Over Setmore

Setmore is een planningstoepassing waarmee je je klanten en personeelsafspraken online kunt beheren. Plan je afspraken vanuit je profiel, je website of je Facebook-pagina. Je kunt ook de controle houden over het inplannen van maximaal 20 personeelsleden. Synchroniseer je afspraken met je Google Agenda en blijf op de hoogte van geannuleerde of opnieuw geplande evenementen, waar je ook bent.

Setmore biedt ook een zelfboekingsplatform dat je op je website en Facebook-pagina kunt instellen, zodat je klanten het tijdslot kunnen boeken dat hen het beste schikt. Dankzij een partnerschap met Stripe kun je met Setmore alle kaarttransacties online verwerken. Met Setmore kunnen klanten vooraf betalen, rechtstreeks via de boekingspagina. Je kun je contante transacties ook registreren met het kassasysteem van Setmore.

Voor elke afspraak die je boekt, annuleert of verzet, stuurt Setmore je automatisch een herinnering per e-mail of sms. Je kunt je afspraken ook beheren op mobiele apparaten, dankzij de Setmore-toepassingen voor iOS en Android. Je kunt de beoordelingen en kwalificaties van je klanten ook direct op je boekingspagina weergeven.

Prijzen vanaf:

US$ 9,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Brazilië, Canada, Duitsland, Verenigd Koninkrijk , India, Japan, Mexico, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Arabisch, Deens, Duits, Engels, Fins , Frans, Hebreeuws, Hongaars, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Prijzen vanaf:

US$ 9,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Setmore Software - 1
Setmore Software - 2
Nog 3 andere bekijken
Setmore-video
Setmore Software - 1
Setmore Software - 2

Functies

Totaal aantal functies van Setmore: 40

  • Aanpasbare branding
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Bevestigingen/herinneringen
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • Elektronische betalingen
  • Evenementenbeheer
  • Evenementplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Groepsplanning
  • Herinneringen
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klasplanning
  • Mobiele toegang
  • Online betalingen
  • Online reserveren
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Plannen
  • Ratings/Reviews
  • Realtime planning
  • Reserveringsbeheer
  • Resources plannen
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Terugkerende afspraken
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Verkooppunt
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Website-integratie

Alternatieven

Acuity Scheduling

4,8
#0 alternatief voor Setmore
Acuity is software voor het 24/7 online plannen van afspraken waarmee klanten zelf online afspraken of lessen kunnen...

SimplyBook.me

4,6
#1 alternatief voor Setmore
SimplyBook.me is een online boekingssysteem voor zowel kleine bedrijven als grote ondernemingen in alle dienstverlenende...

Salonized

4,8
#2 alternatief voor Setmore
Salonized is software voor salonbeheer voor allerlei salons van elke omvang, met online afspraken, klanten- en...

Mindbody

4,0
#3 alternatief voor Setmore
Mindbody biedt business management software voor wellnessbedrijven, salons, sportscholen, wellnessprofessionals en...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(928)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je Setmore al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 928 reviews worden weergegeven
Tamara
Totaalscore
  • Sector: Cosmetica
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Overzichtelijk online agenda

Beoordeeld op 2-7-2020

Fijn werkend systeem. De helpdesk is goed bereikbaar en je wordt zeer kundig geholpen.

Fijn werkend systeem. De helpdesk is goed bereikbaar en je wordt zeer kundig geholpen.

Pluspunten

Duidelijk overzicht in je agenda. Werktijden zijn makkelijk aan te passen.

Minpunten

Jammer dat het nog niet in het Nederlands is

Clarisse
Totaalscore
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

It would have been perfect if Paypal can be integrated.

Beoordeeld op 31-3-2018

I recommendes this at my workplace to be used for booking different healthcare services. So far it...

I recommendes this at my workplace to be used for booking different healthcare services. So far it worked wonders. We didnt have double bookings (unless deliberately done so lol), we didnt have clashing appointments. And best of all we save a whole lot on diaries and pens. Perfect product.

Pluspunten

This software allows:
1. Unlimited Staff
2. Unlimited Service
3. Color coding of different services
4. Total projected income (if you include cost of services)
5. Calendar View (monthly, weekly, daily), Agenda View
6. Ability to block slots that are not bookable.
7. Set breaks for each staff
8. They offer Free forever and Premium subrscription.

Minpunten

The only downside of it is that I could not integrate Paypal as my payment method. They offer payment integration for a premium account, I was willing to pay if they had offer Paypal integration. They only offer Stripe integration which is not available in my country.

Christine
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Best I've found for a free booking software option.

Beoordeeld op 22-10-2019

Softmore gives me a great option for online booking and booking management. I love that it gives my...

Softmore gives me a great option for online booking and booking management. I love that it gives my customers reminders and offers the opportunity to pay ahead of time. Please add an ability to highlight dates with available bookings though!!!

Pluspunten

The price for sure, but also that the customer support is fantastic. It has most of the features that I need, including a booking app, nice landing page, appointment reminders. So far I haven't found any glitches or issues with Setmore.

Minpunten

Only one issue, as a therapist who only works 2 days a week, it can be hard to customers to know which dates have available bookings. It would be FANTASTIC if days with open availability would show up green, or highlighted somehow, so customers know to click on those days. Everything else is great...however this one issue does make me consider switching to another software.

Overwogen alternatieven

Mindbody en Fresha

Redenen om voor Setmore te kiezen

Setmore had better options for setting up my specific service list, as well as free email appointment reminders.

Overgestapt van

Fresha

Redenen om over te stappen op Setmore

As above, a combo of features and price.
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Anders Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Has a big future.

Beoordeeld op 24-5-2020

At this moment, I have not used the system in my clinic so I do not have any impression about your...

At this moment, I have not used the system in my clinic so I do not have any impression about your service. But if I found the improvement above the note, I can expect a big picture in the future about your service.

Pluspunten

I have googled for a long time and I found this service by chance. It is easy to use, simple and very helpful for the operation in the clinic.
On the other hand, they have much room to improve about patient ID, connectiong medical record with other cloud app or service, imput system of the clinets.
Roughly, I understand the system very easily so in this point, each small dental clinic in Japan should use to manage the client appointment.

Minpunten

Please make client ID to each client record. >In the operation we handle patient with her medical record not their name. If the system has to use patients name in the clients record or in the calendar, we might misunderstand the patient who has the same name in different persons.

Please just pop up one window when we make the client appointment on the calendar > When we make the client appointment on the calendar, don't include two tabs in the pop-up window. Because it takes time to click the top to change from detail tab to custemers tab. So please make one window which include detail and customers in the one pop window.

Please show off the offworking time. > we see the working time in the window, we don't need off working your time in the same sheet.

I make four slots using stuff's name on the calendar like chair 1, cahir 2, chair 3 and chair 4. > because dental clinic we have several chairs like four or eight hours on. And the same time on each chair, dentist, dental assistant, and dental hygienist gather to the chair and join the treatment. From this point, we need to check the staffs name gathering on that chair on the calendar. So please add stuff is name on the appointment card in the calendar sheet.

Barbara
Totaalscore
  • Sector: Administratie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Convenient & Easy to Use!

Beoordeeld op 16-11-2022

Even with the billing issue, this service has 100% changed my business for the better. Not having...

Even with the billing issue, this service has 100% changed my business for the better. Not having to answer our phones, and having the ability to place a link to my online calendar in emails, social media sites and our website was a 100% game changer!

Pluspunten

Easy to use for us and for clients; calendar compatibility, and we use their LIVE feature. They answer our phones (US based) and se appointments for us

Minpunten

Major billing issues this year that are still not correted and they don't seem to be in a hurry to correct it. The hours they charged me for DO NOT match the minutes on my phone bills.

5 van 928 worden weergegeven Lees alle reviews

Setmore - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Setmore.

Setmore kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 9,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Setmore heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200

Setmore ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Setmore ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Setmore kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Constant Contact, Drupal, Google Analytics 360, Google Calendar, Instagram, Joomla, Keap, Mailchimp, Meta for Business, Slack, Stripe, Weebly, Wix, WordPress, Zapier, Zendesk Suite

Setmore biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Setmore.