Over Jotform

Jotform Mobile Forms is een volledig gratis en opnieuw ontworpen app die gebruikers de flexibiliteit biedt om overal te werken, gemakkelijk samen te werken en hun gegevensverzamelingsproces te stroomlijnen. En dat alles waar je maar bent. Hier volgen enkele functies.

Formulieren maken en bewerken; het bouwen van formulieren is nu een stuk eenvoudiger geworden. Maak snel en eenvoudig formulieren en breng onderweg bewerkingen aan.

Offline gegevensverzameling; of je nu in het veld bent, op een berg zit of over zee vliegt, verzamel belangrijke informatie offline zonder internetverbinding.

Geavanceerde formuliervelden; profiteer van geavanceerde formuliervelden, zoals geolocatie, spraakopname en e-handtekeningen om completere gegevens voor je bedrijf te verkrijgen.

Kioskmodus; met de kioskmodus kunnen meerdere mensen een formulier keer op keer invullen op één apparaat. Gebruik de kioskmodus op beurzen of conferenties om belangrijke informatie te verzamelen.

Formulieren toewijzen; wijs formulieren toe aan je teamgenoten zodat ze hun antwoorden kunnen openen, invullen, bekijken en beheren.

Meldingen aanpassen; schakel meldingen op je formulieren in of uit, zodat je door alle ruis heen op de hoogte kunt blijven van wat het belangrijkst is.

Je formulieren en inzendingen delen; deel moeiteloos je formulieren en formulierinzendingen via e-mail, sms of via andere apps.

Zorg ervoor dat je het downloadt in de App Store of Google Play Store.

Prijzen vanaf:

US$ 29,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 7 andere

Ondersteunde talen

Deens, Duits, Engels, Fins, Frans en nog 9 andere

Prijzen vanaf:

US$ 29,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Jotform Software - 1
Jotform Software - 2
Jotform Software - 3
Jotform Software - 4
Jotform Software - 5
Jotform Software - 6
Nog 7 andere bekijken
Jotform-video
Jotform Software - 1
Jotform Software - 2
Jotform Software - 3
Jotform Software - 4
Jotform Software - 5
Jotform Software - 6

Functies

Totaal aantal functies van Jotform: 276

  • 360-gradenfeedback
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanpasbare vragen
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Actiebeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Activiteitenplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Alumnibeheer
  • Annotaties
  • Anonieme feedback
  • Archiveren en retentie
  • Aselecte indeling
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Automatisch aanvullen
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van claims
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van financiële steun
  • Beheer van fondsenwerving
  • Beheer van functioneringsgesprekken
  • Beheer van gegevensopslag
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van offerteaanvragen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Beheer van steekproefonderzoek
  • Beoordelingsbeheer
  • Bestanden delen
  • Bestanden samenvoegen/toevoegen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsherstel
  • Bestandsopslag
  • Betalingen innen in de buitendienst
  • Betalingen verwerken
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Bevestiging van inschrijving
  • Bewaking
  • Bonusbeheer
  • Bonuscatalogus
  • Bonuspunten
  • CRM
  • CSAT-enquêtestructuur
  • Campagnebeheer
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Contracten opstellen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Converteren naar PDF
  • Curriculumbeheer
  • Dashboard
  • Digitale handtekening
  • Distributie via meerdere kanalen
  • Documentanalyse
  • Documentautomatisering
  • Documentbeheer
  • Documenten capture
  • Documenten controleren
  • Documenten genereren
  • Documenten opslaan
  • Documentenclassificatie
  • Documentimaging
  • Documentsjablonen
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Donorenbeheer
  • Doorlopende feedback
  • Dossierbeheer
  • E-mailbeheer
  • E-maildistributie
  • E-mailherinneringen
  • E-mailmarketing
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische formulieren
  • Elektronische handtekening
  • Encryptie
  • Engagement tracking
  • Enquêtes en feedback
  • Enquêtes opstellen
  • Erkenning van medewerkers
  • Evenementenbeheer
  • Evenementenkalender
  • Evenementplanning
  • Factureren
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factuurbeheer
  • Feedbackbeheer
  • Formulierbeheer
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Geautomatiseerde planning
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Gegevens ophalen
  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevensbeveiliging
  • Gegevensextractie
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevensverificatie
  • Gegevensvisualisatie
  • Grafieken maken
  • Groepsregeistratie
  • Herinneringen
  • Herkenningstracking
  • Hoger onderwijs
  • Incidentenbeheer
  • Inkoopzijde (leveranciers)
  • Inschrijving ter plaatse
  • Inschrijving/onboarding
  • Intake van patiënten
  • Integratie in de administratie
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • K-12
  • Kalenderbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klaslokaalbeheer
  • Klasplanning
  • Klasregistratie
  • Ledendatabase
  • Leermanagement
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Live resultaten delen
  • Locatieonderzoek
  • Logica voor overslaan
  • Markeren
  • Mediabibliotheek
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Mobiele enquête
  • Mobiele toegang
  • NPS van klanten
  • NPS van medewerkers
  • NPS-enquêtestructuur
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • No-code
  • Offertes
  • Offline antwoorden verzamelen
  • Offline toegang
  • Omgaan met sterfgevallen
  • Onderhoudsplanning
  • Ondersteuning voor audio/beelden/video
  • Ondertekening door meerdere partijen
  • Online betalingen
  • Online enquêtes
  • Online registratie
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opmerkingen/notities
  • Opties voor contentpublishing
  • Overheidscontracten
  • Overzichtsrapporten
  • PCI-naleving
  • PDF-conversie
  • PDF-lezer
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Plannen
  • Presentatietools
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Projectplanning
  • Projectworkflow
  • Pulse surveys
  • Quizen en toetsen
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Real-Time Analytics
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Registratiebeheer
  • Rehabilitatiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Responsquota
  • Responsvalidatie
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerken in teams
  • Samenwerkingstools
  • Schuldenbeheer
  • Scores en reviews
  • Segmentering
  • Selectie van beoordelaars
  • Servicegeschiedenis
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Specialiteitencontracten
  • Statistische analyse
  • Status bijhouden
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Studentenbeheer
  • Studenteninformatie/dossiers
  • Subsidiebeheer
  • Taakbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Tekstbewerking
  • Tekstvelden
  • Telefonische enquêtes
  • Thuiszorgbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toelatingsbeheer
  • Tools voor gegevensanalyse
  • Trainingsbeheer
  • Transactiebeheer
  • Trendanalyse
  • Typen meerkeuzevragen
  • URL's aanpassen
  • Uitgavenbeheer
  • Vaardigheidsbeoordeling
  • Vastleggen van mobiele ondertekening
  • Vergoedingenbeheer
  • Verificatie/authenticatie
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Vernieuwingsbeheer
  • Verpleegformulieren bijhouden
  • Versiebeheer
  • Verwerking van creditcards
  • Video-ondersteuning
  • Visuele analyse
  • Voltooiing bijhouden
  • Voor de gezondheidszorg
  • Voor de thuiszorg
  • Voor juridische deskundigen
  • Voor meerdere talen
  • Voor non-profitorganisaties
  • Voor verpleeghuizen
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Voorraadbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Voortgang bijhouden
  • Voortgangsrapporten
  • Voorwaardelijke logica
  • Vraagstructuren
  • Vragen doorsluizen
  • Vrijwilligersbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Watermerken
  • Webformulieren
  • Website-integratie
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Werkorderbeheer
  • Widgets
  • Woningbeheer
  • Woordwolken
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren
  • Zorgplanbeheer

Alternatieven

SurveyMonkey Apply

4,6
#1 alternatief voor Jotform
SurveyMonkey Apply helpt organisaties bij het verzamelen, beheren en beoordelen van elke soort aanvraag of inzending...

Stripe

4,6
#2 alternatief voor Jotform
Stripe is een online betalingsverwerkingstool voor internetbedrijven. Stripe regelt alles voor je, waaronder het...

Venmo

4,7
#3 alternatief voor Jotform
Venmo is een digitale portemonnee en betalingsgateway waarmee klanten geld kunnen verzenden en aankopen kunnen doen via...

PayPal

4,7
#4 alternatief voor Jotform
PayPal is een wereldwijd e-commerceplatform voor kopers en verkopers. Met PayPal kunnen betalingen en overschrijvingen...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(1.864)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,4/5

Heb je Jotform al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 1.864 reviews worden weergegeven
Arjen
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Heeft mij erg geholpen om het bedrijfsproces te optimaliseren.

Beoordeeld op 21-11-2022

Ik kan op professionele wijze een bestelformulier presenteren.

Ik kan op professionele wijze een bestelformulier presenteren.

Pluspunten

Ik kon er met gemak een bestelformulier in maken, zonder enig technische of creatieve kennis.

Minpunten

Ik zou in de pakketten die aangeboden worden nog een lager instapmodel kiezen. De gratis versie heeft te weinig inzendingen en de eerst betaalde versie is echt een stap te ver voor het relatief simpele gebruik zoals door mij. Ik betaal graag voor een mooie functionaliteit als dit, maar misschien meer modulair aanbieden of een betaalde basisstap aanbieden.

Antwoord van Jotform

Hello Arjen, Thank you for your positive feedback. We're happy to hear that using our platform, you were able to easily construct your order form.

Our current pricing schedule is for monthly and yearly subscriptions only.

If you have questions or suggestions, please contact us through our support contact form at https://www.jotform.com/contact/.
We'll be happy to help.

Tim
Tim
Totaalscore
  • Sector: Architectuur en planning
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

A great transition from manual to digital

Beoordeeld op 26-9-2022

Overall, we've used Jotform quite regularly now and we haven't had any complaints yet. Of course...

Overall, we've used Jotform quite regularly now and we haven't had any complaints yet. Of course we've tweaked the forms in order to make the experience smoother for our team. It is quite easy to learn, and we've even added in some computations in the forms, and it's been really helpful.

It does take a while to figure out the approval feature, but once you've overcome that hurdle, it gets easier.

I particularly like the fact that we can customize it just enough so it doesn't look like Google Forms or Microsoft Forms.

Pluspunten

We use Jotform for leave applications and petty cash requests in our small team. Before Jotform, we would typically do it manually and though it is seemingly mundane, does contribute to some inefficiencies specifically for me an my partner who approve these requests. Jotform helped streamline all those.

I like the feature that allows people to sign in the digital forms. This allowed us to completely remove some of the basic forms we have in our office and just transition to digital. It then gives us a PDF report after.

Minpunten

The free version is quite generous, allowing you to use the useful features of the app. I do find the pricing a bit expensive. It start from free and then suddenly jumps to 34 USD.

Overwogen alternatieven

Typeform

Redenen om voor Jotform te kiezen

Jotform had the ability to sign forms. It also had more field features like computations, and also had the feature of exporting the form as a customized PDF report. We still use Microsoft Forms internally for some functions like our HR Tests.

Overgestapt van

Google Forms

Redenen om over te stappen op Jotform

Jotform's free tier is quite generous and had the ability to capture signatures. Both two may have a much cheaper option, but since we aren't a heavy user of forms, we opted for the best free tier.

Antwoord van Jotform

Hello Tim, Thank you so much for the positive review. Please don't hesitate to get in touch with us at https://www.jotform.com/contact if you need help with your form.

Marta
Totaalscore
  • Sector: Geestelijke gezondheidszorg
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Does what we need, but there are bugs

Beoordeeld op 7-3-2024

Pluspunten

Everything is highly customizable and we're able to create forms for various needs. As a company in the mental health sector HIPAA compliance is very important and we're glad to have that in Jotform.

Minpunten

While everything is super customizable, it isn't often straight forward or simple. The program definitely requires some training for new hires. We also tend to run into bugs on our more complex forms, for example, when using forms to grade training quizzes and send out pdf certificates if they score a certain percent, we run into issues with the emails not delivering correctly.

Antwoord van Jotform

Hi Marta,
Thanks for a detailed review of our platform. We are glad you like our HIPAA compliance. We do have help guides: https://www.jotform.com/help/ that can assist you in creating your forms. We would like to investigate further the issue you have encountered. You can reach out to us through our Support Contact Form at https://www.jotform.com/contact/. We’ll be happy to help.

Karl
Totaalscore
  • Sector: Recreatieve faciliteiten en diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Too many bugs & quirks, too little support

Beoordeeld op 25-8-2022

I've had 2 experiences with trying to build a form to accomplish an important task, and it's failed...

I've had 2 experiences with trying to build a form to accomplish an important task, and it's failed both times. The tools don't work properly, there's no support, and when the issue is on their end, you're just out of luck. There's no fix time, ever. Don't use this for anything where you can't work around this service's repeated failures.

Pluspunten

It appears, on the surface, to offer a ton of really nice form elements & features. You can make the forms do a lot of seemingly cool stuff that's difficult, if not impossible in some other form builders (until you actually deploy them & discover their true, undisclosed limitations/quirks).

Minpunten

There are constant bugs, quirks, and downtime, with ZERO live support regardless of subscriptions level. My biggest issue is with prefilling forms for customers. Important fields like the product list can't be prefilled so all the customer has to do is review & sign. Of course, it doesn't tell you this until you go to actually prefill a form. Now I'm left with a situation where I have to have a different, less-capable form if I want to prefill contracts for customers using existing info. What a waste. Better yet, there's no support. If you have a question or issue, you get to wait for an email response. Of course, they only deal with part of what you've asked, so you then have to send another email, then wait another unknowable period of time for the next person to deal with half of the problem, then requiring another email, another wait.... and so forth. Of course, if it's an underlying issue with their software (like the improperly functioning dropdown quantity selector), they say they'll send it to the developer team, and who knows when/if the problem will get addressed at that point. They literally tell you that they can't tell you. Not acceptable for commercial deployment, imo.

Overwogen alternatieven

123FormBuilder en Cognito Forms

Redenen om voor Jotform te kiezen

Jotform seemed to offer form capabilities not found in other services (but doesn't, in practice).

Redenen om over te stappen op Jotform

It seemed to offer increased functionality with fields like the configurable list & item list. In practice, however, these fields turn out to be worthless due to quirks like not being able to prefill them & having them act like they're required during prefill, even when they're not set as required.

Antwoord van Jotform

Hello Karl,
We deeply apologize for the inconvenience you've experienced. Unfortunately, we no longer offer live support because we believe we provide better support via our support system since we are able to provide step-by-step guides, screencasts, and other references that might be useful in resolving issues. Please provide us additional information about the issues you've encountered using our support contact form at www.jotform.com/contact/ so we can further investigate and work with you until it's resolved. Our typical response time is from 30 minutes to two hours; however, it may vary based on how many queries we receive each day. The Prefill feature does not currently support the Product List field but we opened a feature request ticket for you here https://www.jotform.com/answers/4335480. To find out supported fields for Prefill, check our guide here: https://www.jotform.com/help/1805-prefill.
Reach out to us via our support contact form should you have any questions.

Clyde
Totaalscore
  • Sector: Management non-profit organisaties
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Awesome Project Management Tool And More!

Beoordeeld op 28-12-2023

It was more than worth the money because of the multi features of the forms. It was an excellent...

It was more than worth the money because of the multi features of the forms. It was an excellent tool for project management, and because our organization is a project driven one, this was a hand and glove fit. I was highly impressed with the features and the experience!

Pluspunten

The customization features of the form and the ability to use the forms for multiple uses.

Minpunten

Because of the amount of features, it became challenging to navigate the system to find specifically hat you needed the forms to do

Antwoord van Jotform

Hi Clyde,
Thanks for sharing your insight about our platform. We do have help guides that can assist you when creating forms or checking on features. You can check this link: https://www.jotform.com/help/chapter-1-getting-started-with-jotform/.
If you have any questions, let us know through our Support Contact Form at https://www.jotform.com/contact/. We’ll be happy to help.

5 van 1.864 worden weergegeven Lees alle reviews

Jotform - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Jotform.

Jotform kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 29,00/maand Prijsmodellen bekijken
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Jotform heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Jotform ondersteunt de volgende talen:

Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hongaars, Italiaans, Nederlands, Noors, Pools, Portugees, Spaans, Turks, Zweeds

Jotform ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Jotform kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

2Checkout, AWeber, ActiveCampaign, Airtable, Akita, Apache Hive, Asana, Automate.io, Basecamp, BluePay, BlueSnap, Box, Braintree, Brevo, Callingly, Campaign Monitor by Marigold, CardConnect, Chargify, ClickUp, ClinchPad, Clover by First Data, Constant Contact, ConvertKit, Dropbox Business, Egnyte, EngageBay CRM, Evernote Teams, FTP Today, Freshdesk, GetResponse, GoCardless, GoToWebinar, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Contacts, Google Drive, Highrise, HubSpot CRM, IFTTT, Insightly, Joomla, Keap, Klaviyo, Knack, Mad Mimi, Mailchimp, MailerLite, Make, MariaDB, Meta for Business, Microsoft Excel, Microsoft SQL Server, Mollie, MongoDB, OneDrive, OpenCRM, Oracle Aconex, PayJunction, PayPal, PayPal Invoicing, PayU, Paymo, Paysafe, Pipedrive, Podio, Salesforce Platform, SendGrid, Skrill, Smartsheet, Solve CRM, Square Point of Sale, Stripe, Tray.io, Trello, Typeform, VerticalResponse, Weebly, WordPress, Worldpay, Wrike, Zapier, Zendesk Suite, Zoho CRM, Zoom, authorize.net, cybersource, iContact, monday.com

Jotform biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Jotform.