MyTime

Over MyTime

MyTime is een volledig geïntegreerd platform voor planning, verkooppunt en klantenbinding voor ketens met meerdere locaties en franchises, en is ontworpen om bedrijven te helpen met groeien, plannen en het behouden van klanten.

MyTime heeft alle tools die bedrijven nodig hebben onder één dak: een uitgebreide afsprakenplanner, CRM (Customer Relationship Management), e-mailmarketing, online adverteren en aanwezigheidsbeheer, verkooppunt en meer. MyTime is ontworpen voor bedrijven van elke omvang, van eenmanszaken tot nationale franchises. Gebruikers hebben toegang tot MyTime op het web of onderweg via iPhone- en Android-apps.

Het planning- en bedrijfsplatform van MyTime kan ook worden geïntegreerd met de populaire Marketplace, waar miljoenen klanten zoeken naar lokale bedrijven en ook reviews, beschrijvingen en prijzen bekijken en in realtime boeken. MyTime werkt ook samen met Google, Facebook, YP.com, Local.com en andere, waardoor bedrijven beter zichtbaar worden en gemakkelijker te vinden zijn voor nieuwe klanten.


Afbeeldingen

MyTime Software - 1
MyTime Software - 2
MyTime Software - 3
MyTime Software - 4
MyTime Software - 5
MyTime Software - 6
MyTime Software - 7
MyTime Software - 8
MyTime Software - 9
MyTime Software - 10
MyTime Software - 11
Nog 12 andere bekijken
MyTime-video
MyTime Software - 1
MyTime Software - 2
MyTime Software - 3
MyTime Software - 4
MyTime Software - 5
MyTime Software - 6
MyTime Software - 7
MyTime Software - 8
MyTime Software - 9
MyTime Software - 10
MyTime Software - 11

Twijfels over MyTime? Vergelijk met een populair alternatief

MyTime

4,6 (121)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 169,00
maand
Geen prijsinformatie gevonden

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

90
92

Integraties

6
8

Gebruiksgemak

4,5 (121)
4,3 (1.072)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,4 (121)
4,2 (1.072)

Klantenservice

4,6 (121)
4,6 (1.072)

Alternatieven

ZENOTI

4,4
#1 alternatief voor MyTime
Zenoti is een alles-in-één software voor ondernemingen die salons, spa's en kuuroorden helpt hun bedrijf te beheren en...

MoeGo

4,8
#2 alternatief voor MyTime
MoeGo is een alles-in-één toepassing voor dierenverzorgers met functies voor planningsbeheer, klantcommunicatie,...

DaySmart Appointments

4,1
#3 alternatief voor MyTime
Software voor afsprakenplanning die werd ontworpen om op te schalen. AppointmentPlus ondersteunt meer dan 10.000...

Shortcuts

4,1
#4 alternatief voor MyTime
Shortcuts is salonbeheersoftware die bedrijven van elke omvang helpt bij hun dagelijkse activiteiten, variërend van...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(121)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je MyTime al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 121 reviews worden weergegeven
Erin
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Usually amazing!

Beoordeeld op 15-9-2016

Customer support is really the only pause here...it used to be above expectations and now follow up...

Customer support is really the only pause here...it used to be above expectations and now follow up is needed for recognition of issues and multiple calls or emails to find solutions.

Pluspunten

The continuity of image it creates for my business!

Minpunten

Every improvement or addition seems to come with bugs.

Jeff
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Meets Our Needs But Pricey

Beoordeeld op 10-10-2020

Overall mostly happy we made the switch, but wish it wasn't so expensive and wish some bugs would...

Overall mostly happy we made the switch, but wish it wasn't so expensive and wish some bugs would be addressed.

Pluspunten

It's pretty intuitive, relatively easy to setup, and does the job. I really like the two-way texting features.

Minpunten

I think it is expensive compared to other options and the pricing structure feels very nickel and dime. I think there are certain options that could be included in the base price without charging more. For example, to use online payment collection requires use of the full point-of-sale, which is unnecessary for my business. Also, the basic reminder emails & texts should be editable without having to subscribe to the full marketing suite.

It's a bit buggy in various workflows, like toggling between locations, the calendar does not refresh correctly.

I also wish there was more customization available to display various fields during the appointment creation process, rather than having to dive into the Client or the Pet record.

Overwogen alternatieven

Gingr en DaySmart Pet

Redenen om voor MyTime te kiezen

Appointment Plus provided very poor customer service and doesn't have some of the features like two-way messaging.

Overgestapt van

DaySmart Appointments

Redenen om over te stappen op MyTime

Gingr seemed more geared towards dog boarding facilities and didn't really align with what we needed. 123Pet doesn't offer the flexibility with settings.
Theresa
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Disappointing product, unprofessional team, borderline scam

Beoordeeld op 20-7-2023

Pluspunten

It is a POS system, that we were required by our franchisor to use.

Minpunten

Team is completely unprofessional. The onboarding "specialist" was incompetent, and had difficulty scheduling our first meeting properly. Functionality is so limited. The system would have many errors and was extremely glitchy. Customer service is awful. When trying to troubleshoot, they would book "fake" appointments in the live system, which blocked off my stylists' availability and cost them customers. They continued to charge me, even after I cancelled service. Leadership does not seem to care to improve service. Seems like a borderline scam. I would have switched from them, except the franchisor required us to use them.

Pamela
Totaalscore
  • Sector: Verzekeringen
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Best tip I got from a hairdresser was not about hair

Beoordeeld op 19-9-2016

I am not a geek but this was easy enough for me to use and teach my staff to use. I learned about...

I am not a geek but this was easy enough for me to use and teach my staff to use. I learned about this software program from the hairdresser in the shop next door.

Pluspunten

I need to be in front of clients and not playing phone tag to set appointments. Many of my clients jumped onboard right away to set their own appointments. Others are coming along once they get over the initial scare.

Minpunten

I need to allow clients to pick if I am working with them in person or by phone or screen share. At this time, they can only write that in the comments section if they know or remember to do that.

Jessica
Totaalscore
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

It's the best booking software for small businesses!

Beoordeeld op 10-5-2017

Pluspunten

I love that my hair clients can book online and it frees me up from having to do it all. I love how the schedule keeps me organized. The online booking connected to my Facebook page was the main reason I chose MY time. These days, you don't really need a website, if you have a Facebook page. Also, I love how the Mytime calendar syncs with my iPhone calendar.

Minpunten

The only thing I would like to see is a CAPTCHA when someone books, to make sure it's a real person. Other than that, nothing at all.

5 van 121 worden weergegeven Lees alle reviews

MyTime - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over MyTime.

MyTime kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 169,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

MyTime heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

MyTime ondersteunt de volgende talen:

Engels

MyTime ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

MyTime kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Google Calendar, Google Maps, Instagram, Meta for Business, Microsoft Outlook, Quickbooks Online

MyTime biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor MyTime.