Front - Overzicht

Wat is Front?

Front is de gedeelde inbox voor teams die al je zakelijke communicatie samenbrengt in één enkel samenwerkingsplatform. Teams op het gebied van klantenondersteuning, verkoop, operationele activiteiten, IT en marketing kunnen [email protected], [email protected] en andere e-mailadressen van groepen, Facebook, Twitter, chat en sms-berichten op één plek beheren en erop reageren zonder tussen verschillende tools te hoeven schakelen.

Ontworpen voor teamsamenwerking: E-mails en berichten in je gedeelde inbox kunnen worden toegewezen aan teamleden om duidelijk te maken wie er verantwoordelijk is voor het reageren, en botsingsdetectie voorkomt meerdere antwoorden op hetzelfde bericht. Je kunt je rechtstreeks tot teamgenoten richten om berichten en concepten te delen en te bespreken voordat je een reactie naar een klant stuurt. Met behulp van e-mailsjablonen kun je snel op veelgestelde vragen antwoorden.

Verbetert de teamproductiviteit: Front werkt als een e-mailclient, maar het is krachtiger dan Gmail of Outlook. Met functies zoals interne opmerkingen, vervolgherinneringen, leesbevestigingen, samenvoegingen, e-mailreeksen en standaardantwoorden, kun je 2-3 keer sneller reageren op klanten. Mobiele apps op iOS en Android zijn beschikbaar om vanaf elke locatie te reageren en berichten door te sturen. De uitgebreide analyses van Front tonen je reactietijd, berichtenvolume en nog veel meer om je productiviteit te meten.

Integreert met al je apps: Front werkt met veel van de andere software die je al gebruikt, zoals Salesforce, Slack, Trello, GitHub, Intercom, Asana en meer, zodat je deze informatie in Front kunt openen en synchroniseren. Met behulp van de API kun je aangepaste integraties voor je specifieke bedrijfsbehoeften ontwikkelen.

Probeer Front gratis uit met een proefperiode van 14 dagen.

Front - Overzicht

Prijzen

Vanaf
US$ 9,00/maand

Prijsopties

Gratis proef
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding

Front - Functies

Apparaten
Bedrijfsgrootte
K M G
Markten
Verenigde Staten van Amerika, Canada, Verenigd Koninkrijk, Australië, China en nog 5 andere, India, Japan, Duitsland, Brazilië, Mexico
Ondersteunde talen
Engels

Media

Manage email, chat, social media, SMS in one place
Assign messages to your teammate for clear accountability and ownership
Direct mention teammates to internally discuss messages and leave comments
Connect to other apps, like Salesforce, to access and sync information in Front
Track and analyze your message volume and response times to improve performance over time
Android mobile app to respond on the go
iOS mobile app to respond on the go
Front-video Schermopname van Front: Manage email, chat, social media, SMS in one place Schermopname van Front: Assign messages to your teammate for clear accountability and ownership Schermopname van Front: Direct mention teammates to internally discuss messages and leave comments Schermopname van Front: Connect to other apps, like Salesforce, to access and sync information in Front Schermopname van Front: Track and analyze your message volume and response times to improve performance over time Schermopname van Front: Android mobile app to respond on the go Schermopname van Front: iOS mobile app to respond on the go

Front reviews

Front reviews

Totaalscore
4,5
/
5
Uitstekend
130

Zeer goed
46

Gemiddeld
8

Slecht
6

Erg slecht
3

Prijs-kwaliteitverhouding
4,2
Functies
4,4
Gebruiksgemak
4,5
Klantenondersteuning
4,4
91% heeft deze app aanbevolen
Marjolaine L.

Best email software ever

We have a shared inbox and we had trouble to avoid double answers and we had to forward the emails to each other or CC them on our replies so they could get informed of a conversation


Vertalen met Google
Arielle B.

Love Front- Would Recommend

Great experience. Sales Rep was educated, nice, responsive and a pleasure to work with. Then the product was easy to use and solved what we needed.


Vertalen met Google
Geverifieerde reviewer

One of the worst email applications I've ever used


Vertalen met Google
John F.

Great Software, Terrible Billing and Support Policies


Vertalen met Google
Ari P.

Shared Email Tracking without the need for tickets

We had extremely too much email for an Outlook mailbox to handle, no SMS integration nor chat functionality. We solved all of that with Front. Now all of our communications are in one place for ease of use and management.


Vertalen met Google
Marjolaine L.
Sector: Vervoer/over de weg/per spoor
Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Best email software ever

Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 12-3-2020
Bron van de reviewer: Capterra

We have a shared inbox and we had trouble to avoid double answers and we had to forward the emails to each other or CC them on our replies so they could get informed of a conversation

Pluspunten

Sharing emails without having to forward them, being able to have internal conversations within an email, plenty of integrations

Minpunten

When I need to speak to all the team, I have to create a discussion and add them all, one by one.
I'd rather have the possibility to @team within an email or a discussion to make sure they are all included.
I also whish we could find a slack inbox where we could find all the channels we have and avoid having to switch between the two softwares.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Arielle B.
Sector: Verzekeringen
Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Love Front- Would Recommend

Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
Beoordeeld op 19-8-2020
Bron van de reviewer: Capterra

Great experience. Sales Rep was educated, nice, responsive and a pleasure to work with. Then the product was easy to use and solved what we needed.

Pluspunten

It is incredibly easy to use. We transitioned to this from HubSpot support and we were concerned about a learning curve, it is about as basic and intuitive as it comes. We budgeted 2 weeks to implement and it took us less than 2 days to transfer everything over and learn how to use it for its core functions.

Minpunten

I may be doing this incorrectly- but the Slack integration doesn't always work correctly. I think it would've been helpful in the integrations section to have a troubleshooting guide if it doesn't work. For us we filled out all fields and appropriate slack channels but the messages were not sent there. (Again could be our error)

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Geverifieerde reviewer
Sector: Marketing en reclame
Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

One of the worst email applications I've ever used

Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
Beoordeeld op 2-4-2018
Bron van de reviewer: GetApp

Pluspunten

The overall look of Front is simple, which is nice.

The snooze function on emails.

The support staff were friendly and quick to answer.

Minpunten

My company switched my team over to Front after a couple people who shared an inbox had issues with managing it. I didn't have a shared inbox, but struggled with the lack of functionality for just personal inboxes.

There are so many missed functionalities to Front it made my job incredibly inefficient. I found myself spending more time doing my job which consists of heavy emailing because of Front problems.

1. No calendar. Cannot make appointments, set up meetings, etc.

2. Unable to edit messages in a previous thread. Say someone sends you a list of questions. You cannot just answer next to their list in the previous email and say "see below."

3. Archiving messages... when we first switched to Front, the management team used it for a few weeks to test it. When the team was instructed to switch within the next couple weeks, and BOOM thousands of emails that Front could not autoarchive. I had about 10 emails in Outlook during the switch. The front inbox had accumulated thousands over the course of the management test period. Front could only auto archive shared inboxes, not personal. I had to spend 20 minutes selecting 3000 emails to auto archive since it didn't sync correctly with Outlook.

4. Saving emails... you can't. You only have the option to send a link of the email which only works for those that also used front.

5. You cannot edit pasted tables in front, as far as formatting goes. No deletion of columns or making rows smaller.

6. No red flags or categorizing. Often I'd keep emails in Outlook and red flag them to remind myself to check on it before I leave. No flagging in Outlook. This is replaced by snoozing in Front to make it reappear later, but I do miss the flag option.

7. You archive something in someone else's inbox that they share with you... it archives in their inbox, too.

8. No options to make folders. You want to move emails to a folder to refer to later? You cannot.

I could go on and on and ended up emailing a list of 18 problems after using Front for the first 3 months to management who sent to Front support. The responses were basically they hope to rollout that feature one day. Which obviously doesn't help now.

Scoreverdeling

Gebruiksgemak

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 0.0/10

John F.
Sector: Telecommunicatie
Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Great Software, Terrible Billing and Support Policies

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 31-7-2020
Bron van de reviewer: Capterra

Pluspunten

It has a number of very good features for helping teams work together for sales and support. The abilities to share, assign, comment on, snooze and resurface issues makes zero inbox possible. Keeps clutter down and focus on what is most important at the moment. We really like the 'product'.

Minpunten

-Front's Billing policies are absurd. If one signs up for an annual plan adding a user even if only temporarily for a day or a month while transitioning employees results in a charge for as much as a full year for that seat.

-During the sales process, you will experience significant personal, real-time communications. Once the sales process is over, don't hope to EVER be able to have a real-time conversation with anybody. Regardless of the severity or complexity of the issue, the only option is email that often takes days to get a response which can be a real problem when the platform is down since it is the only way to contact them. They had a chat ability for a while but turned it off apparently because customer expectations for a timely response were too high.

-Don't bother making suggestions. Although they have what appears to be a strong attitude towards involving customers, suggestions get a pat on the head and swept into a 'we'll pass that on' basket. No methods or interest to surface ideas and suggestions in a way that other end-users can expand upon or upvote/prioritize.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 1.0/10

Ari P.
Sector: Juridische dienstverlening
Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Shared Email Tracking without the need for tickets

Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 19-12-2019
Bron van de reviewer: Capterra

We had extremely too much email for an Outlook mailbox to handle, no SMS integration nor chat functionality. We solved all of that with Front. Now all of our communications are in one place for ease of use and management.

Pluspunten

Front allows multiple teams within my company to manage massive amounts of email in shared mailboxes, meet or exceed customer SLAs and seamlessly integrate our communications with our management systems. We also like that we get all of the same functionality of email ticket tracking, but without the need for communicating the standard ticket responses and ids to our customers. It allows for a more personal engagement with our clients.

Minpunten

Our teams took sometime to get used to the new interface as it was difficult to pry Outlook out of their hands. However, once they got the hang of Front they loved the integration and tracking abilities that Outlook does not have.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 9.0/10

Gebruikersaanbeveling
8,7/10
Gebaseerd op 193 gebruikersscores
Vergelijk gebruikersaanbevelingen met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Prijzen van Front

Prijzen van Front

Vanaf
US$ 9,00/maand
Gratis proef
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2/5
Gebaseerd op 193 gebruikersscores
Vergelijk scores voor prijs-kwaliteitverhouding met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Front - Functies

Front - Functies

API
Aanpasbare branding
Activiteiten volgen
Activiteitendashboard
Automatische meldingen
Bestandsbeheer
Chatten
Documentbeheer
Documenten opslaan
Drag & Drop-interface
Gemeenschappelijke werkruimte
Integratie van derden
Opmerkingen
Prognoses
Rapportage en statistieken
Samenwerkingstools
Toegangsbeheer
Toestemmingsbeheer
Workflowbeheer
Zoekfunctionaliteit
Functies
4,4/5
Gebaseerd op 193 gebruikersscores
Vergelijk functiescores met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Categorieën

Front - Veelgestelde vragen

Front - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Front.

V. Welke prijsmodellen heeft Front te bieden?

Front kent de volgende prijsmodellen:

Vanaf: US$ 9,00/maand

Prijsmodel: Abonnement

Gratis proef: Beschikbaar

V. Wat zijn de voornaamste functies van Front?

We hebben geen informatie over functies van Front

V. Wat zijn de typische gebruikers van Front?

Front heeft de volgende typische klanten:

Klein bedrijf, Grote ondernemingen, Openbare diensten, Non-profit, Middelgroot bedrijf

V. Welke talen worden door Front ondersteund?

Front ondersteunt de volgende talen:

Engels

V. Welke prijsmodellen heeft Front te bieden?

Front kent de volgende prijsmodellen:

Abonnement

V. Biedt Front ondersteuning voor mobiele apparaten?

Front ondersteunt de volgende apparaten:

Android, iPhone, iPad

V. Met welke andere apps kan Front worden geïntegreerd?

Front kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Aircall, Asana, Co:tunity, FCS CosmoPMS, Intercom, Nicereply, Pipedrive, Slack, Smooch, Truly

V. Welke mate van ondersteuning heeft Front te bieden?

Front biedt de volgende ondersteuningsopties:

Veelgestelde vragen, Online ondersteuning, Telefonische ondersteuning, Video-instructies, Kennisbank, Forum