Over Freshdesk

Freshdesk is SaaS-gebaseerde klantenondersteuningssoftware die is ontwikkeld om bedrijven van elke omvang de tools te bieden die ze nodig hebben om indruk te maken op klanten – robuuste mogelijkheden voor meerdere kanalen, geïntegreerde spelmechanismen om de productiviteit van medewerkers te verhogen, slimme automatisering, self-serviceportals, communityforums en meer.

Freshdesk is een complete cloudgebaseerde oplossing voor klantenondersteuning met de nadruk op bruikbaarheid die alles biedt wat een bedrijf nodig heeft om uitzonderlijke ondersteuning te leveren. In tegenstelling tot concurrerende producten met hoge prijsniveaus en addertjes onder het gras, is Freshdesk betaalbaar geprijsd en is het voor de eerste drie agenten altijd gratis.

Freshdesk biedt vier tariefplannen: Sprout is ideaal voor kleine bedrijven en is voor altijd gratis voor een onbeperkt aantal medewerkers. Bedrijven die hun klantenondersteuning proactief willen inzetten, kunnen het Blossom-plan gebruiken voor $ 19 per medewerker. Het Garden-plan is gericht op bedrijven die groeien en uiteenlopen in meerdere producten, beschikbaar voor $ 35 per medewerker. Het Estate-plan ($ 49 per medewerker) is bedoeld voor grotere ondernemingen die hun klanten een persoonlijke ondersteuningservaring willen bieden. Ook is onlangs het meer uitgebreide Forest-plan toegevoegd ($ 89 per medewerker).

Prijzen vanaf:

US$ 15,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Albanië, Algerije, Argentinië, Aruba, Australië en nog 115 andere

Ondersteunde talen

Arabisch, Chinees, Chinees, Deens, Duits en nog 20 andere

Prijzen vanaf:

US$ 15,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Freshdesk Software - 1
Freshdesk Software - 2
Freshdesk Software - 3
Freshdesk Software - 4
Freshdesk Software - 5
Freshdesk Software - 6
Freshdesk Software - 7
Freshdesk Software - 8
Nog 9 andere bekijken
Freshdesk-video
Freshdesk Software - 1
Freshdesk Software - 2
Freshdesk Software - 3
Freshdesk Software - 4
Freshdesk Software - 5
Freshdesk Software - 6
Freshdesk Software - 7
Freshdesk Software - 8

Functies

Totaal aantal functies van Freshdesk: 113

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Alerts/Escalation
  • Archiveren en retentie
  • Auditing van problemen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Beslissingsondersteuning
  • Bestanden delen
  • Bewaking
  • Bewaking van sociale media
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • CRM
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Callcenterbeheer
  • Casusbeheer
  • Catalog Management
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Content maken
  • Contentbeheer
  • Controle van oproepen
  • Customer Communication
  • Dashboard
  • Discussions/Forums
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mailsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Engagement tracking
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Formulierbeheer
  • Gamification
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • IVR
  • Inboxbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Markeren
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Mobiele toegang
  • On-demand opnamen
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Online forums
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Overzichtsrapporten
  • Predictieve analyse
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Probleembeheer
  • Problemen bijhouden
  • Projectbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Real-Time Monitoring
  • Real-Time Notifications
  • Real-Time Updates
  • Realtime chatten
  • Routering
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Sentimentanalyse
  • Sessies opnemen
  • Slepen en neerzetten
  • Taakbeheer
  • Tekstbewerking
  • Terugkerende problemen
  • Third-Party Integrations
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Vergaderen
  • Virtuele assistent
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Dynamics 365

4,4
#1 alternatief voor Freshdesk
Microsoft Dynamics 365 is meertalige ERP-software voor meerdere valuta's. De oplossing is ontworpen voor middelgrote en...

HappyFox Help Desk

4,6
#2 alternatief voor Freshdesk
HappyFox is een praktische helpdeskoplossing voor het beheren van verzoeken vanuit meerdere kanalen, met een ticketsyste...

ManageEngine Endpoint Central

4,6
#3 alternatief voor Freshdesk
Een geïntegreerde toepassing voor het beheer van desktop- en mobiele apparaten die het gecentraliseerde beheer van...

Zoho CRM

4,3
#4 alternatief voor Freshdesk
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(3.374)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,5/5

Heb je Freshdesk al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 3.374 reviews worden weergegeven
Sofiya
Sofiya
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

HelpDesk Support Specialist

Beoordeeld op 25-9-2023

Overall, I am quite happy as a user when it comes to Freshdesk. It is easy to grasp, and it...

Overall, I am quite happy as a user when it comes to Freshdesk. It is easy to grasp, and it notifies you promptly when new tasks are popping up. The Call Centre function is very reliable and easy to use, especially since the phone app is well maintained, meaning no calls are missed. It is very easy to log cases and to also search for said cases.

Pluspunten

Fresh Desk is very easy to use and to understand basically from day one. I also like the fact that it is very light which makes it run very fast, making our work very quick and reliable. Once you get the hang of it, you can practically solve all cases using just a few buttons on the keyboard.

Minpunten

When there is a maintenance issue, causing Freshdesk to crash, there is no notification as to why this is happening and how long it will be down for. The Fresh Chat mobile app keeps crashing without any reason, and it does not provide an error code, making it difficult to figure out how to fix the problem. The tech support for the app is also abysmal - they are extremely slow to respond or they just don't respond; when they do respond - they reply back with bot-generated problem "solutions" that basically end with "please contact support".

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Thums up Freshdesk- overall great experience with freshdesk.

Beoordeeld op 13-9-2024

Great over all experience with Freshdesk we 55 engineers are working on it, we are very well...

Great over all experience with Freshdesk we 55 engineers are working on it, we are very well satisfied Freshdesk.

Pluspunten

Wonderful Product to manage your staff bandwidth. also easy to manage and use.

Minpunten

GUI of this product, Freshdesk can better with it.

Niels
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10

Never close a contract directly with Freshworks

Beoordeeld op 12-6-2024

Freshdesk in general is ok to work with, it doesn't excell in specific matters but also not fails....

Freshdesk in general is ok to work with, it doesn't excell in specific matters but also not fails. However we made the misstake to close our contract directly with Freshworks (as our re-seller stopped), this has been the biggest misstake ever. There customer service and assistance is not excisting, questions remain unanswered, no solutions are offered, with this all kind of problems start to arise for which no solutions are offered

Pluspunten

The reseller that was between Freshworks and us

Minpunten

No full intergration with their other modules. (chat, sales). FreshCRM completly failled product which was only shorly on the market and replaced by Freshsales again.

Totaalscore
  • Sector: Meubels
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great Ticket Management Tool for Customer Support

Beoordeeld op 7-11-2024

Pluspunten

Very effective ticket management, can be integrated with a wide variety of softwares either through the marketplace or through custom SDKs. Very stable product with great customer support.

Minpunten

Pricing is a bit on the higher end and the way Automations can be created and implemented in Freshdesk is not very good when compared to other tools.

Overwogen alternatieven

LeadSquared

Redenen om over te stappen op Freshdesk

Much more trusted and stable software. Easy to use with a wide variety of features.
Jacqueline
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Freshdesk -small IT Team, large campus. NO problem!

Beoordeeld op 8-5-2024

My overall experience moving our helpdesk operations to Freshdesk was extremely positive and simple...

My overall experience moving our helpdesk operations to Freshdesk was extremely positive and simple to implement. We started out with the free trial and quickly decided to purchase the Pro version. Our productivity with ticket management increased beyond what my expectations were and the fact that we could keep the tickets forwarded the same way through an existing email address made the transition process transparent to the rest of the community.

Pluspunten

We made the move to Freshdesk because of its features and Mobile app. Immediately, my team found the interface far superior to our previous helpdesk application. The filtering and merging of tickets allows us to keep track of our busy workload while the mobile app helps us stay updated while on the go across our 200 acre campus. We can see in realtime what is happening with a ticket status and can respond accordingly. No time is wasted because of duplication. We have also built out our solutions section with FAQ articles that we can easily link in our tickets. When you have a team of 3 for 180 FTE, 700 students and 1,500 parent constituents that you provide technical support to, you need a tool like Freshdesk to keep you as agile and efficient as possible!

Minpunten

We currently only use Freshdesk in the IT dept. I would love to expand our school's use of Freshdesk to other areas but the per agent cost may become a barrier to doing this.

Overwogen alternatieven

Asset Essentials

Redenen om voor Freshdesk te kiezen

We made the switch from Spiceworks to Freshdesk because we became frustrated with some of the limitations we were finding with our current solution at the time. We appreciate the clean and modern interface with simple to use reporting and slick dashboard metrics.

Overgestapt van

Spiceworks Cloud Help Desk

Redenen om over te stappen op Freshdesk

We actually did purchase another solution for our Operations dept. but quickly found that it would not fit our needs in IT. We are so glad we went with Freshdesk because the other vendor made a 1yr commitment so cost prohibitive that the school was forced to enter a 3 yr. contract for a new software application. Needless to say, the other vendor did not live up to expectations. I am thankful for Freshdesk every time I have to engage in a support ticket with the other vendor.
5 van 3.374 worden weergegeven Lees alle reviews

Freshdesk - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Freshdesk.

Freshdesk kent de volgende prijsmodellen:

Freshdesk heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Freshdesk ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Freshdesk ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Freshdesk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Adobe Commerce, Aircall, Ameyo, BILLIVING, Batchbook, BigCommerce, Box, CS-Cart Store Builder, Campaign Monitor by Marigold, Capsule, ChargeDesk, Constant Contact, CustomerGauge, Dropbox Business, Easy Insight, Five9, FluentStream, FreshBooks, Freshsales, FullContact, GitHub, Gmail, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Contacts, Google Drive, Google Workspace, Harvest, Highrise, Hootsuite, HubSpot Marketing Hub, Hubstaff, Insightly, Jira, Keap, Klips, Localize, LogMeIn Rescue, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft Teams, Nimble, Olark, OneDrive, OneLogin, OneSky, Pipedrive, Pipeline CRM, Pipeliner CRM, Pivotal Tracker, Playvox, ProProfs Knowledge Base, QuickBooks Online Advanced, RingCentral Contact Center, Salesforce Sales Cloud, Salesforce Service Cloud, Segment, Shopify, Slack, Solve CRM, SugarCRM, SurveyMonkey, Talkdesk, Time Doctor, Transifex, Twitter/X, Userlike, WooCommerce, Woopra, WordPress, WorkflowMax, Xero, Zapier, Zoho CRM, Zoom Workplace, elevio, iContact, ilos, iorad

Freshdesk biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Freshdesk.