Over AutoEntry

OCREX DocuRec elimineert de noodzaak voor handmatige gegevensinvoer en verplaatst boekhoudkundige documenten naar het papierloze domein van de computercloud. DocuRec verwerkt en boekt automatisch gegevens uit facturen en andere boekhouddocumenten, verifieert de nauwkeurigheid van de vastgelegde gegevens en werkt geïntegreerde boekhoudtoepassingen bij. Met DocuRec kunnen gebruikers gegevens uit geïmporteerde documenten in realtime bekijken en bewerken.

DocuRec helpt gebruikers gegevens snel in te voeren in boekhoudtoepassingen. DocuRec automatiseert het proces. DocuRec heeft momenteel integraties voor Xero, Sage 50, Quickbooks, Kashflow en Fuzemetrix. Vanuit de interface van DocuRec kunnen gebruikers binnenkomende documenten integreren met bijbehorende accountmappen. DocuRec kan gegevens op intelligente wijze automatisch doorsturen naar een of meer boekhoudtoepassingen, waardoor de app in verschillende workflows past.

OCREX DocuRec beschikt over een aantal samenwerkingsfuncties waarmee boekhouders, boekhoudpartners en andere belanghebbenden veilig kunnen samenwerken aan gescande documenten. DocuRec biedt ook e-mailintegratie, waardoor documenten die in DocuRec zijn gescand naar klanten en andere ontvangers kunnen worden gemaild.

DocuRec werkt in elke browser als een webgebaseerde toepassing.


Afbeeldingen

AutoEntry Software - 1
AutoEntry Software - 2
AutoEntry Software - 3
AutoEntry Software - 4
AutoEntry Software - 5
Nog 6 andere bekijken
AutoEntry-video
AutoEntry Software - 1
AutoEntry Software - 2
AutoEntry Software - 3
AutoEntry Software - 4
AutoEntry Software - 5

Twijfels over AutoEntry? Vergelijk met een populair alternatief

AutoEntry

4,4 (217)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 12,00
maand
US$ 0,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

62
65

Integraties

15
11

Gebruiksgemak

4,4 (217)
4,7 (612)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,3 (217)
4,7 (612)

Klantenservice

4,4 (217)
4,6 (612)

Alternatieven

Zoho Invoice

4,7
#1 alternatief voor AutoEntry
Zoho Invoice is een webgebaseerde facturerings- en tijdregistratiesoftware waarmee gebruikers hun facturen kunnen...

AFAS Software

4,4
#2 alternatief voor AutoEntry
Met de software van AFAS automatiseer en optimaliseer je alle administratieve processen. Zo bespaar je geld, energie én...

NetSuite

4,1
#3 alternatief voor AutoEntry
NetSuite is een toonaangevende cloudgebaseerde ERP-oplossing die wordt vertrouwd door meer dan 32.000 snelgroeiende...

Datamolino

4,9
#4 alternatief voor AutoEntry
Datamolino extraheert gegevens uit bonnen, rekeningen en facturen voor export naar boekhoudsoftware zonder de noodzaak...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(217)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,4/5

Heb je AutoEntry al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 217 reviews worden weergegeven
Martin
Totaalscore
  • Sector: Administratie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Anders 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

AutoEntry Support

Beoordeeld op 9-7-2020

Overall all good.

Overall all good.

Pluspunten

As the IT Manager I don't personally use the software very much myself but I do setup client companies and talk client users through setting up the app. Not once have I had any clients come back to us saying anything bad about the system or requiring assistance in using.

The online chat staff are very knowledgeable and helpful if any assistance is needed.

Minpunten

Sometimes when processing bank statements to get them into Excel format for non-integrated clients it can appear to take a while to process. Having said that, it would take a lot longer if we were to try and do the same using OCR software so not all bad!

David
Totaalscore
  • Sector: Administratie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

An excellent time saving tool, a must for all bookkeepers and accountants

Beoordeeld op 1-12-2017

Pluspunten

Will OCR sales and purchase invoices and bank statements

Easy to understand the interface and get going

Clients love the simplicity of it, as there is nothing for them to do but take a pic on their phone.

Minpunten

Could do with some further development to start to be able to process email text invoices.

We have to manually send their invoices back to their system for processing, surely this could be automated?

Tom
Totaalscore
  • Sector: Vermogensbeheer
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Buggy Software . . . and Major Bugs not addressed for months.

Beoordeeld op 21-10-2022

Terrible. Have not been able to access for a month . . . and my creditors are screaming. ...

Terrible. Have not been able to access for a month . . . and my creditors are screaming. Honestly, do not risk it with this product.

Pluspunten

I've been a customer (and pretty much a fan until recently) for more than 3 years and loved the automatic entry of invoices. Certainly beat manual entry. That said, the interface is very poorly design and generally very buggy in many ways. I was happy to put up with all of this, until recently when I could no longer even log on!!! Keep in mind all my creditor invoices are on this system . . . and the customer service team told me this was a "bug the team is working on". Essentially the 2FA failed and they have not resolved for a month! No work-around offered til just now (and I am still waiting after contacting their help desk again hours ago).

Minpunten

IT Service Management is terrible. Very buggy and very major bugs are unresolved for week!

Alexander
Totaalscore
  • Sector: Administratie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Professional's Product Of Choice For Sobell Rhodes LLP

Beoordeeld op 30-11-2017

Pluspunten

- AutoEntry is easy to setup and use.
- Our staff required very little initial training to get going.
- Our clients love saving time and money with less data entry.
- Excellent 3rd party integration options.

Minpunten

- The support can sometimes be very delayed and unresponsive.
- Although individual uploads are relatively inexpensive, costs can be blind and rack up quickly if you do not make use of the statements and billing features.
- Processing times can vary between 2-5 hours and you will not know in advance exactly how long it will take.

David
Totaalscore
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Part of a rane of tools to remove the routine tasks

Beoordeeld op 1-8-2017

Pluspunten

I really like the way clients can email supplier invoices to a separate address, then I get a notification and after quick review they are posted direct to accounting software (Sage in my case but works with most.

I first used the product when it was a bank reconciliation tools but it has developed so much now and has helped me save time which I can better use on other activities to benefit my clients.

Minpunten

Setting up a new client is not intuitive, a wizard based system may be better to ensure no steps are missed.

5 van 217 worden weergegeven Lees alle reviews

AutoEntry - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over AutoEntry.

AutoEntry kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 12,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

AutoEntry heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

AutoEntry ondersteunt de volgende talen:

Engels

AutoEntry ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

AutoEntry kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

AccountsIQ, Clear Books, FreeAgent, FuseMetrix, KashFlow, MYOB Business, QuickBooks, QuickBooks Online Accountant, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Reckon One, Sage 50cloud Accounting, Sage Business Cloud Accounting, SortMyBooks, Xero

AutoEntry biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor AutoEntry.