Over Odoo

Odoo is een aanpasbaar open source pakket van bedrijfstoepassingen voor behoeften zoals klantrelatiebeheer (customer relationship management, CRM), verkoop, enterprise resource planning (ERP), projectmanagement, productie, voorraadbeheer, verkooppunt (point of sale, POS), boekhouding en meer. Odoo is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van het bedrijf, ongeacht de grootte en het budget, en kan lokaal worden geïnstalleerd of in de cloud worden gehost.

Met de website-apps van Odoo kunnen gebruikers aangepaste sites creëren met een bewerkingsfunctie op basis van slepen en neerzetten. Naar wens kunnen oproepen tot actie, bedrijfsblogs, klantportals en andere functionaliteiten worden toegevoegd. De ingebouwde SEO-tool optimaliseert websites automatisch en beheert technische 301-omleidingen, Google-schema's, paginasnelheden, sitemaps en meer. De toepassing voor e-commerce maakt online verkopen mogelijk via aangepaste productpagina's en integraties met betalingsgateways en vervoerders.

Met Odoo CRM kunnen verkoopteams hun beste leads en kansen bijhouden. Gebruikers kunnen hun verkoopcyclus personaliseren, de controle over hun statistieken en prognoses nemen en automatisering van marketingcampagnes creëren om hun verkoopprestaties te verbeteren. De toepassing voor abonnementen stelt gebruikers in staat om abonnees te beheren en terugkerende facturering in te stellen, en bevat analysetools die zijn ontworpen om gebruikers een duidelijk overzicht van hun bedrijf te bieden.

Odoo boekhouding helpt gebruikers om de dagelijkse boekhouding moeiteloos te beheren met tools zoals banksynchronisatie, reconciliatie, facturering, onkostenbeheer en dynamische overzichten. Met Odoo inventaris kunnen magazijnbeheerders de voorraadefficiëntie maximaliseren door voorraadniveaus te verminderen en lege voorraad te voorkomen. Andere operationele toepassingen omvatten urenstaten, inkoop, projecten, documenten en helpdesks.

Odoo biedt toepassingen voor HR (Human Resources) voor het beheren van werving, medewerkers, vakantie/verlof, beoordelingen en wagenparken. Het pakket bevat ook toepassingen voor communicatie, registratie van elektronische handtekeningen, marketingtools, productie, een verkooppunt (POS) en meer.

Prijzen vanaf:

US$ 20,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Verenigde Arabische Emiraten, Argentinië, Oostenrijk, Australië, Bangladesh en nog 59 andere, België, Bahrein, Brazilië, Canada, Zwitserland, Chili, China, Colombia, Duitsland, Denemarken, Egypte, Spanje, Finland, Fiji, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Hongkong SAR van China, Indonesië, Ierland, India, Iran, Italië, Jordanië, Japan, Cambodja, Koeweit, Libanon, Liechtenstein, Luxemburg, Monaco, Myanmar (Birma), Mongolië, Maldiven, Mexico, Maleisië, Nederland, Noorwegen, Nieuw-Zeeland, Oman, Peru, Frans-Polynesië, Papoea-Nieuw-Guinea, Filipijnen, Pakistan, Puerto Rico, Portugal, Qatar, Roemenië, Saoedi-Arabië, Salomonseilanden, Zweden, Singapore, Syrië, Thailand, Taiwan, Verenigde Staten, Vietnam, Jemen, Zuid-Afrika

Ondersteunde talen

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels en nog 20 andere, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds, zh-hant

Prijzen vanaf:

US$ 20,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Odoo Software - 1
Odoo Software - 2
Odoo Software - 3
Odoo Software - 4
Odoo Software - 5
Odoo Software - 6
Odoo Software - 7
Odoo Software - 8
Odoo Software - 9
Nog 10 andere bekijken
Odoo-video
Odoo Software - 1 Odoo Software - 2 Odoo Software - 3 Odoo Software - 4 Odoo Software - 5 Odoo Software - 6 Odoo Software - 7 Odoo Software - 8 Odoo Software - 9

Functies

Totaal aantal functies van Odoo: 368

  • 360-gradenfeedback
  • A/B-tests
  • API
  • Aangepaste ontwikkeling
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Accountancybedrijven
  • Actiebeheer
  • Activabeheersysteem voor bedrijven
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Afsprakenbeheer
  • Afstemmen van inkooporders
  • Agile-methodiek
  • Analyse van verkooptrends
  • Annuleringsbeheer
  • Apparatuur bijhouden
  • Apparatuuronderhoud
  • Applicatiebeheer
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Automatische facturering
  • Autoresponders
  • Backorderbeheer
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Batchverwerking
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Beheer van problemen
  • Beheer van productgegevens
  • Beheer van productievoorraad
  • Beheer van retailvoorraad
  • Beheer van speciale bestellingen
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van technici
  • Beheer van vaste activa
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van voordelen
  • Belastingbeheer
  • Belastingberekening
  • Bestanden delen
  • Bestellingen bijhouden
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Betalingen verwerken
  • Bewaking
  • Bezoekers bijhouden
  • Biedingsbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Bronnenbeheer
  • Btw-beheer
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Capaciteitsplanning
  • Cashbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Compliancebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Contracten opstellen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Conversies bijhouden
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Declaraties
  • Digitale handtekening
  • Distributiebeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Documentsjablonen
  • Drukken van streepjescodes
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • EDI
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische handtekening
  • Enquêtes en feedback
  • Enquêtes opstellen
  • Evenementenbeheer
  • Evenementenkalender
  • Evenementtickets
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Factureren per uur
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Factureringsportal
  • Factuurbeheer
  • Factuurgeschiedenis
  • Factuurverwerking
  • Feedbackbeheer
  • Financieel beheer
  • Financiële verslaglegging
  • Fondsadministratie
  • Formulierbeheer
  • Foutopsporing
  • GPS
  • Gamification
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geautomatiseerde offertes
  • Geautomatiseerde planning
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensextractie
  • Gegevensmodellering
  • Gegevensvisualisatie
  • Geïntegreerde bedrijfsvoering
  • Geïntegreerde ontwikkelomgeving
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Grafische gebruikersinterface
  • Grootboek
  • HR-beheer
  • Herhaalfacturering
  • Herinneringen
  • Historische verslaglegging
  • Ideeënbeheer
  • Implementatiebeheer
  • Import- en exportbeheer
  • In- en uitchecken
  • Inkomstenbeheer
  • Inkomstenverantwoording
  • Inkoop en ontvangst
  • Inkoopbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Inkoopzijde (leveranciers)
  • Inschrijving/onboarding
  • Integratie in de administratie
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Inventarisatie
  • Itembeheer
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanban-bord
  • Kansenbehee
  • Kassasystemen voor restaurants
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Kitting
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Kortingsbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Kwaliteitsborging
  • Kwaliteitscontrole
  • Leaddistributie
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Leren en ontwikkeling
  • Levenscyclusbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Leveranciersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Levering volgen
  • Live chatten
  • Loyaliteitsprogramma
  • Magazijnbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Materiaallijstanalyse
  • Materiaallijsten
  • Meerdere betaalopties
  • Meerdere projecten
  • Meerdere valuta's
  • Meerdere winkels
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele betalingen
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Nabestellingbeheer
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Nonprofits
  • Offertes
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Online betalingen
  • Online facturering
  • Online forums
  • Online winkelontwerp
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Ontwerpbeheer
  • Ontwikkeling van web-apps
  • Ontwikkeling voor mobiel
  • Opmerkingen/notities
  • Orderbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Orderverwerking
  • Overzichtsrapporten
  • Payrollbeheer
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Pipelinebeheer
  • Pipelinerapporten
  • Plannen
  • Planning voor materiaalvereisten
  • Planningtools
  • Portefeuillebeheer
  • Predictief onderhoud
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeoordeling
  • Prestatiemeetwaarden
  • Preventief onderhoud
  • Prijs- en kostenberekeningen
  • Prijsbeheer
  • Priorisering
  • Productcatalogus
  • Productconfigurator
  • Productidentificatie
  • Productie bijhouden
  • Productiebeheer
  • Productieplanning
  • Productplanning
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectadministratie
  • Projectbeheer
  • Projectfacturering
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • Promotiebeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime analyse
  • Realtime bewerken
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime synchronisatie
  • Realtime updates
  • Referenties bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Retail POS
  • Retourbeheer
  • Roosterbeheer
  • SEO-beheer
  • SKU- en UPC-codes
  • Sales- en operationsplanning
  • Samenwerken in teams
  • Samenwerkingstools
  • Schadevergoedingsbeheer
  • Segmentering
  • Serienummers volgen
  • Servicegeschiedenis
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sociale promotie
  • Softwareontwikkeling
  • Sollicitatiebeheer
  • Sourcingbeheer
  • Specialiteitencontracten
  • Status bijhouden
  • Streepjescodeherkenning
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Streepjescodes/RFID
  • Supply-chainbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Territoriumbeheer
  • Terugkerende betalingen
  • Terugkerende orders
  • Test- en kwaliteitscontrole
  • Testen van compatibiliteit
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijdsverloop van openstaande facturen bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toetsing van bankgegevens
  • Traditionele methodologieën
  • Trainingsbeheer
  • Transportbeheer
  • Uitschrijven van cheques
  • VIN-lookup
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Vereistenbeheer
  • Verificatie/authenticatie
  • Verkoopautomatisering
  • Verkooporders
  • Verkoopprognose
  • Verkooppunt
  • Verkooprapporten
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Verlof bijhouden
  • Verlofaanvragen
  • Versiebheer
  • Vervoersbeheer
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • Verwerking van creditcards
  • Verzendbeheer
  • Visualisatie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Volgen van sollicitanten
  • Voltooiing bijhouden
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor meerdere talen
  • Voor overheidsinstellingen
  • Voor restaurants
  • Voor start-ups
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraad bijvullen
  • Voorraadauditing
  • Voorraadbeheer
  • Voorraadoptimalisatie
  • Voorspellen van de vraag
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Website-integratie
  • Websiteanalyse
  • Websitebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Werkorderbeheer
  • Wervingsbeheer
  • Winkelwagen
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Ziekteverlof bijhouden
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren
  • eCommerce-beheer

Alternatieven

NetSuite

4,1
#1 alternatief voor Odoo
NetSuite is een toonaangevende cloudgebaseerde ERP-oplossing die wordt vertrouwd door meer dan 24.000 snelgroeiende...

monday.com

4,6
#2 alternatief voor Odoo
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten...

HarmonyPSA

4,5
#3 alternatief voor Odoo
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is...

Striven

4,8
#4 alternatief voor Odoo
Comprehensive cloud-based management solution for businesses. Includes Accounting, CRM, Projects, HR, etc on any device.

Reviews

Totaalscore

4,2 /5
(422)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1/5
Functies
4,1/5
Gebruiksgemak
4,0/5
Klantenondersteuning
3,6/5

Heb je Odoo al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 422 worden weergegeven
Bart S.
Totaalscore
  • Sector: Groothandel
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Odoo, een ware openbaring als je met andere paketten hebt gewerkt

Beoordeeld op 21-2-2021

- Positief, het heeft wat tijd gekost om iedereen op een lijn te krijgen
- Als je uit een spreadshee...

- Positief, het heeft wat tijd gekost om iedereen op een lijn te krijgen
- Als je uit een spreadsheet gedreven omgeving komt ben je de flexibiliteit wel kwijt, dit geldt echter voor alle ERP systemen

Pluspunten

- All-in-one, alle data in een systeem, geen koppelingen, geen download en upload
- Gebruiksgemak
- Flexibele rapportage

Minpunten

- Financieel is wel even wennen zeker als je een ander pakket gewend bent
- Implementatie tijd, door zijn geintegeerdheid moet je heel goed weten waar je mee bezig bent

Alián R.
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Excellent ERP to manage your business operations

Beoordeeld op 25-2-2020

We used to use spreadsheets before switching to Odoo and the savings in time and effort, plus the...

We used to use spreadsheets before switching to Odoo and the savings in time and effort, plus the accuracy of the information is the main value we receive. Particularly, the Recruitment module helps us to configure an Application Tracking System, and now, we have visibility over KPIs that before was not possible. The implementation of an extension of the CRM module allow us to customize easily the system to our needs too.

Pluspunten

Odoo provides my company with all the modules needed to manage the business. It is easy to set up, intuitive and the modules are well integrated.

Minpunten

The Community edition provides a lot of built-in features, but since version 9, Odoo has been moving features from Community version to Enterprise, so I could see some of them, which I was using, unavailable in recent versions.

Overwogen alternatieven

SugarCRM

Redenen om voor Odoo te kiezen

Because managing business operations in spreadsheets it is extremely time-consuming. It requires a lot of coordination and is prone to errors.

Redenen om over te stappen op Odoo

Because provides more modules. The availability in our market of Python developers to extend and customize the platform was another reason.
Peter C.
Totaalscore
  • Sector: Industriële automatisering
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Buckle your seatbelt, it's going to be a bumpy ride!

Beoordeeld op 7-10-2020

The biggest hurdle was the initial implementation so this may be something you would need to...

The biggest hurdle was the initial implementation so this may be something you would need to prepare yourself for if deciding on choosing Odoo, unless of course you are happy to pay for the support packages offered by Odoo which we found to be very costly.

Other than this the system itself is an excellent piece of kit and it has helped our business traverse the gap between startup business to SME

Pluspunten

Odoo is an extremely powerful software. We use the Manufacturing Module and the CRM Module prominently and these have both been brilliant tools that we are very happy with internally.

The MRP is excellent at automating our manufacturing process whereby our production manager has only to add orders to the system while the system itself creates the PO's, calculates times and helps us to schedule our work.

The CRM for the sales side is really easy to use and browse through and has a very good tagging feature allowing me (as sales director) to easily filter accounts and keep track of leads.

Minpunten

The initial implementation was painful to say the least.. We stated using Odoo way back in 2015 so this may have been due to our slow uptake of the software how ever I recall that once we signed up as paid users, there was very little support given to set up the system (unless we paid extra for the hourly support..). This was a big issue as we never had an easy way to contact someone for help with little configurations and therefore had to do most of the implementation ourselves. It took us over a year to get the system working properly

Overwogen alternatieven

Statii

Redenen om over te stappen op Odoo

It wasn't the cheapest but wasn't the most expensive either AND the functionalities offered were not so complex that we'd be paying for a system and not utilising most of the features.
Juan P.
Totaalscore
  • Sector: Computer- en netwerkbeveiliging
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Time for the Business

Beoordeeld op 31-8-2021

We like Odoo because it helps to the automation of our business giving us the opportunity, to...

We like Odoo because it helps to the automation of our business giving us the opportunity, to concentrate our efforts on the core of our business and not in other aspects that are important but not the core

Pluspunten

the best is that is easy to use even we can use all the features Odoo from a smartphone, so it is virtually designed to be used by any person of any age, we have a user of 75 years using it like he was born with this technology

Minpunten

it could be the accounting module that is a little bit tricky but once it is set up everything you can RUN everything smooth.

Overwogen alternatieven

Zoho CRM

Redenen om voor Odoo te kiezen

PC CLOUD does not have the online features that Odoo has and our business takes us to have a platform that we can access from anywhere, any time with any kind of device.

Redenen om over te stappen op Odoo

Because the connection between all Odoo app's and the big community of developers.
Youness M.
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

An Odoo Defender Review

Beoordeeld op 1-8-2019

beside all the pros and cons. Odoo is just awesome, the overall experience i had with Odoo during...

beside all the pros and cons. Odoo is just awesome, the overall experience i had with Odoo during the last 9 years is very positive.

Pluspunten

The most interesting and brilliant thing about Odoo, is its framework and how easy we can develop using it.
Also some apps are just easy to learn and well documented.

Minpunten

- Luck of technical and functional documentations ( functional is getting better faster than technical ).
- Luck of automated migrations tools ( a pain for customers too ).
- Odoo still doing big changes to its core apps, which makes all our modules obsolete very quickly.
- Partnership model is very hard to keep the same label (eg. silver or gold) after a year or so, if you can't get more users.

Overwogen alternatieven

Sage 100 Contractor

Redenen om voor Odoo te kiezen

It was at that time (9years ago) for two major reasons: - Great framework and Great ready to use modules. - Great community. - Open Source ( Also we loved the move to the new licences )

Redenen om over te stappen op Odoo

It was at that time (9years ago) for two major reasons: - Great framework and Great ready to use modules. - Great community. - Open Source ( Also we loved the move to the new licences )
5 van 422 worden weergegeven Lees alle reviews

Odoo - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Odoo.

Odoo kent de volgende prijsmodellen:

Odoo heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Odoo ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds, zh-hant

Odoo ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Odoo kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Adyen, Authorize.Net, Facebook for Business, FedEx Ship Manager, Google Docs, Instagram, Joomla, Magento Commerce, Microsoft Outlook, PayPal, Stripe, UPS Ready, Zapier

Odoo biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Odoo.