AutoEntry

4,4 (223)
Schrijf een review!
Slimme gegevensverzameling voor accountants en boekhouders

Over AutoEntry

OCREX DocuRec elimineert de noodzaak voor handmatige gegevensinvoer en verplaatst boekhoudkundige documenten naar het papierloze domein van de computercloud. DocuRec verwerkt en boekt automatisch gegevens uit facturen en andere boekhouddocumenten, verifieert de nauwkeurigheid van de vastgelegde gegevens en werkt geïntegreerde boekhoudtoepassingen bij. Met DocuRec kunnen gebruikers gegevens uit geïmporteerde documenten in realtime bekijken en bewerken.

DocuRec helpt gebruikers gegevens snel in te voeren in boekhoudtoepassingen. DocuRec automatiseert het proces. DocuRec heeft momenteel integraties voor Xero, Sage 50, Quickbooks, Kashflow en Fuzemetrix. Vanuit de interface van DocuRec kunnen gebruikers binnenkomende documenten integreren met bijbehorende accountmappen. DocuRec kan gegevens op intelligente wijze automatisch doorsturen naar een of meer boekhoudtoepassingen, waardoor de app in verschillende workflows past.

OCREX DocuRec beschikt over een aantal samenwerkingsfuncties waarmee boekhouders, boekhoudpartners en andere belanghebbenden veilig kunnen samenwerken aan gescande documenten. DocuRec biedt ook e-mailintegratie, waardoor documenten die in DocuRec zijn gescand naar klanten en andere ontvangers kunnen worden gemaild.

DocuRec werkt in elke browser als een webgebaseerde toepassing.


Afbeeldingen

AutoEntry Software - 1
AutoEntry Software - 2
AutoEntry Software - 3
AutoEntry Software - 4
AutoEntry Software - 5
Nog 6 andere bekijken
AutoEntry-video
AutoEntry Software - 1
AutoEntry Software - 2
AutoEntry Software - 3
AutoEntry Software - 4
AutoEntry Software - 5

Twijfels over AutoEntry? Vergelijk met een populair alternatief

AutoEntry

4,4 (223)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 12,00
maand
Geen prijsinformatie gevonden

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

50
64

Integraties

15
11

Gebruiksgemak

4,4 (223)
4,7 (720)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,3 (223)
4,7 (720)

Klantenservice

4,4 (223)
4,6 (720)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Zoho Invoice

4,7
#1 alternatief voor AutoEntry
Zoho Invoice is online factureringssoftware waarmee je prachtige facturen kunt opstellen, betalingsherinneringen kunt...

AFAS Software

4,6
#2 alternatief voor AutoEntry
Efficiënt factureren als zzp'er of ondernemer? Kies AFAS SB+! Minder administratie, meer tijd voor je werk. Als...

Datamolino

4,9
#3 alternatief voor AutoEntry
Bespaar tijd met het verwerken van inkoopfacturen. Datamolino verzamelt automatisch gegevens van je facturen, rekeningen...

Dext Prepare

4,2
#4 alternatief voor AutoEntry
Receipt Bank bespaart je de rompslomp van je uitgaven. Receipt Bank zet die vervelende stukjes papier, bonnen en...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(223)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,4/5

Heb je AutoEntry al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 223 reviews worden weergegeven
Terry
Terry
Totaalscore
  • Sector: Administratie
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Was there another way before Autoentry? Goodbye manual input!

Beoordeeld op 26-4-2017

Pluspunten

An intuitive product that delivers what is says - sales invoices, purchase invoices and bank statements seamlessly delivered into the accounting product (Quickbooks Online) in super fast time.
The access rights are very flexible meaning we can work with clients who we also set up to use it and the recently added App makes it even easier for them.
Its 'Pay As You Go' pricing structure is extremely attractive, with every useage credit available across all clients so there is never money wasted on unused capacity - unlike other similar products.
Efficient, inexpensive, consistent and reliable, all backed by great support - I wonder how I managed without it.

Minpunten

None at all.
... but I did have to invest in a better scanner to cope with the volume I am now putting through Autoentry!

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Administratie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Good pricing structure and features, but could do with more development

Beoordeeld op 5-8-2017

Pluspunten

The pricing structure for AutoEntry is spot on in terms of paying what you use and carrying over of credits.

AutoEntry copes very well with bulk invoices and has a good range of 'rules' to code the transactions. Once rules are set up, they are applied to the inbox instantly, so mass processing for bulk invoices is very efficient.

AutoEntry copes with complex tax summaries and foreign currency quite well.

Another unique feature, as compared to Receipt Bank, is the ability to process sales invoices. Some of our clients use 3rd party software to raise invoices, which does not integrate with the accounting software, so AutoEntry provides a cost-efficient 'bridge' between the two.

Bank statement processing is unique and quite quick, but does require good resolution scans. The ability to import digitised bank statements directly into the accounting software (we use Xero) is excellent.

Minpunten

We have had some issues with the app, where receipts go 'pending' and never make it to the software. Because of the bugs in the app and the client experience, we stopped using AutoEntry for some clients, but it remains the software of choice for internal processing. The functionality of the app is very limited - there is no editing or leaving notes, it is simply view and publish.

OCR technology is not as powerful as, for example, Receipt Bank, so some supplier details are not picked out accurately.

The support team are sometimes slow to respond (sometimes in excess of 72 hours) and some of our issues didn't get a satisfactory resolution.

Ken
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10

Time saving promisses, time wasting results

Beoordeeld op 17-8-2022

I have been using AutoEntry for over 2 years hoping that the longer I used it the easier it would...

I have been using AutoEntry for over 2 years hoping that the longer I used it the easier it would be to use. This is not the case. It is a rare occurrence when I can go through a short stack of processed invoices without having to open up support chat and request help or a complete reprocessing of a document. Correcting small discrepancies is a clunky process that requires moving your hands back and forth from the keyboard to the mouse several times for each line. Occasionally a document is so poorly processed that the data is fabricated to manipulate the numbers and force a balanced transaction. It would seem that documents are run through OCR with human assistance. For what ever reason this combination produces a grab bag of unpredictable results and it seems to be getting worse over the last few months. I was hoping AutoEntry would save me time but I it has done exactly the opposite.

Pluspunten

Once I correct the regular invoice inaccuracies in the user interface AutoEntry exports to QuickBooks Online well. Product mapping is easy when it works.

Minpunten

About 2 out of 3 invoices with line items processed have some level of inaccuracy. There is an "automatically post" option that I would NEVER turn on if you care about having accurate data, cost centers, or inventory.

Anoop
Anoop
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Just a highly recommended efficent add on, an easy, quick & reliable win

Beoordeeld op 26-4-2017

Pluspunten

Literally does everything - Bank Statements, Sales Invoices & Purchase Invoices.
The credit system is credit for accountants and they rollover on unused credits
Now has a phone app mean it can be used for every function
Picks up individual line and descriptions from invoices is brilliant.
Good customer support form
Multi-currency function works
Works on QBO, Xero and Sage Desktop!

Minpunten

Expenses module not fantastic - would use Expensify for this all day long
Uses quite a lot of credits fro scanning bank statements

Martin
Martin
Totaalscore
  • Sector: Administratie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Anders 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

AutoEntry Support

Beoordeeld op 9-7-2020

Overall all good.

Overall all good.

Pluspunten

As the IT Manager I don't personally use the software very much myself but I do setup client companies and talk client users through setting up the app. Not once have I had any clients come back to us saying anything bad about the system or requiring assistance in using.

The online chat staff are very knowledgeable and helpful if any assistance is needed.

Minpunten

Sometimes when processing bank statements to get them into Excel format for non-integrated clients it can appear to take a while to process. Having said that, it would take a lot longer if we were to try and do the same using OCR software so not all bad!

5 van 223 worden weergegeven Lees alle reviews

AutoEntry - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over AutoEntry.

AutoEntry kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 12,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

AutoEntry heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

AutoEntry ondersteunt de volgende talen:

Engels

AutoEntry ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

AutoEntry kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

AccountsIQ, Clear Books, FreeAgent, FuseMetrix, KashFlow, MYOB Business, QuickBooks, QuickBooks Online, QuickBooks Online Accountant, QuickBooks Online Advanced, Reckon One, Sage 50cloud Accounting, Sage Accounting, SortMyBooks, Xero

AutoEntry biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor AutoEntry.