AfterShip

Over AfterShip
AfterShip is een webgebaseerde oplossing voor online detailhandelaren die het volgen van zendingen willen automatiseren en hun klanten op de hoogte willen stellen van hun leveringsstatus. AfterShip helpt je om je klanten automatisch op de hoogte te houden.
Verbind je winkelwagentje en AfterShip houdt je klanten op de hoogte van de voortgang en locatie van hun bestellingen. Je kunt ook je eigen lijst importeren via CSV, winkelwagens of API. AfterShip is eenvoudig te integreren en biedt ook een track-knop die je rechtstreeks aan je site kunt toevoegen. Het detecteert automatisch de juiste koerier met het volgnummer van de bestelling. Je kunt de inhoud van de meldingen aanpassen en een link met één klik toevoegen aan deze berichten. AfterShip houdt je klanten op de hoogte via e-mail, sms en webhook.
Met verzendanalyses en filters (per status, koerier, meldingen) biedt AfterShip je een duidelijk beeld van je prestaties en kun je alle zendingen op één plek volgen. Dankzij het dashboard en de leveringsanalytics kun je je eerdere zendingen en transacties in de gaten houden, terwijl AfterShip automatisch de klantenondersteuning van je levering afhandelt.
Afbeeldingen





Twijfels over AfterShip?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Campaign Automator

Loom

Tidio

Omnisend

Reviews
Heb je AfterShip al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Just getting started
Beoordeeld op 24-6-2024
So far, so good. I added critical team members, so we are excited to see how it goes.
So far, so good. I added critical team members, so we are excited to see how it goes.
Pluspunten
I needed a better way to track shipments and notify customers about their status and deliveries. A trusted colleague suggested AfterShip, so we immediately implemented it.
Minpunten
The user interface is a bit overwhelming and not the most intuitive. But spend some time with it, and it gets easier.
- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Medium Plus, Seattle
Beoordeeld op 7-9-2024
We have been overall satisfied with the service, and have enjoyed seeing improvements roll out in...
We have been overall satisfied with the service, and have enjoyed seeing improvements roll out in the past few months to continue building the service. Nice work!
Pluspunten
The service is very robust, and an effective solution for our business. It's great to see detailed tracking for each of our shipments, which really helps with our customer satisfaction as well.
Minpunten
We are intrigued about the Premium tier features for AfterShip, but our business is small and cannot afford to double the investment. Hopefully a mid-tier additional solution will be available in the future.
Antwoord van AfterShip
Dear Medium Plus Team,
Thank you for taking the time to share your thoughts on our service!
We’re thrilled to hear that our robust tracking features are enhancing your customer satisfaction and providing value to your business.
We understand your concerns regarding the Premium tier and appreciate your feedback on the potential for a mid-tier solution. Your input is invaluable as we constantly strive to improve and expand our offerings to better serve businesses of all sizes.
We're glad to know you've noticed the recent improvements, and we’re committed to continuing this momentum.
If you have any more suggestions or specific features you'd like to see in the future, please don’t hesitate to reach out.
Thank you once again for your support, and we look forward to serving you in the coming months!
- Sector: Gezondheid, wellness en fitness
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10
Will Update
Beoordeeld op 17-6-2023
Pluspunten
Excellent customer service, customer service was prompt and showed all of the features available. I will write a follow-up review once we deploy tomorrow.
Minpunten
I haven't tried the software yet. I will update after I deploy it tomorrow.
- Sector: Kleding en mode
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Would recommend this app to everyone!
Beoordeeld op 6-9-2024
I'm very pleased, impressive technical support!
I'm very pleased, impressive technical support!
Pluspunten
I'm giving the Customer Support Team a 5-star rating! The app is easy to set up, and easy to use. But the Customer Support Team is the star of the app! You will always get connected to a real human whenever you have problems and they'll jump straight into it to make sure the problems are solved as quickly as possible, they'll literally go the extra mile for their customers. Well done AfterShip, I'm lucky to find your app.
Minpunten
I stumbled upon issues sometimes, but like I said in the Pros section, the issues will get resolved asap by the AfterShip Team.
Antwoord van AfterShip
Thank you so much for your incredible feedback!
We're thrilled to hear that you find our app easy to set up and use. Our Customer Support Team is dedicated to providing exceptional service, and it's wonderful to know that you appreciate their efforts.
We understand that encountering issues can be frustrating, but we're glad to hear that our team was able to resolve them promptly for you.
If you have any more questions or need further assistance, please don't hesitate to reach out.
We're here to help, and we look forward to supporting you in the future!
- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Great Customer Service
Beoordeeld op 25-6-2024
Pluspunten
Ease of use and accessible support. We've been able to train other team members to use it, and the team likes the product.
Minpunten
I don't have anything I don't like about Aftership. Our team has used it for years and it works well.
AfterShip - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over AfterShip.V. Welke prijsmodellen heeft AfterShip te bieden?
AfterShip kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 11,00/maand
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van AfterShip?
AfterShip heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door AfterShip ondersteund?
AfterShip ondersteunt de volgende talen:
Chinees, Chinees, Engels
V. Biedt AfterShip ondersteuning voor mobiele apparaten?
AfterShip ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan AfterShip worden geïntegreerd?
AfterShip kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Adobe Commerce, BigCommerce, CS-Cart Store Builder, Gorgias, Klaviyo, Microsoft Excel, NetSuite, PrestaShop, Salesforce Platform, Shift4Shop, Shopify, Squarespace, TikTok, WooCommerce
V. Welke mate van ondersteuning heeft AfterShip te bieden?
AfterShip biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor AfterShip.