
Over Rosy
Rosy is een webgebaseerde oplossing voor salon- en spabeheer die is ontwikkeld door de in Illinois gevestigde ontwikkelaar Floydware. Het richt zich voornamelijk op eigenaren van kleine en middelgrote salons en spa's in de VS, Canada, Australië en Europa. Een aantal van zijn klanten zijn Pam Fox, Nadine Salon en Salon L.
Rosy is een multifunctionele oplossing waarmee klanten van een bedrijf afspraken kunnen boeken via de website of Facebook-pagina van een salon. Saloneigenaren kunnen tijdvakken creëren en hun klanten de mogelijkheid bieden om het voor hen meest geschikte tijdvak te boeken. De oplossing genereert automatische waarschuwingen wanneer een klant een afspraak boekt en stuurt bevestigingsmeldingen naar het personeel en de klant via e-mails en sms-berichten.
Rosy ondersteunt Facebook-integratie, waarbij saloneigenaren speciale evenementen en kortingspakketten voor klanten rechtstreeks vanaf hun Facebook-pagina kunnen promoten en op een betere manier contact kunnen maken met hun online publiek. De oplossing ondersteunt mobiele webtoegang, waardoor saloneigenaren afspraken rechtstreeks vanaf hun smartphones en tablets kunnen bekijken en beheren. Rosy bevat meer dan 60 vooraf ontworpen rapportagesjablonen die gemakkelijk zijn aan te passen en klaar voor gebruik voor verschillende rapportagebehoeften.
Rosy helpt ook om de voorraad bij te houden, zodat producten automatisch opnieuw worden besteld voordat er een minimum voorraadniveau wordt bereikt. Met de POS (Point of Service) kunnen cadeaubonnen, kassaladen en alle andere transacties worden beheerd. De oplossing kan ook worden gebruikt voor marketing van het merk en de diensten. Het ondersteunt opties voor massa-e-mails, zodat gebruikers promotionele bulk-e-mails naar hun klanten kunnen sturen om hen te informeren over de nieuwste aanbiedingen, kortingen of groepspakketten die voor hen beschikbaar zijn.
Rosy ondersteunt ook verschillende aanvullende diensten, waaronder creditcardverwerking, afdrukken van rekeningoverzichten, inkoophardware, website-ontwerpfunctie en meer.
Afbeeldingen







Twijfels over Rosy?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Mindbody

Booker

Vagaro

WellnessLiving

Reviews
Heb je Rosy al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
I've used a few other software systems Rosy is by far my favorite because of how easy it is
Beoordeeld op 8-5-2017
Pluspunten
I've used a few other software systems Rosy is by far my favorite because of how easy it is. The reports are simple and easy to understand Really everything about it as simple. Other software is I've used you have to go through several screens just to find your answer. I appreciate so much that is not the case here. Also your technical support is excellent!
Minpunten
There have been some serious system crashes lately that have made it difficult to operate But I will say you guys do whatever you can to make it right and you own the problem and don't try to blame other shit for it. I truly appreciate that
- Sector: Cosmetica
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
For the most part, it's great!
Beoordeeld op 14-3-2017
I like that they're constantly working to improve and add more features. Some of the features need...
I like that they're constantly working to improve and add more features. Some of the features need more options and flexibility to be more useful, but as time goes on, I'm sure they'll continue to make improvements. Specifically the Rewards feature and the parameters for Mass Email Client Lists need to be updated. Also, the Image Library needs to be accessible on mobile again. Their Online Booking is great!
Pluspunten
The Online Booking and schedule view (I really like the red time bar they added recently)
Minpunten
They sometimes make "improvements" that make things worse/harder. For instance, removing the Image Library from mobile. These days a lot of people are using apps to create images for Social Media, so you need to be able to easily add them to the Image Library from your phone.
- Sector: Consumentendiensten
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10
Happy with some aspects but still waiting on reports promised day 1 - still waiting.....
Beoordeeld op 21-2-2018
Pluspunten
Happy with text and email confirmations, fairly easy transition from previous software. Basic customer service is responsive for the most part.
Minpunten
Asked about 2 specific reports before purchasing product, promised they could create them no problem, still waiting almost 1 year later, they say they cannot give us a date when they will be done, one is for tax reporting. No apologies just told 'in development' then told nothing is worked on during Nov & Dec - so don't have issued during those 2 months. Not flexible for building or customizing reports that exist. Having issues with server but they cannot tell us if it is their issue or ours and we cannot have people kicked off mid appointment or mid check out. Booking multiple services are challenging and have to be booked separate.
Antwoord van Rosy Salon Software
Thank you Beth (and your team) for working with us to address your reporting concerns. With the changes released a couple months ago, we understand your process is much smoother. Please feel free to contact support with any issues going forward. Thanks again - Jim.
- Sector: Consumentendiensten
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Excellent cloud based software
Beoordeeld op 21-2-2017
Rosy has all the features I was looking for when researching software for my salon. Online booking,...
Rosy has all the features I was looking for when researching software for my salon. Online booking, email and text confirmations, cloud-based (no annoying updates), and plenty of reports for management. The price increases as you add stylists, which is nice when starting out small, you don't need to pay a ton up front. The customer service has been excellent and very prompt every time I have a question. I would definitely recommend this to other salons.
Pluspunten
Text/email confirmations
Reports
Online booking
Cloud based
Minpunten
Can't use same email with multiple clients (a pain for families)
Can't discount a service but still give full credit to the stylist for the service (i.e., salon-run promotions that shouldn't affect stylist commissions)
- Sector: Cosmetica
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Amazing Scheduler for my salon
Beoordeeld op 21-2-2017
I've used this service for about 6-7 years now and I have never even considered switching to...
I've used this service for about 6-7 years now and I have never even considered switching to anything else. They continually update the software to make it better and more easily functional.
Any time I have had any little hiccups with the system they are QUICK to get back to me and help right it.
I wouldn't waste my time with any other service just get this one... the best in the industry!
Pluspunten
Ease and functionality
Constant updating of software on the back end
Serve based so I can get to my schedule from ANYWHERE
Minpunten
N/a
Rosy - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Rosy.V. Welke prijsmodellen heeft Rosy te bieden?
Rosy kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 29,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Rosy?
Rosy heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Rosy ondersteund?
Rosy ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt Rosy ondersteuning voor mobiele apparaten?
Rosy ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Rosy worden geïntegreerd?
Rosy kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Meta for Business
V. Welke mate van ondersteuning heeft Rosy te bieden?
Rosy biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Rosy.