BigTime

Software voor het beheer van uren, facturering en projectmanagement voor het MKB

Over BigTime

BigTime is software voor tijd en facturering waarmee professionele servicebedrijven in verschillende sectoren de uren kunnen registreren en klanten factureren. Gebruikers kunnen projectteams en werk in uitvoering beheren en de winstgevendheid per project en zelfs per personeelslid meten. BigTime helpt gebruikers om sneller betaald te krijgen met de minste weerstand. Organisaties kunnen de workflow stroomlijnen met de Quickbooks-integratie ontwikkeld door het BigTime-ontwikkelingsteam, door Intuit geselecteerd als hun OEM-ontwikkelaars.

Gebruikers kunnen de uren en onkosten van hun team online bijhouden en erover rapporteren met de iPhone- of Android-apps van BigTime wanneer ze onderweg zijn. De web-app van BigTime is toegankelijk via een webbrowser en reageert op elk apparaatformaat. Verbeter de cashflow van je bedrijf met BigTime door het werk in uitvoering te volgen en effectief te factureren gedurende het hele project, zodat de cashflow blijft doorlopen. Door het nauwkeurig bijhouden en rapporteren in BigTime kunnen gebruikers klanten de gemoedsrust geven dat hun investering de moeite waard is, waardoor eventuele bezwaren tegen betaling worden geëlimineerd.

Gebruikers kunnen aannemers beheren, hen uitnodigen om zich waar nodig bij het projectteam aan te sluiten en hun tijd per project bijhouden. De deskundige consultants van BigTime zullen met gebruikers doornemen hoe BigTime in hun bedrijf kan worden gebruikt om de zakelijke workflow echt te optimaliseren.

Prijzen vanaf:

US$ 10,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor BigTime

Bedrijfsgrootte

K M G

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Canada, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 10,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor BigTime

Afbeeldingen

BigTime Software - 1
BigTime Software - 2
BigTime Software - 3
BigTime Software - 4
BigTime Software - 5
BigTime Software - 6
BigTime Software - 7
Nog 13 andere bekijken
BigTime-video
BigTime-video
BigTime-video
BigTime-video
BigTime-video
BigTime-video
BigTime Software - 1
BigTime Software - 2
BigTime Software - 3
BigTime Software - 4
BigTime Software - 5
BigTime Software - 6
BigTime Software - 7

Functies

Totaal aantal functies van BigTime: 181

  • API
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Accountancybedrijven
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Applicatiebeheer
  • Audittrail
  • Automatische back-up
  • Automatische facturering
  • Automatische tijdregistratie
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van factuurtarieven
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Belastingbeheer
  • Bestanden delen
  • Betalingen verwerken
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Bewaking
  • Bijhouden van vervaldatums
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Capaciteitsbeheer
  • Centrale boekhouding
  • Compliance bijhouden
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Documentsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische betalingen
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureerbare items bijhouden
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Factureren per uur
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Factureringsportal
  • Factuurbeheer
  • Factuurgeschiedenis
  • Factuurverwerking
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Herinneringen
  • IT-kostenbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integratiebeheer
  • Integraties van derden
  • Klantenbeheer
  • Klantenportal
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Kostenbeheer
  • Kostenschatting
  • Loonkosten rapporteren
  • Materiaallijsten
  • Meerdere factureringstarieven
  • Meerdere projecten
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele app
  • Mobiele betalingen
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Multi-afdeling/project
  • Multilocatie
  • Offline time bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Online betalingen
  • Online facturering
  • Online ponskaart
  • Online tijdklok
  • Online tijdregistratie
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Overschrijdingsrapportage
  • Overurenberekening
  • Overzichtsrapporten
  • Payrollbeheer
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Portefeuillebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Problemen bijhouden
  • Productiekosten
  • Productiekosten bijhouden
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectadministratie
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectfacturering
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectsjablonen
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • QuickBooks-integratie
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime analyse
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Roosterbeheer
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Schattingen
  • Schetsen
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Subtaken maken
  • Taak voor bovenliggend item
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Takenlijst
  • Termijnbewaking
  • Terugkerende taken
  • Tijd bijhouden
  • Tijd bijhouden per klant
  • Tijd bijhouden per project
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijdlijnbeheer
  • Timer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toewijzing en planning van resources
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vaardigheden bijhouden
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Vereistenbeheer
  • Vergoedingenbeheer
  • Verlofaanvragen
  • Verwerking van creditcards
  • Visualisatie
  • Voor accountancybedrijven
  • Voor accountants
  • Voor de AEC-sector
  • Voor overheidsinstellingen
  • Voorstellen genereren
  • Voortgang bijhouden
  • Voortgangsrapporten
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werk bijhouden
  • Werknemers bijhouden
  • Werknemersdatabase
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Ziekteverlof bijhouden
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

BQE CORE Suite

4,4
#1 alternatief voor BigTime
BQE Core maakt het eenvoudiger en winstgevender om je bedrijf te runnen. Het organiseert informatie, automatiseert...

NetSuite

4,1
#2 alternatief voor BigTime
NetSuite is een toonaangevende cloudgebaseerde ERP-oplossing die wordt vertrouwd door meer dan 24.000 snelgroeiende...

QuickBooks Time

4,7
#3 alternatief voor BigTime
TSheets is een online service voor uren- en arbeidsbeheer waarmee gebruikers uren kunnen bijhouden vanaf hun bureau of...

monday.com

4,6
#4 alternatief voor BigTime
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(576)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je BigTime al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 576 reviews worden weergegeven
Jessica
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

A fantastic tool for managing projects

Beoordeeld op 5-6-2022

The best approach to keep track of many projects' time and expenditures. Invoicing is also a breeze...

The best approach to keep track of many projects' time and expenditures. Invoicing is also a breeze because to the platform's user-friendly interface. I can view all of my projects and team members in this platform, and we can all manage everything together. The Bigtime team's assistance is also a big plus in my book.

Pluspunten

It's a piece of software that performs exactly what it's supposed to and does it well. The process of implementation was quite fair, and the accompanying customer service was excellent. Time tracking and the ability to divide it into other sections if necessary. For numerous projects, I've taken use of the platform's ability to develop custom reports, which have been useful.

Minpunten

BigTime doesn't always communicate to itself, so you have to dig a little further to find the answer you're looking for. In addition, I've used BigTime's "help" option and spoken with a live person who was able to diagnose my difficulties immediately away.

Dustin
Totaalscore
  • Sector: Machine- en installatiebouw
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Enhancing Project Management with BigTime

Beoordeeld op 12-10-2021

Pluspunten

Tracking time and being able to in real time look at where we stand on each project from a billing standpoint.

Minpunten

We are in the early implementation stages of BigTime, everything currently is an improvement over how we previously operated. No known "cons" at this time.

Overwogen alternatieven

BQE CORE Suite, monday.com en Monograph

Redenen om over te stappen op BigTime

QuickBooks Desktop Integration, cost, features, etc.
Jenna
Totaalscore
  • Sector: Biotechnologie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Ease of use, detailed tracking and great support

Beoordeeld op 16-6-2022

Great experience, all the support we need is accessible.

Great experience, all the support we need is accessible.

Pluspunten

The DCAA internal features make it easy for employees to comply, they have easy Quickbooks integrations and great support features

Minpunten

Lack of required SSO features and can't accommodate multiple countries or currencies

Overwogen alternatieven

Zoho People en QuickBooks Time

Redenen om voor BigTime te kiezen

To enforce DCAA compliance and easier system

Overgestapt van

OfficeTimer

Redenen om over te stappen op BigTime

Ease of use and support features
Ben
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10

Core features have degraded - Buggy updates

Beoordeeld op 29-6-2022

Pluspunten

This product is easy to track time with. When features work, the dashboards and reports are helpful for analysis.

Minpunten

It is difficult to use reporting because it breaks frequently. This seems to have occurred more often over the last several months than earlier in our time using the product. Customer support acknowledges bugs, but development is slow to correct key features, such as the loss of the ability to export simple reports to Excel. The product seems to over promise and underdeliver a lot of the time. We recently upgraded one of the modules based on meetings with the sales team. Shortly after purchasing, key dashboards suddenly stopped working. Communication could be improved. Customer service has acknowledged being aware of a bug before we reported it, but never let us know. I would value communication regarding the health of the product to help with our planning, rather than the frequent marketing notices.

Cyndi
Totaalscore
  • Sector: Civiele techniek
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Easy to use, top notch service and support

Beoordeeld op 28-6-2022

Overall, I love the interface, I love the easy of use, and I love the support. Even without being...

Overall, I love the interface, I love the easy of use, and I love the support. Even without being fully functional yet, we are getting a lot of raves from staff who appreciate the ease of approvals, the easy to use timesheet, and the functionality.

Pluspunten

The timesheet module is amazingly easy. Since this is where the bulk of my team are working, it made roll out super easy. The system is over all generally very intuitive and user friendly. It's also pretty idiot proof and its not easy to mess things up. Invoice creation is outstanding, with a ton of options and features. But the best part is their support team. They have worked so hard to ensure we have a product that meets ALL of out needs. Our implementation and training with BigTime has been the best I've ever worked with in my career.

Minpunten

Right now, it's a little buggy and they are still implementing and adjusting certain things. The fundamentals are there, but it's obviously still newer software.

5 van 576 worden weergegeven Lees alle reviews

BigTime - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over BigTime.

BigTime kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 10,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

BigTime heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

BigTime ondersteunt de volgende talen:

Engels

BigTime ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

BigTime kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Gmail, Google Calendar, Google Docs, HubSpot CRM, Intuit Data Protect, Jira, Microsoft Outlook, QuickBooks, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Sage Business Cloud Accounting, Sage Intacct, Salesforce Platform, Salesforce Sales Cloud, Slack, Stax, Zapier

BigTime biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor BigTime.