
Over AutoEntry
OCREX DocuRec elimineert de noodzaak voor handmatige gegevensinvoer en verplaatst boekhoudkundige documenten naar het papierloze domein van de computercloud. DocuRec verwerkt en boekt automatisch gegevens uit facturen en andere boekhouddocumenten, verifieert de nauwkeurigheid van de vastgelegde gegevens en werkt geïntegreerde boekhoudtoepassingen bij. Met DocuRec kunnen gebruikers gegevens uit geïmporteerde documenten in realtime bekijken en bewerken.
DocuRec helpt gebruikers gegevens snel in te voeren in boekhoudtoepassingen. DocuRec automatiseert het proces. DocuRec heeft momenteel integraties voor Xero, Sage 50, Quickbooks, Kashflow en Fuzemetrix. Vanuit de interface van DocuRec kunnen gebruikers binnenkomende documenten integreren met bijbehorende accountmappen. DocuRec kan gegevens op intelligente wijze automatisch doorsturen naar een of meer boekhoudtoepassingen, waardoor de app in verschillende workflows past.
OCREX DocuRec beschikt over een aantal samenwerkingsfuncties waarmee boekhouders, boekhoudpartners en andere belanghebbenden veilig kunnen samenwerken aan gescande documenten. DocuRec biedt ook e-mailintegratie, waardoor documenten die in DocuRec zijn gescand naar klanten en andere ontvangers kunnen worden gemaild.
DocuRec werkt in elke browser als een webgebaseerde toepassing.
Afbeeldingen





Twijfels over AutoEntry?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Odoo

NetSuite

Datamolino

Dext Prepare

Reviews
Heb je AutoEntry al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Administratie
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Professional's Product Of Choice For Sobell Rhodes LLP
Beoordeeld op 30-11-2017
Pluspunten
- AutoEntry is easy to setup and use.
- Our staff required very little initial training to get going.
- Our clients love saving time and money with less data entry.
- Excellent 3rd party integration options.
Minpunten
- The support can sometimes be very delayed and unresponsive.
- Although individual uploads are relatively inexpensive, costs can be blind and rack up quickly if you do not make use of the statements and billing features.
- Processing times can vary between 2-5 hours and you will not know in advance exactly how long it will take.
- Sector: Administratie
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Straight-forward simplicity
Beoordeeld op 11-12-2017
Pluspunten
Easy to use time-saving software. Integrates with a wide variety of accounting software, provides flexibility across my clients. Web-based and the smartphone app, make it convenient. Speedy processing of uploads. Simple to set-up and add people (team or clients) to each account, making it a smooth onboarding process.
Overall a great addition to my offering.
Minpunten
Lengthy time on gaining help and support, can be difficult to handle issues with clients. Missing items, for no apparent reason can cause frustration, delays and additional cost when needing to re-upload.
- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10
Time saving promisses, time wasting results
Beoordeeld op 17-8-2022
I have been using AutoEntry for over 2 years hoping that the longer I used it the easier it would...
I have been using AutoEntry for over 2 years hoping that the longer I used it the easier it would be to use. This is not the case. It is a rare occurrence when I can go through a short stack of processed invoices without having to open up support chat and request help or a complete reprocessing of a document. Correcting small discrepancies is a clunky process that requires moving your hands back and forth from the keyboard to the mouse several times for each line. Occasionally a document is so poorly processed that the data is fabricated to manipulate the numbers and force a balanced transaction. It would seem that documents are run through OCR with human assistance. For what ever reason this combination produces a grab bag of unpredictable results and it seems to be getting worse over the last few months. I was hoping AutoEntry would save me time but I it has done exactly the opposite.
Pluspunten
Once I correct the regular invoice inaccuracies in the user interface AutoEntry exports to QuickBooks Online well. Product mapping is easy when it works.
Minpunten
About 2 out of 3 invoices with line items processed have some level of inaccuracy. There is an "automatically post" option that I would NEVER turn on if you care about having accurate data, cost centers, or inventory.
- Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Part of a rane of tools to remove the routine tasks
Beoordeeld op 1-8-2017
Pluspunten
I really like the way clients can email supplier invoices to a separate address, then I get a notification and after quick review they are posted direct to accounting software (Sage in my case but works with most.
I first used the product when it was a bank reconciliation tools but it has developed so much now and has helped me save time which I can better use on other activities to benefit my clients.
Minpunten
Setting up a new client is not intuitive, a wizard based system may be better to ensure no steps are missed.
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Really usefull app that works for many of my client's businesses
Beoordeeld op 30-11-2017
Pluspunten
East to send documents - works brilliantly with Xero.
Easy for clients and their staff and for me and other bookkeepers in the practice to all use.
Minpunten
The webchat feature for assistance is not great and there isn't a direct "contact support" button which would make contacting support really easy.
AutoEntry - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over AutoEntry.V. Welke prijsmodellen heeft AutoEntry te bieden?
AutoEntry kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 12,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van AutoEntry?
AutoEntry heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door AutoEntry ondersteund?
AutoEntry ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt AutoEntry ondersteuning voor mobiele apparaten?
AutoEntry ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan AutoEntry worden geïntegreerd?
AutoEntry kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
AccountsIQ, Clear Books, FreeAgent, FuseMetrix, KashFlow, MYOB Business, QuickBooks, QuickBooks Online Accountant, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Reckon One, Sage 50cloud Accounting, Sage Business Cloud Accounting, SortMyBooks, Xero
V. Welke mate van ondersteuning heeft AutoEntry te bieden?
AutoEntry biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor AutoEntry.