Over Odoo

Odoo is een aanpasbaar open source pakket van bedrijfstoepassingen voor behoeften zoals klantrelatiebeheer (customer relationship management, CRM), verkoop, enterprise resource planning (ERP), projectmanagement, productie, voorraadbeheer, verkooppunt (point of sale, POS), boekhouding en meer. Odoo is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van het bedrijf, ongeacht de grootte en het budget, en kan lokaal worden geïnstalleerd of in de cloud worden gehost.

Met de website-apps van Odoo kunnen gebruikers aangepaste sites creëren met een bewerkingsfunctie op basis van slepen en neerzetten. Naar wens kunnen oproepen tot actie, bedrijfsblogs, klantportals en andere functionaliteiten worden toegevoegd. De ingebouwde SEO-tool optimaliseert websites automatisch en beheert technische 301-omleidingen, Google-schema's, paginasnelheden, sitemaps en meer. De toepassing voor e-commerce maakt online verkopen mogelijk via aangepaste productpagina's en integraties met betalingsgateways en vervoerders.

Met Odoo CRM kunnen verkoopteams hun beste leads en kansen bijhouden. Gebruikers kunnen hun verkoopcyclus personaliseren, de controle over hun statistieken en prognoses nemen en automatisering van marketingcampagnes creëren om hun verkoopprestaties te verbeteren. De toepassing voor abonnementen stelt gebruikers in staat om abonnees te beheren en terugkerende facturering in te stellen, en bevat analysetools die zijn ontworpen om gebruikers een duidelijk overzicht van hun bedrijf te bieden.

Odoo boekhouding helpt gebruikers om de dagelijkse boekhouding moeiteloos te beheren met tools zoals banksynchronisatie, reconciliatie, facturering, onkostenbeheer en dynamische overzichten. Met Odoo inventaris kunnen magazijnbeheerders de voorraadefficiëntie maximaliseren door voorraadniveaus te verminderen en lege voorraad te voorkomen. Andere operationele toepassingen omvatten urenstaten, inkoop, projecten, documenten en helpdesks.

Odoo biedt toepassingen voor HR (Human Resources) voor het beheren van werving, medewerkers, vakantie/verlof, beoordelingen en wagenparken. Het pakket bevat ook toepassingen voor communicatie, registratie van elektronische handtekeningen, marketingtools, productie, een verkooppunt (POS) en meer.

Prijzen vanaf:

US$ 20,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Verenigde Arabische Emiraten, Argentinië, Oostenrijk, Australië, Bangladesh , België, Bahrein, Brazilië, Canada, Zwitserland, Chili, China, Colombia, Duitsland, Denemarken, Egypte, Spanje, Finland, Fiji, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Hongkong SAR van China, Indonesië, Ierland, India, Iran, Italië, Jordanië, Japan, Cambodja, Koeweit, Libanon, Liechtenstein, Luxemburg, Monaco, Myanmar (Birma), Mongolië, Maldiven, Mexico, Maleisië, Nederland, Noorwegen, Nieuw-Zeeland, Oman, Peru, Frans-Polynesië, Papoea-Nieuw-Guinea, Filipijnen, Pakistan, Puerto Rico, Portugal, Qatar, Roemenië, Saoedi-Arabië, Salomonseilanden, Zweden, Singapore, Syrië, Thailand, Taiwan, Verenigde Staten, Vietnam, Jemen, Zuid-Afrika

Ondersteunde talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits , Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Prijzen vanaf:

US$ 20,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Odoo Software - 1
Odoo Software - 2
Odoo Software - 3
Odoo Software - 4
Odoo Software - 5
Odoo Software - 6
Odoo Software - 7
Odoo Software - 8
Odoo Software - 9
Nog 10 andere bekijken
Odoo-video
Odoo Software - 1
Odoo Software - 2
Odoo Software - 3
Odoo Software - 4
Odoo Software - 5
Odoo Software - 6
Odoo Software - 7
Odoo Software - 8
Odoo Software - 9

Functies

Totaal aantal functies van Odoo: 381

  • 360-gradenfeedback
  • API
  • Aangepaste ontwikkeling
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Accountancybedrijven
  • Actiebeheer
  • Activabeheersysteem voor bedrijven
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Afsprakenbeheer
  • Afstemmen van inkooporders
  • Agile-methodiek
  • Analyse van verkooptrends
  • Annuleringsbeheer
  • Apparatuur bijhouden
  • Apparatuuronderhoud
  • Applicatiebeheer
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Automatische facturering
  • Autoresponders
  • Backorderbeheer
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Batchverwerking
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Beheer van deelnemers
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Beheer van problemen
  • Beheer van productgegevens
  • Beheer van productievoorraad
  • Beheer van retailvoorraad
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van speciale bestellingen
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van technici
  • Beheer van vaste activa
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van voordelen
  • Belastingbeheer
  • Belastingberekening
  • Bestanden delen
  • Bestellingen bijhouden
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Betalingen verwerken
  • Bewaking
  • Bezoekers bijhouden
  • Biedingsbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Bronnenbeheer
  • Btw-beheer
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Capaciteitsplanning
  • Cashbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Centrale boekhouding
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Compliancebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Contracten opstellen
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Declaraties
  • Digitale handtekening
  • Distributiebeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten coderen en controleren
  • Documenten opslaan
  • Documentsjablonen
  • Drukken van streepjescodes
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • EDI
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische handtekening
  • Enquêtes en feedback
  • Enquêtes opstellen
  • Evenementenbeheer
  • Evenementenkalender
  • Evenementplanning
  • Evenementtickets
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Factureren per uur
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Factureringsportal
  • Factuurbeheer
  • Factuurgeschiedenis
  • Factuurverwerking
  • Feedbackbeheer
  • Financieel beheer
  • Financiële verslaglegging
  • Fondsadministratie
  • Formulierbeheer
  • Foutopsporing
  • GPS
  • Gamification
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geautomatiseerde offertes
  • Geautomatiseerde planning
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensextractie
  • Gegevensmodellering
  • Gegevensvisualisatie
  • Geïntegreerde bedrijfsvoering
  • Geïntegreerde ontwikkelomgeving
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Grafische gebruikersinterface
  • Grootboek
  • HR-beheer
  • Herhaalfacturering
  • Herinneringen
  • Historische verslaglegging
  • Ideeënbeheer
  • Implementatiebeheer
  • Import- en exportbeheer
  • In- en uitchecken
  • Inkomstenbeheer
  • Inkomstenverantwoording
  • Inkoop en ontvangst
  • Inkoopbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Inkoopzijde (leveranciers)
  • Inschrijving/onboarding
  • Integratie in de administratie
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Inventarisatie
  • Itembeheer
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanban-bord
  • Kansenbehee
  • Kassasystemen voor restaurants
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Kitting
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Kortingsbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Kwaliteitscontrole
  • Leaddistributie
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Leren en ontwikkeling
  • Levenscyclusbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Leveranciersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Levering volgen
  • Live chatten
  • Loyaliteitsprogramma
  • Magazijnbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Materiaallijstanalyse
  • Materiaallijsten
  • Meerdere betaalopties
  • Meerdere projecten
  • Meerdere valuta's
  • Meerdere winkels
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele app
  • Mobiele betalingen
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Nabestellingbeheer
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Nonprofits
  • Offertes
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Online betalingen
  • Online facturering
  • Online forums
  • Online winkelontwerp
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Ontwerpbeheer
  • Ontwikkeling van web-apps
  • Ontwikkeling voor mobiel
  • Opmerkingen/notities
  • Orderbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Orderverwerking
  • Overzichtsrapporten
  • Payrollbeheer
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Pipelinebeheer
  • Pipelinerapporten
  • Plannen
  • Planning voor materiaalvereisten
  • Planningtools
  • Portefeuillebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeoordeling
  • Prestatiemeetwaarden
  • Preventief onderhoud
  • Previewfunctionaliteit
  • Prijs- en kostenberekeningen
  • Prijs- en kostenberekeningen
  • Prijsbeheer
  • Priorisering
  • Productcatalogus
  • Productconfigurator
  • Productidentificatie
  • Productie bijhouden
  • Productiebeheer
  • Productieplanning
  • Productplanning
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectadministratie
  • Projectbeheer
  • Projectfacturering
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • Promotiebeheer
  • Publicatieopties
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime analyse
  • Realtime bewerken
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime synchronisatie
  • Realtime updates
  • Referenties bijhouden
  • Registratiebeheer
  • Resourcebeheer
  • Retail POS
  • Retourbeheer
  • Roosterbeheer
  • SEO-beheer
  • SKU- en UPC-codes
  • Sales- en operationsplanning
  • Samenwerken in teams
  • Samenwerkingstools
  • Schadevergoedingsbeheer
  • Segmentering
  • Serienummers volgen
  • Servicegeschiedenis
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sociale promotie
  • Softwareontwikkeling
  • Sollicitatiebeheer
  • Sourcingbeheer
  • Specialiteitencontracten
  • Status bijhouden
  • Streepjescodeherkenning
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Streepjescodes/RFID
  • Supply-chainbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Territoriumbeheer
  • Terugkerende betalingen
  • Terugkerende orders
  • Test- en kwaliteitscontrole
  • Testen van compatibiliteit
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijdsverloop van openstaande facturen bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toetsing van bankgegevens
  • Traditionele methodologieën
  • Trainingsbeheer
  • Transportbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Uitschrijven van cheques
  • VIN-lookup
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Vereistenbeheer
  • Verificatie/authenticatie
  • Verkoopautomatisering
  • Verkooporders
  • Verkoopprognose
  • Verkooppunt
  • Verkooprapporten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Verlof bijhouden
  • Verlofaanvragen
  • Versiebheer
  • Vervoersbeheer
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • Verwerking van creditcards
  • Verzendbeheer
  • Visualisatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Volgen van sollicitanten
  • Voltooiing bijhouden
  • Voor de detailhandel
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor meerdere talen
  • Voor overheidsinstellingen
  • Voor restaurants
  • Voor start-ups
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraad bijvullen
  • Voorraadauditing
  • Voorraadbeheer
  • Voorraadoptimalisatie
  • Voorspellen van de vraag
  • Vorderingenbeheer
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Website-integratie
  • Websiteanalyse
  • Websitebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Werkorderbeheer
  • Werkorders maken
  • Wervingsbeheer
  • Winkelwagen
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Ziekteverlof bijhouden
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren
  • eCommerce-beheer

Alternatieven

Dynamics 365

4,3
#1 alternatief voor Odoo
Microsoft Dynamics 365 is meertalige ERP-software voor meerdere valuta's. De oplossing is ontworpen voor middelgrote en...

Zoho CRM

4,3
#2 alternatief voor Odoo
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

NetSuite

4,1
#3 alternatief voor Odoo
NetSuite is een toonaangevende cloudgebaseerde ERP-oplossing die wordt vertrouwd door meer dan 24.000 snelgroeiende...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#4 alternatief voor Odoo
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

Reviews

Totaalscore

4,1 /5
(482)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,0/5
Functies
4,1/5
Gebruiksgemak
3,9/5
Klantenondersteuning
3,6/5

Heb je Odoo al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 482 reviews worden weergegeven
Bart
Totaalscore
  • Sector: Groothandel
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Odoo, een ware openbaring als je met andere paketten hebt gewerkt

Beoordeeld op 21-2-2021

- Positief, het heeft wat tijd gekost om iedereen op een lijn te krijgen
- Als je uit een spreadshee...

- Positief, het heeft wat tijd gekost om iedereen op een lijn te krijgen
- Als je uit een spreadsheet gedreven omgeving komt ben je de flexibiliteit wel kwijt, dit geldt echter voor alle ERP systemen

Pluspunten

- All-in-one, alle data in een systeem, geen koppelingen, geen download en upload
- Gebruiksgemak
- Flexibele rapportage

Minpunten

- Financieel is wel even wennen zeker als je een ander pakket gewend bent
- Implementatie tijd, door zijn geintegeerdheid moet je heel goed weten waar je mee bezig bent

Bobby
Totaalscore
  • Sector: Internet
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Bizar slechte klantenservice, eindgebruiker is nummertje.

Beoordeeld op 3-6-2022

Mijn persoonlijke ervaring is niet goed, Odoo gedraagt zich zeer arrogant, en komt niet met...

Mijn persoonlijke ervaring is niet goed, Odoo gedraagt zich zeer arrogant, en komt niet met concrete oplossingen, eindgebruikers zijn de klos!

Als je voor Odoo gaat, denk dan eerst goed na, test alles door, en betaal pas als alles werkt!

Pluspunten

Functies, voor een goede prijs. Maar dan moet het wel werken zoals geadverteerd, en dat doet het niet.

Minpunten

Je bent voor het koppelen van een webshop afhankelijk van een 3e partij, de connector waar wij mee werken werk vanaf dag 1 niet goed. De developer van deze connector heeft het bijltje erbij neer gelegd. En Odoo zelf, doet niks om de eindgebruiker te helpen, en verwijzen naar onze partner, die net als ons ook niks kan.

Als je een platform aanbied met plugins van 3e partijen, controleer dan op zijn minst de kwaliteit, en als de developer zijn afspraken niet nakomt, dan verwijder je deze van het platform todat ze hun afspraken nagekomen zijn.

Als je als eindgebruiker niet betaald word je meteen afgesloten, maar als je een flut-plugin online zet, dan mag je hier geld mee verdienen en je bent niet verplicht om service te verlenen en het probleem op te lossen.

Bizar!

Mariel Andrea
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Es buena herramienta cuando se tienen las diversas aplicaciones

Beoordeeld op 25-8-2022

Es buena, un poco cara pero bastante útil

Es buena, un poco cara pero bastante útil

Pluspunten

Me gusta la flexibilidad de crear, diseñar, importar y exportar información dentro del crm y facturación

Minpunten

Creo que le falta un poco de actualización a la interfaz

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Odoo - a business-oriented program.

Beoordeeld op 16-8-2022

Odoo has a lot of positive aspects. The first is that it is more akin to a business development...

Odoo has a lot of positive aspects. The first is that it is more akin to a business development platform than an ERP. It is quite simple to build business logic on top of the Odoo "application server." Having said that, many excellent modules have already been written. And several modules are linked together.
The CRM module is fantastic. It helps you to manage your leads and prospects in a Sales funnel. Commercial Contacts may be monitored, and calls and messages to leads can be tracked. The "sort by last message" option offers you a good idea of when you should contact that lead again. You may also specify a "next step" date for possibilities.
The website builder is also excellent. Very user-friendly, and you create your website using graphical building pieces. The website builder also works with emails, which I use to create marketing emails. They also look wonderful.
The accounting section is also fairly comprehensive. You may immediately associate financial information, such as bills, with your customer. Dunning may be automatically implemented using rulesets. Odoo has comprehensive accounting capability in addition to invoicing (double ledger).
The HR feature is also useful for tracking your employees' vacation days and other information. You may also keep and categorize CVs for future jobs.

Pluspunten

Odoo ERP software offers a broad set of systems that serve each area of the firm, including accounting, project management, customer service, warehouse management, manufacturing supplies, and so on. Because the Odoo system is created in a modular structure, users may pick suitable apps from the app store and install them on the company's account. The Odoo system's hallmark is its over 10,000 support modules. Enterprises merely need to choose the relevant functionalities and eliminate the unneeded ones.

Minpunten

Odoo installation and setup are difficult. To understand this Odoo, you must have programming abilities. This can be irritating for your company since dealing with the installation problem requires time, effort, and, most importantly, money from your employees.

Summer
Totaalscore
  • Sector: Vervoer/over de weg/per spoor
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Odoo - a good idea but tricky to use

Beoordeeld op 6-8-2022

I was mainly using the software for a small business with emphasis on customizable, editable...

I was mainly using the software for a small business with emphasis on customizable, editable invoices and simple accounting. The software DOES this, but it is such a complicated process that it honestly began to get on my nerves to the point that I stopped using it.

Pluspunten

The free version allows you to customize the invoices and get a good grip on it before you decide to get the full version if required.

Minpunten

I found it difficult to use. It was not logically laid out and also it was difficult to find already produced invoices and to edit them. I found it such a pain in the neck to use that I went back to my old software

5 van 482 worden weergegeven Lees alle reviews

Odoo - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Odoo.

Odoo kent de volgende prijsmodellen:

Odoo heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Odoo ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Odoo ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Odoo kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Adobe Commerce, Adyen, Authorize.Net, FedEx Ship Manager, Google Docs, Instagram, Joomla, Meta for Business, Microsoft Outlook, PayPal, Stripe, UPS Ready, Zapier

Odoo biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Odoo.