
Over MyTime
MyTime is een volledig geïntegreerd platform voor planning, verkooppunt en klantenbinding voor ketens met meerdere locaties en franchises, en is ontworpen om bedrijven te helpen met groeien, plannen en het behouden van klanten.
MyTime heeft alle tools die bedrijven nodig hebben onder één dak: een uitgebreide afsprakenplanner, CRM (Customer Relationship Management), e-mailmarketing, online adverteren en aanwezigheidsbeheer, verkooppunt en meer. MyTime is ontworpen voor bedrijven van elke omvang, van eenmanszaken tot nationale franchises. Gebruikers hebben toegang tot MyTime op het web of onderweg via iPhone- en Android-apps.
Het planning- en bedrijfsplatform van MyTime kan ook worden geïntegreerd met de populaire Marketplace, waar miljoenen klanten zoeken naar lokale bedrijven en ook reviews, beschrijvingen en prijzen bekijken en in realtime boeken. MyTime werkt ook samen met Google, Facebook, YP.com, Local.com en andere, waardoor bedrijven beter zichtbaar worden en gemakkelijker te vinden zijn voor nieuwe klanten.
Afbeeldingen











Twijfels over MyTime?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
ZENOTI

MoeGo

DaySmart Appointments

Shortcuts

Reviews
Heb je MyTime al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Usually amazing!
Beoordeeld op 15-9-2016
Customer support is really the only pause here...it used to be above expectations and now follow up...
Customer support is really the only pause here...it used to be above expectations and now follow up is needed for recognition of issues and multiple calls or emails to find solutions.
Pluspunten
The continuity of image it creates for my business!
Minpunten
Every improvement or addition seems to come with bugs.
- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10
Meets Our Needs But Pricey
Beoordeeld op 10-10-2020
Overall mostly happy we made the switch, but wish it wasn't so expensive and wish some bugs would...
Overall mostly happy we made the switch, but wish it wasn't so expensive and wish some bugs would be addressed.
Pluspunten
It's pretty intuitive, relatively easy to setup, and does the job. I really like the two-way texting features.
Minpunten
I think it is expensive compared to other options and the pricing structure feels very nickel and dime. I think there are certain options that could be included in the base price without charging more. For example, to use online payment collection requires use of the full point-of-sale, which is unnecessary for my business. Also, the basic reminder emails & texts should be editable without having to subscribe to the full marketing suite.
It's a bit buggy in various workflows, like toggling between locations, the calendar does not refresh correctly.
I also wish there was more customization available to display various fields during the appointment creation process, rather than having to dive into the Client or the Pet record.
Redenen om voor MyTime te kiezen
Appointment Plus provided very poor customer service and doesn't have some of the features like two-way messaging.Overgestapt van
DaySmart AppointmentsRedenen om over te stappen op MyTime
Gingr seemed more geared towards dog boarding facilities and didn't really align with what we needed. 123Pet doesn't offer the flexibility with settings.- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
Disappointing product, unprofessional team, borderline scam
Beoordeeld op 20-7-2023
Pluspunten
It is a POS system, that we were required by our franchisor to use.
Minpunten
Team is completely unprofessional. The onboarding "specialist" was incompetent, and had difficulty scheduling our first meeting properly. Functionality is so limited. The system would have many errors and was extremely glitchy. Customer service is awful. When trying to troubleshoot, they would book "fake" appointments in the live system, which blocked off my stylists' availability and cost them customers. They continued to charge me, even after I cancelled service. Leadership does not seem to care to improve service. Seems like a borderline scam. I would have switched from them, except the franchisor required us to use them.
- Sector: Verzekeringen
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Best tip I got from a hairdresser was not about hair
Beoordeeld op 19-9-2016
I am not a geek but this was easy enough for me to use and teach my staff to use. I learned about...
I am not a geek but this was easy enough for me to use and teach my staff to use. I learned about this software program from the hairdresser in the shop next door.
Pluspunten
I need to be in front of clients and not playing phone tag to set appointments. Many of my clients jumped onboard right away to set their own appointments. Others are coming along once they get over the initial scare.
Minpunten
I need to allow clients to pick if I am working with them in person or by phone or screen share. At this time, they can only write that in the comments section if they know or remember to do that.
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
It's the best booking software for small businesses!
Beoordeeld op 10-5-2017
Pluspunten
I love that my hair clients can book online and it frees me up from having to do it all. I love how the schedule keeps me organized. The online booking connected to my Facebook page was the main reason I chose MY time. These days, you don't really need a website, if you have a Facebook page. Also, I love how the Mytime calendar syncs with my iPhone calendar.
Minpunten
The only thing I would like to see is a CAPTCHA when someone books, to make sure it's a real person. Other than that, nothing at all.
MyTime - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over MyTime.V. Welke prijsmodellen heeft MyTime te bieden?
MyTime kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 169,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van MyTime?
MyTime heeft de volgende typische klanten:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door MyTime ondersteund?
MyTime ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt MyTime ondersteuning voor mobiele apparaten?
MyTime ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan MyTime worden geïntegreerd?
MyTime kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Google Calendar, Google Maps, Instagram, Meta for Business, Microsoft Outlook, Quickbooks Online
V. Welke mate van ondersteuning heeft MyTime te bieden?
MyTime biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor MyTime.
- Reserveringssystemen
- Salon software
- Planning software
- Email marketing software
- All-in-One Marketing Platform Software
- Afspraken software
- Business management software
- Trimsalon software
- Spa software
- Kassasystemen
- Agenda software
- Kapsalon software
- Franchise management software
- Kassasystemen voor detailhandel