Over AutoEntry

OCREX DocuRec elimineert de noodzaak voor handmatige gegevensinvoer en verplaatst boekhoudkundige documenten naar het papierloze domein van de computercloud. DocuRec verwerkt en boekt automatisch gegevens uit facturen en andere boekhouddocumenten, verifieert de nauwkeurigheid van de vastgelegde gegevens en werkt geïntegreerde boekhoudtoepassingen bij. Met DocuRec kunnen gebruikers gegevens uit geïmporteerde documenten in realtime bekijken en bewerken.

DocuRec helpt gebruikers gegevens snel in te voeren in boekhoudtoepassingen. DocuRec automatiseert het proces. DocuRec heeft momenteel integraties voor Xero, Sage 50, Quickbooks, Kashflow en Fuzemetrix. Vanuit de interface van DocuRec kunnen gebruikers binnenkomende documenten integreren met bijbehorende accountmappen. DocuRec kan gegevens op intelligente wijze automatisch doorsturen naar een of meer boekhoudtoepassingen, waardoor de app in verschillende workflows past.

OCREX DocuRec beschikt over een aantal samenwerkingsfuncties waarmee boekhouders, boekhoudpartners en andere belanghebbenden veilig kunnen samenwerken aan gescande documenten. DocuRec biedt ook e-mailintegratie, waardoor documenten die in DocuRec zijn gescand naar klanten en andere ontvangers kunnen worden gemaild.

DocuRec werkt in elke browser als een webgebaseerde toepassing.

Prijzen vanaf:

US$ 12,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor AutoEntry

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland , Verenigd Koninkrijk, India, Japan, Mexico, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits , Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Prijzen vanaf:

US$ 12,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor AutoEntry

Afbeeldingen

AutoEntry Software - 1
AutoEntry Software - 2
AutoEntry Software - 3
AutoEntry Software - 4
AutoEntry Software - 5
Nog 6 andere bekijken
AutoEntry-video
AutoEntry Software - 1
AutoEntry Software - 2
AutoEntry Software - 3
AutoEntry Software - 4
AutoEntry Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van AutoEntry: 17

  • Administratie
  • Beeldregistratie
  • Detectie van variaties door typefouten
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • Factuurbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevens ophalen
  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevensextractie
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Onkosten bijhouden
  • Optische lezers (OCR)
  • Realtime gegevens

Alternatieven

Dext Prepare

4,2
#1 alternatief voor AutoEntry
Receipt Bank bespaart je de rompslomp van je uitgaven. Receipt Bank zet die vervelende stukjes papier, bonnen en...

Datamolino

4,9
#2 alternatief voor AutoEntry
Datamolino extraheert gegevens uit bonnen, rekeningen en facturen voor export naar boekhoudsoftware zonder de noodzaak...

Grooper

4,6
#3 alternatief voor AutoEntry
De intelligente documentverwerking van Grooper biedt gegevensverrijking die menselijk begrip integreert in documenten...

Quixy

4,8
#4 alternatief voor AutoEntry
Quixy is een cloudgebaseerde platform zonder code waarmee zakelijke gebruikers zonder coderingsvaardigheden workflows...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(201)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,4/5

Heb je AutoEntry al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 201 reviews worden weergegeven
Daniel
Totaalscore
  • Sector: Administratie
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Convenient, accurate and time saving

Beoordeeld op 5-10-2017

Pluspunten

We have been using Auto Entry as a firm for a couple of months and we’re really impressed at how much time it can save, level of accuracy and convenience. As a medium sized accountancy firm we are always looking at options to save labour hours inputting data and so far it is a good inexpensive solution.

Purchase invoices are easy to process, we mostly upload all the invoices we want to process as one PDF and leave Auto Entry to process them, but there are options to process multi-page PDFs and more detailed breakdown. It will read the Date, Supplier name, and amounts, net of VAT and gross including it.

When Auto Entry and QuickBooks are linked up, all the Suppliers, Customers and the Chart of Accounts are linked, to the supplier account and relevant nominal can be selected from a drop down, which Auto Entry remembers going forward. You can ‘’Approve’’ invoices that are ready to import and sync up with QuickBooks.
Sales work very similar to Purchases.

Bank statements are processed quickly and are usually accurate, saving us many hours that our staff would have to spend manually summarising. The files at the end can then be either downloaded as an excel file or imported into QuickBooks. In terms of chargeable time it is inexpensive, freeing up time to work on other tasks.

When we first tried out Auto Entry, there is a chat box and the bottom right that lets you know what advisors are active at that time. They were very helpful at the start when navigating it.

- On behalf of Jerroms

Minpunten

Occasionally a figure may be incorrect when converting bank statements, however this is very rare.

Sometimes a duplicate items on an invoice may occur when processing purchase or sales invoices, Again quite rare.

EAMON
Totaalscore
  • Sector: Administratie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Change how you deal with clients and your own accounts

Beoordeeld op 12-11-2020

Cut down on time spent on repetitive and labourious tasks to free up staff to work on higer paid...

Cut down on time spent on repetitive and labourious tasks to free up staff to work on higer paid tasks such as accounts preparation instead of record-keeping

Pluspunten

Easy to use
New users are enthusiastic about the package
Inexperienced users can make progress on data entry
the package skims documents to pick up dates and amounts but also picks up on invoices where the invoice is entered twice and points out duplicates
At the end of the accounts process everyone can log in and view an image of the actual invoice uploaded thereby cutting down on verbal explanations and long conversations and misunderstandings

Minpunten

Possibly too easy to use
Users sometimes click an invoice as paid which causes complications later

Overwogen alternatieven

Dext Prepare

Redenen om over te stappen op AutoEntry

Receipt Bank ( RB ) didnt extract enough information, nor did it insert an image of the invoice in to our accounts package. RB was not reliable enough to do ''one-click'' posting in to Sage for VAT returns, it did produce a CSV file but that was too unwieldy to use.
Ken
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10

Time saving promisses, time wasting results

Beoordeeld op 17-8-2022

I have been using AutoEntry for over 2 years hoping that the longer I used it the easier it would...

I have been using AutoEntry for over 2 years hoping that the longer I used it the easier it would be to use. This is not the case. It is a rare occurrence when I can go through a short stack of processed invoices without having to open up support chat and request help or a complete reprocessing of a document. Correcting small discrepancies is a clunky process that requires moving your hands back and forth from the keyboard to the mouse several times for each line. Occasionally a document is so poorly processed that the data is fabricated to manipulate the numbers and force a balanced transaction. It would seem that documents are run through OCR with human assistance. For what ever reason this combination produces a grab bag of unpredictable results and it seems to be getting worse over the last few months. I was hoping AutoEntry would save me time but I it has done exactly the opposite.

Pluspunten

Once I correct the regular invoice inaccuracies in the user interface AutoEntry exports to QuickBooks Online well. Product mapping is easy when it works.

Minpunten

About 2 out of 3 invoices with line items processed have some level of inaccuracy. There is an "automatically post" option that I would NEVER turn on if you care about having accurate data, cost centers, or inventory.

Josh
Totaalscore
  • Sector: Import en export
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

AutoEntry

Beoordeeld op 28-6-2022

Pluspunten

The ease of use of the software is great and along with its inegration with Xero this makes AutoEntry a key piece of software for our business.

Minpunten

There is very little not to like about the software - there are occasional issues with the data transfer and having to reconnect to Xero but this doesnt happen often.

Trevor
Totaalscore
  • Sector: Kunst en nijverheid
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Our experience with AE

Beoordeeld op 2-10-2020

Excellent. Very good help desk

Excellent. Very good help desk

Pluspunten

Clear , links will in accounting products. Our staff are uploading their invoices and coding on line. Much better than paper invoices floating around.

Minpunten

Could do with expenses being a little more clear on the page for people not frequently in AE, they have a little trouble getting used to how to do their staff expenses - but we are getting there. Also some features like when an invoice was paid by debit card or credit card. not yet available for Sage users but on the development list. Now owned by Sage I expect it will work even better with sage as time goes on.

Overwogen alternatieven

Dext Prepare

Redenen om over te stappen op AutoEntry

initially price and flexibility of plans. Now that Sage have bought it I think it will grow to be even better for us.
5 van 201 worden weergegeven Lees alle reviews

AutoEntry - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over AutoEntry.

AutoEntry kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 12,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

AutoEntry heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

AutoEntry ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds

AutoEntry ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel)

AutoEntry kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Clear Books, FreeAgent, KashFlow, QuickBooks Online Advanced, Reckon One, Sage 50cloud Accounting, Xero

AutoEntry biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor AutoEntry.