Aptien

4,8 (26)
Schrijf een review!
Suite voor personeelsbeheer en kantoorsamenwerking

Over Aptien

Aptien is eenvoudige en aantrekkelijke software voor personeelsbeheer en samenwerking op kantoor. Alles draait om mensen en alles wat ze doen en hebben. Ze krijgen taken gedaan, beheren projecten, gebruiken wachtwoorden, bedrijfsmiddelen en apparatuur. In Aptien krijgen ze alles op één plek.
Bedrijven en teams gebruiken Aptien als software voor kantoorbeheer die het werk, de taken en andere bedrijfsmiddelen organiseert.

De meeste bedrijven gebruiken meerdere softwarepakketten en kunnen moeilijkheden ondervinden om deze samen te gebruiken. En ook: hoe meer toepassingen een bedrijf gebruikt, hoe duurder het kan zijn. Aptien probeert dit aan te pakken door alle informatie op één plek samen te brengen.

Aptien stelt bedrijven in staat om het grootste deel van hun informatie op één platform te bewaren. Bedrijven kunnen met Aptien hun klanten, relaties, mensen, bedrijfsmiddelen, risico's, functiebeschrijvingen, projecten en meer organiseren.

In tegenstelling tot traditionele bedrijfssoftware kan Aptien binnen enkele minuten worden geïmplementeerd. Net als LEGO is het zeer aanpasbaar en net zo eenvoudig te gebruiken als een spreadsheet.

Aptien kan lokaal worden geïmplementeerd of in de cloud. Je hoeft niets te installeren. Informatie is overal en vanaf elk apparaat toegankelijk: laptop, tablet of smartphone.

Omdat Aptien kan worden geïntegreerd met andere veelgebruikte software, hoeven gebruikers niets te veranderen aan wat ze gewend zijn.


Afbeeldingen

Aptien Software - 1
Aptien Software - 2
Aptien Software - 3
Aptien Software - 4
Aptien Software - 5
Aptien Software - 6
Nog 7 andere bekijken
Aptien-video
Aptien Software - 1
Aptien Software - 2
Aptien Software - 3
Aptien Software - 4
Aptien Software - 5
Aptien Software - 6

Twijfels over Aptien? Vergelijk met een populair alternatief

Aptien

4,8 (26)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 30,00
maand
US$ 8,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

157
467

Integraties

11
34

Gebruiksgemak

4,8 (26)
4,5 (5.402)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,7 (26)
4,3 (5.402)

Klantenservice

4,7 (26)
4,4 (5.402)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

monday.com

4,6
#1 alternatief voor Aptien
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten...

AFAS Software

4,2
#2 alternatief voor Aptien
Met de software van AFAS automatiseer en optimaliseer je alle administratieve processen. Zo bespaar je geld, energie én...

Wrike

4,3
#3 alternatief voor Aptien
Wrike is een tool voor samenwerking en projectmanagement waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen...

QT9 QMS

4,7
#4 alternatief voor Aptien
Beheer je kwesties betreffende regelnaleving centraal en verbind meerdere locaties met QT9 QMS. Automatiseer alle ISO...

Reviews

Totaalscore

4,8 /5
(26)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,7/5
Gebruiksgemak
4,8/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je Aptien al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 26 reviews worden weergegeven
Sayma
Sayma
Totaalscore
  • Sector: Tekstschrijvers
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Maandelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Just what I was looking for!

Beoordeeld op 13-6-2023

I have a lot of IT equipment and really needed to organise things, so I knew where everything was....

I have a lot of IT equipment and really needed to organise things, so I knew where everything was. A lot of other inventory / asset management tools I used before was on an industrial scale and wasn't really what I was looking for. But this was super simple to use.

Pluspunten

I really like how simple it is to use. There's an option where you can make it as detailed as you like, but it isn't filled with that when you first start which helps the learning curve.

Minpunten

I can't find a lot of faults with it, everything that I needed to do was on there.

Simona
Totaalscore
  • Sector: Management non-profit organisaties
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Aptien is a very customizable software, which is something that my organisation really needs.

Beoordeeld op 4-4-2024

I really like the software, it is user-friendly and as a person who is not very skilled with IT I...

I really like the software, it is user-friendly and as a person who is not very skilled with IT I have almost zero problems.

Pluspunten

As I mentioned in the title, this software allows us to tailor it according to our needs. It is very important for us and we are happy that we finally found a software like this.

Minpunten

Sometimes it is a bit confusing but after watching video tutorials, it is fine.

John
John
Totaalscore
  • Sector: Managementconsulting
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

OneSoft, the flexible data store for growing businesses

Beoordeeld op 25-9-2015

OneSoft is an accessible data store that is also flexible enough to meet the business requirements...

OneSoft is an accessible data store that is also flexible enough to meet the business requirements of growing companies. Everything is customizable. You can structure your data and workflows to fit your needs. The user interface is well designed and simple to understand and use.

The ticketing feature is especially interesting. Forget about using different services to keep track of your workflows, OneSoft can do all that for you, complete with watchdogs and notifications.

OneSoft is a definite win for any small or medium sized business who need a custom data store, but don't have the time or resources to hire a team of developers to create and maintain their own solution. OneSoft can grow as your business grows and changes. It's a great value.

Pluspunten

Flexible system, simple user interface, great value

Tomas
Tomas
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

Very useful and effective solution

Beoordeeld op 1-12-2015

Application OneSoft Connect is used for effective and quick solutions to various operating...

Application OneSoft Connect is used for effective and quick solutions to various operating datasheets and processes within an organization and its possibilities for deployment in the organization very practical, whether it is a single use, or as additional software.
It is not an enterprise information system in the true sense of the word, but it's all for what today is developing a number of small applications and maintains a number of records in XLS, which complement the enterprise information systems. It is essentially a solution to eliminate the "gray IT", which generally does not meet the system requirements.
It enables the integration of different kinds of information and creating connections between them including the preservation of history i.e. it can be used as a "memory of the company."
Offering solutions at the 21st century, whether from the perspective of cloud technology (you don´t need solve maintenance of application) and in terms of licensing as a service.
I would especially like to highlight the possibilities for saving activities to all objects of datasheets. This way I can ensure effective coverage eg. activities of sales representatives (CRM) or activities associated with project management for steps that require comments and inputs from members of the larger team.
Along with intuitive interface and cloud-based technologies it is a very effective solution with excellent price / performance ratio. I recommend the consideration of each before you decide to begin to develop a partial application, either internally or in collaboration with a supplier.
There already have prepared a data repository and user interface, including additional system components such as security, history, backups, and continuous availability.
I warmly recommend.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Olie en energie
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Super flexible and effective project management application

Beoordeeld op 6-8-2018

Pluspunten

OneSoft Connect has been a simple and efficient way for us to manage our customers, resources, projects, opportunities, contracts and many more in a single enterprise software. Offering it as a cloud technology mean that customers no longer need to worry about maintenance.
It has a highly intuitive interface and is very flexible since you can build it to the exact specifications that your company may need. There is definitely an advantage in its simple integration of different kinds of information through database, web services, or batch file and creating connections between them like preserving the history.

Minpunten

We’d appreciate it if the software can link better to the email client so as to avoid any hiccups in our workflow. But overall, we’re very satisfied with they way this application has been working for our organization.

5 van 26 worden weergegeven Lees alle reviews

Aptien - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Aptien.

Aptien kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 30,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Aptien heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000

Aptien ondersteunt de volgende talen:

Engels, Tsjechisch

Aptien ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Aptien kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Dropbox Business, Google Drive, Mailchimp, Microsoft 365, Microsoft Azure, Microsoft Outlook, Microsoft Power BI, Microsoft SharePoint, OneDrive, SAP Business One, Slack

Aptien biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Aptien.