
Over AutoEntry
OCREX DocuRec elimineert de noodzaak voor handmatige gegevensinvoer en verplaatst boekhoudkundige documenten naar het papierloze domein van de computercloud. DocuRec verwerkt en boekt automatisch gegevens uit facturen en andere boekhouddocumenten, verifieert de nauwkeurigheid van de vastgelegde gegevens en werkt geïntegreerde boekhoudtoepassingen bij. Met DocuRec kunnen gebruikers gegevens uit geïmporteerde documenten in realtime bekijken en bewerken.
DocuRec helpt gebruikers gegevens snel in te voeren in boekhoudtoepassingen. DocuRec automatiseert het proces. DocuRec heeft momenteel integraties voor Xero, Sage 50, Quickbooks, Kashflow en Fuzemetrix. Vanuit de interface van DocuRec kunnen gebruikers binnenkomende documenten integreren met bijbehorende accountmappen. DocuRec kan gegevens op intelligente wijze automatisch doorsturen naar een of meer boekhoudtoepassingen, waardoor de app in verschillende workflows past.
OCREX DocuRec beschikt over een aantal samenwerkingsfuncties waarmee boekhouders, boekhoudpartners en andere belanghebbenden veilig kunnen samenwerken aan gescande documenten. DocuRec biedt ook e-mailintegratie, waardoor documenten die in DocuRec zijn gescand naar klanten en andere ontvangers kunnen worden gemaild.
DocuRec werkt in elke browser als een webgebaseerde toepassing.
Afbeeldingen





Twijfels over AutoEntry?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Zoho Invoice

AFAS Software

NetSuite

Datamolino

Reviews
Heb je AutoEntry al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Administratie
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Anders 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
AutoEntry Support
Beoordeeld op 9-7-2020
Overall all good.
Overall all good.
Pluspunten
As the IT Manager I don't personally use the software very much myself but I do setup client companies and talk client users through setting up the app. Not once have I had any clients come back to us saying anything bad about the system or requiring assistance in using.
The online chat staff are very knowledgeable and helpful if any assistance is needed.
Minpunten
Sometimes when processing bank statements to get them into Excel format for non-integrated clients it can appear to take a while to process. Having said that, it would take a lot longer if we were to try and do the same using OCR software so not all bad!
- Sector: Administratie
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
An excellent time saving tool, a must for all bookkeepers and accountants
Beoordeeld op 1-12-2017
Pluspunten
Will OCR sales and purchase invoices and bank statements
Easy to understand the interface and get going
Clients love the simplicity of it, as there is nothing for them to do but take a pic on their phone.
Minpunten
Could do with some further development to start to be able to process email text invoices.
We have to manually send their invoices back to their system for processing, surely this could be automated?
- Sector: Vermogensbeheer
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
Buggy Software . . . and Major Bugs not addressed for months.
Beoordeeld op 21-10-2022
Terrible. Have not been able to access for a month . . . and my creditors are screaming. ...
Terrible. Have not been able to access for a month . . . and my creditors are screaming. Honestly, do not risk it with this product.
Pluspunten
I've been a customer (and pretty much a fan until recently) for more than 3 years and loved the automatic entry of invoices. Certainly beat manual entry. That said, the interface is very poorly design and generally very buggy in many ways. I was happy to put up with all of this, until recently when I could no longer even log on!!! Keep in mind all my creditor invoices are on this system . . . and the customer service team told me this was a "bug the team is working on". Essentially the 2FA failed and they have not resolved for a month! No work-around offered til just now (and I am still waiting after contacting their help desk again hours ago).
Minpunten
IT Service Management is terrible. Very buggy and very major bugs are unresolved for week!
- Sector: Administratie
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Professional's Product Of Choice For Sobell Rhodes LLP
Beoordeeld op 30-11-2017
Pluspunten
- AutoEntry is easy to setup and use.
- Our staff required very little initial training to get going.
- Our clients love saving time and money with less data entry.
- Excellent 3rd party integration options.
Minpunten
- The support can sometimes be very delayed and unresponsive.
- Although individual uploads are relatively inexpensive, costs can be blind and rack up quickly if you do not make use of the statements and billing features.
- Processing times can vary between 2-5 hours and you will not know in advance exactly how long it will take.
- Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Part of a rane of tools to remove the routine tasks
Beoordeeld op 1-8-2017
Pluspunten
I really like the way clients can email supplier invoices to a separate address, then I get a notification and after quick review they are posted direct to accounting software (Sage in my case but works with most.
I first used the product when it was a bank reconciliation tools but it has developed so much now and has helped me save time which I can better use on other activities to benefit my clients.
Minpunten
Setting up a new client is not intuitive, a wizard based system may be better to ensure no steps are missed.
AutoEntry - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over AutoEntry.V. Welke prijsmodellen heeft AutoEntry te bieden?
AutoEntry kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 12,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van AutoEntry?
AutoEntry heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door AutoEntry ondersteund?
AutoEntry ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt AutoEntry ondersteuning voor mobiele apparaten?
AutoEntry ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan AutoEntry worden geïntegreerd?
AutoEntry kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
AccountsIQ, Clear Books, FreeAgent, FuseMetrix, KashFlow, MYOB Business, QuickBooks, QuickBooks Online Accountant, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Reckon One, Sage 50cloud Accounting, Sage Business Cloud Accounting, SortMyBooks, Xero
V. Welke mate van ondersteuning heeft AutoEntry te bieden?
AutoEntry biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor AutoEntry.