
OneDesk
Over OneDesk
OneDesk is software van ondernemingsklasse die projectmanagement en een helpdesk combineert in één app. OneDesk is gericht op het MKB en biedt een gebruiksvriendelijke, maar toch veelzijdige softwareoplossing die zowel ticketverkoop als taakworkflows op één plek kan beheren.
Met het cloudplatform van Onedesk is het niet nodig om verschillende omgevingen aan te schaffen, te integreren en ertussen te schakelen om je werk gedaan te krijgen. Jij en je team kunnen een verscheidenheid aan efficiënte workflows inschakelen voor tickets en taken die niet mogelijk zouden zijn met autonome oplossingen.
Helpdesk-functies omvatten: ticketing, e-mailworkflow, livechat, klantenportaal, kennisbank, selfserviceportal, aanpasbare ticketformulieren, SLA's en meer. Met OneDesk kun je een groot deel van je workflow automatiseren, inclusief automatische triage, verzorging, antwoorden, meldingen, opdrachten en meer.
Functies voor projectmanagement omvatten: weergave voor zowel traditionele als flexibele methoden, Gantt-diagrammen, statusborden, urenstaten, taaktimers, rapportage, realtime chat en samenwerking, en nog veel meer.
Bij OneDesk zijn alle functies inbegrepen in alle pakketten, waardoor de prijzen duidelijk, eenvoudig en eerlijk zijn.
Prijzen vanaf:
US$ 11,99/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Ondersteunde talen
Engels
Prijzen vanaf:
US$ 11,99/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen





Functies
Totaal aantal functies van OneDesk: 83
Alternatieven
Jira

Wrike

CloudBlue PSA

Asana

Reviews
Heb je OneDesk al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Textiel
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
User review with one year of use
Beoordeeld op 12-8-2023
In general terms, it saves work by having two important functionalities in the same software.
In general terms, it saves work by having two important functionalities in the same software.
Pluspunten
It is like having two applications in one, where you can manage projects and customers through tickets to keep a correct order in customer service.
Minpunten
It requires adjustments by users at the time of upgrades, and the cost with similar could be taken into consideration for small businesses.
- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
A project management solution
Beoordeeld op 10-4-2023
From my experience, the price-quality ratio is well above that of its competitors, being favorable...
From my experience, the price-quality ratio is well above that of its competitors, being favorable for small and medium-sized companies.
Pluspunten
One of its advantages is its convenient price, lower than that of similar products. Another is that it has a great customer support team, which solves problems in 99% of the time.In addition, thanks to the customization it offers, its use can become faster and easier.
Minpunten
One thing that sometimes interrupts the workflow is updates, which are frequent but necessary. Also in the free version its functions are limited, so it is recommended to purchase a plan, anyway it is cheap.
- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Using as a service desk but unfortunately not the most ideal
Beoordeeld op 16-9-2022
Pluspunten
There is automated timesheet tracking for each tickets.
Minpunten
Price is quite steep if you pay monthly. It is also quite hard to interact with (from the user's feedback.)
Overwogen alternatieven
Jira- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Review of about a leading management software
Beoordeeld op 11-7-2023
In my personal experience, for the management of a medium-sized company, it has a positive...
In my personal experience, for the management of a medium-sized company, it has a positive influence. For small companies the cost should be assimilated.
Pluspunten
Its main advantage is that it is a software that groups different functionalities, that is to say, it is as if they were 5 softwares in only one. This improves the workflow and uses time efficiently.
Minpunten
It is a software that makes your company dependent on the modifications that One desk proposes; however, there are also advantages to be noted there, such as regular improvements and updates to avoid errors and/or solve bugs.
- Sector: Civiele techniek
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Maandelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Simplify Your Work with OneDesk's All-in-One Platform
Beoordeeld op 31-12-2022
Pluspunten
1)All-in-one solution: OneDesk combines both project management and helpdesk functions in a single platform, which can be convenient and efficient for teams that need to manage both types of work.2)Customizable workflows: OneDesk allows teams to customize and automate various workflows, including triage, replies, notifications, and assignments, which can help streamline processes and reduce the need for manual intervention.3)Clear and simple pricing: OneDesk offers all features in all of its plans, which can make it easier for teams to understand the costs and choose the right plan for their needs.
Minpunten
Limited integration with other tools: While OneDesk may offer a wide range of features, it may not integrate with other tools that teams may be using, which could limit its usefulness in certain situations.
OneDesk - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over OneDesk.V. Welke prijsmodellen heeft OneDesk te bieden?
OneDesk kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 11,99/maand Prijsmodellen bekijken
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van OneDesk?
OneDesk heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door OneDesk ondersteund?
OneDesk ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt OneDesk ondersteuning voor mobiele apparaten?
OneDesk ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan OneDesk worden geïntegreerd?
OneDesk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Box, Dropbox Business, FreshBooks, Gmail, Joomla, Mailchimp, Microsoft 365, Microsoft Azure, Microsoft Outlook, Microsoft Project, Microsoft Teams, Quickbooks Online, Salesforce Sales Cloud, Slack, WordPress, Zapier
V. Welke mate van ondersteuning heeft OneDesk te bieden?
OneDesk biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor OneDesk.