Over Freshdesk

Freshdesk is SaaS-gebaseerde klantenondersteuningssoftware die is ontwikkeld om bedrijven van elke omvang de tools te bieden die ze nodig hebben om indruk te maken op klanten – robuuste mogelijkheden voor meerdere kanalen, geïntegreerde spelmechanismen om de productiviteit van medewerkers te verhogen, slimme automatisering, self-serviceportals, communityforums en meer.

Freshdesk is een complete cloudgebaseerde oplossing voor klantenondersteuning met de nadruk op bruikbaarheid die alles biedt wat een bedrijf nodig heeft om uitzonderlijke ondersteuning te leveren. In tegenstelling tot concurrerende producten met hoge prijsniveaus en addertjes onder het gras, is Freshdesk betaalbaar geprijsd en is het voor de eerste drie agenten altijd gratis.

Freshdesk biedt vier tariefplannen: Sprout is ideaal voor kleine bedrijven en is voor altijd gratis voor een onbeperkt aantal medewerkers. Bedrijven die hun klantenondersteuning proactief willen inzetten, kunnen het Blossom-plan gebruiken voor $ 19 per medewerker. Het Garden-plan is gericht op bedrijven die groeien en uiteenlopen in meerdere producten, beschikbaar voor $ 35 per medewerker. Het Estate-plan ($ 49 per medewerker) is bedoeld voor grotere ondernemingen die hun klanten een persoonlijke ondersteuningservaring willen bieden. Ook is onlangs het meer uitgebreide Forest-plan toegevoegd ($ 89 per medewerker).

Prijzen vanaf:

US$ 18,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Verenigde Arabische Emiraten, Albanië, Oostenrijk, Australië, Aruba en nog 110 andere, Azerbeidzjan, Bosnië en Herzegovina, Barbados, Bangladesh, België, Burkina Faso, Bulgarije, Benin, Brunei, Brazilië, Bahama’s, Belarus, Canada, Congo-Kinshasa, Zwitserland, Kameroen, China, Costa Rica, Cuba, Tsjechië, Duitsland, Denemarken, Dominicaanse Republiek, Algerije, Estland, Egypte, Spanje, Ethiopië, Finland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Georgië, Ghana, Guinee, Griekenland, Guatemala, Hongkong SAR van China, Honduras, Kroatië, Hongarije, Indonesië, Ierland, Israël, India, Irak, Iran, Italië, Jersey, Jordanië, Japan, Kenia, Cambodja, Zuid-Korea, Koeweit, Kazachstan, Libanon, Sri Lanka, Litouwen, Luxemburg, Letland, Marokko, Madagaskar, Noord-Macedonië, Macau SAR van China, Martinique, Malta, Mauritius, Malawi, Mexico, Maleisië, Namibië, Nieuw-Caledonië, Nigeria, Nicaragua, Nederland, Noorwegen, Nieuw-Zeeland, Frans-Polynesië, Papoea-Nieuw-Guinea, Pakistan, Polen, Puerto Rico, Palestijnse gebieden, Portugal, Qatar, Roemenië, Servië, Rusland, Saoedi-Arabië, Soedan, Zweden, Singapore, Slovenië, Slowakije, Sierra Leone, El Salvador, Thailand, Tunesië, Tonga, Turkije, Trinidad en Tobago, Taiwan, Tanzania, Verenigde Staten, Oezbekistan, Vietnam, Jemen, Zuid-Afrika, Zambia, Zimbabwe

Ondersteunde talen

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels en nog 20 andere, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds, zh-hant

Prijzen vanaf:

US$ 18,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Freshdesk Software - 1
Freshdesk Software - 2
Freshdesk Software - 3
Freshdesk Software - 4
Freshdesk Software - 5
Freshdesk Software - 6
Freshdesk Software - 7
Freshdesk Software - 8
Nog 9 andere bekijken
Freshdesk-video
Freshdesk Software - 1 Freshdesk Software - 2 Freshdesk Software - 3 Freshdesk Software - 4 Freshdesk Software - 5 Freshdesk Software - 6 Freshdesk Software - 7 Freshdesk Software - 8

Functies

Totaal aantal functies van Freshdesk: 120

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Archiveren en retentie
  • Auditing van problemen
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Beslissingsondersteuning
  • Bestanden delen
  • Bewaking
  • Bewaking van sociale media
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Casusbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Categoriseren/Groeperen
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Communitybeheer
  • Contactendatabase
  • Content maken
  • Contentbeheer
  • Controle van oproepen
  • Dashboard
  • Discussies / forums
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische handtekening
  • Engagement tracking
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Formulierbeheer
  • Gamification
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Herinneringen
  • IVR en spraakherkenning
  • Inboxbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantensegmenten
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Markeren
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Mobiele toegang
  • Netwerkcontrole
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Online forums
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Overzichtsrapporten
  • Personeelsbeheer
  • Plannen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Problemen bijhouden
  • Projectbeheer
  • Projectplanning
  • Projecttijd bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime meldingen
  • Realtime updates
  • Routering
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Servicegeschiedenis
  • Sessies opnemen
  • Slepen en neerzetten
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Tekstbewerking
  • Terugkerende problemen
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Vergaderen
  • Verzendbeheer
  • Virtuele assistent
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Zendesk

4,4
#1 alternatief voor Freshdesk
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisati...

Zoho Desk

4,5
#2 alternatief voor Freshdesk
Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het...

LiveAgent

4,7
#3 alternatief voor Freshdesk
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder...

Salesforce Service Cloud

4,4
#4 alternatief voor Freshdesk
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(2.366)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,5/5

Heb je Freshdesk al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 2.366 worden weergegeven
Thabo M.
Totaalscore
  • Sector: Mijnbouw en metalen
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

TMI-SSP (PTY) LTD

Beoordeeld op 16-1-2020

Wonderful, I really like their 24hrs support system

Wonderful, I really like their 24hrs support system

Pluspunten

With 5 years in business, we started seeing change in our revenues and employee behaviour in the last 2,5 years of using FRESHDESK.

We stopped for sometime thinking maybe we could continue without these tools and a huge gap opened up thus we had to go back to the tried & tested.

Minpunten

Ease of business
Friendly Interface
Work Anywhere (App or Web)

Overwogen alternatieven

Zendesk

Redenen om voor Freshdesk te kiezen

They rely too much on chat bots The only person who spoke to me was their sales rep when she was selling me their product Poor response time to email queries (support is too slow) No 24hrs support

Overgestapt van

Salesforce Sales Cloud

Redenen om over te stappen op Freshdesk

It is tried and tested within my company It has 24hrs support Quick response to customer queries
Nitin S.
Totaalscore
  • Sector: Grafisch ontwerp
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Great ticket management software for first time customer service manager

Beoordeeld op 19-8-2021

Freshdesk is a highly useful help desk or customer complaint management platform. Its social media...

Freshdesk is a highly useful help desk or customer complaint management platform. Its social media integration is perfect with support for Facebook pages which helped me have a sync with my daily Facebook complaints.

Pluspunten

What I like about Freshdesk is that we can manage all our support channels from one place, the automated reporting features are excellent and also useful to customize it according to our requirements. They also have the best support team who helps you at every stage.
Reasonable price makes it affordable for first time customer service agencies or startups. We can create our own knowledge base or faq onsite in a free plan.

Minpunten

The first thing I realized while using the ticket management system is that it confuses and doesn't always display the exact team member name who gave the response when multiple customers are involved in a support ticket.

Overwogen alternatieven

Zoho Desk en Zendesk

Redenen om voor Freshdesk te kiezen

My team needs a much better and smooth way to serve customers online. Zoho have some complexities in dashboard and monthly report insights. Freshdesk provides more features along with quick review of customers on the dashboard that helps the team have daily or monthly insights about complaint status.

Overgestapt van

Zoho Desk

Redenen om over te stappen op Freshdesk

Other softwares aimed at enterprises which help desks serving internal customers. That makes them much more costly with the same features in freshdesk. Freshdesk is focused on processing service tickets from external customers which makes me choose freshdesk over zoho desk.
Vladimir C.
Totaalscore
  • Sector: Computergames
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Game company (Freshdesk)

Beoordeeld op 20-5-2021

The software is good and has big potential. I send a lot of feedback. Unfortunately bug fix process...

The software is good and has big potential. I send a lot of feedback. Unfortunately bug fix process is super slow. I wish company will be grateful for the bug report which I provide for free. Thanks.

Pluspunten

Powerful analytics, reasonable price, cool widget, knowledge base, automations....

Minpunten

Bad editor, slow bug fix. Sometimes customer has to wait for years. Success manager ignore complaints. Support do not have SLA for resolution. They can forget about you and do not update issue status for months.

Overwogen alternatieven

Intercom en Jira

Redenen om voor Freshdesk te kiezen

Zendesk is not comfortable to use. Bad UI and UX. Super high price.

Overgestapt van

Zendesk

Redenen om over te stappen op Freshdesk

Price and potential. I just to believe in Freshdesk.
Farah M.
Totaalscore
  • Sector: Outsourcing/Offshoring
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Efficient & Effective

Beoordeeld op 28-6-2021

Good for ticketing. Does the job. Easy to setup. Gr8 Customer Service team.

Good for ticketing. Does the job. Easy to setup. Gr8 Customer Service team.

Pluspunten

easy to use, easy to setup, cost effective

Minpunten

Reporting can be improved, especially for omni channel
Integrations are weak. Needs big time improvement here, to have inbuild features rather than using 3rd party.

Overwogen alternatieven

Zoho Desk en Zendesk

Redenen om voor Freshdesk te kiezen

Zendesk is a rip off. Terrible Customer service

Overgestapt van

Zendesk

Redenen om over te stappen op Freshdesk

Price, Functionality, CS
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Good Customer Support Platform

Beoordeeld op 5-4-2021

Overall a positive experience with FreshDesk. The product was fairly easy to implement since we...

Overall a positive experience with FreshDesk. The product was fairly easy to implement since we didn’t migrate data from our old system. Training for the staff was pretty quick and we’ve gained a lot of workflow improvements since switching.

Pluspunten

FreshDesk is a power and easy to use customer service platform. We use it to manage our customer support ticketing system and measure our response against SLA’s. It meets our expectations in all areas

Minpunten

We use FreshDesk to integrate with our on site ticketing system. We’ve run a series of challenges keeping this running, but besides that advanced feature we have had few issues.

Overwogen alternatieven

Jira

Redenen om voor Freshdesk te kiezen

Footprints was an old school on site platform that hadn’t kept up with the times. We needed a total refresh.

Overgestapt van

Footprints

Redenen om over te stappen op Freshdesk

Jira is a far more complex and extensive platform
5 van 2.366 worden weergegeven Lees alle reviews

Freshdesk - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Freshdesk.

Freshdesk kent de volgende prijsmodellen:

Freshdesk heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Freshdesk ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds, zh-hant

Freshdesk ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Freshdesk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Aircall, Ameyo, BILLIVING, Batchbook, BigCommerce, Box, CS-Cart, Campaign Monitor, Capsule, ChargeDesk, CollabSpot, Constant Contact, CustomerGauge, Dropbox Business, Easy Insight, Facebook for Business, Five9, FluentStream, FreshBooks, Freshsales, FullContact, GitHub, Gmail, Google Analytics, Google Calendar, Google Contacts, Google Drive, Google Hangouts, Google Workspace, Harvest, HelpOnClick Help Desk Software, Highrise, HipChat, Hootsuite, HubSpot Marketing Hub, Hubstaff, Insightly, Jira, Keap, Klipfolio, Localize, LogMeIn Rescue, Magento Commerce, Mailchimp, Microsoft Teams, Nimble, Olark, OneDrive, OneLogin, OneSky, Pipedrive, Pipeline, Pipeliner CRM, Pivotal Tracker, ProProfs Knowledge Base, QuickBooks, QuickBooks Online Advanced, RingCentral Contact Center, SEOshop eCommerce, Salesforce Sales Cloud, Salesforce Service Cloud, Segment, Shopify, Slack, SnapEngage, Solve CRM, SugarCRM, SurveyMonkey, Talkdesk, Time Doctor, Transifex, Twitter, Userlike, WooCommerce, Woopra, WordPress, WorkflowMax, Xero, Zapier, Zoho CRM, Zoom Meetings, elevio, iContact, ilos, iorad

Freshdesk biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Freshdesk.