Over Agile CRM

Agile CRM is een alles-in-één-platform met toegewijde functies voor verkoop, marketing en service.

Alles-in-één: automatiseert de verkoop, marketing en service in één enkel, geïntegreerd platform om datalekken te voorkomen en een consistente boodschap mogelijk te maken.
Betaalbaar: moderne functies en integraties, eenvoudige implementatie en geweldige ondersteuning tegen een betaalbare prijs voor kleine en groeiende bedrijven.
Cloudgebaseerde SaaS-service die mobiel, snel en eenvoudig te gebruiken is.

Agile levert een kant-en-klare, eenvoudig te gebruiken oplossing om de inefficiënties en technische uitdagingen te overwinnen door middel van naadloze integratie van verkoop-, marketing- en serviceactiviteiten, en het omvat integraties met meer dan 60 toonaangevende toepassingen van derden.
Agile CRM centraliseert realtime klantgegevens, waardoor deze gemakkelijk toegankelijk en bruikbaar zijn voor alle teams.
Volledige telefonie-integratie samen met marketingondersteuning voor het verzenden van e-mailnieuwsbrieven, sociale campagnes en sms-berichten. Agile CRM automatiseert de betrokkenheid op het web met klantbewuste berichten, pop-ups, aanbiedingen, enquêtes en aanmeldingsformulieren.

Agile CRM beschikt over uitgebreide analyse- en rapportagefuncties voor het bewaken van bedrijfsprestaties.

Prijzen vanaf:

US$ 8,99

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Agile CRM

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 225 andere

Ondersteunde talen

Engels, Frans, Italiaans, Portugees, Russisch en nog 1 andere

Prijzen vanaf:

US$ 8,99

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Agile CRM

Afbeeldingen

Agile CRM Software - 1
Agile CRM Software - 2
Agile CRM Software - 3
Agile CRM Software - 4
Agile CRM Software - 5
Agile CRM Software - 6
Agile CRM Software - 7
Agile CRM Software - 8
Agile CRM Software - 9
Nog 12 andere bekijken
Agile CRM-video
Agile CRM-video
Agile CRM-video
Agile CRM Software - 1
Agile CRM Software - 2
Agile CRM Software - 3
Agile CRM Software - 4
Agile CRM Software - 5
Agile CRM Software - 6
Agile CRM Software - 7
Agile CRM Software - 8
Agile CRM Software - 9

Functies

Totaal aantal functies van Agile CRM: 233

  • A/B-tests
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Abonneebeheer
  • Accountbeheer
  • Accountwaarschuwingen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afbeeldingenbibliotheek
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Analyse van klantenservices
  • Analyse van verkooptrends
  • Antwoordbeheer
  • Archiveren en retentie
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatisch nummers kiezen
  • Automatische nummerkiezer
  • Automatische outbound dialer
  • Autoresponders
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van externe verkoop
  • Beheer van meerdere accounts
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van oproepen
  • Beheer van problemen
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beller-ID
  • Bestanden delen
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bewaking
  • Bewaking van sociale media
  • CAN SPAM-compliance
  • CRM
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Campagneplanning
  • Campagnesegmentering
  • Campagnespecifieke handtekening
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Concurrentieanalyse
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Contextgevoelige targeting
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Controle van oproepen
  • Conversies bijhouden
  • Customer journey mapping
  • Dashboard
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Doelgroeptargeting
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • Dynamische inhoud
  • E-mailbeheer
  • E-mailcontrole
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • E-mailwaarschuwingen
  • Engagement tracking
  • Enquêtes en feedback
  • Factureren
  • Gamification
  • Geautomatiseerd publiceren
  • Geautomatiseerde routing
  • Gebruikersinteractie bijhouden
  • Gedeelde inboxes
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gemengd callcenter
  • Geotargeting
  • Geplande berichtgeving
  • Handmatig kiessysteem
  • Handtekeningenbeheer
  • Helpdeskbeheer
  • IVR en spraakherkenning
  • Inbound callcenter
  • Influencers bijhouden
  • Inkomstenbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Kansenbehee
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenonderzoeken
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klikken bijhouden
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leaderboards
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Lijstbeheer
  • Live chatten
  • Locatie bijhouden
  • Maatwerk
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Maken van handtekeningen
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Massa-sms
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere sites beheren
  • Meetwaarden voor call tracking
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele coupons
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Offertes
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Online implementatie
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Oproepverdeling
  • Optimalisatie van conversiepercentages
  • Outbound callcenter
  • Paginaweergaven bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Pipelinebeheer
  • Planning van kennisgevingen
  • Portefeuillebeheer
  • Postplanning
  • Predictief kiezen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Preview dialer
  • Productcatalogus
  • Prognose
  • Prognoses
  • Progressief kiessysteem
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • ROI-tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime analyse
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime meldingen
  • Referenties bijhouden
  • Resourcebeheer
  • Routering
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Sentimentanalyse
  • Sjablonen voor handtekeningen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sociale media monitoren
  • Spamblokkering
  • Subtaken maken
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken labelen
  • Teammanagement
  • Telefoongesprekken plannen
  • Territoriumbeheer
  • Terugkerende taken
  • Ticketbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijd op site bijhouden
  • Toegang en controle op afstand
  • Tools voor exploratie
  • Trefwoorden bijhouden
  • Trefwoorden filteren
  • Trefwoorden voor mobiel
  • Veelgestelde vragen
  • Verificatie/validatie van leads
  • Verkoopautomatisering
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Verzoeken escaleren
  • Voicemail
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Volgen van gedrag
  • Voor Mac-apparaten
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor mkb-bedrijven
  • Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voor start-ups
  • Voorstellen genereren
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen/Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Webformulieren
  • Webmeldingen
  • Website-integratie
  • Websiteanalyse
  • Widgets
  • Winst- en verliesanalyse
  • Witte lijst/zwarte lijst
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

iCIMS Talent Cloud

4,3
#1 alternatief voor Agile CRM
Het kandidatenvolgsysteem van iCIMS is gestroomlijnd, werkt in realtime en kan aan je meest uitdagende wervingsbehoeften...

Google Sheets

4,7
#2 alternatief voor Agile CRM
Google Spreadsheets is een cloudgebaseerd spreadsheetplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen...

Odoo

4,1
#3 alternatief voor Agile CRM
Odoo is een volledig geïntegreerd, aanpasbaar, open source pakket van zakelijke toepassingen. Deze alles-in-één...

Zoho CRM

4,3
#4 alternatief voor Agile CRM
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

Reviews

Totaalscore

4,1 /5
(472)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1/5
Functies
4,1/5
Gebruiksgemak
4,0/5
Klantenondersteuning
3,9/5

Heb je Agile CRM al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 472 reviews worden weergegeven
Ken
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Feature rich, easy to use application that combines Sales Management & Marketing Automation.

Beoordeeld op 19-1-2017

We were looking for a solution that allows us to work out of a single system for both, marketing...

We were looking for a solution that allows us to work out of a single system for both, marketing automation and sales management. We wanted to make sure that we don't have to piece that combination together using plugins and add-ons but wanted a natively integrated solution. We tried many CRM's and ultimately ended up with agile CRM and have been happy users since. As your confidence in the tool grows, you will be surprised how much it can handle and how configurable it is without becoming a too complex. The support staff has also been world class. Our requirements have always been tended to promptly. Last but not least, it is incredibly well priced, easily 50%-75% cheaper than other, comparable vendors.

Pluspunten

- integrates sales management and marketing automation natively
- easy to use
- feature rich with a lot of add-ons
- very well priced
- great support team

Minpunten

- Small wish that I have: we have users that would be support users only, while others are sales users only. Would be nice if we could separate license fees on a role basis. But then the overall price we have to pay is still very low so that it really isn't a big issue for us.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Agile CRM Review

Beoordeeld op 25-7-2019

Overall, I'd say I've had a pretty satisfying experience with the product, nothing out of the...

Overall, I'd say I've had a pretty satisfying experience with the product, nothing out of the world, but gets the job done.

Pluspunten

- Contacts import and export is very simple

- Calendar and other time management tools are pretty neat

- Great integration across multiple marketing tools

- Social media and email campaign management is a great add

- Detailed report-generation.

Minpunten

- Organisation of different compartments within the tool can be a bit difficult

- Rich feature-set leads to a challenging learning curve to go over.

Overwogen alternatieven

Zoho CRM en HubSpot CRM

Redenen om over te stappen op Agile CRM

Had the right feature-set and price balance for us at the time.
Dhruv
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Tools created with small- to medium-sized companies in mind.

Beoordeeld op 25-2-2023

Ultimately, Agile CRM is a fantastic client relationship management and sales automation tool that...

Ultimately, Agile CRM is a fantastic client relationship management and sales automation tool that I wholeheartedly endorse. It is a fantastic option for small to mid-sized companies due to its user-friendly interface, extensive feature set, and reasonable costing.

Pluspunten

I investigated its characteristics as an AI language model and discovered it to be a strong and all-inclusive method for controlling client interactions and sales.

Minpunten

Agile CRM provides a customizable and cost-effective pricing structure based on the necessary features and user count. The website also offers a 14-day free sample so users can evaluate the service before deciding to subscribe.

Alex
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10

Calendar in Military Time

Beoordeeld op 30-8-2019

Experience is actually very horrible overall, but you get what you pay for.

My next solution will...

Experience is actually very horrible overall, but you get what you pay for.

My next solution will be Keap or GoHighLevel.

Pluspunten

The price of the software is nice, the features from a glance look really good but once you start using them is when you are in for a surprise.

Minpunten

The scheduling calendar is completely worthless. I would never in my life send a prospective customer to schedule an appointment as the time is in military time.

As a programmer myself, this is rather a simple fix. I brought it to their attention and even supplied code examples to apply that could remedy this.

The fact that they fail to provide a solution to the calendar shows that they disregard their customers and are completely lazy to provide a simple fix.

Why even a launch calendar like this? It is very sad actually, if you google it, requests has been made years ago by several customers! This is like installing a door but not putting a door knob on it. This is like taking a shower but failing to use soap or clean water.

The company is lazy and could care less about their customers. I have bad service by other companies but these guys take lazy to another level.

All the other features are half-usable (exit popups, push notification, etc).... if they put a little extra effort into things, this could be a nice piece of software.

If I was to wrap what I think about this software into one word... I would LAZY.

Antwoord van Agile CRM

Hi Alex,
Thank you for sharing your review with us. Our product features are driven by the inputs given by our customers. Agile CRM is just designed to solve all the three purposes on a single platform. This could a small feature and may not be considered on first priority. But, we will take this into consideration. We at Agile CRM are open to the user's feedback and suggestions and have been working on the same which really helped us scale to where we are now. Also, we are coming up with 500apps.com which is an ALL-IN-ONE Suite of apps and Schedule.ly is the one that can be used for calendar and scheduling. If you would like to try this new app, please share your acceptance with our support team at [email protected] so that we can share the same with you.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Agile CRM - The best management tool

Beoordeeld op 22-11-2022

One of the best management tool in current market with low cost. With minimal amount we can easily...

One of the best management tool in current market with low cost. With minimal amount we can easily maintain our project.

Pluspunten

We can easily track all our project related tasks and all. We can schedule appointments in this tool which is best so far.We can track the work done by every individual easily and also we can micro manage our project. We can track the tickets raized by our customers easily.

Minpunten

Sometimes CRM goes down and we cant use the Agile in the down time creates a lot dependency on that tool. Also customer support should be increased for paid members for continuous usage of their application.

5 van 472 worden weergegeven Lees alle reviews

Agile CRM - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Agile CRM.

Agile CRM kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 8,99
  • Prijsmodel: Gratis versie
  • Gratis proef: Beschikbaar

Agile CRM heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Agile CRM ondersteunt de volgende talen:

Engels, Frans, Italiaans, Portugees, Russisch, Spaans

Agile CRM ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Agile CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Adobe Commerce, Braintree, ClickDesk, CreateForm, Drupal, Drupal Commerce, FreshBooks, FullContact, Gravity Forms, Help Scout, Joomla, JoomlaLMS, Leadpages, LinkedIn for Business, LiveHelpNow, Mailchimp Transactional Email, Meta for Business, Plivo, QuickBooks, QuickBooks Online Advanced, RingCentral Contact Center, SendGrid, SendGrid, Shopify, Stripe, Stripe Billing, Tidio, Twilio, Twitter, Unbounce, UserVoice, WebMerge, WooCommerce, WordPress, Wufoo, Xero, Zapier, Zendesk Suite

Agile CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Agile CRM.