OpsGenie

OpsGenie
Over OpsGenie
Opsgenie is een cloudgebaseerd modern platform voor incidentbeheer voor het verstrekken van altijd beschikbare diensten, waarmee ontwikkelings- en operationele teams serviceonderbrekingen kunnen inplannen en tijdens incidenten de controle kunnen behouden.
Opsgenie biedt geavanceerde planningsscenario's en gedetailleerde tracering voor elke waarschuwing. Gebruikers kunnen ook telefoongesprekken doorsturen naar de juiste persoon, op dezelfde manier als ze waarschuwingen van controle-instrumenten doorsturen. Opsgenie neemt een bericht op als niemand de oproep beantwoordt waarna er een waarschuwing wordt gegenereerd. Ontvangers kunnen ook via de Opsgenie mobiele app naar berichten luisteren.
Gebruikers kunnen verschillende tools en toepassingen, zoals Slack en Datadog, integreren met behulp van de naadloze integratiefunctie van Opsgenie, die waarschuwingen ontvangt van monitoringtools en de informatie vervolgens doorgeeft aan de aangesloten software.
Met de Android- en iPhone-apps van Opsgenie kunnen gebruikers waarschuwingen bevestigen en rechtstreeks reageren vanaf hun mobiele telefoons, en een "war room" opzetten. Gebruikers kunnen Opsgenie binnen enkele minuten gebruiken door een account te creëren, gebruikers uit te nodigen en waarschuwingen te creëren met behulp van de Opsgenie web UI, e-mail, web API of opdrachtregel-hulpprogramma's.
De "heartbeat" controle van Opsgenie zorgt ervoor dat het hele systeem van begin tot eind naar behoren functioneert door periodieke heartbeat-berichten naar Opsgenie te sturen. Als er binnen een bepaald interval geen heartbeat wordt ontvangen, worden de relevante gebruikers op de hoogte gesteld van het probleem.
Afbeeldingen






Twijfels over OpsGenie?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
NinjaOne

Splunk On-Call

New Relic

PagerDuty

Reviews
Heb je OpsGenie al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Internet
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
A most have
Beoordeeld op 31-7-2018
I've been a loyal customer of OpsGenie for almost three years now and I like to product so much...
I've been a loyal customer of OpsGenie for almost three years now and I like to product so much that I wrote an integration with spring-boot-admin a year ago that now is used by many others. really great product
Pluspunten
I like the easy of use and most of all It never fails to deliver a message, Great UX and full of features
Minpunten
I would like to have notification rules for how and when to receive some sort of events right now there is only one way of doing this but, that is something that would be ok to have but I'm very happy with the product

- Sector: Publiceren
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
OpsGenie is a no-brainer
Beoordeeld op 3-8-2018
We use OpsGenie to collect messages from multiple endpoints and manage rules for alerting....
We use OpsGenie to collect messages from multiple endpoints and manage rules for alerting. Basically our pager duty. Also use the Heartbeats feature for missed execution monitoring.
Pluspunten
The pricing came in below Pagerduty by quite a bit and the features were much more plentiful. Really like the Heartbeats feature.
Minpunten
I really don't have anything negative to say. It's been an excellent experience with the product since day 1. Any (minor) troubles I've had turned out to be something I was doing wrong.
- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Maandelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10
Switched for different software
Beoordeeld op 17-2-2022
it was straightforward to use but ultimately went with something else
it was straightforward to use but ultimately went with something else
Pluspunten
we used this for our call line but have switched to a different provider
Minpunten
it didnt ring in its own dedicated app and instead the normal phone settings

- Sector: Computersoftware
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
its a nice a tools which can be configured as per your requirement and needs
Beoordeeld op 9-1-2018
stay up to date with the infra issues
stay up to date with the infra issues
Pluspunten
--easy to configure or customise notification as per your requirement
--The GUI is very simple and self explanatory
Minpunten
when we change the mobile frequently then all the previously used mobile pile up in the configurations which causes issue later (I was not able to get the alerts since it was sending the alerts to the old mobile )...I had to delete the old mobiles from the web console to fix the issue

- Sector: Internet
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Incident response and monitoring
Beoordeeld op 31-7-2018
Overall my experience has been very good. We use OpsGenie all the time, and it's a critical part of...
Overall my experience has been very good. We use OpsGenie all the time, and it's a critical part of our monitoring stack.
Pluspunten
OpsGenie is very flexible, and relatively simple to setup.
You can get up and running in just a few minutes, or you can spend days customizing the setup to match your teams/policies/services.
Their customer support is really helpful and will help you get set up quickly.
They are constantly releasing useful features (e.g. post-mortem analysis, video conference, etc).
Minpunten
The onboarding process and best practices are not obvious and require some tinkering to figure out (e.g. best way to structure teams, alerts/incident templates, etc.).
A guided onboarding and a best practices document would be really helpful for first timers.
OpsGenie - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over OpsGenie.V. Welke prijsmodellen heeft OpsGenie te bieden?
OpsGenie kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 11,55/maand
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van OpsGenie?
OpsGenie heeft de volgende typische klanten:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door OpsGenie ondersteund?
OpsGenie ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt OpsGenie ondersteuning voor mobiele apparaten?
OpsGenie ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel)
V. Met welke andere apps kan OpsGenie worden geïntegreerd?
OpsGenie kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Airbrake, Alert Logic Cloud Defender, AlertSite Website Performance, Amazon CloudWatch, Amazon EC2, Amazon RDS, Amazon SES, Apica, AppDynamics, AppOptics, AppSignal, Atatus, Auvik, Azure Active Directory, Bamboo, BigPanda, Bitbucket, Catchpoint, Cherwell Service Management, CircleCI, Circonus, CloudMonix, Codeship, Compose, ConnectWise Automate, Crashlytics, Datadog, DripStat, Dynatrace, Flock, Freshdesk, Freshservice, Ghost Inspector, GitHub, GitLab, Google Cloud Operations Suite, Graylog, Honeybadger, Honeycomb, Humio, Icinga, JIRA Service Management, Jenkins, Jira, Kayako, Kore, Librato, Loggly, LogicMonitor, Looker, Magentrix, Mattermost, Microsoft Azure, Microsoft Teams, MongoDB, Nagios Core, Network Performance Monitor, New Relic, NodePing, Observium, OpsDash, Opsview Enterprise, PRTG, Panopta, Papertrail, Pingdom, Planio, Prometheus, Raygun, Redmine, Rigor, RingCentral Contact Center, Rollbar, Runscope, Salesforce Platform, Sensu, Sentry, ServiceNow, SignalFx, Site24x7, Slack, Splunk Enterprise, StatusCake, StatusHub, Sumo Logic, Sysdig, ThousandEyes, Threat Stack, Track-It!, Travis CI, Twilio, Uptrends, ValueOps, WhatsUp Gold, Workato, Zabbix, Zapier, Zebrium, Zendesk Suite, Zenoss
V. Welke mate van ondersteuning heeft OpsGenie te bieden?
OpsGenie biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor OpsGenie.