
Over Rosy
Rosy is een webgebaseerde oplossing voor salon- en spabeheer die is ontwikkeld door de in Illinois gevestigde ontwikkelaar Floydware. Het richt zich voornamelijk op eigenaren van kleine en middelgrote salons en spa's in de VS, Canada, Australië en Europa. Een aantal van zijn klanten zijn Pam Fox, Nadine Salon en Salon L.
Rosy is een multifunctionele oplossing waarmee klanten van een bedrijf afspraken kunnen boeken via de website of Facebook-pagina van een salon. Saloneigenaren kunnen tijdvakken creëren en hun klanten de mogelijkheid bieden om het voor hen meest geschikte tijdvak te boeken. De oplossing genereert automatische waarschuwingen wanneer een klant een afspraak boekt en stuurt bevestigingsmeldingen naar het personeel en de klant via e-mails en sms-berichten.
Rosy ondersteunt Facebook-integratie, waarbij saloneigenaren speciale evenementen en kortingspakketten voor klanten rechtstreeks vanaf hun Facebook-pagina kunnen promoten en op een betere manier contact kunnen maken met hun online publiek. De oplossing ondersteunt mobiele webtoegang, waardoor saloneigenaren afspraken rechtstreeks vanaf hun smartphones en tablets kunnen bekijken en beheren. Rosy bevat meer dan 60 vooraf ontworpen rapportagesjablonen die gemakkelijk zijn aan te passen en klaar voor gebruik voor verschillende rapportagebehoeften.
Rosy helpt ook om de voorraad bij te houden, zodat producten automatisch opnieuw worden besteld voordat er een minimum voorraadniveau wordt bereikt. Met de POS (Point of Service) kunnen cadeaubonnen, kassaladen en alle andere transacties worden beheerd. De oplossing kan ook worden gebruikt voor marketing van het merk en de diensten. Het ondersteunt opties voor massa-e-mails, zodat gebruikers promotionele bulk-e-mails naar hun klanten kunnen sturen om hen te informeren over de nieuwste aanbiedingen, kortingen of groepspakketten die voor hen beschikbaar zijn.
Rosy ondersteunt ook verschillende aanvullende diensten, waaronder creditcardverwerking, afdrukken van rekeningoverzichten, inkoophardware, website-ontwerpfunctie en meer.
Prijzen vanaf:
US$ 29,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor Rosy
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Markten
Canada, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten
Ondersteunde talen
Engels
Prijzen vanaf:
US$ 29,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor Rosy
Afbeeldingen







Functies
Totaal aantal functies van Rosy: 49
Alternatieven
Booker

Vagaro

WellnessLiving

MyTime

Reviews
Heb je Rosy al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
We love Rosy
Beoordeeld op 28-2-2018
Pluspunten
Rosy is the lifeblood of our business (aside from staff, that is). It is dependable, and robust, and we love that we no longer have to worry about our Salon management software working, or about staff having a difficult time learning it. It is a must for all small salons and spas.
Minpunten
My only complaint would be that the reporting is somewhat lacking. I wish there were more ways to view the data online, rather than having to export large data sets just to get at what I want.
- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Easiest, most user friendly spa software out there!
Beoordeeld op 21-2-2017
I had come from a spa that used Millennium, and that was such a confusing program, and because it...
I had come from a spa that used Millennium, and that was such a confusing program, and because it was installed into our mainframe, we had various problems and times when we were without service. It was also impossible to log in anywhere else without using a program such as GoToMyPC, and that was an additional expense. When I left to open up my own spa in 2013, I had done some research and the did a trial of Rosy. I was instantly sold. And it just keeps getting better and better.
Pluspunten
The ease of use, and the ability to login from home, my smart phone or tablet!
Minpunten
There's not much I don't like but I wish there was a way to perform both a return and a new purchase in the same transaction.
- Sector: Consumentendiensten
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10
Happy with some aspects but still waiting on reports promised day 1 - still waiting.....
Beoordeeld op 21-2-2018
Pluspunten
Happy with text and email confirmations, fairly easy transition from previous software. Basic customer service is responsive for the most part.
Minpunten
Asked about 2 specific reports before purchasing product, promised they could create them no problem, still waiting almost 1 year later, they say they cannot give us a date when they will be done, one is for tax reporting. No apologies just told 'in development' then told nothing is worked on during Nov & Dec - so don't have issued during those 2 months. Not flexible for building or customizing reports that exist. Having issues with server but they cannot tell us if it is their issue or ours and we cannot have people kicked off mid appointment or mid check out. Booking multiple services are challenging and have to be booked separate.
Antwoord van Floydware
Thank you Beth (and your team) for working with us to address your reporting concerns. With the changes released a couple months ago, we understand your process is much smoother. Please feel free to contact support with any issues going forward. Thanks again - Jim.
- Sector: Cosmetica
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
For the most part, it's great!
Beoordeeld op 14-3-2017
I like that they're constantly working to improve and add more features. Some of the features need...
I like that they're constantly working to improve and add more features. Some of the features need more options and flexibility to be more useful, but as time goes on, I'm sure they'll continue to make improvements. Specifically the Rewards feature and the parameters for Mass Email Client Lists need to be updated. Also, the Image Library needs to be accessible on mobile again. Their Online Booking is great!
Pluspunten
The Online Booking and schedule view (I really like the red time bar they added recently)
Minpunten
They sometimes make "improvements" that make things worse/harder. For instance, removing the Image Library from mobile. These days a lot of people are using apps to create images for Social Media, so you need to be able to easily add them to the Image Library from your phone.
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Best Salon Management Software Available!
Beoordeeld op 21-2-2017
As a salon owner, Rosy salon management software does everything I need it to do. It makes running...
As a salon owner, Rosy salon management software does everything I need it to do. It makes running a salon so easy, we don't need to hire a receptionist. 80% of our clients are confirmed through email and text confirmations, so we dont even have to make the confirmation phone call! I highly recommend Rosy to any salon or spa.
Pluspunten
Online scheduling, email/text confirmations and all the reports I need
Minpunten
i would love to have a time stamp on when tickets were closed out in the client appointment log.
Rosy - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Rosy.V. Welke prijsmodellen heeft Rosy te bieden?
Rosy kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 29,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Rosy?
Rosy heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Rosy ondersteund?
Rosy ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt Rosy ondersteuning voor mobiele apparaten?
Rosy ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Rosy worden geïntegreerd?
Rosy kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Meta for Business
V. Welke mate van ondersteuning heeft Rosy te bieden?
Rosy biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Rosy.