Over Agile CRM

Agile CRM is een alles-in-één-platform met toegewijde functies voor verkoop, marketing en service.

Alles-in-één: automatiseert de verkoop, marketing en service in één enkel, geïntegreerd platform om datalekken te voorkomen en een consistente boodschap mogelijk te maken.
Betaalbaar: moderne functies en integraties, eenvoudige implementatie en geweldige ondersteuning tegen een betaalbare prijs voor kleine en groeiende bedrijven.
Cloudgebaseerde SaaS-service die mobiel, snel en eenvoudig te gebruiken is.

Agile levert een kant-en-klare, eenvoudig te gebruiken oplossing om de inefficiënties en technische uitdagingen te overwinnen door middel van naadloze integratie van verkoop-, marketing- en serviceactiviteiten, en het omvat integraties met meer dan 60 toonaangevende toepassingen van derden.
Agile CRM centraliseert realtime klantgegevens, waardoor deze gemakkelijk toegankelijk en bruikbaar zijn voor alle teams.
Volledige telefonie-integratie samen met marketingondersteuning voor het verzenden van e-mailnieuwsbrieven, sociale campagnes en sms-berichten. Agile CRM automatiseert de betrokkenheid op het web met klantbewuste berichten, pop-ups, aanbiedingen, enquêtes en aanmeldingsformulieren.

Agile CRM beschikt over uitgebreide analyse- en rapportagefuncties voor het bewaken van bedrijfsprestaties.

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 5 andere, Verenigd Koninkrijk, India, Japan, Mexico, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels, Frans, Italiaans, Portugees, Russisch, Spaans

Afbeeldingen

Agile CRM's drag&drop dashboard
Drill-down reporting in Agile CRM
Agile CRM's contact management timeline
Agile CRM's project management timeline
Create periodic triggers with Agile CRM. These can be customized to fit specific goals
Generate reports in Agile CRM
Track deals, move milestones, and check ongoing deals from Agile CRM's mobile app
Create and manage tasks and events in the Agile CRM mobile app
Integrate the Agile CRM mobile app with Google Calendar
Nog 10 andere bekijken
Agile CRM-video
Agile CRM-video
Agile CRM-video
Schermopname van Agile CRM: Agile CRM's drag&drop dashboard Schermopname van Agile CRM: Drill-down reporting in Agile CRM Schermopname van Agile CRM: Agile CRM's contact management timeline Schermopname van Agile CRM: Agile CRM's project management timeline Schermopname van Agile CRM: Create periodic triggers with Agile CRM. These can be customized to fit specific goals Schermopname van Agile CRM: Generate reports in Agile CRM Schermopname van Agile CRM: Track deals, move milestones, and check ongoing deals from Agile CRM's mobile app Schermopname van Agile CRM: Create and manage tasks and events in the Agile CRM mobile app Schermopname van Agile CRM: Integrate the Agile CRM mobile app with Google Calendar

Functies

Totaal aantal functies van Agile CRM: 229

  • A/B-tests
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Abonneebeheer
  • Accountbeheer
  • Accountwaarschuwingen
  • Activiteiten volgen
  • Afbeeldingenbibliotheek
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Analyse van klantenservices
  • Analyse van verkooptrends
  • Analyse/ROI volgen
  • Antwoordbeheer
  • Apparaattargeting
  • Archiveren en retentie
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatisch nummers kiezen
  • Automatische nummerkiezer
  • Autoresponders
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van externe verkoop
  • Beheer van meerdere accounts
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van oproepen
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beller-ID
  • Bestanden delen
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bewaking
  • CAN SPAM-compliance
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Campagneplanning
  • Campagnesegmentering
  • Campagnespecifieke handtekening
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Concurrentieanalyse
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Contextgevoelige targeting
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Controle van oproepen
  • Conversies bijhouden
  • Dashboard
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Doelgroeptargeting
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • Dynamische inhoud
  • E-mailbeheer
  • E-mailcontrole
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • E-mailwaarschuwingen
  • Engagementanalyses
  • Enquêtes en feedback
  • Evenementenkalender
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Gamification
  • Geautomatiseerd publiceren
  • Geautomatiseerde routing
  • Gebruikersinteractie bijhouden
  • Gedeelde inboxes
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gemengd callcenter
  • Geotargeting
  • Geplande berichtgeving
  • Handmatig kiessysteem
  • Handtekeningenbeheer
  • Helpdeskbeheer
  • IVR en spraakherkenning
  • Inbound callcenter
  • Influencers bijhouden
  • Inkomstenbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Kansenbehee
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenonderzoeken
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klikken bijhouden
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leaderboards
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Lijstbeheer
  • Live chatten
  • Locatie bijhouden
  • Maatwerk
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Maken van handtekeningen
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere sites beheren
  • Meetwaarden voor call tracking
  • Meldingen over vervaltijden en -datums
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele coupons
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Netwerkcontrole
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Offertes
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Online implementatie
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Oproepverdeling
  • Optimalisatie van conversiepercentages
  • Outbound callcenter
  • Paginaweergaven bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Pipelinebeheer
  • Planning van kennisgevingen
  • Portefeuillebeheer
  • Postplanning
  • Predictief kiezen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Preview dialer
  • Productcatalogus
  • Prognose
  • Prognoses
  • Progressief kiessysteem
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime chatten
  • Realtime meldingen
  • Referenties bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Routering
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Sjablonen voor handtekeningen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Spamblokkering
  • Subtaken maken
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken labelen
  • Teammanagement
  • Telefoongesprekken plannen
  • Territoriumbeheer
  • Terugkerende taken
  • Ticketbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijd op site bijhouden
  • Tijdlijnbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Tools voor exploratie
  • Trefwoorden bijhouden
  • Trefwoorden filteren
  • Trefwoorden voor mobiel
  • Veelgestelde vragen
  • Verificatie/validatie van leads
  • Verkoopautomatisering
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Verzoeken escaleren
  • Voicemail
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Volgen van gedrag
  • Voor callcenters
  • Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voorstellen genereren
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Webformulieren
  • Webmeldingen
  • Website-integratie
  • Websiteanalyse
  • Widgets
  • Winst- en verliesanalyse
  • Witte lijst/zwarte lijst
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

EngageBay

4,6
#1 alternatief voor Agile CRM
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop...

Zoho CRM

4,2
#2 alternatief voor Agile CRM
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

Bitrix24

4
#3 alternatief voor Agile CRM
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM,...

Marketing 360

4,7
#4 alternatief voor Agile CRM
Marketing 360 is trusted by over 20,000 small businesses. Business owners use our business growth platform because the...

Reviews

Totaalscore

4,2 /5
(405)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
4,1/5
Klantenondersteuning
4,1/5

Heb je Agile CRM al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 405 worden weergegeven
Erik R.
Totaalscore
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

Agile CRM is a Great First Step into the CRM World

Beoordeeld op 17-4-2018

Pluspunten

I used this platform for a solid year and put in hundreds if not thousands of contacts into this CRM. I liked how many categories there were to define a lead or a contact, the system that you set up to see how much potential revenue you had to win based on your leads was helpful, and the price is unbeatable. I mean truly, you can use this platform for free for up to 50,000 contacts. That's pretty amazing.

Minpunten

There's a reason why I call this particular platform a good "first step." Agile CRM says it offers marketing automation, gamification, and project management - but this is a far from complete product. In the free version you can only create so many marketing automation blocks before it makes you pay, but even if I did upgrade I'm not sure the platform could handle the sales process I wanted to have set up. Something else to mention about this platform is there customer service. I'm fairly certain the CEO is their only customer service rep. Every time I had a problem with the platform (roughly 1-2 times a month) it was the same man who picked up the phone - and when my problem was solved he made me delete the Tweet I sent out when I asked for help, and then made me publicly thank him. I found that very strange. Overall you should try this platform out if you're just starting out, but upgrade to something like Infusionsoft if you're really looking to up your game.

Guillermo G.
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

All I need to work in one place

Beoordeeld op 19-7-2019

The biggest benefit that this software has given me has been to optimize everything that has to do...

The biggest benefit that this software has given me has been to optimize everything that has to do with the world of sales and marketing, generating the reports I need to demonstrate in the company how useful our strategies are, what aspects to improve, and generate our own leads, all in a very organized way and as its name says "agile".

Pluspunten

I started working with this platform a little less than a year ago. My job consisted (and still is) in generating leads for the company and developing marketing and sales campaigns from scratch.
Agile CRM has been fundamental, since it integrates perfectly with everything I need. I have my contacts in one place, which I can follow very easily. Its greatest strength is the ease of use and integration with multiple tools. Something as simple as managing notifications and alerts make the most of my time and organize my agenda in a practical way.
I can generate reports where the effectiveness of the different strategies is established. For example, the result of phone calls, mail campaigns, newsletters, and more.
I was able to import all the contacts in a very simple way and clean my list in a short time.
Another great thing: the mobile app and the possibility of integrating with other programs. Today I have it integrated with Bria and Skype, also linkedin and facebook. Everything in one place, is the most practical CRM platform that someone like me (who has just started and was analyzing options) has found, and I´m very satisfied with this software.

Minpunten

I think it would be convenient that in the future they made some training videos to explain how to correctly configure the automation tools, since I think it has been the most difficult to understand.

Joshua M.
Totaalscore
  • Sector: Managementconsulting
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Good little CRM for a great price

Beoordeeld op 4-4-2021

Great system for tracking and following up with clients through the sales, marketing and...

Great system for tracking and following up with clients through the sales, marketing and implementation phases of the customer relationship.

Pluspunten

Agile has a very expansive set of features that I could not find on other similarly priced products. It is reasonably priced for solopreneurs and offers a grown-up set of features for even small companies. The system is very configurable and offers user-defined fields for contact, company, and deal records - most other CRM solutions don't.

Minpunten

It looks like it needs a facelift - the UI could be improved as it doesn't look like there has been an update in many years. I would like to see a view that combines the information from contact, company, and deal records on one screen.

David K.
Totaalscore
  • Sector: Kunst en nijverheid
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

A jumbled mess of features that don't work.

Beoordeeld op 9-8-2019

I wasn't able to solve any business problems with Agile, as every feature I tried to use was broken...

I wasn't able to solve any business problems with Agile, as every feature I tried to use was broken or flawed in some way. From importing contacts from a CSV, to Facebook, to any other feature like newsletters and html templates.

Pluspunten

The automated features, when they did work, were nice.

Minpunten

Pretty much every feature had some sort of flaw. From doing absolutely nothing when I clicked on it, to having some requirement that I had to call customer service for to find out. Their customer support is also a joke. After choosing your selection on the phone it will ring and ring then send you to voicemail without notification of doing so. Once you receive a call back, IF you do, you speak with someone you can barely understand, who basically told me that there is nothing they can do for me, their "teams" are working on fixes for my miscellaneous problems, and suggested I try other integrations as a work around. They couldn't give me an expected time they issues will be resolved. Upon trying their work around it wasn't what I needed at all. I was basically told "too bad" and to just sit and wait for a fix. Also, when you try to cancel your subscription it tells you that someone will have to call you to do so, and it could be over 48 hours until they do.

Antwoord van Agile CRM

Hello David!
Thank you for taking the time to review us. We see that you have canceled your account due to some issues with Agile CRM and really sorry to hear about the cancellation. However, we have not are just limited to Call support, rather, we also have Chat and email support for immediate help. With Recent Implementation of Privacy norms, we are restricting on API's but our team is continuously working on Tickets. We have found many customers coming back to us to undo this cancellation request and thus, our team tries to explain the outcomes of the cancellation process and more importantly helps you to meet your business requirements by exploring the various features of our tool. Once the account is canceled, your data gets erased automatically and hence is an irreversible process. Also, we would like to you let you know that we are coming up with 500apps.com which is an ALL-IN-ONE Suite of apps including Social Suite and many useful apps. Write to us at [email protected]

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Vastgoed
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Value and Functionality

Beoordeeld op 11-2-2021

Agile has been a breath of fresh air when I needed something free. When I upgraded to the paid...

Agile has been a breath of fresh air when I needed something free. When I upgraded to the paid version for our company, it did everything we needed from Salesforce for a quarter of the price.

Pluspunten

While it's developed overseas, the help and set up team are responsive and will often do the setup for you while you wait. The end result functionality is the same even if the way you go about it is different for other software.

You can even use the free version for basic CRM features that others make you pay for.

Minpunten

There is a learning curve, as with any software, but the UX is not as fancy as others and therefore, sometimes, not as intuitive.

5 van 405 worden weergegeven Lees alle reviews

Agile CRM - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Agile CRM.

Agile CRM kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 8,99/maand
  • Prijsmodel: Gratis, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

We hebben geen informatie over functies van Agile CRM

Agile CRM heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Agile CRM ondersteunt de volgende talen:

Engels, Frans, Italiaans, Portugees, Russisch, Spaans

Agile CRM ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Agile CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Braintree, ClickDesk, Drupal, Facebook, FreshBooks, FullContact, Gravity Forms, Help Scout, Joomla, LeadPages, LinkedIn for Business, LiveHelpNow, Magento Commerce, Mailchimp Transactional Email, QuickBooks Online Advanced, SendGrid, Shopify, Stripe, Tidio, Twilio Voice, Twitter, Unbounce, UserVoice, WebMerge, WooCommerce, WordPress, Wufoo, Xero, Zapier, Zendesk

Agile CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Agile CRM.