Over Rosy

Rosy is een webgebaseerde oplossing voor salon- en spabeheer die is ontwikkeld door de in Illinois gevestigde ontwikkelaar Floydware. Het richt zich voornamelijk op eigenaren van kleine en middelgrote salons en spa's in de VS, Canada, Australië en Europa. Een aantal van zijn klanten zijn Pam Fox, Nadine Salon en Salon L.

Rosy is een multifunctionele oplossing waarmee klanten van een bedrijf afspraken kunnen boeken via de website of Facebook-pagina van een salon. Saloneigenaren kunnen tijdvakken creëren en hun klanten de mogelijkheid bieden om het voor hen meest geschikte tijdvak te boeken. De oplossing genereert automatische waarschuwingen wanneer een klant een afspraak boekt en stuurt bevestigingsmeldingen naar het personeel en de klant via e-mails en sms-berichten.

Rosy ondersteunt Facebook-integratie, waarbij saloneigenaren speciale evenementen en kortingspakketten voor klanten rechtstreeks vanaf hun Facebook-pagina kunnen promoten en op een betere manier contact kunnen maken met hun online publiek. De oplossing ondersteunt mobiele webtoegang, waardoor saloneigenaren afspraken rechtstreeks vanaf hun smartphones en tablets kunnen bekijken en beheren. Rosy bevat meer dan 60 vooraf ontworpen rapportagesjablonen die gemakkelijk zijn aan te passen en klaar voor gebruik voor verschillende rapportagebehoeften.

Rosy helpt ook om de voorraad bij te houden, zodat producten automatisch opnieuw worden besteld voordat er een minimum voorraadniveau wordt bereikt. Met de POS (Point of Service) kunnen cadeaubonnen, kassaladen en alle andere transacties worden beheerd. De oplossing kan ook worden gebruikt voor marketing van het merk en de diensten. Het ondersteunt opties voor massa-e-mails, zodat gebruikers promotionele bulk-e-mails naar hun klanten kunnen sturen om hen te informeren over de nieuwste aanbiedingen, kortingen of groepspakketten die voor hen beschikbaar zijn.

Rosy ondersteunt ook verschillende aanvullende diensten, waaronder creditcardverwerking, afdrukken van rekeningoverzichten, inkoophardware, website-ontwerpfunctie en meer.

Prijzen vanaf:

US$ 29,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Rosy

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Canada, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 29,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Rosy

Afbeeldingen

Rosy Software - 1
Rosy Software - 2
Rosy Software - 3
Rosy Software - 4
Rosy Software - 5
Rosy Software - 6
Rosy Software - 7
Nog 8 andere bekijken
Rosy-video
Rosy Software - 1
Rosy Software - 2
Rosy Software - 3
Rosy Software - 4
Rosy Software - 5
Rosy Software - 6
Rosy Software - 7

Functies

Totaal aantal functies van Rosy: 49

  • Aanpasbare rapporten
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Barcode/Ticket Scanning
  • Beheer van beursstands
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Bestellingen automatiseren
  • Betalingen verwerken
  • Bevestigingen/herinneringen
  • E-mailmarketing
  • Elektronische handtekening
  • Evenementplanning
  • Factureren
  • Geautomatiseerde planning
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Herinneringen
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Kamers reserveren
  • Klantenaccounts
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Klantprofielen
  • Kortingsbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Mobiele app voor klanten
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Online betalingen
  • Online reserveren
  • Orderbeheer
  • Payroll en provisies
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Provisiebeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Referenties bijhouden
  • Retail POS
  • Terugkerende afspraken
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Verkooppunt
  • Verkooprapporten
  • Verwerking van creditcards
  • Voor schoonheidsinstituten en wellnesscenters
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • eCommerce-beheer

Alternatieven

Booker

4,1
#0 alternatief voor Rosy
Cloudgebaseerde software voor online boeking, planning, verkoop en marketing – alles wat je nodig hebt om je salon of...

Vagaro

4,7
#1 alternatief voor Rosy
Vagaro is een webgebaseerde oplossing voor eigenaren van salons en fitnesscentra om hun bedrijf te promoten, personeel...

WellnessLiving

4,4
#2 alternatief voor Rosy
WellnessLiving is een alles-in-één oplossing voor online boekingen, resourceplanning, het genereren van leads en...

MyTime

4,7
#3 alternatief voor Rosy
MyTime is een volledig geïntegreerd platform voor planning, verkooppunt en klantenbinding voor ketens met meerdere...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(144)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je Rosy al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 144 reviews worden weergegeven
Jacob
Totaalscore
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

We love Rosy

Beoordeeld op 28-2-2018

Pluspunten

Rosy is the lifeblood of our business (aside from staff, that is). It is dependable, and robust, and we love that we no longer have to worry about our Salon management software working, or about staff having a difficult time learning it. It is a must for all small salons and spas.

Minpunten

My only complaint would be that the reporting is somewhat lacking. I wish there were more ways to view the data online, rather than having to export large data sets just to get at what I want.

Lynn
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Easiest, most user friendly spa software out there!

Beoordeeld op 21-2-2017

I had come from a spa that used Millennium, and that was such a confusing program, and because it...

I had come from a spa that used Millennium, and that was such a confusing program, and because it was installed into our mainframe, we had various problems and times when we were without service. It was also impossible to log in anywhere else without using a program such as GoToMyPC, and that was an additional expense. When I left to open up my own spa in 2013, I had done some research and the did a trial of Rosy. I was instantly sold. And it just keeps getting better and better.

Pluspunten

The ease of use, and the ability to login from home, my smart phone or tablet!

Minpunten

There's not much I don't like but I wish there was a way to perform both a return and a new purchase in the same transaction.

Beth
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10

Happy with some aspects but still waiting on reports promised day 1 - still waiting.....

Beoordeeld op 21-2-2018

Pluspunten

Happy with text and email confirmations, fairly easy transition from previous software. Basic customer service is responsive for the most part.

Minpunten

Asked about 2 specific reports before purchasing product, promised they could create them no problem, still waiting almost 1 year later, they say they cannot give us a date when they will be done, one is for tax reporting. No apologies just told 'in development' then told nothing is worked on during Nov & Dec - so don't have issued during those 2 months. Not flexible for building or customizing reports that exist. Having issues with server but they cannot tell us if it is their issue or ours and we cannot have people kicked off mid appointment or mid check out. Booking multiple services are challenging and have to be booked separate.

Antwoord van Floydware

Thank you Beth (and your team) for working with us to address your reporting concerns. With the changes released a couple months ago, we understand your process is much smoother. Please feel free to contact support with any issues going forward. Thanks again - Jim.

Kimberly
Totaalscore
  • Sector: Cosmetica
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

For the most part, it's great!

Beoordeeld op 14-3-2017

I like that they're constantly working to improve and add more features. Some of the features need...

I like that they're constantly working to improve and add more features. Some of the features need more options and flexibility to be more useful, but as time goes on, I'm sure they'll continue to make improvements. Specifically the Rewards feature and the parameters for Mass Email Client Lists need to be updated. Also, the Image Library needs to be accessible on mobile again. Their Online Booking is great!

Pluspunten

The Online Booking and schedule view (I really like the red time bar they added recently)

Minpunten

They sometimes make "improvements" that make things worse/harder. For instance, removing the Image Library from mobile. These days a lot of people are using apps to create images for Social Media, so you need to be able to easily add them to the Image Library from your phone.

Dustin
Totaalscore
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Best Salon Management Software Available!

Beoordeeld op 21-2-2017

As a salon owner, Rosy salon management software does everything I need it to do. It makes running...

As a salon owner, Rosy salon management software does everything I need it to do. It makes running a salon so easy, we don't need to hire a receptionist. 80% of our clients are confirmed through email and text confirmations, so we dont even have to make the confirmation phone call! I highly recommend Rosy to any salon or spa.

Pluspunten

Online scheduling, email/text confirmations and all the reports I need

Minpunten

i would love to have a time stamp on when tickets were closed out in the client appointment log.

5 van 144 worden weergegeven Lees alle reviews

Rosy - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Rosy.

Rosy kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 29,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Rosy heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Rosy ondersteunt de volgende talen:

Engels

Rosy ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Rosy kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Meta for Business

Rosy biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Rosy.