Atera

Alles-in-één MSP-software voor MSP's en IT-ondersteuningsbedrijven

4,6 /5 (184 review) Schrijf een review!

Atera - Overzicht

Wat is Atera?

Atera is specifiek ontworpen voor MSP's en IT-ondersteuningsbedrijven van elke omvang. De software is het enige alles-in-één platform dat bewaking en beheer op afstand (RMM), professional services automation (PSA), cloudgebaseerde externe toegang en geïntegreerde clouddiensten combineert in één eenvoudig te gebruiken platform.

Atera is een modern SaaS-platform, ontstaan in de cloud en ontworpen voor snelle onboarding met een eenvoudige, intuïtieve gebruikerservaring.

Dit product heeft een uniek, transparant en eenvoudig op technici gebaseerd prijsmodel, zonder verborgen kosten en met een onbeperkt aantal bewaakte servers en werkstations.

Het platform levert:
• Krachtige proactieve IT-beheermogelijkheden
• Geïntegreerde CRM- en servicedesk
• Geïntegreerd portfolio van externe clouddiensten
• Krachtige analytische mogelijkheden
• Een uniek, puur SaaS-model met eenvoudige self-service onboarding
• Een simpele en eenvoudig te leren gebruikerservaring
• Betaalbaar en transparant prijsmodel
• Mobiele mogelijkheden

Atera - Overzicht

Prijzen

Vanaf
US$ 79,00/maand

Prijsopties

Gratis proef
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding

Atera - Functies

Apparaten
Bedrijfsgrootte
K M G
Markten
Verenigde Staten van Amerika, Canada, Verenigd Koninkrijk, Australië, China en nog 5 andere, India, Japan, Duitsland, Brazilië, Mexico
Ondersteunde talen
Engels

Media

All-in-One MSP Tool
Monitor Devices From Any Device
Get Alerts and Solve Issues On The Spot
$79 Per Technician, Unlimited Devices, It’s That Simple.
Atera – Features
Atera-video Schermopname van Atera: All-in-One MSP Tool Schermopname van Atera: Monitor Devices From Any Device Schermopname van Atera: Get Alerts and Solve Issues On The Spot Schermopname van Atera: $79 Per Technician, Unlimited Devices, It’s That Simple. Schermopname van Atera: Atera – Features

Atera reviews

Atera reviews

Totaalscore
4,6
/
5
Uitstekend
117

Zeer goed
58

Gemiddeld
5

Slecht
3

Erg slecht
1

Prijs-kwaliteitverhouding
4,7
Functies
4,2
Gebruiksgemak
4,6
Klantenondersteuning
4,5
95% heeft deze app aanbevolen
Frank G.

Great RMM product

always friendly and supportive.


Vertalen met Google
Sean M.

Saved us 100,000 a year and revitalized our IT Dept

It has been a huge time-saving, money saving, frustration saving, extravaganza of awsomeness.


Vertalen met Google
James D.

Quality has gone downhill

We have been with Atera since 2015. We have seen a lot of changes, most for the better. But at the start of 2019 everything has gone down hill. The site is slow, remote support (Splashtop) frequently goes down, and the lack of true support. What I mean by lack of true support is that they know they have a problem on their end, yet you get a canned response from them to flush your cookies and history. We are a IT company! We know a problem when we see one, and flushing our browsers is not going to fix the issues they are having. It is quite embarrassing when a customer calls you and you are unable to help them remotely because your systems don't work. Time to move to another RMM!


Vertalen met Google
Bhasker C.

Cost effective product

Better than our old RMM specially with cost and features that is offered.


Vertalen met Google
Jake G.

Recommend to any IT admin or service company

Fantastic!


Vertalen met Google
Frank G.
Sector: Informatietechnologie en -diensten
Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Great RMM product

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 10-9-2020
Bron van de reviewer: GetApp

always friendly and supportive.

Pluspunten

ATERA is easy to use, fast and very reliable platform for remote management and

Minpunten

There is nothing I dont like with ATERA, it supports antivirus and backup (via webroot and acronis)

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Sean M.
Sector: Nutsbedrijven
Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Saved us 100,000 a year and revitalized our IT Dept

Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 17-12-2020
Bron van de reviewer: Capterra

It has been a huge time-saving, money saving, frustration saving, extravaganza of awsomeness.

Pluspunten

The connection to the computers in the field regardless of network (LTE,WIFI,Internal Lan, Guest) so long as you can get internet on the device it will work. (Sometimes when internet is not even available, specific circumstances). The product was found when our company was looking at Connectwise which quoted out 180,000 a year for all of our devices. Atera came in at 1 - 2 a month because of the shift away from how licensing typically destroys your budget. It allowed us to hire a helpdesk person with the savings. Not only that i got rid of my WSUS server and have been using Atera to give realistic reports about the current state of our systems without needing to spend hours going through data. This freed me up to do more of the security work that i have on a day to day basis.

Minpunten

Some features that could be improved would be the training for how to use it. ITs such an easy product to use you accidentally forget about a lot of the things you can do in mass. I caught our Helpdesk person installing a Symantec update device by device when he should have just rolled it out through MSI deployment to the group. Since it is so easy to connect, push a file, remote in and install, then report on the software/state of the machine after he figured it would be quick.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

James D.
Sector: Informatietechnologie en -diensten
Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Quality has gone downhill

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 17-3-2019
Bron van de reviewer: Capterra

We have been with Atera since 2015. We have seen a lot of changes, most for the better. But at the start of 2019 everything has gone down hill. The site is slow, remote support (Splashtop) frequently goes down, and the lack of true support. What I mean by lack of true support is that they know they have a problem on their end, yet you get a canned response from them to flush your cookies and history. We are a IT company! We know a problem when we see one, and flushing our browsers is not going to fix the issues they are having. It is quite embarrassing when a customer calls you and you are unable to help them remotely because your systems don't work. Time to move to another RMM!

Pluspunten

The price point for this product is excellent, if it worked properly.

Minpunten

Constant issues in the past few months. Cannot use remote frequently, it fails consistently since January 2019. Customer support is responsive in a canned response kind of way.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 0.0/10

Bhasker C.
Sector: Computer- en netwerkbeveiliging
Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Cost effective product

Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 21-10-2020
Bron van de reviewer: Capterra

Better than our old RMM specially with cost and features that is offered.

Pluspunten

First most thing I like is easy to access all the features without any complicated menus. Deploying the agent using command line options helps me to rollout for mass deployment. The splashtop is fast and easy to connect that also gives you the messaging option on the top instead of going through manage> chat. Connecting to remote is faster than the other RMM we used before. Their chat support is instant, i never had to wait for more than a min anytime i try to contact support

Minpunten

Lot of times the chat from the manage option will not work. I would like to have the feature of searching by custom field we create or to generate reports using custom field.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 7.0/10

Jake G.
Sector: Informatietechnologie en -diensten
Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Recommend to any IT admin or service company

Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
Beoordeeld op 27-10-2020
Bron van de reviewer: Capterra

Fantastic!

Pluspunten

Easy to keep track of all customers and their equipment. The alerts is a major plus and the ability to break down certain customers to folders for locations is great. The integration with Splashtop and Teamviewer is a big deal also. Pushing scripts remotely, installing software remotely and the automation of patch management is incredible and invaluable to my job. My favorite thing though has to be the dedication the Atera team shows this product as it is being constantly improved and added to which my previous product did not.

Minpunten

Honestly I have not dug into every part of the software because I just have no need to use every single feature. The worst thing I would say is probably the file size limitation when moving files via Manage > File Transfer

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Gebruikersaanbeveling
9,2/10
Gebaseerd op 184 gebruikersscores
Vergelijk gebruikersaanbevelingen met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Prijzen van Atera

Prijzen van Atera

Vanaf
US$ 79,00/maand
Gratis proef
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Gebaseerd op 184 gebruikersscores
Vergelijk scores voor prijs-kwaliteitverhouding met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Atera - Functies

Atera - Functies

API
Activiteiten volgen
Activiteitendashboard
Auditing
Automatische meldingen
Bewaking
Compliancebeheer
Drag & Drop-interface
Gegevens importeren en exporteren
Gegevensvisualisatie
Integratie van derden
Op rollen gebaseerde toestemmingen
Rapportage en statistieken
Realtime controle
Realtime gegevens
Samenwerkingstools
Toegangsbeheer
Waarschuwingen / Escalatie
Workflowbeheer
Zoekfunctionaliteit
Functies
4,2/5
Gebaseerd op 184 gebruikersscores
Vergelijk functiescores met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Categorieën

Atera - Veelgestelde vragen

Atera - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Atera.

V. Welke prijsmodellen heeft Atera te bieden?

Atera kent de volgende prijsmodellen:

Vanaf: US$ 79,00/maand

Prijsmodel: Abonnement

Gratis proef: Beschikbaar

V. Wat zijn de voornaamste functies van Atera?

We hebben geen informatie over functies van Atera

V. Wat zijn de typische gebruikers van Atera?

Atera heeft de volgende typische klanten:

Klein bedrijf, Grote ondernemingen, Freelancers, Middelgroot bedrijf

V. Welke talen worden door Atera ondersteund?

Atera ondersteunt de volgende talen:

Engels

V. Welke prijsmodellen heeft Atera te bieden?

Atera kent de volgende prijsmodellen:

Abonnement

V. Biedt Atera ondersteuning voor mobiele apparaten?

Atera ondersteunt de volgende apparaten:

Android, iPhone, iPad

V. Met welke andere apps kan Atera worden geïntegreerd?

Atera kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

GoToAssist, IT Glue, ITBoost, QuickBooks Online, Splashtop Business Access, Splashtop Remote Support, TeamViewer, Warranty Master, Xero, Zapier

V. Welke mate van ondersteuning heeft Atera te bieden?

Atera biedt de volgende ondersteuningsopties:

Veelgestelde vragen, Kennisbank, Online ondersteuning, Video-instructies, Telefonische ondersteuning, Forum