ThunderTix

Over ThunderTix
ThunderTix is ticketingsoftware met een volledige service voor zowel online verkoop als afhaalbestellingen aan de kassa of per telefoon. Verkoop kaartjes voor evenementen met algemene toegang of gebruik een plattegrond voor toegewezen zitplaatsen. Ontworpen als een volledig merkeigen oplossing die jouw evenementen rechtstreeks integreert in je website en je klanten gedurende het hele aankoopproces op je website houdt. Je kunt je eigen stijlen of CSS aanbieden voor een daadwerkelijk merkeigen en naadloze aanwezigheid op het web.
Wanneer klanten online een ticket kopen, ontvangen ze een e-mailbevestiging met een afdrukbaar elektronisch ticket. Je kunt het ticket en e-mailbewijs aanpassen met je logo, kleuren, voorwaarden en evenementinformatie. Je kunt upselling uitvoeren voor evenementsponsors door plaatsing van hun logo's aan te bieden in aangewezen advertentieruimte op het pdf-ticket.
Het scannen van streepjescodes voorkomt fraude en zorgt ervoor dat klanten geldige toegangsbewijzen hebben. Wanneer je klanten bij het evenement arriveren, kun je ofwel elektronisch inchecken, of voor grotere evenementen kun je het incheckproces stroomlijnen met streepjescodescanners. Scannen is beschikbaar als een gratis iOS-app voor iPhones of iPads of de Android-app die papieren tickets of rechtstreeks vanaf smartphones scant. Scanners zijn ook beschikbaar voor verkoop of huur.
Op elk moment tijdens het evenement heb je toegang tot kritieke rapportgegevens zoals gastenlijsten, verkooprapporten per ticket en dollarwaarde, afstemmingsrapporten, rapporten voor meerdere evenementen en resultaten van de streepjescodescans. Als je MailChimp of Constant Contact gebruikt geeft de integratie met dit platform de informatie over de koper van het ticket onmiddellijk door aan die accounts. ThunderTix onderhoudt een privé klantrelatiemanager met historische informatie in een gemakkelijk doorzoekbaar en exporteerbaar formaat of directe integratie met MailChimp voor massale e-mailcampagnes. ThunderTix gebruikt je klantgegevens op geen enkele manier, dus je kunt erop vertrouwen dat de privacy van je klant wordt gehandhaafd.
Afbeeldingen










Twijfels over ThunderTix?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
SignUpGenius

WooCommerce

Bizzabo

Tix

Reviews
Heb je ThunderTix al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
Best in the Business
Beoordeeld op 7-3-2016
We have been with ThunderTix for over a decade and we wouldn't think of even considering going...
We have been with ThunderTix for over a decade and we wouldn't think of even considering going anywhere else. From the beginning ThunderTix always gave us the best return on investment. The system is so easy to use from both the managing side as well as from the consumer side. Their customer service is "top notch"! In the unlikely event you encounter issues with the system, they are extremely quick to respond to emails and calls. Our theatre would highly recommend their service to anyone.
Pluspunten
Customer Service. Lost costs. Openly request ideas from their clients to improve the system. Extremely easy to use.
Minpunten
None at the present time.
- Sector: Entertainment
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Thundertix
Beoordeeld op 17-1-2024
Customer service and internal team are very knowledgable with their product. Great listeners and...
Customer service and internal team are very knowledgable with their product. Great listeners and always looking for improvements in their products.
Pluspunten
Customer Service is top notch!! Easy to submit tickets online, and get responses within minutes or few hours.
Ease of use. Flexibility of different seating charts.
Like the feature voting.
Minpunten
Would like to be able to have one login for both of our sites. We have 2 venues to manage. Requires using 2 different browsers in order to have both logged in at a time.
- Sector: Entertainment
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
Horrible horrible
Beoordeeld op 6-12-2016
I had thundertix do event seating for my nutcracker ballet . You seriously can not talk to anyone...
I had thundertix do event seating for my nutcracker ballet . You seriously can not talk to anyone if you have a problem . I had to take it off my website because so many people called me having trouble actually completing purchases . I asked thundertix to look into it and they kept saying that things were working out just fine . I have actual emails , voicemails and video footage of how it really didn't work . They also would not give me a refund for the time I actually couldn't use it . I would be happy to show anyone this .
Pluspunten
Nothing
Minpunten
Everything
Antwoord van Thunder Data Systems
Thank you for your review. We pride ourselves on our customer support, and I am sorry that you felt this was not the case. We offer support by email for our first two tiers (included with your plan), while other tiers additionally include phone support, which we extended to you gratis.
I was relieved to see that you virtually sold out all of your Nutcracker performances, although an upgrade to our reserved seating created some challenges selling a handful of seats for a short period of time.
We would appreciate the opportunity to demonstrate our commitment to you, whether it be through the credit we offered previously, or through another course of action. I would happily continue personal telephone support. Let us know how we can help!
- Sector: Muziek
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Maandelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
ThunderTix is awesome!
Beoordeeld op 21-10-2024
ThunderTix has been very easy to use and I really enjoy the reports you can pull out of there too....
ThunderTix has been very easy to use and I really enjoy the reports you can pull out of there too. It keeps a lot of data for you and you can look at your customer base and see how many people have been coming to your shows, etc. We have been using it for about two years now and I really enjoy the way the database works. It helps make my life a lot easier.
Pluspunten
ThunderTix has A LOT of flexibility about what you do or do not want to post on their site. It's very customizable depending on what your needs are. You can send pre-concert or post-concert emails as well as surveys.
Minpunten
Took me a little bit to learn how to use the menus.
Antwoord van Thunder Data Systems
"ThunderTix is awesome!" Monica, that title for your 5-star review caught our eye, and we immediately shared it with the team. They loved that you appreciated the flexibility and customizable options we have. Should you think of other ideas, we're eater to learn more!
Thank you for your kind words and a wonderful review!
- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Incredible support, easy interface for admin & end user, love it!
Beoordeeld op 22-11-2023
Incredible. I had explored a few different sites and this one was the easiest to set up, with...
Incredible. I had explored a few different sites and this one was the easiest to set up, with consistent, kind and useful instructions from the support team with any questions or needs I had. I would strongly recommend to anyone new to ticketing platforms, or to those who want a support team that follows through and cares about your outcomes. I will be continuing to use Thundertix for my client.
Pluspunten
The ease of the platform to set up events, have multiple types of tickets, create a donation campaign, collect various reports. Most of all, I found their customer service to be one of the best I have ever encountered. They are kind, knowledgeable, patient, clearly communicate and helped me every step of the way in a stressful time to get the ticketing functions up and running for a client of mine. I adore their skill and incredible support!
Minpunten
While the report options are comprehensive, it is a bit confusing to know what reports will produce what data, and so while I am new to the site, I still have to hunt to figure out which ones I need and how to best display the needed information for tickets, and donations. But i'm learning!
ThunderTix - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over ThunderTix.V. Welke prijsmodellen heeft ThunderTix te bieden?
ThunderTix kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 20,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van ThunderTix?
ThunderTix heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door ThunderTix ondersteund?
ThunderTix ondersteunt de volgende talen:
Engels, Frans, Spaans
V. Biedt ThunderTix ondersteuning voor mobiele apparaten?
ThunderTix ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan ThunderTix worden geïntegreerd?
ThunderTix kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Barcode Scanning, Braintree, ChatGPT, ChatGPT Writer, Constant Contact, Google Ads, Google Analytics 360, Google Maps, Instagram, Mailchimp, Mailgun, Mailjet, Post Affiliate Pro, Square Online, Square Payments, Square Point of Sale, Square for Retail, Squarespace, Stripe, Twitter/X, Weebly, Wix, WordPress, Zapier, Zoom Workplace, authorize.net
V. Welke mate van ondersteuning heeft ThunderTix te bieden?
ThunderTix biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor ThunderTix.