Over Quickbase

Quick Base is een platform voor het bouwen van toepassingen waarmee gebruikers op maat gemaakte zakelijke toepassingen kunnen maken zonder codering. De ondernemingsklare oplossing biedt tools als workflowautomatisering, -meldingen en -herinneringen, taakbeheer, teamsamenwerking, interactieve dashboards en meer.

Quick Base bevat eenvoudige webformulieren voor snelle gegevensverzameling, point-and-click integratie met andere cloud-apps en gegevensbronnen, robuuste API's, onbeperkte rapporten en dashboards, aanpasbare startpagina's en bestuur op maat met inbegrip van op rollen gebaseerde toegangscontrole.

Prijzen vanaf:

US$ 600,00/jaar

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Canada, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 600,00/jaar

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Quickbase Software - 1
Quickbase Software - 2
Quickbase Software - 3
Quickbase Software - 4
Quickbase Software - 5
Quickbase Software - 6
Quickbase Software - 7
Quickbase Software - 8
Quickbase Software - 9
Quickbase Software - 10
Quickbase Software - 11
Quickbase Software - 12
Nog 17 andere bekijken
Quickbase-video
Quickbase-video
Quickbase-video
Quickbase-video
Quickbase-video
Quickbase Software - 1
Quickbase Software - 2
Quickbase Software - 3
Quickbase Software - 4
Quickbase Software - 5
Quickbase Software - 6
Quickbase Software - 7
Quickbase Software - 8
Quickbase Software - 9
Quickbase Software - 10
Quickbase Software - 11
Quickbase Software - 12

Functies

Totaal aantal functies van Quickbase: 237

  • 3PL-beheer
  • API
  • Aangepaste ontwikkeling
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Aansturing van onderaannemers
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afschrijvingsbeheer
  • Agile-methodiek
  • Apparatuur bijhouden
  • Apparatuurbeheer
  • Applicatiebeheer
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Automatisering van formulieren
  • Back-up en herstel
  • Bandenbeheer
  • Bedrijfsprocesbesturing
  • Beheer van ISO-normen
  • Beheer van commercieel vastgoed
  • Beheer van gegevensopslag
  • Beheer van gegevenswoordenboek
  • Beheer van juridische zaken
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van onderdelen
  • Beheer van problemen
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van verlofuren
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Bestandsopslag
  • Betaling aan leverancier(s)
  • Biedingsbeheer
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Commercieel
  • Communicatiemanagement
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Conflictbeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dashboard
  • Defecten bijhouden
  • Documentbeheer
  • Documenten capture
  • Documenten coderen en controleren
  • Documenten genereren
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mails omzetten naar taken
  • EDI
  • ERP
  • Eenmalige aanmelding
  • Facility asset management
  • Factureren
  • Formulierbeheer
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Garanties bijhouden
  • Geautomatiseerde planning
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensmigratie
  • Gegevensmodellering
  • Gegevensreplicatie
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gezamenlijke ontwikkeling
  • Geïntegreerde ontwikkelomgeving
  • Grafische gebruikersinterface
  • HR-beheer
  • Helpdeskbeheer
  • Herinneringen
  • Ideeënbeheer
  • Implementatiebeheer
  • Import- en exportbeheer
  • In- en uitchecken
  • Informatieverzoeken en aanvragen
  • Inkoop en ontvangst
  • Inkoopbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Inkoopzijde (leveranciers)
  • Inspectiebeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integratiebeheer
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kanban-bord
  • Kennisbeheer
  • Klachtenbeheer
  • Klanten volgen
  • Klantenbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Kosten bijhouden
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Kwaliteitscontrole van leveranciers
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Materiaallijsten
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • No-code
  • Offertes
  • Onderhoudsbeheer
  • Ondersteuning meerdere programmeertalen
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Ontwikkeling van web-apps
  • Ontwikkeling voor mobiel
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Orderbeheer
  • Orders afhandelen
  • Orderverwerking
  • Overheidscontracten
  • Payrollbeheer
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Plannen
  • Portefeuillebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Preventief onderhoud
  • Priorisering
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Productidentificatie
  • Productplanning
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projectsjablonen
  • Providerbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van incidenten
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime gegevens
  • Realtime rapportage
  • Realtime synchronisatie
  • Referenties bijhouden
  • Relationeel
  • Reserveringenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Routering
  • Samenwerken in teams
  • Samenwerkingstools
  • Schattingen
  • Segmentering
  • Servicegeschiedenis
  • Sjablonen
  • Slepen en neerzetten
  • Sourcingbeheer
  • Specialiteitencontracten
  • Spreadsheetweergave
  • Stamgegevensbeheer leveranciers
  • Status bijhouden
  • Subtaken maken
  • Taak voor bovenliggend item
  • Taakbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Takenbordweergave
  • Takenlijst
  • Territoriumbeheer
  • Terugkerende afspraken
  • Terugkerende taken
  • Test- en kwaliteitscontrole
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toewijzing en planning van resources
  • Traditionele methodologieën
  • Trainingsbeheer
  • Transactiegeschiedenis
  • Transport bijhouden
  • Transportbeheer
  • Vaardigheden bijhouden
  • Variabele werkkrachten
  • Vastgoeddatabase
  • Vergunningenbeheer
  • Verkoopprognose
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Verzendbeheer
  • Visueel modelleren
  • Voor commercieel vastgoed
  • Voor de AEC-sector
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor juridische deskundigen
  • Voor mkb-bedrijven
  • Voor no-code development
  • Voorgedefinieerde modules
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Voorraadbeheer
  • Voorraadoptimalisatie
  • Voorspellen van de vraag
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wagenparkbeheer
  • Web- en mobiele apps ontwikkelen
  • Webformulieren
  • Werk bijhouden
  • Werkorders maken
  • Wervingsbeheer
  • Wisselen van dienst
  • Woning
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst

Alternatieven

Mendix

4,8
#1 alternatief voor Quickbase
Mendix is een snel en eenvoudig platform waarmee je digitale innovatie kunt stimuleren, waardoor bedrijven en IT ideeën...

monday.com

4,6
#2 alternatief voor Quickbase
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten...

Salesforce CPQ & Billing

4,2
#3 alternatief voor Quickbase
Salesforce CPQ is een CPQ-oplossing die volledig native is voor het Salesforce-platform. Het levert geautomatiseerde...

Google Sheets

4,7
#4 alternatief voor Quickbase
Google Spreadsheets is een cloudgebaseerd spreadsheetplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(251)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
4,1/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je Quickbase al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 251 reviews worden weergegeven
Brad
Totaalscore
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Quickbase transformed our business

Beoordeeld op 4-1-2017

My company is an energy efficiency contracting business with 20+ employees and $2.5M in annual...

My company is an energy efficiency contracting business with 20+ employees and $2.5M in annual revenue across residential and commercial business lines. Before we used Quickbase, we had used a combination of other software, and a proprietary software we built to manage our operations. Where these software fell short, Quickbase far exceeded. Simply put the ability create, extend, and change our application to meet our specific needs in a constantly changing environment is powerful. Our application has become our CRM, Project Management, and Operational tracking ad reporting software all built into one with a lot of automation and integration to boot!

Pluspunten

Developing on Quickbase is incredibly easy. Most business operators with basic business software instincts can start building in Quickbase immediately, or they can choose an application on their exchange to start off with. Beyond the basics, where Quickbase really shines is how robust of a platform it is with incredible functionality including beautiful reporting, dynamic filtering, formula fields and form logic, integration ability, and more. There's always a new trick you can learn in Quickbase.

In terms of usability, that's really all in the app your choose to use or build. It can be really clunky or sleek. All depends on your ability to build a usable app. The design of the interface is basic, but they're in the process of rolling out a new UI called Mercury that looks great.

Minpunten

Quickbase does not provide a ton of customer support. They rely on an incredible community of users and developers as well as approved Quickbase Solutions Providers (QSPs) that customers can contract with for help with building their applications. But if you're looking to go at it on your own, you will have to dig if you need help with something. As savvy of as Quickbase user I am, it took me three years before I even learned that I had an account manager at Quickbase.

Cody
Totaalscore
  • Sector: Administratie
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Quick Base is a solid way to visualize and share data with controls

Beoordeeld op 29-12-2020

I have used Quick Base for a long time, and can get around easier than many of my colleagues. I...

I have used Quick Base for a long time, and can get around easier than many of my colleagues. I view that as a mark against Quick Base, but overall it serves well as a place to store and visualize data for a distributed team.

Pluspunten

Quick Base is a solid way to visualize and share data with controls. It serves well as a data repository and tool for displaying large data sets.

Minpunten

Not as intuitive as some of the competitors, sometimes it takes 2-3 menu clicks to get where you're going.

İbrahim
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Easy to use

Beoordeeld op 23-10-2022

Pluspunten

It has a database-oriented approach. It can also be considered as an online database. An ideal solution for people who use Excel. By creating a table with the web interface, you can automatically insert your excel data into it. You can create your own query screens, report screens, and even form entry screens with a single click. It is so useful. By switching to the mycustomapp tab, I can create as many tables as I want. I can make my changes by adding the columns I want to the tables.

Minpunten

Unable to define complex business rules. Only when entering the form, rules about the fields of the table can be defined (Required field, amount must be greater than 100 etc.).

Luis armando
Totaalscore
  • Sector: Managementconsulting
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Maandelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

El.poder de la NUBE

Beoordeeld op 5-11-2022

Positiva pero se puede mejorar haciendo mas facil y accesible la.solucion

Positiva pero se puede mejorar haciendo mas facil y accesible la.solucion

Pluspunten

Poder subir a la nube y almacenar proyectos clave y.toda.informacion comercial de tareas de grupos de trabajo interno

Minpunten

Procesos complicados para trabajar a distancia.con grupos.de trabajo

Overwogen alternatieven

Basecamp

Redenen om over te stappen op Quickbase

Uso muchos productos segun la.sofisticacion de.el.grupo de trabajo la.solucion debe ser distinta y ad hoc
George
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

Quickbase: the the missing link between applications and and business owners

Beoordeeld op 22-2-2016

I have used Quickbase for about 2 years now, and I have needed to create the application for my...

I have used Quickbase for about 2 years now, and I have needed to create the application for my company from scratch.
After having dabbled with the likes of designing a SQL or Access database, to creating a seemingly easier FileMaker application, Quickbase ended up winning those, hands down.

From a UI/UX perspective, Quickbase is a very intuitive products. You will immediately notice the attention to detail in designing this product the very first time you run into an error in a formula, or any design element. All feedback from the application is so detailed to the point where it practically resolves the issue for you. No other application has ever done that for me.

Furthermore, it allows even a non-technical user create fairly complex applications that are far from achievable using a normal database product.

Even if you are looking to create certain more advanced functionality in Quickbase, for instance, interacting with other applications via the API, you have native connectors within Quickbase which is constantly growing, and you can use applications like Zapier to further than integration without requiring any programming knowledge.

I can write about the benefits of this application for pages, but, I will just say that, if you are drowning in Excel sheets to run your business, and have no way to link your data in an elegant way, do yourself a favor, and check out Quickbase for this purpose.

Pluspunten

- Easy of use (Great UI/UX)
- Flexible Interface
- Scalable
- Supports a full API for integration to virtually any other application
- Allows for scaling to a multi-user application, allowing for complex workflows to match business process.
- It's a mature product, which means that you would hard pressed to ask a question that hasn't already been answered by one of the Quickbase geniuses in the community forums.
- The community support is fantastic, and their support is very quick and efficient.

Minpunten

- Reports are not easily formattable. So, if you want to send out reports to your clients, or internally within the company, you would have to resort to 3rd party tools to allow for such functionality.
I'm hoping that Quickbase will work on this particular aspect of their reporting in future releases.

Antwoord van QuickBase

Thanks for the fantastic review, George! Glad to hear QuickBase is working for you and your organization. We are always working to enhance QuickBase -- including updating our reporting options -- so please stay tuned for great new features in the future!

5 van 251 worden weergegeven Lees alle reviews

Quickbase - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Quickbase.

Quickbase kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 600,00/jaar
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Quickbase heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Quickbase ondersteunt de volgende talen:

Engels

Quickbase ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Quickbase kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Bill.com, Boomi, Box, DocuSign, Dropbox Business, Easy Insight, Gmail, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Drive, Marketo Engage, Microsoft Outlook, NetSuite, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Sage Intacct, Salesforce Service Cloud, Slack, SurveyMonkey, Tableau, Workato, Workday Financial Management, Zapier, Zendesk Suite, Zuora

Quickbase biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Quickbase.