Over Setmore

Setmore is een planningstoepassing waarmee je je klanten en personeelsafspraken online kunt beheren. Plan je afspraken vanuit je profiel, je website of je Facebook-pagina. Je kunt ook de controle houden over het inplannen van maximaal 20 personeelsleden. Synchroniseer je afspraken met je Google Agenda en blijf op de hoogte van geannuleerde of opnieuw geplande evenementen, waar je ook bent.

Setmore biedt ook een zelfboekingsplatform dat je op je website en Facebook-pagina kunt instellen, zodat je klanten het tijdslot kunnen boeken dat hen het beste schikt. Dankzij een partnerschap met Stripe kun je met Setmore alle kaarttransacties online verwerken. Met Setmore kunnen klanten vooraf betalen, rechtstreeks via de boekingspagina. Je kun je contante transacties ook registreren met het kassasysteem van Setmore.

Voor elke afspraak die je boekt, annuleert of verzet, stuurt Setmore je automatisch een herinnering per e-mail of sms. Je kunt je afspraken ook beheren op mobiele apparaten, dankzij de Setmore-toepassingen voor iOS en Android. Je kunt de beoordelingen en kwalificaties van je klanten ook direct op je boekingspagina weergeven.


Afbeeldingen

Setmore Software - 1
Setmore Software - 2
Nog 3 andere bekijken
Setmore-video
Setmore Software - 1
Setmore Software - 2

Twijfels over Setmore? Vergelijk met een populair alternatief

Setmore

4,6 (953)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 12,00
maand
US$ 14,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

40
159

Integraties

16
40

Gebruiksgemak

4,6 (953)
4,4 (2.159)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,7 (953)
4,5 (2.159)

Klantenservice

4,7 (953)
4,3 (2.159)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Zoho Desk

4,5
#1 alternatief voor Setmore
Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het...

WellnessLiving

4,3
#2 alternatief voor Setmore
WellnessLiving is een alles-in-één oplossing voor online boekingen, resourceplanning, het genereren van leads en...

Xero

4,4
#3 alternatief voor Setmore
Xero is cloudgebaseerde boekhoudsoftware voor kleine bedrijven met hulpmiddelen voor het beheren van facturering,...

Schedulista

4,6
#4 alternatief voor Setmore
Schedulista is online planningssoftware voor salons en hun klanten. Klanten kunnen afspraken boeken en salons kunnen...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(953)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je Setmore al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 953 reviews worden weergegeven
Esja
Esja
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Ik ben Fan

Beoordeeld op 21-6-2023

Voor mij was in de eerste plaats een eenvoudig bookingsysteem voldoende. Echter bied setmore meer...

Voor mij was in de eerste plaats een eenvoudig bookingsysteem voldoende. Echter bied setmore meer mogelijkheden, het draait soepel, is makkelijk voor mijn klanten en de wijze waarop ze naar hun klanten kijken geeft zeker de intentie dat het programma nog verder ontwikkeld wordt. Inmiddels vertrouw ik volledig op het programma.

Pluspunten

Het programma is logisch opgebouwd, met een klein beetje rondkijken door het programma is alles goed in te stellen en in te richten naar de behoefte van het bedrijf. De paar kleine dingen die niet helemaal duidelijk werden zijn terug te vinden in de help teksten. De klantenservice is werkelijk fantastisch. Ze zijn echt snel in het beantwoorden van vragen, ze luisteren echt naar je vraag, kijken mee in je programma en zijn super klantvriendelijk.

Minpunten

I-deal is nog niet ingeregeld. Voor Nederland is dit toch wel een van de belangrijkste. Maar mijn vraag of I-deal mogelijk was werd door de klantenservice zeer serieus opgepakt en doorgezet als toevoegingsverzoek. Of de ontwikkelaars daar op korte termijn tijd voor hebben weet ik natuurlijk niet, maar je wordt serieus genomen.

Antwoord van Setmore

Hello Esja H,

Thank you for your feedback and for expressing your trust in our program. We appreciate your satisfaction with the current features and functionality of Setmore. Rest assured, our team is continuously working on improving and expanding the program to meet the needs and expectations of our users. While we cannot guarantee immediate implementation of every suggestion, we take all user requests seriously and consider them for future updates. We value your support and look forward to serving you even better in the future.

Thank you.

Michelle, Team Setmore.

Tamara
Totaalscore
  • Sector: Cosmetica
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Overzichtelijk online agenda

Beoordeeld op 2-7-2020

Fijn werkend systeem. De helpdesk is goed bereikbaar en je wordt zeer kundig geholpen.

Fijn werkend systeem. De helpdesk is goed bereikbaar en je wordt zeer kundig geholpen.

Pluspunten

Duidelijk overzicht in je agenda. Werktijden zijn makkelijk aan te passen.

Minpunten

Jammer dat het nog niet in het Nederlands is

Britany
Britany
Totaalscore
  • Sector: E-learning
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Best Appointment Scheduling Software

Beoordeeld op 8-5-2022

I would recommend this app for anyone needing a basic scheduling app.

I would recommend this app for anyone needing a basic scheduling app.

Pluspunten

Setmore has a very easy-to-use interface and setting everything up is almost effortless.
A few features I like most are the self-booking features for clients, the ability to set up automated appointments, and responsive customer service.
It's free to use but you do have the option to upgrade to a paid plan for more features.

Minpunten

Setmore is available online and on mobile but there are no desktop versions available.

Antwoord van Setmore

Hi Britany,

Thank you for taking the time to review Setmore! Thrilled to hear that you think Setmore is easy-to-use and that you found the setup effortless. It's great that you appreciate the features available and you like that it's free.

Julia, Community Team

Suthasinee
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

The best customer service and affordable price in the market

Beoordeeld op 17-10-2019

Easy to use platform. Affordable price.

Easy to use platform. Affordable price.

Pluspunten

Very easy to use, custome service are great, you can reach them anytime ( love it) I would recommend this app for everyone who need a basic scheduling app because it's very cheap and easy compared to many on the market. I have tried a lot of Software but Setmore is by far the best. Would be perfect if they offer marketing, intake form, client's file or SOAP which very important for many industries nowadays.

I am not only like the app but I like its people too. Thanks guys for hard work.

Minpunten

I know they are doing they best to improve their app everyday. Keep it up the good work. Cheers

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Anders Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Has a big future.

Beoordeeld op 24-5-2020

At this moment, I have not used the system in my clinic so I do not have any impression about your...

At this moment, I have not used the system in my clinic so I do not have any impression about your service. But if I found the improvement above the note, I can expect a big picture in the future about your service.

Pluspunten

I have googled for a long time and I found this service by chance. It is easy to use, simple and very helpful for the operation in the clinic.
On the other hand, they have much room to improve about patient ID, connectiong medical record with other cloud app or service, imput system of the clinets.
Roughly, I understand the system very easily so in this point, each small dental clinic in Japan should use to manage the client appointment.

Minpunten

Please make client ID to each client record. >In the operation we handle patient with her medical record not their name. If the system has to use patients name in the clients record or in the calendar, we might misunderstand the patient who has the same name in different persons.

Please just pop up one window when we make the client appointment on the calendar > When we make the client appointment on the calendar, don't include two tabs in the pop-up window. Because it takes time to click the top to change from detail tab to custemers tab. So please make one window which include detail and customers in the one pop window.

Please show off the offworking time. > we see the working time in the window, we don't need off working your time in the same sheet.

I make four slots using stuff's name on the calendar like chair 1, cahir 2, chair 3 and chair 4. > because dental clinic we have several chairs like four or eight hours on. And the same time on each chair, dentist, dental assistant, and dental hygienist gather to the chair and join the treatment. From this point, we need to check the staffs name gathering on that chair on the calendar. So please add stuff is name on the appointment card in the calendar sheet.

5 van 953 worden weergegeven Lees alle reviews

Setmore - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Setmore.

Setmore kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 12,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Setmore heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Setmore ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Setmore ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Setmore kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Constant Contact, Drupal, Google Analytics 360, Google Calendar, Instagram, Joomla, Keap, Mailchimp, Meta for Business, Slack, Stripe, Weebly, Wix, WordPress, Zapier, Zendesk Suite

Setmore biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Setmore.