Over Freshdesk

Freshdesk is SaaS-gebaseerde klantenondersteuningssoftware die is ontwikkeld om bedrijven van elke omvang de tools te bieden die ze nodig hebben om indruk te maken op klanten – robuuste mogelijkheden voor meerdere kanalen, geïntegreerde spelmechanismen om de productiviteit van medewerkers te verhogen, slimme automatisering, self-serviceportals, communityforums en meer.

Freshdesk is een complete cloudgebaseerde oplossing voor klantenondersteuning met de nadruk op bruikbaarheid die alles biedt wat een bedrijf nodig heeft om uitzonderlijke ondersteuning te leveren. In tegenstelling tot concurrerende producten met hoge prijsniveaus en addertjes onder het gras, is Freshdesk betaalbaar geprijsd en is het voor de eerste drie agenten altijd gratis.

Freshdesk biedt vier tariefplannen: Sprout is ideaal voor kleine bedrijven en is voor altijd gratis voor een onbeperkt aantal medewerkers. Bedrijven die hun klantenondersteuning proactief willen inzetten, kunnen het Blossom-plan gebruiken voor $ 19 per medewerker. Het Garden-plan is gericht op bedrijven die groeien en uiteenlopen in meerdere producten, beschikbaar voor $ 35 per medewerker. Het Estate-plan ($ 49 per medewerker) is bedoeld voor grotere ondernemingen die hun klanten een persoonlijke ondersteuningservaring willen bieden. Ook is onlangs het meer uitgebreide Forest-plan toegevoegd ($ 89 per medewerker).

Prijzen vanaf:

US$ 18,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Verenigde Arabische Emiraten, Albanië, Oostenrijk, Australië, Aruba, Azerbeidzjan, Bosnië en Herzegovina, Barbados, Bangladesh, België, Burkina Faso, Bulgarije, Benin, Brunei, Brazilië, Bahama’s, Belarus, Canada, Congo-Kinshasa, Zwitserland, Kameroen, China, Costa Rica, Cuba, Tsjechië, Duitsland, Denemarken, Dominicaanse Republiek, Algerije, Estland, Egypte, Spanje, Ethiopië, Finland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Georgië, Ghana, Guinee, Griekenland, Guatemala, Hongkong SAR van China, Honduras, Kroatië, Hongarije, Indonesië, Ierland, Israël, India, Irak, Iran, Italië, Jersey, Jordanië, Japan, Kenia, Cambodja, Zuid-Korea, Koeweit, Kazachstan, Libanon, Sri Lanka, Litouwen, Luxemburg, Letland, Marokko, Madagaskar, Noord-Macedonië, Macau SAR van China, Martinique, Malta, Mauritius, Malawi, Mexico, Maleisië, Namibië, Nieuw-Caledonië, Nigeria, Nicaragua, Nederland, Noorwegen, Nieuw-Zeeland, Frans-Polynesië, Papoea-Nieuw-Guinea, Pakistan, Polen, Puerto Rico, Palestijnse gebieden, Portugal, Qatar, Roemenië, Servië, Rusland, Saoedi-Arabië, Soedan, Zweden, Singapore, Slovenië, Slowakije, Sierra Leone, El Salvador, Thailand, Tunesië, Tonga, Turkije, Trinidad en Tobago, Taiwan, Tanzania, Verenigde Staten, Oezbekistan, Vietnam, Jemen, Zuid-Afrika, Zambia, Zimbabwe

Ondersteunde talen

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds, zh-hant

Prijzen vanaf:

US$ 18,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Freshdesk Software - 1
Freshdesk Software - 2
Freshdesk Software - 3
Freshdesk Software - 4
Freshdesk Software - 5
Freshdesk Software - 6
Freshdesk Software - 7
Freshdesk Software - 8
Nog 9 andere bekijken
Freshdesk-video
Freshdesk Software - 1
Freshdesk Software - 2
Freshdesk Software - 3
Freshdesk Software - 4
Freshdesk Software - 5
Freshdesk Software - 6
Freshdesk Software - 7
Freshdesk Software - 8

Functies

Totaal aantal functies van Freshdesk: 121

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Archiveren en retentie
  • Auditing van problemen
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Beslissingsondersteuning
  • Bestanden delen
  • Bewaking
  • Bewaking van sociale media
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Casusbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Categoriseren/Groeperen
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Communitybeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactendatabase
  • Content maken
  • Contentbeheer
  • Controle van oproepen
  • Dashboard
  • Discussies / forums
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische handtekening
  • Engagement tracking
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Formulierbeheer
  • Gamification
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Herinneringen
  • IVR en spraakherkenning
  • Inboxbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Markeren
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Mobiele toegang
  • Netwerkcontrole
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Online forums
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Overzichtsrapporten
  • Personeelsbeheer
  • Plannen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Problemen bijhouden
  • Projectbeheer
  • Projectplanning
  • Projecttijd bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime meldingen
  • Realtime updates
  • Routering
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Sentimentanalyse
  • Servicegeschiedenis
  • Sessies opnemen
  • Slepen en neerzetten
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Tekstbewerking
  • Terugkerende problemen
  • Ticketbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Vergaderen
  • Verzendbeheer
  • Virtuele assistent
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Zendesk

4,4
#1 alternatief voor Freshdesk
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisati...

Zoho Desk

4,5
#2 alternatief voor Freshdesk
Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het...

Salesforce Service Cloud

4,4
#3 alternatief voor Freshdesk
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op...

Jira

4,4
#4 alternatief voor Freshdesk
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(2.429)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,5/5

Heb je Freshdesk al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 2.429 reviews worden weergegeven
Andrea G.
Totaalscore
  • Sector: Consumentenelektronica
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

The best alternative to Zendesk

Beoordeeld op 28-4-2022

We set up our ticketing system and built our help center portal with a custom CSS solution and it...

We set up our ticketing system and built our help center portal with a custom CSS solution and it adapts perfectly to our needs

Pluspunten

Workflow and automations works really well. It's super easy to use and UI is very well-designed. If you start using it you become a power user in few days.

Minpunten

There's nothing in particular I don't like

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Simple to use helpdesk system with loads of features in even the free version

Beoordeeld op 6-5-2022

I have used it for many years to log all my tickets and it has worked perfectly well in all that...

I have used it for many years to log all my tickets and it has worked perfectly well in all that time without all the hassle of running an internal system.

Pluspunten

I like the simple to use menus that you can quickly complete your tasks by utilising but there is still a lot of power and features just underneath the surface for the more advanced user. The learning curve is not very steep.

Minpunten

There are few features missing from the free and entry level versions that would make it shine and there doesn't seem to be a logical reason why these are missing. Selecting dates longer that the default for exporting reports is a bit laborious . I would also like some basic reports in the free or entry level instead of just Excel formats that are based on the 2003 version so has to be encoded to latest and saved so an extra step.

Overwogen alternatieven

SherpaDesk en Zoho Desk

Redenen om over te stappen op Freshdesk

It had more features and less learning curve making it easier to implement. The pricing model was also more suited to our business.
Vladimir C.
Totaalscore
  • Sector: Computergames
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Game company (Freshdesk)

Beoordeeld op 20-5-2021

The software is good and has big potential. I send a lot of feedback. Unfortunately bug fix process...

The software is good and has big potential. I send a lot of feedback. Unfortunately bug fix process is super slow. I wish company will be grateful for the bug report which I provide for free. Thanks.

Pluspunten

Powerful analytics, reasonable price, cool widget, knowledge base, automations....

Minpunten

Bad editor, slow bug fix. Sometimes customer has to wait for years. Success manager ignore complaints. Support do not have SLA for resolution. They can forget about you and do not update issue status for months.

Overwogen alternatieven

Jira en Intercom

Redenen om voor Freshdesk te kiezen

Zendesk is not comfortable to use. Bad UI and UX. Super high price.

Overgestapt van

Zendesk

Redenen om over te stappen op Freshdesk

Price and potential. I just to believe in Freshdesk.
Josh P.
Totaalscore
  • Sector: Verzekeringen
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Freshdesk for the win

Beoordeeld op 3-2-2022

We use it for our tech support team as well as other teams in IT. It is super easy to use and easy...

We use it for our tech support team as well as other teams in IT. It is super easy to use and easy to customize fields that you need. We are able to keep track of tickets and can assign tickets to other departments to assist. The ability to forward tickets to non-users makes it easy to keep up with all open tickets in one location.

Pluspunten

Product is easy to use. It sends updates without needing to refresh the page. The app as well as it's ability to be linked to Teams, makes it super easy to stay on top of tickets when away from your desk.

Minpunten

You can create multiple ticket views for multiple departments. There is a trash can icon near the ticket view name. Multiple times users have clicked that, and instead of deleting a specific ticket, it deletes the ticket view and it has to be rebuilt. Having a pop-up of are you sure you want to delete this ticket view would save time and headaches.

Overwogen alternatieven

Zendesk

Redenen om voor Freshdesk te kiezen

Our company grew and it became tougher to manage using the limited features of Spice WorksZenDes

Redenen om over te stappen op Freshdesk

Freshdesk was more affordable and still had the features we needed
Paul G.
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great start for small teams and a really strong contender for large or growing teams

Beoordeeld op 5-5-2022

We used the free version for our team of four people and found it a joy to configure and use. I...

We used the free version for our team of four people and found it a joy to configure and use. I searched for all emails to or from the vendor's support address and found about a dozen. We've since moved to a different product and the volume of correspondence with their support team is much higher.

Overall, Freshdesk is a very good product that I recommend highly.

Pluspunten

It's completely free for teams of 10 or less agents. Features are limited, and if you look at the various editions of Freshdesk I'm sure you'll agree the paid options are attractive - see https://freshdesk.com/pricing. For a pure helpdesk, it's really impressive. The interface is intuitive and responsive.

There is a mobile app which I thoroughly enjoyed and used it a lot on the go. It is superior to our current helpdesk solution's mobile app which I avoid using completely!

Minpunten

I haven't used Freshdesk for a while and I don't remember negatives about my experience with it. The only obvious drawback is that the product is a standalone helpdesk - FreshWorks (the publisher) has other products that tie in with it to handle CRM and remote access.

5 van 2.429 worden weergegeven Lees alle reviews

Freshdesk - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Freshdesk.

Freshdesk kent de volgende prijsmodellen:

Freshdesk heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Freshdesk ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds, zh-hant

Freshdesk ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Freshdesk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Adobe Commerce, Aircall, Ameyo, BILLIVING, Batchbook, BigCommerce, Box, CS-Cart, Campaign Monitor, Capsule, ChargeDesk, CollabSpot, Constant Contact, CustomerGauge, Dropbox Business, Easy Insight, Five9, FluentStream, FreshBooks, Freshsales, FullContact, GitHub, Gmail, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Contacts, Google Drive, Google Hangouts, Google Workspace, Harvest, HelpOnClick Help Desk Software, Highrise, HipChat, Hootsuite, HubSpot Marketing Hub, Hubstaff, Insightly, Jira, Keap, Klipfolio, Localize, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft Teams, Nimble, Olark, OneDrive, OneLogin, OneSky, Pipedrive, Pipeline, Pipeliner CRM, Pivotal Tracker, ProProfs Knowledge Base, QuickBooks, QuickBooks Online Advanced, Rescue, RingCentral Contact Center, SEOshop eCommerce, Salesforce Sales Cloud, Salesforce Service Cloud, Segment, Shopify, Slack, SnapEngage, Solve CRM, SugarCRM, SurveyMonkey, Talkdesk, Time Doctor, Transifex, Twitter, Userlike, WooCommerce, Woopra, WordPress, WorkflowMax, Xero, Zapier, Zoho CRM, Zoom Meetings, elevio, iContact, ilos, iorad

Freshdesk biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Freshdesk.