Over OneDesk

OneDesk is software van ondernemingsklasse die projectmanagement en een helpdesk combineert in één app. OneDesk is gericht op het MKB en biedt een gebruiksvriendelijke, maar toch veelzijdige softwareoplossing die zowel ticketverkoop als taakworkflows op één plek kan beheren.

Met het cloudplatform van Onedesk is het niet nodig om verschillende omgevingen aan te schaffen, te integreren en ertussen te schakelen om je werk gedaan te krijgen. Jij en je team kunnen een verscheidenheid aan efficiënte workflows inschakelen voor tickets en taken die niet mogelijk zouden zijn met autonome oplossingen.

Helpdesk-functies omvatten: ticketing, e-mailworkflow, livechat, klantenportaal, kennisbank, selfserviceportal, aanpasbare ticketformulieren, SLA's en meer. Met OneDesk kun je een groot deel van je workflow automatiseren, inclusief automatische triage, verzorging, antwoorden, meldingen, opdrachten en meer.

Functies voor projectmanagement omvatten: weergave voor zowel traditionele als flexibele methoden, Gantt-diagrammen, statusborden, urenstaten, taaktimers, rapportage, realtime chat en samenwerking, en nog veel meer.

Bij OneDesk zijn alle functies inbegrepen in alle pakketten, waardoor de prijzen duidelijk, eenvoudig en eerlijk zijn.

Prijzen vanaf:

US$ 9,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Verenigde Arabische Emiraten, Curaçao, Argentinië, Oostenrijk, Australië , België, Bulgarije, Brazilië, Canada, Zwitserland, Chili, Colombia, Tsjechië, Duitsland, Denemarken, Estland, Spanje, Finland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Guernsey, Groenland, Griekenland, Kroatië, Hongarije, Ierland, Israël, IJsland, Italië, Zuid-Korea, Koeweit, Kaaimaneilanden, Luxemburg, Monaco, Montenegro, Mexico, Nederland, Noorwegen, Nieuw-Zeeland, Peru, Filipijnen, Polen, Puerto Rico, Portugal, Roemenië, Servië, Zweden, Singapore, Slovenië, Slowakije, Taiwan, Verenigde Staten, Britse Maagdeneilanden, Amerikaanse Maagdeneilanden, Zuid-Afrika

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 9,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

OneDesk Software - 1
OneDesk Software - 2
OneDesk Software - 3
OneDesk Software - 4
OneDesk Software - 5
Nog 6 andere bekijken
OneDesk-video
OneDesk Software - 1
OneDesk Software - 2
OneDesk Software - 3
OneDesk Software - 4
OneDesk Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van OneDesk: 52

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare sjablonen
  • Agile-methodiek
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Bestanden delen
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Callcenterbeheer
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Dashboard
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • Engagement tracking
  • Factureren
  • Feedbackbeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geautomatiseerde routing
  • Helpdeskbeheer
  • Ideeënbeheer
  • Ideeënvorming
  • Interactie bijhouden
  • Kanban-bord
  • Kennisbankbeheer
  • Klantenportal
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime chatten
  • Resourcebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Ticketbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegang en controle op afstand
  • Traditionele methodologieën
  • Veranderingsbeheer
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Alternatieven

Jira

4,4
#1 alternatief voor OneDesk
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om...

4me

4,7
#2 alternatief voor OneDesk
4me stelt alle interne en externe dienstverleners van een onderneming in staat om samen te werken, terwijl 4me de...

CloudBlue PSA

4,5
#3 alternatief voor OneDesk
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is...

monday.com

4,6
#4 alternatief voor OneDesk
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten...

Reviews

Totaalscore

4 /5
(3)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,5/5
Functies
4/5
Gebruiksgemak
3/5
Klantenondersteuning
4/5

Heb je OneDesk al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
3 van 3 reviews worden weergegeven
Bobby
Totaalscore
  • Sector: Overheidsadministratie
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

Beoordeeld op 8-5-2017

Rakesh
Totaalscore
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

Good solution to combine voice of the customer with product management

Beoordeeld op 4-5-2011

It helps you translate customer requirements into actionable and intelligent criteria for products....

It helps you translate customer requirements into actionable and intelligent criteria for products. What’s more you can integrate feedback into your requirements and iterate successively. One of the most interesting case scenarios that I could think of was that of this product as a historical repository of customer conversations and requirements for a typical product evolution. The possibilities, then, are endless. Full user review at http://www.getapp.com/blog/product-management-software-review-listening-to-your-customer-through-featureset/

Pluspunten

For a first-time user of the product, I thought support was excellent

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Using as a service desk but unfortunately not the most ideal

Beoordeeld op 16-9-2022

Pluspunten

There is automated timesheet tracking for each tickets.

Minpunten

Price is quite steep if you pay monthly. It is also quite hard to interact with (from the user's feedback.)

Overwogen alternatieven

Jira

OneDesk - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over OneDesk.

OneDesk kent de volgende prijsmodellen:

OneDesk heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

OneDesk ondersteunt de volgende talen:

Engels

OneDesk ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel)

OneDesk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Box, Dropbox Business, FreshBooks, Jira, Mailchimp, Microsoft Azure, Microsoft Project, Quickbooks Online, Salesforce Sales Cloud, Slack, WordPress, Zapier

OneDesk biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor OneDesk.