eDesk

Over eDesk
xSellco is een helpdesk die is ontworpen voor e-commerce. Het product centraliseert vragen om klantenondersteuning vanuit je webwinkel, marktplaatsen zoals Amazon, eBay en je sociale media in één dashboard. Klantinformatie, bestelgegevens, eerdere aankopen, bezorginformatie en gespreksgeschiedenis worden automatisch bij elk inkomend bericht gevoegd, zodat je snel met een paar klikken gepersonaliseerde berichten kunt verzenden. Met de unieke automatische vertaalfunctie kun je ook uitbreiden naar internationale markten zonder een meertalig team te hoeven inhuren.
XSellco is ontworpen voor e-commerce en helpt je meer te verkopen met een betere klantervaring, terwijl je tijd kunt vrijmaken om je bedrijf te laten groeien. Met een volledig beeld van je klant, een groot aantal tijdbesparende functies en krachtige rapporten waarmee je verbeterpunten kunt identificeren, maakt xSellco het verkopen via meerdere kanalen net zo eenvoudig als via één kanaal.
Afbeeldingen






Twijfels over eDesk?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Freshdesk

Zoho Desk

LiveAgent

CM.com Communications Platform

Reviews
Heb je eDesk al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
Great System - used for a couple years
Beoordeeld op 12-12-2017
Pluspunten
Multi Channel functionality and to be onboard with a growing company who are actively investing and improving the platform on a noticeable timescale... When we first started using the platform we thought it was great value and did a good job, although there were a few naff bits. However through feedback and their own growth the platform has grown to match all and now offer more features than the more renowned systems.
- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Easy to use, effective, effecient
Beoordeeld op 29-8-2023
Utilize for all customer support uses. Saves time and allows for small support team.
Utilize for all customer support uses. Saves time and allows for small support team.
Pluspunten
Best help desk software out there. Excellent automation, easy to set up, good reporting, able to integrate to all channels, multi-language support,
Minpunten
Nothings comes to mind as eDesk solves all our needs
Redenen om voor eDesk te kiezen
Better product, easier to use, ability to integrate to all channels natively vs needing assorted plugins which did not work for usOvergestapt van
Zendesk SuiteRedenen om over te stappen op eDesk
Considered eDesk the best all in one solution- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
Great Product, but Shady Company
Beoordeeld op 1-2-2024
We've used the product since it was called Reply Manager, which was so fairly priced and worked...
We've used the product since it was called Reply Manager, which was so fairly priced and worked well for our needs. Then it was acquired by XSellco, and it all went downhill. Year after year they increased prices, adding features that small-medium sized businesses may not necessarily need but were forced to adopt. Now as eDesk they again promised certain pricing for us (as a customer for almost a decade, maybe more), and they keep raising the price.
No complaints on the product side, it is very robust. But as a company, I am thoroughly upset at their mistreatment and false promises constantly made to us, and would recommend any company trying to keep their support/helpdesk costs under control to stay away and explore other alternatives first. You never know what you'll be forced to pay within the next year...
Pluspunten
Feature-rich, integrations with marketplaces
Minpunten
-Make fake promises
-Do not honor their pricing commitments
-Will raise prices on you again and again
-No regard for customer loyalty
Antwoord van xSellco
Hi Jake,
It's important to highlight the extensive efforts we've invested in enhancing our product. Over recent years, we've introduced hundreds of new marketplace integrations, significantly improved user interfaces, and advanced AI automation capabilities. This ongoing development reflects our commitment to delivering a product that not only meets but exceeds contemporary standards.
Our focus has been on increasing the value of our product substantially while managing to keep our core prices competitive and below the rate of inflation. We believe in offering cutting-edge features and a superior user experience at a reasonable cost.
If you would like to let me know your email address I can take a look at your account and see where savings could be made. Our account managemnet team has been in over drive communicating, before during and after any price adjustments so please do reach out to them if you have not done so already.
- Sector: Consumentengoederen
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Great chat support
Beoordeeld op 4-2-2022
Pluspunten
Clean easy to use User Interface, snap shot view, grouping priority messages based on smart AI messaging.
Minpunten
Nothing to mention at present everything works as it should do.
- Sector: Textiel
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Has saved us time and money
Beoordeeld op 6-12-2021
Pluspunten
Brings all customer queries from all platforms into a single mailbox. Templates are great and the system has saved us so much time. When I had a problem with messages not sending I contacted the chat and spoke to Aine whom was very helpful.
Minpunten
There was an update and now the AI suggestions are difficult to select. You have to hover and try and select the response which can be tricky. In the past before the update you could click on the option easier.
eDesk - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over eDesk.V. Welke prijsmodellen heeft eDesk te bieden?
eDesk kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 0,00/maand
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van eDesk?
eDesk heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door eDesk ondersteund?
eDesk ondersteunt de volgende talen:
Duits, Engels, Frans, Italiaans, Spaans
V. Biedt eDesk ondersteuning voor mobiele apparaten?
eDesk ondersteunt de volgende apparaten:
V. Met welke andere apps kan eDesk worden geïntegreerd?
eDesk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Adobe Commerce, AfterShip, Aircall, BigCommerce, Brightpearl, ChannelEngine, Gmail, Instagram, Linnworks, Meta for Business, Microsoft Outlook, Mirakl, PrestaShop, Rithum, ShipStation, Shippingbo, Shopify, StoreFeeder, Twitter/X, Veeqo, Volo, WhatsApp, Wix, WooCommerce
V. Welke mate van ondersteuning heeft eDesk te bieden?
eDesk biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor eDesk.