
Over MyTime
MyTime is een volledig geïntegreerd platform voor planning, verkooppunt en klantenbinding voor ketens met meerdere locaties en franchises, en is ontworpen om bedrijven te helpen met groeien, plannen en het behouden van klanten.
MyTime heeft alle tools die bedrijven nodig hebben onder één dak: een uitgebreide afsprakenplanner, CRM (Customer Relationship Management), e-mailmarketing, online adverteren en aanwezigheidsbeheer, verkooppunt en meer. MyTime is ontworpen voor bedrijven van elke omvang, van eenmanszaken tot nationale franchises. Gebruikers hebben toegang tot MyTime op het web of onderweg via iPhone- en Android-apps.
Het planning- en bedrijfsplatform van MyTime kan ook worden geïntegreerd met de populaire Marketplace, waar miljoenen klanten zoeken naar lokale bedrijven en ook reviews, beschrijvingen en prijzen bekijken en in realtime boeken. MyTime werkt ook samen met Google, Facebook, YP.com, Local.com en andere, waardoor bedrijven beter zichtbaar worden en gemakkelijker te vinden zijn voor nieuwe klanten.
Prijzen vanaf:
US$ 169,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor MyTime
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Markten
Verenigde Staten
Ondersteunde talen
Engels
Prijzen vanaf:
US$ 169,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor MyTime
Afbeeldingen











Functies
Totaal aantal functies van MyTime: 90
Alternatieven
Booker

Oracle PeopleSoft

ZENOTI

Fresha

Reviews
Heb je MyTime al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Gezondheid, wellness en fitness
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
It improved my customer retention by 80% in the first 2 months!
Beoordeeld op 11-8-2017
It increased my retention rate and decreased cancellations.
It increased my retention rate and decreased cancellations.
Pluspunten
Easy reminders, confirmations and updates with clients. I think my favorite feature is the communicator tool inside the platform where I can communicate with all of my clients easily.
The reputation features allow us to really keep an eye for how my reviews are doing and helps me respond to any concerns quickly.
Also, there is a dedicated team that helped me train my employees and we started using in less than a week.
Minpunten
I can't think of any Con. It still need to get familiar with all of its features, including all of their marketing automation tools.
- Sector: Cosmetica
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
A hairstylist on Mytime
Beoordeeld op 4-8-2018
We originally chose Mytime because our clients were looking for a more modern and easier way to...
We originally chose Mytime because our clients were looking for a more modern and easier way to book their appointments. For a long time we were a standard Paper Booking system.
Our clients LOVE being able to book online at their own ease. Many don't have the time to call during business hours, and they love being able to book at 10PM if necessary. We have greatly enjoyed their system's convenience and our clients have too!
Pluspunten
I love the ease of booking appointments from an app. Also, Mytime links to my other accounts like Facebook and Google, connecting my ratings and comments from other places. Also when connecting multiple forums it allows me to add "book now" buttons with automatic links back to Mytime.
Minpunten
There are often odd bugs in the app. At random times it will not allow me to block off my schedule or it wont let me switch profiles from personal to business. Managing the App/profile can be a lengthy process to learn, but once you have each process memorized it is very convenient to have.
- Sector: Diergeneeskunde
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
Frustrating Booking System
Beoordeeld op 30-6-2022
Overall it's not a very efficient Booking System when there's other things out there that have far...
Overall it's not a very efficient Booking System when there's other things out there that have far more useful features. In a small scale Salon this should be fine, but anything over 20 dogs a Day for Capacity this is just outdated.
Pluspunten
Automated Alerts for Customers for their future Appointment the next Day. Can disable online booking for Customers
Minpunten
Very outdated technology, has no alert icons, has no indication if you have multiple pets from the same owner expected, same issue occurs at checkout with multiple pets. Long wait times for Customers to Book while you're following up with any manually inputted Staff notes on Pet Profiles at the bottom of the profile. Issues with Retail POS items and trying to process a return
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Makes scheduling a total dream
Beoordeeld op 24-9-2017
Pluspunten
Easy to use, great support, sooooo streamlined! They really make it easy to use, which makes running my business(es) much easier
Minpunten
Hm... I guess I'd like to be able to link up multiple google calendars? My situation is weird though and I suspect no one else would need this feature
- Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Usually amazing!
Beoordeeld op 15-9-2016
Customer support is really the only pause here...it used to be above expectations and now follow up...
Customer support is really the only pause here...it used to be above expectations and now follow up is needed for recognition of issues and multiple calls or emails to find solutions.
Pluspunten
The continuity of image it creates for my business!
Minpunten
Every improvement or addition seems to come with bugs.
MyTime - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over MyTime.V. Welke prijsmodellen heeft MyTime te bieden?
MyTime kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 169,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van MyTime?
MyTime heeft de volgende typische klanten:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door MyTime ondersteund?
MyTime ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt MyTime ondersteuning voor mobiele apparaten?
MyTime ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan MyTime worden geïntegreerd?
MyTime kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Google Calendar, Google Maps, Instagram, Meta for Business, Microsoft Outlook, Quickbooks Online
V. Welke mate van ondersteuning heeft MyTime te bieden?
MyTime biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor MyTime.
- Reserveringssystemen
- Salon software
- Planning software
- Email marketing software
- All-in-One Marketing Platform Software
- Afspraken software
- Business management software
- Trimsalon software
- Spa software
- Kassasystemen
- Agenda software
- Kapsalon software
- Franchise management software
- Kassasystemen voor detailhandel