for your feedback. We are sorry to hear the application has been slow for you. Please contact support to see if there is anything they can do for you.

Carina
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Simple, Easy, good !

Beoordeeld op 30-4-2024

It's pretty good but it could be great !!!!

It's pretty good but it could be great !!!!

Pluspunten

To be honest, Customer service is on point.!!!! I am still discovering features in SF and all agents are very knowledgeable, every question i have they all make sure to guide me on the process, if a ticket is opened for a problem that has to go to the internal team i always get a response back usually within a day or two. ([sensitive content hidden] best of all)

Minpunten

No credit memo feature, not being able to go back the page on everything most times takes me back to main page if it is an invoice or something i am searching for. not been able to void invoices, the service management agreement does not detail anything this feature should be able to tell me the amount of contract when do they expire for the option of possible sales i should be seing the customers that their agreements are about to expire without having to pull a report. I do not like to see open revenue for the jobs that are closed but not billed this should be for open balances that are billed open invoices or pending not closed if a job is closed the balance should not reflect as an open balance on the account.

Brenda
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Gilford NH

Beoordeeld op 1-5-2024

Generally satisfied. It's hard when we live on the east coast and your company is based in Texas,...

Generally satisfied. It's hard when we live on the east coast and your company is based in Texas, which is a different time zone and we seem to have to wait until 10 a.m. our time to get help.

Pluspunten

You should write "do" above, not did (past tense like we are leaving you.)
What I like most about SF is it is user friendly.

Minpunten

Like least, that you can't hit the back button and be exactly where you were. Everything resets. When creating a job it defaults to dispatched status instead of scheduled status. We have to change it from dispatched to scheduled. Issues with estimates, have to save as pdf to get it to print on one page. Otherwise, it prints address field separate from the details. Can be slow at times, especially when using search function.

Antwoord van Service Fusion

Thank you for your honest feedback! Please use our ideas portal to submit some of your suggestions to our product and development team. Also, our support team expanded their available hours at the beginning of the year. Support is available from 7 am - 7 pm ET.

5 van 247 worden weergegeven Lees alle reviews

Service Fusion - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Service Fusion.

Service Fusion kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 225,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Niet beschikbaar

Service Fusion heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Service Fusion ondersteunt de volgende talen:

Engels

Service Fusion ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Service Fusion kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Google Calendar, Microsoft Outlook, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced

Service Fusion biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Service Fusion.