ConnectWise ScreenConnect

ConnectWise ScreenConnect

4,7 (1.904)
Schrijf een review!
Software voor ondersteuning op afstand, vergadering op afstand en toegang op afstand

Over ConnectWise ScreenConnect

Met ondersteuning op afstand van ConnectWise Control kun je op elk gewenst moment en op afstand apparaten bedienen en je klanten helpen, of ze nu om de hoek zitten of over de hele wereld. Overschrijd de verwachtingen van servicelevering met snelle, betrouwbare, veilige ondersteuning op afstand die directe connectiviteit, schaalbare beveiligingsfuncties en naadloze integratie biedt. Ondersteun je klanten vanaf elke locatie met een internetverbinding, blijf vol vertrouwen werken ondanks de altijd aanwezige cyberdreigingen met out-of-the-box-functionaliteit zoals AES-256-versleuteling en tweefactorverificatie, en doe dit alles tegen een geschikte prijs voor jouw bedrijf.


Afbeeldingen

ConnectWise ScreenConnect Software - 1
ConnectWise ScreenConnect Software - 2
ConnectWise ScreenConnect Software - 3
ConnectWise ScreenConnect Software - 4
ConnectWise ScreenConnect Software - 5
ConnectWise ScreenConnect Software - 6
Nog 7 andere bekijken
ConnectWise ScreenConnect-video
ConnectWise ScreenConnect Software - 1
ConnectWise ScreenConnect Software - 2
ConnectWise ScreenConnect Software - 3
ConnectWise ScreenConnect Software - 4
ConnectWise ScreenConnect Software - 5
ConnectWise ScreenConnect Software - 6

Twijfels over ConnectWise ScreenConnect? Vergelijk met een populair alternatief

ConnectWise ScreenConnect

4,7 (1.904)
VS.

Beginprijs

US$ 36,00
maand
US$ 34,90
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

57
69

Integraties

7
5

Gebruiksgemak

4,6 (1.904)
4,7 (709)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,6 (1.904)
4,5 (709)

Klantenservice

4,4 (1.904)
4,7 (709)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

ISL Light

4,7
#1 alternatief voor ConnectWise ScreenConnect
ISL Online biedt cross-platform software voor ondersteuning op afstand die gebruikers in staat stelt om toegang te...

NinjaOne

4,8
#2 alternatief voor ConnectWise ScreenConnect
NinjaOne (voorheen NinjaRMM) is een zeer gebruiksvriendelijk, uniform platform voor eindpuntbeheer. Het platform biedt...

SysAid

4,5
#3 alternatief voor ConnectWise ScreenConnect
Transformeer de productiviteit van medewerkers, verbeter de ervaring van eindgebruikers en stimuleer waarde in je hele...

GoTo Webinar

4,5
#4 alternatief voor ConnectWise ScreenConnect
GoToWebinar is een "doe-het-zelf" -platform voor het hosten van webinars met maximaal 3000 mensen. Typische gebruiksvoor...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(1.904)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,4/5

Heb je ConnectWise ScreenConnect al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 1.904 reviews worden weergegeven
Ian
Ian
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Forced away from LogMeIn because of price and have never looked back

Beoordeeld op 5-3-2020

Pluspunten

We used to use LogMein and and no reason to consider changing from it until they increased their prices massively. We trailed Screen Connect and have never look back. It's better in every way for Remote Control of client systems.

Minpunten

I'd love it to have some more detailed inventory facility.

Overwogen alternatieven

TeamViewer Remote

Redenen om voor ConnectWise ScreenConnect te kiezen

LMI hiked prices

Redenen om over te stappen op ConnectWise ScreenConnect

We found SC to be a better throught out product which was easier for us and our clients
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Product is one of the best I've used

Beoordeeld op 29-11-2019

Our company has been a Connectwise (ScreenConnect) client since nearly the very beginning of the...

Our company has been a Connectwise (ScreenConnect) client since nearly the very beginning of the company. We have enjoyed a long standing relationship and legacy pricing that is not offered to other clients.

Pluspunten

We have access to our client's computers at one of the cheapest endpoint costs out there. Our server went down at one point for various reasons and we lost the complete configuration. We contacted technical support and they were so helpful that we ended up getting all of our client's computers checking into the server up restoring the license key. Support saved us.

Minpunten

When we did the restore, it didn't preserve the groups that we had segmented our clients into. We had to take alot of time to restore the configuration environment that we had set up.

Mike
Totaalscore
  • Sector: Fabricage van elektrische/elektronische producten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Needs better support

Beoordeeld op 16-7-2019

I have not been able to login since the upgrade to 2FA and support is unable to help.

I have not been able to login since the upgrade to 2FA and support is unable to help.

Pluspunten

Cost was competitive compared to others and it had a good toolset for remote control.

Minpunten

connectwise support seems like they could care less that I was having problems.

Overwogen alternatieven

TeamViewer Remote

Redenen om voor ConnectWise ScreenConnect te kiezen

TeamViewer had security issues in an earlier version

Overgestapt van

TeamViewer Remote

Redenen om over te stappen op ConnectWise ScreenConnect

Sales person indicated that there would be complete support for iPad's. Said she technically wan't alolowed to say that becasue it technically was still pending with Apple for approval, but it was coming soon. That never happened.
Robert
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

ScreenConnect is Good, But Could be Better

Beoordeeld op 10-5-2024

Very good overall and would recommend. Their partnership with BrightGauge needs lots of improvement...

Very good overall and would recommend. Their partnership with BrightGauge needs lots of improvement from the reporting side, but ScreenConnect itself has been very good.

Pluspunten

It's great for remote access into another users computer, even if just one of your own. Support is good and there is no downtime.

Minpunten

Features like "Screen Blanking" can be very clunky. Often when I set the remote screen to be blanked out, I will have a session go to sleep, and when I get back on the screen blank setting has been disabled. This is highly frustrating when needin privacy in a remote setting.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Simple, Easy to use

Beoordeeld op 13-11-2019

Initially used ConnectWise Control (Formerly ScreenConnect) for simple IT support sessions...

Initially used ConnectWise Control (Formerly ScreenConnect) for simple IT support sessions (credential resets, issues with software, etc.). Later deployed agents to network. We found this product much more superior than other alternatives available on the market such as Kaseya. Sessions with speedy, and tools were easy to use like viewing one monitor individually, or performing maintenance discretely in open office environments. Allowed for support sessions to be performed remotely by staff extending the teams' effectiveness even in inclimate weather or times when IT staff worked remotely.

Pluspunten

Formerly Screenconnect, Connectwise Control is an easy to use remote software that gives IT professionals all the necessary support session tools to easily perform remote IT sessions with end users.
- Includes chat messaging
- Includes options to view services, logs, and processes
- Allows technician to blackout monitor / block keyboard presses during session
- Allows for easy facilitation of temporary remote sessions by non-technical staff
- Easy facilitation to give "passes" (timed access) to end-users and technical support staff
- Allows for basic scripting options for alerting and webhooks
- 2FA Authentication enabled

Minpunten

- Difficult initially to setup department groups of computers,
- Not a lot of documentation on setting up webhook scripting,
- Database maintenance can be tedious
- Outside basic functionality (which is all you need), selective and limited add-on options and integrations (compared to other product Automate [labtech])
- Uses Java over HTML5 only.

Overwogen alternatieven

Zoho Desk

Redenen om voor ConnectWise ScreenConnect te kiezen

Connectwise offered superior features and a better implementation of remote control services vis-a-vis Java than older models like Kaseya which used and installed VNC on workstations.

Redenen om over te stappen op ConnectWise ScreenConnect

Connectwise's product is just enough what you need for facilitating remote sessions without much of the overhead of complicated help desk CRM setup. With Control, login, generate a link, open the link on the target PC, and the agent installed and registers easily. Agents (MSI) should also be available to deploy via Group Policy as well.
5 van 1.904 worden weergegeven Lees alle reviews

ConnectWise ScreenConnect - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over ConnectWise ScreenConnect.

ConnectWise ScreenConnect kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 36,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

ConnectWise ScreenConnect heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

ConnectWise ScreenConnect ondersteunt de volgende talen:

Engels

ConnectWise ScreenConnect ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

ConnectWise ScreenConnect kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Acronis Cyber Backup, ConnectWise Automate, ConnectWise PSA, Freshdesk, Microsoft Outlook, Passportal, Zendesk Suite

ConnectWise ScreenConnect biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor ConnectWise ScreenConnect.