Over Jotform

Jotform Mobile Forms is een volledig gratis en opnieuw ontworpen app die gebruikers de flexibiliteit biedt om overal te werken, gemakkelijk samen te werken en hun gegevensverzamelingsproces te stroomlijnen. En dat alles waar je maar bent. Hier volgen enkele functies.

Formulieren maken en bewerken; het bouwen van formulieren is nu een stuk eenvoudiger geworden. Maak snel en eenvoudig formulieren en breng onderweg bewerkingen aan.

Offline gegevensverzameling; of je nu in het veld bent, op een berg zit of over zee vliegt, verzamel belangrijke informatie offline zonder internetverbinding.

Geavanceerde formuliervelden; profiteer van geavanceerde formuliervelden, zoals geolocatie, spraakopname en e-handtekeningen om completere gegevens voor je bedrijf te verkrijgen.

Kioskmodus; met de kioskmodus kunnen meerdere mensen een formulier keer op keer invullen op één apparaat. Gebruik de kioskmodus op beurzen of conferenties om belangrijke informatie te verzamelen.

Formulieren toewijzen; wijs formulieren toe aan je teamgenoten zodat ze hun antwoorden kunnen openen, invullen, bekijken en beheren.

Meldingen aanpassen; schakel meldingen op je formulieren in of uit, zodat je door alle ruis heen op de hoogte kunt blijven van wat het belangrijkst is.

Je formulieren en inzendingen delen; deel moeiteloos je formulieren en formulierinzendingen via e-mail, sms of via andere apps.

Zorg ervoor dat je het downloadt in de App Store of Google Play Store.

Prijzen vanaf:

US$ 39,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 7 andere

Ondersteunde talen

Deens, Duits, Engels, Fins, Frans en nog 9 andere

Prijzen vanaf:

US$ 39,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Jotform Software - 1
Jotform Software - 2
Jotform Software - 3
Jotform Software - 4
Jotform Software - 5
Jotform Software - 6
Nog 7 andere bekijken
Jotform-video
Jotform Software - 1
Jotform Software - 2
Jotform Software - 3
Jotform Software - 4
Jotform Software - 5
Jotform Software - 6

Functies

Totaal aantal functies van Jotform: 278

  • 360-gradenfeedback
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanpasbare vragen
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Actiebeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Activiteitenplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Alumnibeheer
  • Annotaties
  • Anonieme feedback
  • Archiveren en retentie
  • Aselecte indeling
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Automatisch aanvullen
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van claims
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van financiële steun
  • Beheer van fondsenwerving
  • Beheer van functioneringsgesprekken
  • Beheer van gegevensopslag
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van offerteaanvragen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Beheer van steekproefonderzoek
  • Beoordelingsbeheer
  • Bestanden delen
  • Bestanden samenvoegen/toevoegen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsherstel
  • Bestandsopslag
  • Betalingen innen in de buitendienst
  • Betalingen verwerken
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Bevestiging van inschrijving
  • Bewaking
  • Bonuscatalogus
  • CRM
  • CSAT-enquêtestructuur
  • Campagnebeheer
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Contracten opstellen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Converteren naar PDF
  • Curriculumbeheer
  • Dashboard
  • Digitale handtekening
  • Distributie via meerdere kanalen
  • Documentanalyse
  • Documentautomatisering
  • Documentbeheer
  • Documenten capture
  • Documenten controleren
  • Documenten genereren
  • Documenten opslaan
  • Documentenclassificatie
  • Documentimaging
  • Documentsjablonen
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Donorenbeheer
  • Doorlopende feedback
  • Dossierbeheer
  • E-mailbeheer
  • E-maildistributie
  • E-mailherinneringen
  • E-mailmarketing
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische formulieren
  • Elektronische handtekening
  • Encryptie
  • Engagement tracking
  • Enquêtes en feedback
  • Enquêtes opstellen
  • Erkenning van medewerkers
  • Evenementenbeheer
  • Evenementenkalender
  • Evenementplanning
  • Factureren
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factuurbeheer
  • Feedbackbeheer
  • Formulierbeheer
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Geautomatiseerde planning
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Gegevens ophalen
  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevensbeveiliging
  • Gegevensextractie
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevensverificatie
  • Gegevensvisualisatie
  • Grafieken maken
  • Groepsregeistratie
  • Herinneringen
  • Herkenningstracking
  • Incidentenbeheer
  • Inkoopzijde (leveranciers)
  • Inschrijving ter plaatse
  • Inschrijving/onboarding
  • Intake van patiënten
  • Integratie in de administratie
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • K-12
  • Kalenderbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klaslokaalbeheer
  • Klasplanning
  • Klasregistratie
  • Ledendatabase
  • Leermanagement
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Live resultaten delen
  • Locatieonderzoek
  • Logica voor overslaan
  • Markeren
  • Mediabibliotheek
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Mobiele enquête
  • Mobiele toegang
  • NPS van klanten
  • NPS van medewerkers
  • NPS-enquêtestructuur
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • No-code
  • Offertes
  • Offline antwoorden verzamelen
  • Offline toegang
  • Omgaan met sterfgevallen
  • Onderhoudsplanning
  • Ondersteuning voor audio/beelden/video
  • Ondertekening door meerdere partijen
  • Online betalingen
  • Online enquêtes
  • Online registratie
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opmerkingen/notities
  • Opties voor contentpublishing
  • Overheidscontracten
  • PCI-naleving
  • PDF-conversie
  • PDF-lezer
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Plannen
  • Presentatietools
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Projectplanning
  • Projectworkflow
  • Pulse surveys
  • Quizen en toetsen
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime analyse
  • Realtime data
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Registratiebeheer
  • Rehabilitatiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Responsquota
  • Responsvalidatie
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerken in teams
  • Samenwerkingstools
  • Schuldenbeheer
  • Scores en reviews
  • Segmentering
  • Selectie van beoordelaars
  • Servicegeschiedenis
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Specialiteitencontracten
  • Statistische analyse
  • Status bijhouden
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Studentenbeheer
  • Studenteninformatie/dossiers
  • Subsidiebeheer
  • Taakbeheer
  • Taakbeheer
  • Tekstbewerking
  • Tekstvelden
  • Telefonische enquêtes
  • Thuiszorgbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toelatingsbeheer
  • Tools voor gegevensanalyse
  • Trainingsbeheer
  • Transactiebeheer
  • Trendanalyse
  • Typen meerkeuzevragen
  • URL's aanpassen
  • Uitgavenbeheer
  • Vaardigheidsbeoordeling
  • Vastleggen van mobiele ondertekening
  • Vergoedingenbeheer
  • Vergunningverlening
  • Verificatie/authenticatie
  • Verkoopzijde (klanten)
  • Vernieuwingsbeheer
  • Verpleegformulieren bijhouden
  • Versiebeheer
  • Verwerking van creditcards
  • Video-ondersteuning
  • Visuele analyse
  • Voltooiing bijhouden
  • Voor de gezondheidszorg
  • Voor de thuiszorg
  • Voor gemeentekantoren
  • Voor hoger onderwijs
  • Voor juridische deskundigen
  • Voor meerdere talen
  • Voor non-profitorganisaties
  • Voor overheidsinstellingen
  • Voor verpleeghuizen
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Voorraadbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Voortgang bijhouden
  • Voortgangsrapporten
  • Voorwaardelijke logica
  • Vraagstructuren
  • Vragen doorsluizen
  • Vrijwilligersbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Watermerken
  • Webformulieren
  • Website-integratie
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Werkorderbeheer
  • Werkorders maken
  • Widgets
  • Woningbeheer
  • Woordwolken
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren
  • Zorgplanbeheer

Alternatieven

SurveyMonkey Apply

4,6
#1 alternatief voor Jotform
SurveyMonkey Apply helpt organisaties bij het verzamelen, beheren en beoordelen van elke soort aanvraag of inzending...

Stripe

4,6
#2 alternatief voor Jotform
Stripe is een online betalingsverwerkingstool voor internetbedrijven. Stripe regelt alles voor je, waaronder het...

Venmo

4,7
#3 alternatief voor Jotform
Venmo is een digitale portemonnee en betalingsgateway waarmee klanten geld kunnen verzenden en aankopen kunnen doen via...

PayPal

4,7
#4 alternatief voor Jotform
PayPal is een wereldwijd e-commerceplatform voor kopers en verkopers. Met PayPal kunnen betalingen en overschrijvingen...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(2.113)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,4/5

Heb je Jotform al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 2.113 reviews worden weergegeven
Arjen
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Heeft mij erg geholpen om het bedrijfsproces te optimaliseren.

Beoordeeld op 21-11-2022

Ik kan op professionele wijze een bestelformulier presenteren.

Ik kan op professionele wijze een bestelformulier presenteren.

Pluspunten

Ik kon er met gemak een bestelformulier in maken, zonder enig technische of creatieve kennis.

Minpunten

Ik zou in de pakketten die aangeboden worden nog een lager instapmodel kiezen. De gratis versie heeft te weinig inzendingen en de eerst betaalde versie is echt een stap te ver voor het relatief simpele gebruik zoals door mij. Ik betaal graag voor een mooie functionaliteit als dit, maar misschien meer modulair aanbieden of een betaalde basisstap aanbieden.

Antwoord van Jotform

Hello Arjen, Thank you for your positive feedback. We're happy to hear that using our platform, you were able to easily construct your order form.

Our current pricing schedule is for monthly and yearly subscriptions only.

If you have questions or suggestions, please contact us through our support contact form at https://www.jotform.com/contact/.
We'll be happy to help.

Tim
Tim
Totaalscore
  • Sector: Architectuur en planning
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

A great transition from manual to digital

Beoordeeld op 26-9-2022

Overall, we've used Jotform quite regularly now and we haven't had any complaints yet. Of course...

Overall, we've used Jotform quite regularly now and we haven't had any complaints yet. Of course we've tweaked the forms in order to make the experience smoother for our team. It is quite easy to learn, and we've even added in some computations in the forms, and it's been really helpful.

It does take a while to figure out the approval feature, but once you've overcome that hurdle, it gets easier.

I particularly like the fact that we can customize it just enough so it doesn't look like Google Forms or Microsoft Forms.

Pluspunten

We use Jotform for leave applications and petty cash requests in our small team. Before Jotform, we would typically do it manually and though it is seemingly mundane, does contribute to some inefficiencies specifically for me an my partner who approve these requests. Jotform helped streamline all those.

I like the feature that allows people to sign in the digital forms. This allowed us to completely remove some of the basic forms we have in our office and just transition to digital. It then gives us a PDF report after.

Minpunten

The free version is quite generous, allowing you to use the useful features of the app. I do find the pricing a bit expensive. It start from free and then suddenly jumps to 34 USD.

Overwogen alternatieven

Typeform

Redenen om voor Jotform te kiezen

Jotform had the ability to sign forms. It also had more field features like computations, and also had the feature of exporting the form as a customized PDF report. We still use Microsoft Forms internally for some functions like our HR Tests.

Overgestapt van

Google Forms

Redenen om over te stappen op Jotform

Jotform's free tier is quite generous and had the ability to capture signatures. Both two may have a much cheaper option, but since we aren't a heavy user of forms, we opted for the best free tier.

Antwoord van Jotform

Hello Tim, Thank you so much for the positive review. Please don't hesitate to get in touch with us at https://www.jotform.com/contact if you need help with your form.

Bridgette
Totaalscore
  • Sector: Musea en instituten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Efficient Form Building and Data Collection

Beoordeeld op 14-7-2024

My overall experience with Jotform has been exceptionally positive and transformative for our...

My overall experience with Jotform has been exceptionally positive and transformative for our organization's data collection and management processes. From the moment we started using Jotform, it became evident that the platform's strengths lie in its intuitive form builder, extensive customization options, and seamless integration capabilities.

Pluspunten

Jotform has been an invaluable tool for streamlining our form-building process. The customization capabilities are robust, from themes and layouts to advanced settings like conditional logic, ensuring our forms are both visually appealing and functionally efficient.

Minpunten

While Jotform offers extensive features and flexibility, there are a few areas where improvements could enhance the user experience further. Occasionally, navigating through advanced settings and configurations can be overwhelming, especially for new users. More guided tutorials or tooltips could help mitigate this learning curve. For instance, when setting up complex forms with advanced features like conditional logic, it took some time to understand all the available options.

Antwoord van Jotform

Hi Bridgette,
Thanks for your amazing review. We're happy to hear that our platform has been invaluable in streamlining your form-building process. Our goal is to provide robust customization capabilities to ensure your forms are both visually appealing and functionally efficient. We're glad to know that features like themes and conditional logic have been beneficial to you.
We understand that navigating through advanced settings can be challenging for new users. To help with this, we have an extensive User Guide section filled with many guides, most of which include video tutorials. You can find them here: https://www.jotform.com/help/. Additionally, you can search for answers in our Support Forum at https://www.jotform.com/answers/ or ask questions at any time from our Contact Us page at https://www.jotform.com/contact/. Our Support Team will be happy to help.

Sharrell
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Jotform is a GREAT platform

Beoordeeld op 19-8-2024

I like Jotform for what it can do, as far as capabilities, it does often not function due to...

I like Jotform for what it can do, as far as capabilities, it does often not function due to syncing issues, which can make things hard as it is part of our onboarding experience.

Pluspunten

That you can easily create and share documents with co workers

Minpunten

It continuously has a sync issue with my system and is often out of date making it unusable.

Antwoord van Jotform

Hi Sharrell,
Thanks for your nice review. We're thrilled to hear that you find it easy to create and share documents with your coworkers using our platform.
If you're still experiencing syncing issues, let us know through our Contact Us page at https://www.jotform.com/contact/. We'll be happy to help.

Andrew
Totaalscore
  • Sector: Luchtvaart(maatschappijen)
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Very easy to use but a bit pricy.

Beoordeeld op 20-5-2024

Overall, I have found JotForm easy to use and am still learning much of what is available. Their...

Overall, I have found JotForm easy to use and am still learning much of what is available. Their biggest downfall so far is their customer services, they do respond but mainly with generic answers that really do not help with specific enquiries.

Pluspunten

There is a wide range is fields available which makes forms highly customizable. The form builder interface is easy to use.
The final form is clean and well presented, even with the default overlay.
There are many integrations to choose from.

Minpunten

The price is quite high especially as there are alternatives available that are much cheaper.
Support is very sparse and a little erratic with questions being answered is a very generic way.
Integrations are not very straightforward to set up.

Overwogen alternatieven

Google Forms

Redenen om over te stappen op Jotform

Very easy to use. Highly customizable. Nice clean end product.

Antwoord van Jotform

Hi Andrew,
Thanks for your positive review. We're glad to hear that you find our platform easy to use and appreciate the wide range of customizable fields and integrations. It's great to know that the results meet your expectations. We understand your views about our pricing, rest assured it reflects the top-notch features, robust security, and comprehensive support we offer. These are aspects often lacking in cheaper options.
Feel free to reach out to us if you have any questions through our Contact Us page at https://www.jotform.com/contact/, and we will do our best to help you.

5 van 2.113 worden weergegeven Lees alle reviews

Jotform - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Jotform.

Jotform kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 39,00/maand Prijsmodellen bekijken
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Jotform heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Jotform ondersteunt de volgende talen:

Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hongaars, Italiaans, Nederlands, Noors, Pools, Portugees, Spaans, Turks, Zweeds

Jotform ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Jotform kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

2Checkout, AWeber, ActiveCampaign, Airtable, Akita, Apache Hive, Asana, Automate.io, Basecamp, BluePay, BlueSnap, Box, Braintree, Brevo, Callingly, Campaign Monitor by Marigold, CardConnect, Chargify, ClickUp, ClinchPad, Clover by First Data, Constant Contact, ConvertKit, Dropbox Business, Egnyte, EngageBay CRM, Evernote Teams, FTP Today, Freshdesk, GetResponse, GoCardless, GoToWebinar, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Contacts, Google Drive, Highrise, HubSpot CRM, IFTTT, Insightly, Joomla, Keap, Klaviyo, Knack, Mad Mimi, Mailchimp, MailerLite, Make, MariaDB, Meta for Business, Microsoft Excel, Microsoft SQL Server, Microsoft Teams, Mollie, MongoDB, OneDrive, OpenCRM, Oracle Aconex, PayJunction, PayPal, PayPal Invoicing, PayU, Paymo, Paysafe, Pipedrive, Podio, Salesforce CMS, Salesforce Platform, SendGrid, Skrill, Smartsheet, Solve CRM, Square Point of Sale, Stripe, Tray.io, Trello, Typeform, VerticalResponse, Weebly, WordPress, Worldpay, Wrike, Zapier, Zendesk Suite, Zoho CRM, Zoom Workplace, authorize.net, cybersource, iContact, monday.com

Jotform biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Jotform.