Samepage

Software voor realtime samenwerking en projectbeheer binnen teams

4,8 /5 (811 review) Schrijf een review!

Samepage - Overzicht

Wat is Samepage?

Samepage is een compleet samenwerkingshulpmiddel voor alle soorten teams. Samepage faciliteert samenwerking binnen teams door het samenstellen van takenlijsten, groepsvideochats, chatberichten, bestanden, vergaderagenda's, discussieonderwerpen, planning, realtime mede-auteurschap van documenten en meer, op één platform.

Samepage is geschikt voor organisaties in alle soorten en maten, inclusief marketingbureaus, HR-afdelingen, educatieve en non-profitorganisaties, en kan worden geïmplementeerd in teams van werknemers, klanten, consultants, partners en verkopers. Bestanden, foto's, video's, kaarten, diagrammen, conversaties en meer worden op één pagina verzameld zodat alle betrokkenen ze kunnen bekijken en kunnen bijdragen.

Pagina's in Samepage kunnen met iedereen worden gedeeld (afhankelijk van de toegangsrechten voor gebruikers en de deelrechten die zijn ingesteld door beheerders), waardoor ze actueel en gesynchroniseerd blijven. Een native mobiele app betekent dat projecten op Samepage overal en vanaf elk apparaat toegankelijk zijn voor teamleden. Een native desktop-app maakt het gemakkelijk om Samepage toegankelijk te houden vanaf laptops en desktops.

Bestanden die zijn opgeslagen op Dropbox, Google Drive, OneDrive of Box kunnen allemaal worden opgenomen op een Samepage-pagina. Samepage integreert ook met meer dan 100 andere populaire apps via Zapier.

Samepage - Overzicht

Prijzen

Vanaf
US$ 7,50/maand

Prijsopties

Gratis proef
Gratis
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding

Samepage - Functies

Apparaten
Bedrijfsgrootte
K M G
Markten
Verenigde Staten van Amerika, Canada, Verenigd Koninkrijk, Australië, China en nog 5 andere, India, Japan, Duitsland, Brazilië, Mexico
Ondersteunde talen
Chinees (Vereenvoudigd), Duits, Engels, Frans, Italiaans en nog 5 andere, Japans, Portugees, Russisch, Spaans, Tjechisch

Media

Collaborate in real-time on feature-rich pages. Your conversation is always in the right context thanks to built in chat. Assign task and create events in the built-in agenda.
Task boards help you to have a clear overview of what's in the works. You can talk about an individual task or chat about the whole task board.
Work on spreadsheets large and small. Of course, with the possibility to attach tasks and events and chat right on the document.
Take advantage of shared calendars where you can outline your marketing activities, plan your roadmap, or just share our PTO's.
Get most of your brainstorming sessions with mindmaps. Quickly write down all your thoughts, then assign tasks and share the document with anyone.
Enjoy multiple document types. You can also upload your own files and take advantage of the built-in chat and agenda options.
Organize everything in a familiar folder structure. Share different folders with different parts of your company.
Stay on top of your notifications with inbox. Mark things as read if they don't require your attention.
Stay on top of your tasks. No matter on which document the task lives, you can always see all tasks assigned to you.
View and edit all your content on through Samepage mobile app.
Schermopname van Samepage: Collaborate in real-time on feature-rich pages. Your conversation is always in the right context thanks to built in chat. Assign task and create events in the built-in agenda. Schermopname van Samepage: Task boards help you to have a clear overview of what's in the works. You can talk about an individual task or chat about the whole task board. Schermopname van Samepage: Work on spreadsheets large and small. Of course, with the possibility to attach tasks and events and chat right on the document. Schermopname van Samepage: Take advantage of shared calendars where you can outline your marketing activities, plan your roadmap, or just share our PTO's. Schermopname van Samepage: Get most of your brainstorming sessions with mindmaps. Quickly write down all your thoughts, then assign tasks and share the document with anyone. Schermopname van Samepage: Enjoy multiple document types. You can also upload your own files and take advantage of the built-in chat and agenda options. Schermopname van Samepage: Organize everything in a familiar folder structure. Share different folders with different parts of your company. Schermopname van Samepage: Stay on top of your notifications with inbox. Mark things as read if they don't require your attention. Schermopname van Samepage: Stay on top of your tasks. No matter on which document the task lives, you can always see all tasks assigned to you. Schermopname van Samepage: View and edit all your content on through Samepage mobile app.

Samepage reviews

Samepage reviews

Totaalscore
4,8
/
5
Uitstekend
657

Zeer goed
142

Gemiddeld
9

Slecht
2

Erg slecht
1

Prijs-kwaliteitverhouding
4,8
Functies
4,6
Gebruiksgemak
4,7
Klantenondersteuning
4,8
99% heeft deze app aanbevolen
Kim B.

All-in-one project management solution

Very positive and their customer support team goes above and beyond my expectations.


Vertalen met Google
Kevin T.

Effective for small teams

Overall, this has been a great tool for a couple of small organizations I work with using Samepage. It has the core features small teams need to get organized and is very cost effective (with their generous free plan).


Vertalen met Google
Carolyn S.

so simple to use

Team members found this product particularly quick and easy to learn how to use.


Vertalen met Google
Eric W.

9.9 out of 10

9/9 out of 10!


Vertalen met Google
Cheryl H.

Samepage platform enabled my organizational success as Project Manager for my company!!

I was hired on at my company to create a system to manage and track the flow of our construction projects & contracts. I needed exactly what samepage offered: a platform for organization, tracking, integration, and chat all in one. I am thrilled with the efficiency that I achieve using samepage as the software platform to perform my job and manage our company.


Vertalen met Google
Kim B.
Sector: Marketing en reclame
Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

All-in-one project management solution

Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
Beoordeeld op 14-11-2019
Bron van de reviewer: Capterra

Very positive and their customer support team goes above and beyond my expectations.

Pluspunten

I love the ease of use and being able to manage all of my team's communication all in one place. We create project plans, chat, share files, set up private communications with clients, and so much more.

Minpunten

It is hard to find something that I like least about Samepage. Since I've been using project management software for many years so the transition into using Samepage was easy for me. For newbies, there may be a steep learning curve at first to learn how Samepage manages content in teams instead of projects. Otherwise, I would say it was easy for me to get started with.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Kevin T.
Sector: Marketing en reclame
Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Effective for small teams

Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 3-1-2020
Bron van de reviewer: Capterra

Overall, this has been a great tool for a couple of small organizations I work with using Samepage. It has the core features small teams need to get organized and is very cost effective (with their generous free plan).

Pluspunten

Some of the best features in Samepage are task management (ability to assign tasks, including participants), chatting and commenting directly with team members directly on the task/event/document in reference (rather than using email and having to explain what task/project/event/etc.), being able to collaborate on documents at the same time, and real-time audio/video conferencing (great for remote teams).

Minpunten

The way it is laid out, it is easy to duplicate tasks and events. It seems they are actively implementing improvements for this though.
The desktop app isn't responsive to older/irregular screen sizes (have to side scroll), but the browser/web version works great.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 9.0/10

Carolyn S.
Sector: Management non-profit organisaties
Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

so simple to use

Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
Beoordeeld op 30-9-2019
Bron van de reviewer: Capterra

Team members found this product particularly quick and easy to learn how to use.

Pluspunten

- the free option meets most of our needs adequately
- love that the chat & audio/video calling is integrated

Minpunten

- no date stamp on when tasks are completed is the single biggest negative for us
- no ability to have parent/child tasks or sub-tasks and individualise deadlines on those sub-tasks or have a timeline, the alternatives are to either create multiple tasks for something that is actually just one task with multiple stages involving multiple people, or to juggle names on the personal assigned responsibility field... so choose between clutter or messiness :(
- no ability to quickly and easily export content to have a backup (with the free version, users can easily accidentally or intentionally cause huge damage)

Scoreverdeling

Gebruiksgemak

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Eric W.
Sector: Vastgoed
Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

9.9 out of 10

Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
Beoordeeld op 8-7-2020
Bron van de reviewer: Capterra

9/9 out of 10!

Pluspunten

I love everything about it! It's so easy - it has everything we want on it; templates and much more!

Minpunten

The only thing i am WAITING for is for them to get more bandwidth so that video conferencing is easier.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Cheryl H.
Sector: Bouw
Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Samepage platform enabled my organizational success as Project Manager for my company!!

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 13-5-2020
Bron van de reviewer: Capterra

I was hired on at my company to create a system to manage and track the flow of our construction projects & contracts. I needed exactly what samepage offered: a platform for organization, tracking, integration, and chat all in one. I am thrilled with the efficiency that I achieve using samepage as the software platform to perform my job and manage our company.

Pluspunten

Samepage has all the features I need to operate as a manger of multiple large construction projects/contracts. The initial integration with existing business process was easy as I was able to customize pretty much everything to suit my organization's needs. Being a small business, I found it especially helpful to update as things shifted and expanded. An additional benefit was the great value for the cost.

Minpunten

Sometimes wish there was more color themes to brighten up the interface, but overall I greatly appreciate the clean & simple appearance.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Gebruikersaanbeveling
9,5/10
Gebaseerd op 811 gebruikersscores
Vergelijk gebruikersaanbevelingen met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Prijzen van Samepage

Prijzen van Samepage

Vanaf
US$ 7,50/maand
Gratis proef
Gratis
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8/5
Gebaseerd op 811 gebruikersscores
Vergelijk scores voor prijs-kwaliteitverhouding met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Samepage - Functies

Samepage - Functies

API
Aanpasbare branding
Activiteiten volgen
Activiteitendashboard
Automatische meldingen
Bestandsbeheer
Chatten
Documentbeheer
Documenten opslaan
Drag & Drop-interface
Gemeenschappelijke werkruimte
Integratie van derden
Opmerkingen
Prognoses
Rapportage en statistieken
Samenwerkingstools
Toegangsbeheer
Toestemmingsbeheer
Workflowbeheer
Zoekfunctionaliteit
Functies
4,6/5
Gebaseerd op 811 gebruikersscores
Vergelijk functiescores met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Categorieën

Samepage - Veelgestelde vragen

Samepage - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Samepage.

V. Welke prijsmodellen heeft Samepage te bieden?

Samepage kent de volgende prijsmodellen:

Vanaf: US$ 7,50/maand

Prijsmodel: Gratis, Abonnement

Gratis proef: Beschikbaar

V. Wat zijn de voornaamste functies van Samepage?

We hebben geen informatie over functies van Samepage

V. Wat zijn de typische gebruikers van Samepage?

Samepage heeft de volgende typische klanten:

Klein bedrijf, Grote ondernemingen, Openbare diensten, Non-profit, Freelancers, Middelgroot bedrijf

V. Welke talen worden door Samepage ondersteund?

Samepage ondersteunt de volgende talen:

Chinees (Vereenvoudigd), Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Portugees, Russisch, Spaans, Tjechisch

V. Welke prijsmodellen heeft Samepage te bieden?

Samepage kent de volgende prijsmodellen:

Gratis, Abonnement

V. Biedt Samepage ondersteuning voor mobiele apparaten?

Samepage ondersteunt de volgende apparaten:

Android, iPhone, iPad

V. Met welke andere apps kan Samepage worden geïntegreerd?

Samepage kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

BugHerd, Jira, LeadMaster, Marketo Engage, Sift, SugarCRM, Twitter, Wordpress, Zendesk, Zoho CRM

V. Welke mate van ondersteuning heeft Samepage te bieden?

Samepage biedt de volgende ondersteuningsopties:

Veelgestelde vragen, Kennisbank, Video-instructies, Online ondersteuning, Telefonische ondersteuning