
Over MyTime
MyTime is een volledig geïntegreerd platform voor planning, verkooppunt en klantenbinding voor ketens met meerdere locaties en franchises, en is ontworpen om bedrijven te helpen met groeien, plannen en het behouden van klanten.
MyTime heeft alle tools die bedrijven nodig hebben onder één dak: een uitgebreide afsprakenplanner, CRM (Customer Relationship Management), e-mailmarketing, online adverteren en aanwezigheidsbeheer, verkooppunt en meer. MyTime is ontworpen voor bedrijven van elke omvang, van eenmanszaken tot nationale franchises. Gebruikers hebben toegang tot MyTime op het web of onderweg via iPhone- en Android-apps.
Het planning- en bedrijfsplatform van MyTime kan ook worden geïntegreerd met de populaire Marketplace, waar miljoenen klanten zoeken naar lokale bedrijven en ook reviews, beschrijvingen en prijzen bekijken en in realtime boeken. MyTime werkt ook samen met Google, Facebook, YP.com, Local.com en andere, waardoor bedrijven beter zichtbaar worden en gemakkelijker te vinden zijn voor nieuwe klanten.
Afbeeldingen











Twijfels over MyTime?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Fresha

DaySmart Appointments

Shortcuts

Gingr

Reviews
Heb je MyTime al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Makes scheduling a total dream
Beoordeeld op 24-9-2017
Pluspunten
Easy to use, great support, sooooo streamlined! They really make it easy to use, which makes running my business(es) much easier
Minpunten
Hm... I guess I'd like to be able to link up multiple google calendars? My situation is weird though and I suspect no one else would need this feature
- Sector: Cosmetica
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
A hairstylist on Mytime
Beoordeeld op 4-8-2018
We originally chose Mytime because our clients were looking for a more modern and easier way to...
We originally chose Mytime because our clients were looking for a more modern and easier way to book their appointments. For a long time we were a standard Paper Booking system.
Our clients LOVE being able to book online at their own ease. Many don't have the time to call during business hours, and they love being able to book at 10PM if necessary. We have greatly enjoyed their system's convenience and our clients have too!
Pluspunten
I love the ease of booking appointments from an app. Also, Mytime links to my other accounts like Facebook and Google, connecting my ratings and comments from other places. Also when connecting multiple forums it allows me to add "book now" buttons with automatic links back to Mytime.
Minpunten
There are often odd bugs in the app. At random times it will not allow me to block off my schedule or it wont let me switch profiles from personal to business. Managing the App/profile can be a lengthy process to learn, but once you have each process memorized it is very convenient to have.
- Sector: Diergeneeskunde
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
Frustrating Booking System
Beoordeeld op 30-6-2022
Overall it's not a very efficient Booking System when there's other things out there that have far...
Overall it's not a very efficient Booking System when there's other things out there that have far more useful features. In a small scale Salon this should be fine, but anything over 20 dogs a Day for Capacity this is just outdated.
Pluspunten
Automated Alerts for Customers for their future Appointment the next Day. Can disable online booking for Customers
Minpunten
Very outdated technology, has no alert icons, has no indication if you have multiple pets from the same owner expected, same issue occurs at checkout with multiple pets. Long wait times for Customers to Book while you're following up with any manually inputted Staff notes on Pet Profiles at the bottom of the profile. Issues with Retail POS items and trying to process a return
- Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
My Time adds hours to my day.
Beoordeeld op 23-7-2016
Easy to use. A few clients have managed to make mistakes in scheduling but it is rare. This app has...
Easy to use. A few clients have managed to make mistakes in scheduling but it is rare. This app has been a huge help to me.
Pluspunten
s a massage therapist I can't answer the phone when I am working. My Time lets my clients schedule quickly without phone tag.
Minpunten
The software is great. My only critical remark is they don't email statements to me when they take payment from me. And their website could be more user friendly- such as an easier to find log-in button on the front page.
- Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Usually amazing!
Beoordeeld op 15-9-2016
Customer support is really the only pause here...it used to be above expectations and now follow up...
Customer support is really the only pause here...it used to be above expectations and now follow up is needed for recognition of issues and multiple calls or emails to find solutions.
Pluspunten
The continuity of image it creates for my business!
Minpunten
Every improvement or addition seems to come with bugs.
MyTime - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over MyTime.V. Welke prijsmodellen heeft MyTime te bieden?
MyTime kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 169,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van MyTime?
MyTime heeft de volgende typische klanten:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door MyTime ondersteund?
MyTime ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt MyTime ondersteuning voor mobiele apparaten?
MyTime ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan MyTime worden geïntegreerd?
MyTime kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Google Calendar, Google Maps, Instagram, Meta for Business, Microsoft Outlook, Quickbooks Online
V. Welke mate van ondersteuning heeft MyTime te bieden?
MyTime biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor MyTime.
- Reserveringssystemen
- Salon software
- Planning software
- Email marketing software
- All-in-One Marketing Platform Software
- Afspraken software
- Business management software
- Trimsalon software
- Spa software
- Kassasystemen
- Agenda software
- Kapsalon software
- Franchise management software
- Kassasystemen voor detailhandel