Over Rosy

Rosy is een webgebaseerde oplossing voor salon- en spabeheer die is ontwikkeld door de in Illinois gevestigde ontwikkelaar Floydware. Het richt zich voornamelijk op eigenaren van kleine en middelgrote salons en spa's in de VS, Canada, Australië en Europa. Een aantal van zijn klanten zijn Pam Fox, Nadine Salon en Salon L.

Rosy is een multifunctionele oplossing waarmee klanten van een bedrijf afspraken kunnen boeken via de website of Facebook-pagina van een salon. Saloneigenaren kunnen tijdvakken creëren en hun klanten de mogelijkheid bieden om het voor hen meest geschikte tijdvak te boeken. De oplossing genereert automatische waarschuwingen wanneer een klant een afspraak boekt en stuurt bevestigingsmeldingen naar het personeel en de klant via e-mails en sms-berichten.

Rosy ondersteunt Facebook-integratie, waarbij saloneigenaren speciale evenementen en kortingspakketten voor klanten rechtstreeks vanaf hun Facebook-pagina kunnen promoten en op een betere manier contact kunnen maken met hun online publiek. De oplossing ondersteunt mobiele webtoegang, waardoor saloneigenaren afspraken rechtstreeks vanaf hun smartphones en tablets kunnen bekijken en beheren. Rosy bevat meer dan 60 vooraf ontworpen rapportagesjablonen die gemakkelijk zijn aan te passen en klaar voor gebruik voor verschillende rapportagebehoeften.

Rosy helpt ook om de voorraad bij te houden, zodat producten automatisch opnieuw worden besteld voordat er een minimum voorraadniveau wordt bereikt. Met de POS (Point of Service) kunnen cadeaubonnen, kassaladen en alle andere transacties worden beheerd. De oplossing kan ook worden gebruikt voor marketing van het merk en de diensten. Het ondersteunt opties voor massa-e-mails, zodat gebruikers promotionele bulk-e-mails naar hun klanten kunnen sturen om hen te informeren over de nieuwste aanbiedingen, kortingen of groepspakketten die voor hen beschikbaar zijn.

Rosy ondersteunt ook verschillende aanvullende diensten, waaronder creditcardverwerking, afdrukken van rekeningoverzichten, inkoophardware, website-ontwerpfunctie en meer.


Afbeeldingen

Rosy Software - 1
Rosy Software - 2
Rosy Software - 3
Rosy Software - 4
Rosy Software - 5
Rosy Software - 6
Rosy Software - 7
Nog 8 andere bekijken
Rosy-video
Rosy Software - 1
Rosy Software - 2
Rosy Software - 3
Rosy Software - 4
Rosy Software - 5
Rosy Software - 6
Rosy Software - 7

Twijfels over Rosy? Vergelijk met een populair alternatief

Rosy

4,7 (144)
Niet beschikbaar in jouw land
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 29,00
maand
US$ 0,00

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

49
87

Integraties

1
1

Gebruiksgemak

4,7 (144)
4,9 (1.320)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,7 (144)
4,9 (1.320)

Klantenservice

4,7 (144)
4,9 (1.320)

Alternatieven

Fresha

4,9
#1 alternatief voor Rosy
Shedul is een online boekings- en planningsoplossing voor salons, spa's, personal trainers en andere beauty- en...

Booker

4,1
#2 alternatief voor Rosy
Cloudgebaseerde software voor online boeking, planning, verkoop en marketing – alles wat je nodig hebt om je salon of...

Vagaro

4,7
#3 alternatief voor Rosy
Vagaro is een webgebaseerde oplossing voor eigenaren van salons en fitnesscentra om hun bedrijf te promoten, personeel...

WellnessLiving

4,4
#4 alternatief voor Rosy
WellnessLiving is een alles-in-één oplossing voor online boekingen, resourceplanning, het genereren van leads en...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(144)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je Rosy al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 144 reviews worden weergegeven
Sally
Totaalscore
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

I've used a few other software systems Rosy is by far my favorite because of how easy it is

Beoordeeld op 8-5-2017

Pluspunten

I've used a few other software systems Rosy is by far my favorite because of how easy it is. The reports are simple and easy to understand Really everything about it as simple. Other software is I've used you have to go through several screens just to find your answer. I appreciate so much that is not the case here. Also your technical support is excellent!

Minpunten

There have been some serious system crashes lately that have made it difficult to operate But I will say you guys do whatever you can to make it right and you own the problem and don't try to blame other shit for it. I truly appreciate that

Kimberly
Totaalscore
  • Sector: Cosmetica
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

For the most part, it's great!

Beoordeeld op 14-3-2017

I like that they're constantly working to improve and add more features. Some of the features need...

I like that they're constantly working to improve and add more features. Some of the features need more options and flexibility to be more useful, but as time goes on, I'm sure they'll continue to make improvements. Specifically the Rewards feature and the parameters for Mass Email Client Lists need to be updated. Also, the Image Library needs to be accessible on mobile again. Their Online Booking is great!

Pluspunten

The Online Booking and schedule view (I really like the red time bar they added recently)

Minpunten

They sometimes make "improvements" that make things worse/harder. For instance, removing the Image Library from mobile. These days a lot of people are using apps to create images for Social Media, so you need to be able to easily add them to the Image Library from your phone.

Aubrey
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

I would not recommend this company

Beoordeeld op 20-10-2020

Dont use them

Dont use them

Pluspunten

It's easy to use and price is good . Anyone can use it

Minpunten

Its hard to get anyone to call you back in a timely manner. They told me to do my credit card processing through another company and then as soon as we got it set up just 25 days later, Rosy discontinued working with that company (for good reasons) and refuse to help me get out of my current contract which is around $750, or get me a new machine through them and want me to pay another $500 for a machine either up front or monthly . They are not transparent, nor helpful and refuse to let me speak with anyone else. I am very disturbed by this and think so many salons are probably going out of business right now, if i were the manager or owner of this company, it quickly rectify the situation and give us a new machine, no questions and no arguments ! They were zero help setting up the last machine and have been so slow to reply on getting a new one, its been just awful ! Dont use them

Rebekah
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Excellent cloud based software

Beoordeeld op 21-2-2017

Rosy has all the features I was looking for when researching software for my salon. Online booking,...

Rosy has all the features I was looking for when researching software for my salon. Online booking, email and text confirmations, cloud-based (no annoying updates), and plenty of reports for management. The price increases as you add stylists, which is nice when starting out small, you don't need to pay a ton up front. The customer service has been excellent and very prompt every time I have a question. I would definitely recommend this to other salons.

Pluspunten

Text/email confirmations
Reports
Online booking
Cloud based

Minpunten

Can't use same email with multiple clients (a pain for families)
Can't discount a service but still give full credit to the stylist for the service (i.e., salon-run promotions that shouldn't affect stylist commissions)

Carolen
Totaalscore
  • Sector: Cosmetica
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Amazing Scheduler for my salon

Beoordeeld op 21-2-2017

I've used this service for about 6-7 years now and I have never even considered switching to...

I've used this service for about 6-7 years now and I have never even considered switching to anything else. They continually update the software to make it better and more easily functional.
Any time I have had any little hiccups with the system they are QUICK to get back to me and help right it.

I wouldn't waste my time with any other service just get this one... the best in the industry!

Pluspunten

Ease and functionality
Constant updating of software on the back end

Serve based so I can get to my schedule from ANYWHERE

Minpunten

N/a

5 van 144 worden weergegeven Lees alle reviews

Rosy - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Rosy.

Rosy kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 29,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Rosy heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Rosy ondersteunt de volgende talen:

Engels

Rosy ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Rosy kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Meta for Business

Rosy biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Rosy.