Aptien

Over Aptien
Aptien is eenvoudige en aantrekkelijke software voor personeelsbeheer en samenwerking op kantoor. Alles draait om mensen en alles wat ze doen en hebben. Ze krijgen taken gedaan, beheren projecten, gebruiken wachtwoorden, bedrijfsmiddelen en apparatuur. In Aptien krijgen ze alles op één plek.
Bedrijven en teams gebruiken Aptien als software voor kantoorbeheer die het werk, de taken en andere bedrijfsmiddelen organiseert.
De meeste bedrijven gebruiken meerdere softwarepakketten en kunnen moeilijkheden ondervinden om deze samen te gebruiken. En ook: hoe meer toepassingen een bedrijf gebruikt, hoe duurder het kan zijn. Aptien probeert dit aan te pakken door alle informatie op één plek samen te brengen.
Aptien stelt bedrijven in staat om het grootste deel van hun informatie op één platform te bewaren. Bedrijven kunnen met Aptien hun klanten, relaties, mensen, bedrijfsmiddelen, risico's, functiebeschrijvingen, projecten en meer organiseren.
In tegenstelling tot traditionele bedrijfssoftware kan Aptien binnen enkele minuten worden geïmplementeerd. Net als LEGO is het zeer aanpasbaar en net zo eenvoudig te gebruiken als een spreadsheet.
Aptien kan lokaal worden geïmplementeerd of in de cloud. Je hoeft niets te installeren. Informatie is overal en vanaf elk apparaat toegankelijk: laptop, tablet of smartphone.
Omdat Aptien kan worden geïntegreerd met andere veelgebruikte software, hoeven gebruikers niets te veranderen aan wat ze gewend zijn.
Afbeeldingen






Twijfels over Aptien?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
monday.com

AFAS Software

Wrike

QT9 QMS

Reviews
Heb je Aptien al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Tekstschrijvers
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Maandelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Just what I was looking for!
Beoordeeld op 13-6-2023
I have a lot of IT equipment and really needed to organise things, so I knew where everything was....
I have a lot of IT equipment and really needed to organise things, so I knew where everything was. A lot of other inventory / asset management tools I used before was on an industrial scale and wasn't really what I was looking for. But this was super simple to use.
Pluspunten
I really like how simple it is to use. There's an option where you can make it as detailed as you like, but it isn't filled with that when you first start which helps the learning curve.
Minpunten
I can't find a lot of faults with it, everything that I needed to do was on there.
- Sector: Management non-profit organisaties
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Aptien is a very customizable software, which is something that my organisation really needs.
Beoordeeld op 4-4-2024
I really like the software, it is user-friendly and as a person who is not very skilled with IT I...
I really like the software, it is user-friendly and as a person who is not very skilled with IT I have almost zero problems.
Pluspunten
As I mentioned in the title, this software allows us to tailor it according to our needs. It is very important for us and we are happy that we finally found a software like this.
Minpunten
Sometimes it is a bit confusing but after watching video tutorials, it is fine.
- Sector: Managementconsulting
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
OneSoft, the flexible data store for growing businesses
Beoordeeld op 25-9-2015
OneSoft is an accessible data store that is also flexible enough to meet the business requirements...
OneSoft is an accessible data store that is also flexible enough to meet the business requirements of growing companies. Everything is customizable. You can structure your data and workflows to fit your needs. The user interface is well designed and simple to understand and use.
The ticketing feature is especially interesting. Forget about using different services to keep track of your workflows, OneSoft can do all that for you, complete with watchdogs and notifications.
OneSoft is a definite win for any small or medium sized business who need a custom data store, but don't have the time or resources to hire a team of developers to create and maintain their own solution. OneSoft can grow as your business grows and changes. It's a great value.
Pluspunten
Flexible system, simple user interface, great value
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
Very useful and effective solution
Beoordeeld op 1-12-2015
Application OneSoft Connect is used for effective and quick solutions to various operating...
Application OneSoft Connect is used for effective and quick solutions to various operating datasheets and processes within an organization and its possibilities for deployment in the organization very practical, whether it is a single use, or as additional software.
It is not an enterprise information system in the true sense of the word, but it's all for what today is developing a number of small applications and maintains a number of records in XLS, which complement the enterprise information systems. It is essentially a solution to eliminate the "gray IT", which generally does not meet the system requirements.
It enables the integration of different kinds of information and creating connections between them including the preservation of history i.e. it can be used as a "memory of the company."
Offering solutions at the 21st century, whether from the perspective of cloud technology (you don´t need solve maintenance of application) and in terms of licensing as a service.
I would especially like to highlight the possibilities for saving activities to all objects of datasheets. This way I can ensure effective coverage eg. activities of sales representatives (CRM) or activities associated with project management for steps that require comments and inputs from members of the larger team.
Along with intuitive interface and cloud-based technologies it is a very effective solution with excellent price / performance ratio. I recommend the consideration of each before you decide to begin to develop a partial application, either internally or in collaboration with a supplier.
There already have prepared a data repository and user interface, including additional system components such as security, history, backups, and continuous availability.
I warmly recommend.
- Sector: Olie en energie
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Super flexible and effective project management application
Beoordeeld op 6-8-2018
Pluspunten
OneSoft Connect has been a simple and efficient way for us to manage our customers, resources, projects, opportunities, contracts and many more in a single enterprise software. Offering it as a cloud technology mean that customers no longer need to worry about maintenance.
It has a highly intuitive interface and is very flexible since you can build it to the exact specifications that your company may need. There is definitely an advantage in its simple integration of different kinds of information through database, web services, or batch file and creating connections between them like preserving the history.
Minpunten
We’d appreciate it if the software can link better to the email client so as to avoid any hiccups in our workflow. But overall, we’re very satisfied with they way this application has been working for our organization.
Aptien - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Aptien.V. Welke prijsmodellen heeft Aptien te bieden?
Aptien kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 30,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Aptien?
Aptien heeft de volgende typische klanten:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000
V. Welke talen worden door Aptien ondersteund?
Aptien ondersteunt de volgende talen:
Engels, Tsjechisch
V. Biedt Aptien ondersteuning voor mobiele apparaten?
Aptien ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Aptien worden geïntegreerd?
Aptien kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Dropbox Business, Google Drive, Mailchimp, Microsoft 365, Microsoft Azure, Microsoft Outlook, Microsoft Power BI, Microsoft SharePoint, OneDrive, SAP Business One, Slack
V. Welke mate van ondersteuning heeft Aptien te bieden?
Aptien biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Aptien.