Over Samepage

Samepage is een compleet samenwerkingshulpmiddel voor alle soorten teams. Samepage faciliteert samenwerking binnen teams door het samenstellen van takenlijsten, groepsvideochats, chatberichten, bestanden, vergaderagenda's, discussieonderwerpen, planning, realtime mede-auteurschap van documenten en meer, op één platform.

Samepage is geschikt voor organisaties in alle soorten en maten, inclusief marketingbureaus, HR-afdelingen, educatieve en non-profitorganisaties, en kan worden geïmplementeerd in teams van werknemers, klanten, consultants, partners en verkopers. Bestanden, foto's, video's, kaarten, diagrammen, conversaties en meer worden op één pagina verzameld zodat alle betrokkenen ze kunnen bekijken en kunnen bijdragen.

Pagina's in Samepage kunnen met iedereen worden gedeeld (afhankelijk van de toegangsrechten voor gebruikers en de deelrechten die zijn ingesteld door beheerders), waardoor ze actueel en gesynchroniseerd blijven. Een native mobiele app betekent dat projecten op Samepage overal en vanaf elk apparaat toegankelijk zijn voor teamleden. Een native desktop-app maakt het gemakkelijk om Samepage toegankelijk te houden vanaf laptops en desktops.

Bestanden die zijn opgeslagen op Dropbox, Google Drive, OneDrive of Box kunnen allemaal worden opgenomen op een Samepage-pagina. Samepage integreert ook met meer dan 100 andere populaire apps via Zapier.

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 5 andere, Verenigd Koninkrijk, India, Japan, Mexico, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans en nog 5 andere, Japans, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch

Afbeeldingen

Samepage Software - 1
Samepage Software - 2
Samepage Software - 3
Samepage Software - 4
Samepage Software - 5
Samepage Software - 6
Samepage Software - 7
Samepage Software - 8
Samepage Software - 9
Samepage Software - 10
Samepage Software - 11
Samepage Software - 12
Samepage Software - 13
Samepage Software - 14
Samepage Software - 15
Samepage Software - 16
Samepage Software - 17
Samepage Software - 18
Samepage Software - 19
Nog 20 andere bekijken
Samepage Software - 1 Samepage Software - 2 Samepage Software - 3 Samepage Software - 4 Samepage Software - 5 Samepage Software - 6 Samepage Software - 7 Samepage Software - 8 Samepage Software - 9 Samepage Software - 10 Samepage Software - 11 Samepage Software - 12 Samepage Software - 13 Samepage Software - 14 Samepage Software - 15 Samepage Software - 16 Samepage Software - 17 Samepage Software - 18 Samepage Software - 19

Functies

Totaal aantal functies van Samepage: 227

  • @mentions
  • API
  • Aannemen van personeel
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanvraagbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Agendabeheer
  • Agile-methodiek
  • Applicatiebeheer
  • Archiveren en retentie
  • Audio-/videovergaderen
  • Audio-oproepen
  • Audittrail
  • Automatische back-up
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Back-up en herstel
  • Backlog-beheer
  • Beheer van deelnemers
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van fondsenwerving
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van problemen
  • Beheer van sociale media
  • Beheer van vergaderingen
  • Beleidbeheer
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsherstel
  • Bestandsoverdracht
  • Bestuursvergaderingen
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Bewaking
  • Bijhouden van vervaldatums
  • Blogs
  • Brainstormen
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Campagnebeheer
  • Chatten/messaging
  • Cloudback-up
  • Commissiebeheer
  • Commissievergaderingen
  • Communicatiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Conflicten bijhouden
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dashboard
  • Databases maken
  • Discussies / forums
  • Document embedding
  • Documentbeheer
  • Documenten controleren
  • Documenten genereren
  • Documenten opslaan
  • Documentenclassificatie
  • Donorenbeheer
  • E-mailbeheer
  • E-mailuitnodigingen en -herinneringen
  • Eenmalige aanmelding
  • Encryptie
  • Enquêtes en feedback
  • Evenementenbeheer
  • Evenementenkalender
  • Feedbackbeheer
  • Forum / Discussiebord
  • Fouten bijhouden
  • Geautomatiseerde planning
  • Gebruikersbeheer
  • Gebruikersprofielen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensbeveiliging
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevensvisualisatie
  • Grafieken maken
  • Grafische workfloweditor
  • Groepenbeheer
  • Herinneringen
  • Ideeënbeheer
  • In- en uitchecken van documenten
  • Indexering
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne vergaderingen
  • Kalenderbeheer
  • Kanban-bord
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenportal
  • Ledendatabase
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Live chatten
  • Markeren
  • Materialenbeheer
  • Mediabibliotheek
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Meerdere projecten
  • Messaging
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mindmaps
  • Mobiele toegang
  • Multi-afdeling/project
  • Multi-board
  • Netwerkdiagram
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Notitiebeheer
  • Office Suite
  • Offline toegang
  • Ondersteuning van agile-software
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opiniepeilingen en stemmen
  • Opmerkingen/notities
  • Oproepen routeren
  • Organigrammen
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsfoto's
  • Personeelslijst
  • Plannen
  • Planningtools
  • Portefeuillebeheer
  • Presentatietools
  • Priorisering
  • Privéchat
  • Problemen bijhouden
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectsjablonen
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime bewerken
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime synchronisatie
  • Realtime updates
  • Reclamebeheer
  • Reisgerelateerde diensten
  • Releaseplanning
  • Resourcebeheer
  • Retrospectievenbeheer
  • Revisiegeschiedenis
  • Roadmaps van producten
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerking tussen meerdere gebruikers
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Schuldenbeheer
  • Scrum-ondersteuning
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sociale promotie
  • Sprint planning
  • Status bijhouden
  • Stembeheer
  • Streamen van presentaties
  • Stroomdiagram
  • Subsidiebeheer
  • Subtaken maken
  • Synchronisatie op afstand
  • Taak voor bovenliggend item
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken labelen
  • Takenbordweergave
  • Takenlijst
  • Teamchats
  • Teamkalenders
  • Teammanagement
  • Termijnbewaking
  • Terugkerende taken
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijdlijnbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor opvolging van vergaderingen
  • Tweerichtingssynchronisatie
  • Tweewegs audio en video
  • Tweewegs audio en video
  • Uitnodigingsbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Vereistenbeheer
  • Vergaderen
  • Verificatie/authenticatie
  • Versiebheer
  • Versierollback
  • Versies vergelijken
  • Video-ondersteuning
  • Videobeheer
  • Videostreaming
  • Videovergaderen
  • Visualisatie
  • Visueel workflowbeheer
  • Volgen van actie-items
  • Voor meerdere talen
  • Voor technische documenten
  • Voorbereiden van vergaderingen
  • Voortgang bijhouden
  • Vrijwilligersbeheer
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Webservices
  • Werknemersdatabase
  • Wetgevende vergaderingen
  • Wiki
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Asana

4,4
#1 alternatief voor Samepage
Asana is een oplossing voor werk- en projectmanagement voor teams. Je kunt alles op één plek organiseren, van...

monday.com

4,6
#2 alternatief voor Samepage
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten...

Wrike

4,2
#3 alternatief voor Samepage
Wrike is een tool voor samenwerking en projectmanagement waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen...

Ravetree

4,4
#4 alternatief voor Samepage
Ravetree is an all-in-one work management solution for project-driven organizations and teams with tools for managing...

Reviews

Totaalscore

4,8 /5
(811)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,8/5

Heb je Samepage al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 811 worden weergegeven
Kevin T.
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Effective for small teams

Beoordeeld op 3-1-2020

Overall, this has been a great tool for a couple of small organizations I work with using Samepage....

Overall, this has been a great tool for a couple of small organizations I work with using Samepage. It has the core features small teams need to get organized and is very cost effective (with their generous free plan).

Pluspunten

Some of the best features in Samepage are task management (ability to assign tasks, including participants), chatting and commenting directly with team members directly on the task/event/document in reference (rather than using email and having to explain what task/project/event/etc.), being able to collaborate on documents at the same time, and real-time audio/video conferencing (great for remote teams).

Minpunten

The way it is laid out, it is easy to duplicate tasks and events. It seems they are actively implementing improvements for this though.
The desktop app isn't responsive to older/irregular screen sizes (have to side scroll), but the browser/web version works great.

Kim B.
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

All-in-one project management solution

Beoordeeld op 14-11-2019

Very positive and their customer support team goes above and beyond my expectations.

Very positive and their customer support team goes above and beyond my expectations.

Pluspunten

I love the ease of use and being able to manage all of my team's communication all in one place. We create project plans, chat, share files, set up private communications with clients, and so much more.

Minpunten

It is hard to find something that I like least about Samepage. Since I've been using project management software for many years so the transition into using Samepage was easy for me. For newbies, there may be a steep learning curve at first to learn how Samepage manages content in teams instead of projects. Otherwise, I would say it was easy for me to get started with.

Carolyn S.
Totaalscore
  • Sector: Management non-profit organisaties
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

so simple to use

Beoordeeld op 30-9-2019

Team members found this product particularly quick and easy to learn how to use.

Team members found this product particularly quick and easy to learn how to use.

Pluspunten

- the free option meets most of our needs adequately
- love that the chat & audio/video calling is integrated

Minpunten

- no date stamp on when tasks are completed is the single biggest negative for us
- no ability to have parent/child tasks or sub-tasks and individualise deadlines on those sub-tasks or have a timeline, the alternatives are to either create multiple tasks for something that is actually just one task with multiple stages involving multiple people, or to juggle names on the personal assigned responsibility field... so choose between clutter or messiness :(
- no ability to quickly and easily export content to have a backup (with the free version, users can easily accidentally or intentionally cause huge damage)

Cheryl H.
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Samepage platform enabled my organizational success as Project Manager for my company!!

Beoordeeld op 13-5-2020

I was hired on at my company to create a system to manage and track the flow of our construction...

I was hired on at my company to create a system to manage and track the flow of our construction projects & contracts. I needed exactly what samepage offered: a platform for organization, tracking, integration, and chat all in one. I am thrilled with the efficiency that I achieve using samepage as the software platform to perform my job and manage our company.

Pluspunten

Samepage has all the features I need to operate as a manger of multiple large construction projects/contracts. The initial integration with existing business process was easy as I was able to customize pretty much everything to suit my organization's needs. Being a small business, I found it especially helpful to update as things shifted and expanded. An additional benefit was the great value for the cost.

Minpunten

Sometimes wish there was more color themes to brighten up the interface, but overall I greatly appreciate the clean & simple appearance.

Erika S.
Totaalscore
  • Sector: Fotografie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Dream come true

Beoordeeld op 12-2-2020

Last year, I was looking for an online software at a great price that will connect my wedding...

Last year, I was looking for an online software at a great price that will connect my wedding couples to myself and my second shooter. Somehow in the midst of google searching rabbit hole, I fell upon SamePage and my world instantly became easier. There are other programs like it out there online, but this is the only one I find so super user-friendly with the capability to connect unlimited amount of guests and members on projects. Typically, when helping a bride with her timeline for the wedding, it is a lot of emails back and forth and about 5-6 different copies of the timeline trying to get it just right. With SamePage, we chat in the messenger about what needs to adjust and we all work together on ONE timeline. If they need to make changes on their end, they can. If they have inspiration photos they want remade, it's uploaded easily. Best part- on the day of their wedding, I not only have a copy with me ON MY PHONE- but so does my second shooter. Seriously, this is the best.

Pluspunten

The ease of connecting individuals to their personal project and my team members who are on board with me to successfully complete it.

Minpunten

Honestly, nothing. It solves so many problems!

5 van 811 worden weergegeven Lees alle reviews

Samepage - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Samepage.

Samepage kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 7,50/maand
  • Gratis proef: Beschikbaar

Samepage heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Samepage ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch

Samepage ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Samepage kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Bitium, Box, Dropbox Business, Drupal, Egnyte, Facebook, Freshdesk, Gmail, Google Calendar, Google Drive, Google Maps, Google Workspace, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, HubSpot Sales Hub, Instagram, Jira, LeadMaster, Marketo Engage, Microsoft 365, Microsoft OneNote, Microsoft Outlook, OneDrive, Salesforce Sales Cloud, Slack, SugarCRM, Twitter, Typeform, WordPress, Zapier, Zendesk, Zoho CRM

Samepage biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Samepage.